Puukkosurma Muhoksella 2011 - tuomio myös lapsiin kohdistuneista rikoksista

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
JurpÅ
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 5:08 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

Seli seli,jos et kerran tehny mitää,nii miks sait tuomion hyväksikäytöstä?
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

JurpÅ kirjoitti:Seli seli,jos et kerran tehny mitää,nii miks sait tuomion hyväksikäytöstä?

Hyvä kysymys, ehkäpä tappotuomiolla oli osuutta asiaan. Ihmetyttää vain, kun mitään seksuaaliseen toimintaan viittaavaa ei edes tapahtunut. Täytyy oikeudenjäsenillä olla aika likainen mielikuvitus. Huoneessa oli tyttö ja poika, eikä poika huomannut mitään normaalista nukkumaanlaittamisesta poikkeavaa. Kuulustelija kyllä pyysi kuulusteluvideolla tyttöä sanomaan sen, mitä tytön isä oli käskenyt. Siitä sitten tuli se, että olisin katsonut jotenkin seksuaalisesti ja yrittänyt koskea. No, olen varma, että asioiden oikea laita tulee vielä ilmi.
Matias62
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Loka 28, 2014 10:44 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Matias62 »

Sinä paska sanot et lapsiin sekaantumisesta pitäs tappaa ja itse olet ollut suhteessakin alaikäisen kanssa..Toisekseen miksi et kerro mistä tämä ehdollinen tuomio aikaisemmista rikkeistä oli? Mikäli olen oikein käsittänyt se oli naisen just täysikäisen pahoinpitely, pakottaminen ja vapudenriisto..Kerran haluat et asiat selviää kerro kuinka monta naista olet pahoinpidellyt?
Karstakurkku
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Helmi 18, 2014 9:14 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Karstakurkku »

Kyllä sinä Sami-Henrik sitten jaksat vedota tuohon omalla nimellä esiintymättömyyteen. No, sinänsä ei yllätä, löytyyhän oma nimesi aika laajalti internetistä tuomittuna tappajana ja pedofiilinä, ja todella hyvä niin 8)

Pari viestiä sitten mainitsit "minä uskon ihmisten olevan reiluja toisilleen". Voisit vielä tarkennuksena mainita, miten kaulaan puukottamalla toisen tappaminen alleviivaa tätä toteamusta?

Ihan näin vinkkinä, älä jaksa tulla tänne jauhamaan paskaa, puolustelemaan itseäsi, ja latelemaan tuota ympäripyöreää paskaa syyttäjästä ja siitä miten pedotuomioosi vaikuttaisi tappotuomio. Toivon että tämän ketjun avulla leima pysyy loppuikäsi sun otsassa tuomittuna lasten hyväksikäyttäjänä ja tappajana. Epävirallisena toivomuksena esitän että juokset jonkun itsesi kokoisen ihmisen nyrkkiin vielä joskus, jossain. JA LUJAA!

Ps. Toivottavasti sinä aikana kun olet täälä jauhanut paskaa ja puolustellut ala-aste tasoisilla argumenteilla itseäsi, mielessäsi on edes kerran käynyt tappamasi miehen omaiset ja läheiset.
jane1968
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Marras 14, 2014 8:06 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja jane1968 »

jokos tämä sami niskanen on pääsemässä vapaaksi?jos on niin eipä ihmis henki oikeen mitään maksa tässä valtiossa!ja se mitä se on muuta pahaa tehny!lapset ei ikinä unoha!ja varsinkaa sen äiti jolta se ainuan lapsen tappo,uskon ainaki niin.
Matias62
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Loka 28, 2014 10:44 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Matias62 »

Eihän tämän pellen pitäs edes vapaaksi päästä, mut kun on ollut siel vankilassa nii perseennuolija nii pääsee vissiin koevapauteen kohta toivottavasti joutuu pian takasiin......
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Täällä taas uhotaan ja muodostetaan mielipiteitä mielikuvien mukaan. Perheriidatkin näköjään sekoitetaan mukaan kuvioihin. Onko teillä subunokilla muuta elämää kuin täällä nimimerkin takaa isottelu ja korvaushoitolääkkeen väärinkäyttö? Kannattaisi keskittyä pitämään huoli omista asioista, eikä huudella täällä asioista, joista ei tiedä mitään...
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kuules nyt isäsi epäonnistuneen runkkauksen lopputulos, olet paskahousu pedofiili, raukkamainen tappaja. Oletko noin vitun tyhmä(kyllä olet), ettet tajua sitä minkä kaikki muut voivat lukea oikeuden päätökksistä? OLET PEDOFIILI JA LASTEN HAKKAAJA, ALHAISINTA KASTIA, JONKA ON SYYTÄ OLLA SILMÄT SELÄSSÄ, ETTEI SELKÄÄN TULE SIlMÄNREIKIÄ. Kun pääset siviiliin, niin olet samassa asemassa kuolemaasi asti. Kerran pedofiili, aina pedofiili, siitä ei voi parantua.

Voit muuttaa nimesi vaikka hottentotiksi, niin uusi nimi tulee kyllä tietoon. Rotat menee koloihinsa, mutta kyllä niitä menee rotanloukkoihinkin.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Janex
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: La Huhti 21, 2012 12:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Janex »

Sami-Henrik kirjoitti:Täällä taas uhotaan ja muodostetaan mielipiteitä mielikuvien mukaan. Perheriidatkin näköjään sekoitetaan mukaan kuvioihin. Onko teillä subunokilla muuta elämää kuin täällä nimimerkin takaa isottelu ja korvaushoitolääkkeen väärinkäyttö? Kannattaisi keskittyä pitämään huoli omista asioista, eikä huudella täällä asioista, joista ei tiedä mitään...
Ehkä sun pitäs tehdä lomillas vähä muuta, kuin roikkua näillä palstoilla.
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Minulla on Muhoksella Sami-Henrikin kanssa joitain yhteisiä tuttuja.
Kaikki on sitä mieltä että uhri oli loisto tyyppi,hyvä jätkä.
Hän ei olisi tehnyt Sami-Henrikille samoin kuin Sami-Henrik teki hänelle.
Pidän tätä murhaa raakana ja kuvottavana.
Jos ihminen pystyy tuollaiseen silloin pystyy ikävä kyllä mihin vaan!!!
Ja syy miksi tämä tehtiin,oli joku nainen,tunnettu hoito yhdelle jos toiselle.
Eikö mies saa enään muuten???
En näe tekijässä katumusta tällä palstalla ainakaan.
Colicco
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2014 6:14 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Colicco »

10885280_10205489076096368_6610899778341749223_n.jpg
10885280_10205489076096368_6610899778341749223_n.jpg (22.42 KiB) Katsottu 8880 kertaa
Aloitti koulunkäynnin koulussa Savonlinnan ammatti- ja aikuisopisto
2013

Apukoulu? Miten se sotilaspoliisin ammatti ja koulukodin vahtiväijyn paikka?
Matias62
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Loka 28, 2014 10:44 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Matias62 »

Voi Sami Sami onko siun mielestä ihan normaalia et "perheriidat" vie oikeuteen, noh varmaankin olethan täys paska naisten hakkaaja, pedofiili ja säälittävä tappaja. Ei "mies" osaa ottaa mistään vastuuta ja katua tekojaan. Olet oikeastaan säälittävä tapaus, mut en usko et kovin moni jää suremaan kun kohtaat sen lopun...
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

kakkosurpo kirjoitti:Kuules nyt isäsi epäonnistuneen runkkauksen lopputulos, olet paskahousu pedofiili, raukkamainen tappaja. Oletko noin vitun tyhmä(kyllä olet), ettet tajua sitä minkä kaikki muut voivat lukea oikeuden päätökksistä? OLET PEDOFIILI JA LASTEN HAKKAAJA, ALHAISINTA KASTIA, JONKA ON SYYTÄ OLLA SILMÄT SELÄSSÄ, ETTEI SELKÄÄN TULE SIlMÄNREIKIÄ. Kun pääset siviiliin, niin olet samassa asemassa kuolemaasi asti. Kerran pedofiili, aina pedofiili, siitä ei voi parantua.

Voit muuttaa nimesi vaikka hottentotiksi, niin uusi nimi tulee kyllä tietoon. Rotat menee koloihinsa, mutta kyllä niitä menee rotanloukkoihinkin.

Kuulleppas sketsihahmo. En ole koskaan syyllistynyt mihinkään hyväksikäyttöön, vaan jouduin huoltajuusriidan välikappaleeksi. Taidat itse olla pedofiili, kun tuollaista paskaa kirjoitat. Turhaan minulle keuhkoat, jos Suomen oikeuslaitos on samalla tasolla kuin Moldovan sosiaaliturva. Miksi vaihtaisin nimeä? Sinun kaltaisen pellen takiako? Heh heh, taitaa olla kovat luulot itsestäsi, kun uskallat huudella nimimerkin takaa kuin joku kovempikin jätkä.
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

On se vaan kumma, että kun minä pistän näille lapsista haaveilleville pervoille vastinetta, niin murha-infon moderaattori antaa minulle varoituksen.Onko näille pervoille annettu varoitusta mistään, vaikka ne jatkuvasti kirjoittavat paskaa asiasta, josta he eivät tiedä mitään? Eikö tuollaiset sairaat yksilöt pitäisi poistaa koko järjästelmästä vai onko tämän sivuston tarkoitus luoda epäsopua? Kummallista, että minulle annettiin syyte lasten hyväksikäytöstä siitä, että pistin muut kuin omat lapset nukkumaan. Vielä kummallisempaan on se, että vankilassakin luusereiksi leimatut vasikat kirjoittelevat minun vastaisia teesejään. Jumalauta, minä olen neljän tyttären huolehtiva isä ja syytön, vaikka tämä euroopan Pohjois-Korean kaltainen oikeuslaitos muuta väittääkin.
Porin

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Porin »

Sami-Henrik kirjoitti:Jumalauta, minä olen neljän tyttären huolehtiva isä ja syytön, vaikka tämä euroopan Pohjois-Korean kaltainen oikeuslaitos muuta väittääkin.


Vanha sanonta: se on, jos se siltä näyttää.
Sinut on oikeudessa tuomittu, ja täten toteen näytetty että olet pedofiili.
Joten miksi ihmiset suhtautuisivat sinuun muulla tavalla?
Vastaa Viestiin