Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.

Avatar
Kalle-Ville
Axel Foley
Viestit: 2408
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Koska vapautumisesta ei ole mitään tietoja, kun nykyään lähes kaikkien elinkautisvankien vapauttamiset uutisoidaan, niin tuon ylimmän Niko Lindholmin Facebook -profiilin tietojen perusteella voisi olettaa, että hän on siellä Silta-Valmennuksessa, josta erään toisen jutun yhteydessä on viime päivinä paljonkin kerrottu.
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Minua ei varsinaisesti tämän Nikon asiat kiinnosta. En häntä tunne millään tavoin!
Mutta siis oikeasti, voiko elinkautisvangit Suomessa olla todella noin tyrkyllä facessa?? Selittäkää tyhmälle mitä kaikkea siellä vankilassa (valtion hotellissa) elinkautisvangit saa tehdä? Liikuskella vapaudessa ja päivittää facea??

Mutta oikeasti piti lisätä vielä kommentti kirjoitukseeni, jonka julkaisin tänään aiemmin. Ettei tule sitten sanomista.
Nämä minun mainitsemani kaverit ja kämppikset eivät ole millään tavoin osallisia tähän rikokseen. Minä tai mainitsemani ihmiset emme enää tunteneet Sohvia tuolloin 2011. Hänellä oli tuolloin jo aivan eri "kaveripiiri"!

Haluaisin lähettää terveisiä, että pysyköön siellä minne kuuluu.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

Avatar
Kalle-Ville
Axel Foley
Viestit: 2408
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Tay77 kirjoitti:
Su Kesä 04, 2023 9:08 pm
Minua ei varsinaisesti tämän Nikon asiat kiinnosta. En häntä tunne millään tavoin!
Mutta siis oikeasti, voiko elinkautisvangit Suomessa olla todella noin tyrkyllä facessa?? Selittäkää tyhmälle mitä kaikkea siellä vankilassa (valtion hotellissa) elinkautisvangit saa tehdä? Liikuskella vapaudessa ja päivittää facea??
Tuossa tapauksessa sinun kannattaa lukea nyt ajankohtaisesta Silta-Valmennuksen kautta elinkautisesta vapautumassa olleesta Alexandr Siekkisestä kirjoitettuja juttuja siitä, miten hän on kertonut kirjoituksessaan sanomalehden yleisönosastossa jopa suljetussa vankilassa olojen olleen valtion maksamine kännyköineen ja tietokoneineen varsin vapaata, paljon vielä sitäkin vapaammasta Silta-Valmennuksesta puhumattakaan, jolloin asutaan tukiasunnossa ja yritetään opetella elämään, kuten muutkin ihmiset vapaudessa elävät.
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.

Peni
Neuvoja-Jack
Viestit: 572
Liittynyt: La Joulu 17, 2022 2:49 am

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja Peni »

Tay77 kirjoitti:
Su Kesä 04, 2023 9:08 pm
Minua ei varsinaisesti tämän Nikon asiat kiinnosta. En häntä tunne millään tavoin!
Mutta siis oikeasti, voiko elinkautisvangit Suomessa olla todella noin tyrkyllä facessa?? Selittäkää tyhmälle mitä kaikkea siellä vankilassa (valtion hotellissa) elinkautisvangit saa tehdä? Liikuskella vapaudessa ja päivittää facea??

Mutta oikeasti piti lisätä vielä kommentti kirjoitukseeni, jonka julkaisin tänään aiemmin. Ettei tule sitten sanomista.
Nämä minun mainitsemani kaverit ja kämppikset eivät ole millään tavoin osallisia tähän rikokseen. Minä tai mainitsemani ihmiset emme enää tunteneet Sohvia tuolloin 2011. Hänellä oli tuolloin jo aivan eri "kaveripiiri"!

Haluaisin lähettää terveisiä, että pysyköön siellä minne kuuluu.
hä? sehän on vilppulassa eli avotalossa. linnasta pääsee lomille,suurin osa siis.elinkautisen lomamahdollisuus alkaa noin 8 vuoden kohdalla kun teoreettisesti takana on 2/3 lusittavasta ajasta.
Se on lomaMAHDOLLISUUS,ei lomaoikeus.Riippuu omasta käytöksestä sitten onko niitä lomia vai ei sen kaks päivää per 2kk..
Somalit on neekereitten mustalaisia.

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Oliko teillä tästä Sohvista mitään tietoa? Kuten kirjoitin, tämä Niko on minulle aivan tuntematon eikä hänen asiansa kiinnosta.

Minusta on vaan sairasta, että Suomessa voidaan murhata joku (elinkautinen murhatuomo) mutta hyvällä käytöksellä siitä voi vapautua jopa 15 vuoden jälkeen! Miksei siellä vankilassa istututa vaikkapa 50 vuotta ja katsota sitten uudestaan? Ei kukaan parane kymmenessä vuodessa eikä paranemisesta pitäisi ollakaan kyse. Miksi murhasta tuomitun pitäisi ja kuuluisi parantua yhteiskuntakelpoiseksi? Murhan tai tapon uhrille ei ole annettu tätä mahdollisuutta. Miksi ja millä oikeudella tämän Nikon kuuluisi liikuskella vapaana ikinä? Hän on murhannut ihmisen. Miksi aina mietitään rikollisen parantamista tai sovittamista yhteiskunnan jäseneksi? Miksi heille pitäisi antaa se mahdollisuus?
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

mävaanmä
Remington Steele
Viestit: 219
Liittynyt: Pe Marras 30, 2012 10:59 am

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja mävaanmä »

Söhvi tosiaan muutti 15-16v seinäjoelta stadiin isosiskonsa kanssa/perässä ja pyörivät kallion krustpunk-piireissä, fanittivat tehosekotinta ja kevyttä kiljupilleripöhnää.
Sohvi jäi niihin porukoihin vaikka sitä vietiin välillä lappia myöden lepäämään mutta aina se vaan löysi tiensä takasin, ja sit taas sitä vietiin ja kovaa.
Alko styylaminen jonkun gammamyyjän kanssa ja se oli sitten siinä, sen jälkeen alko ihan älytön sekoilu joka päättyi ihmisen polttamiseen kampissa pysäkille.

Tämän päivän tilanteesta ei ole mitään hajua,

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Kiitos teille vastauksistanne ja asian valaisemisesta!
Olin tänään nimittäin ihan ihmeissäni, kun törmäsin aivan muussa yhteydessä (oletettuun!) Sohvin profiilin fb:ssä; näytti olevan ns. normaaleja fb-päivityksiä. Siis juuri sellaisia tavallisia, jossa tavalliset ihmiset näyttävät ulkopuolisen silmin tavallisilta aikuisilta :wink: Joita minäkin voisin tehdä...

Ehdin jo hetken miettimään, onko kyseessä voinut olla kaksi eri, mutta täysin samannimistä henkilöä! Molemmat siis erään tietyn kaverini tuntemia.
mävaanmä kirjoitti:
Pe Kesä 09, 2023 10:12 am
Söhvi tosiaan muutti 15-16v seinäjoelta stadiin isosiskonsa kanssa/perässä ja pyörivät kallion krustpunk-piireissä, fanittivat tehosekotinta ja kevyttä kiljupilleripöhnää.
Sohvi jäi niihin porukoihin vaikka sitä vietiin välillä lappia myöden lepäämään mutta aina se vaan löysi tiensä takasin, ja sit taas sitä vietiin ja kovaa.
Alko styylaminen jonkun gammamyyjän kanssa ja se oli sitten siinä, sen jälkeen alko ihan älytön sekoilu joka päättyi ihmisen polttamiseen kampissa pysäkille.

Tämän päivän tilanteesta ei ole mitään hajua,
Kiitos tästä vahvistuksesta muistan/tiedän asian siis juuri samoin. Näin Sohvin arviolta puoli vuotta (arvio voi mennä pahasti pieleen!) ennen tätä tekoa, ja voin sanoa, että hän näytti siis TODELLA KAMALALTA! :cry: :cry:

Mutta en silti hyväksy tai ymmärrä tällaista karmeaa tekoa! Minusta hän kuuluu lukkojen taakse loppuelämäkseen siinä missä toivoisin muidenkin "elinkautiseen" tuomittujen istuvan Suomessa elinkautisen :evil:
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

matamimimmi
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: To Elo 16, 2018 10:32 am
Paikkakunta: Costa del Crime

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja matamimimmi »

Voiko joku klikata tänne tuon ns Henna-Mari Sofia Viitasen fb-profiilin, itse en sitä nyt millään löydä.
Murhainfolainen 8) 8)

mävaanmä
Remington Steele
Viestit: 219
Liittynyt: Pe Marras 30, 2012 10:59 am

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja mävaanmä »

matamimimmi kirjoitti:
Su Heinä 16, 2023 11:19 am
Voiko joku klikata tänne tuon ns Henna-Mari Sofia Viitasen fb-profiilin, itse en sitä nyt millään löydä.
Miksi?

Mä en ainakaan viitti, antaa Sohvin elää rauhassa.

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

mävaanmä kirjoitti:
Ke Heinä 19, 2023 12:53 pm
matamimimmi kirjoitti:
Su Heinä 16, 2023 11:19 am
Voiko joku klikata tänne tuon ns Henna-Mari Sofia Viitasen fb-profiilin, itse en sitä nyt millään löydä.
Miksi?

Mä en ainakaan viitti, antaa Sohvin elää rauhassa.
matamimimmille: Mulla ainakin näkyy Sofia Viitanen nimellä. En ole fb-kaveri.
(En viitsi laittaa suoraa linkkiä).

mävaanmä:lle: Tätä en ymmärrä :cry: :cry: Jos henkilö on Suomessa virallisesti tuomittu murhasta, eli raa'asta rikoksesta, jossa on ihmisen henki viety lopun elämäksi, miten tällaisen henkilön pitäisi saada "elää rauhassa"? En tietysti tarkoita häiriköintiä tai muuta jossa itse syyllistyy rikokseen (esim. kunnianloukkaus)! Mutta miksi tällaisten murhaajien yleisestikin pitäisi saada jotenkin "jatkaa elämäänsä ja aloittaa alusta"? Uhrilla ja hänen mahdollisilla lähiomaisilla (kaikissa henkirikostapauksissa) ei KOSKAAN tule olemaan sitä uutta mahdollisuutta.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8169
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Mites tää Niko, meinaako siviilissä jatkaa ihmisten kokkailua? Kun ihan kokki kuitenkin on.
Saattaahan se hämmenellä tikullaan tän Sohvin mätävittua kunhan tapaavat siviilissä.
Ehkä skoolaavat Lasolilla.

Nythän se on aika käsillä kun näiden sontiaisten anomukset alkavat putkahdella Helsingin hovioikeuteen.
Mutta saahan sitä anoa, ei mene ekalla läpi, tuskin tokallakaan.
Piilohomot on in.

mävaanmä
Remington Steele
Viestit: 219
Liittynyt: Pe Marras 30, 2012 10:59 am

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja mävaanmä »

Tay77 kirjoitti:
Ke Heinä 19, 2023 3:28 pm
mävaanmä kirjoitti:
Ke Heinä 19, 2023 12:53 pm
matamimimmi kirjoitti:
Su Heinä 16, 2023 11:19 am
Voiko joku klikata tänne tuon ns Henna-Mari Sofia Viitasen fb-profiilin, itse en sitä nyt millään löydä.
Miksi?

Mä en ainakaan viitti, antaa Sohvin elää rauhassa.
matamimimmille: Mulla ainakin näkyy Sofia Viitanen nimellä. En ole fb-kaveri.
(En viitsi laittaa suoraa linkkiä).

mävaanmä:lle: Tätä en ymmärrä :cry: :cry: Jos henkilö on Suomessa virallisesti tuomittu murhasta, eli raa'asta rikoksesta, jossa on ihmisen henki viety lopun elämäksi, miten tällaisen henkilön pitäisi saada "elää rauhassa"? En tietysti tarkoita häiriköintiä tai muuta jossa itse syyllistyy rikokseen (esim. kunnianloukkaus)! Mutta miksi tällaisten murhaajien yleisestikin pitäisi saada jotenkin "jatkaa elämäänsä ja aloittaa alusta"? Uhrilla ja hänen mahdollisilla lähiomaisilla (kaikissa henkirikostapauksissa) ei KOSKAAN tule olemaan sitä uutta mahdollisuutta.
Ihan vaikka sen takia että nykyisessä elämässä voi olla kaikki huomattavasti paremmin kun aikaisemmin, ja nykyisessä elämässä mukanan olevat viattomat juotuvat kärsimään turhasta ihmisten uteliaisuudesta?

matamimimmi
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: To Elo 16, 2018 10:32 am
Paikkakunta: Costa del Crime

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja matamimimmi »

Tämä on murhainfo jossa murhaajia ei säälitä vaan UHREJA
Murhainfolainen 8) 8)

pate22
Nikke Knakkertton
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Joulu 11, 2020 2:35 pm

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja pate22 »

mävaanmä kirjoitti:
To Elo 03, 2023 7:12 pm
Tay77 kirjoitti:
Ke Heinä 19, 2023 3:28 pm
mävaanmä kirjoitti:
Ke Heinä 19, 2023 12:53 pm


Miksi?

Mä en ainakaan viitti, antaa Sohvin elää rauhassa.
matamimimmille: Mulla ainakin näkyy Sofia Viitanen nimellä. En ole fb-kaveri.
(En viitsi laittaa suoraa linkkiä).

mävaanmä:lle: Tätä en ymmärrä :cry: :cry: Jos henkilö on Suomessa virallisesti tuomittu murhasta, eli raa'asta rikoksesta, jossa on ihmisen henki viety lopun elämäksi, miten tällaisen henkilön pitäisi saada "elää rauhassa"? En tietysti tarkoita häiriköintiä tai muuta jossa itse syyllistyy rikokseen (esim. kunnianloukkaus)! Mutta miksi tällaisten murhaajien yleisestikin pitäisi saada jotenkin "jatkaa elämäänsä ja aloittaa alusta"? Uhrilla ja hänen mahdollisilla lähiomaisilla (kaikissa henkirikostapauksissa) ei KOSKAAN tule olemaan sitä uutta mahdollisuutta.
Ihan vaikka sen takia että nykyisessä elämässä voi olla kaikki huomattavasti paremmin kun aikaisemmin, ja nykyisessä elämässä mukanan olevat viattomat juotuvat kärsimään turhasta ihmisten uteliaisuudesta?
Kukaaan joka tietoisesti on murhaajan elämässä mukava, ei ole syytön tai viaton. Sen takia, ihan itse ovat ihmisjätteen ottaneet elämäänsä joten myös kärsikööt

Elävältä pitäisi tekijätkin polttaa, eikä heisän kanssa kaverata, tai olet samaa roskasakkia.

Vastaa Viestiin