A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

ei kai arilla ole lapsia tiettävästi tuolloin ollut.

Ritva Raitio muutti poikansa Mikon kanssa asumaan kaivinkonekuljettaja Ari Hailion luokse


jos annettais kuitenkin sukulaisten jotka ei ole tehneet mitää, olla rauhassa? :|
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Sain tässä ajatuksen et pitäisikö minun kysellä töitä A. Hailiolta? Luulisin olevani aika pätevä kuopankaivaja, kuoppaa voi sit käyttää mihin vaan. Eiks tän naisen hakkaajan/tappajan firma kaivelekkin kuoppia mihin mahtuisi täytteitä?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tässä jutussa puhutaan "pienestä Mikko-pojasta". Hän siis oli todellakin tämän vaimon poika. Tässä lehdessä on kuva Ritva Raiviosta, hän on herttaisen oloinen (en parempaa kuvausta keksinyt), tumma, hiukset olkapäille ulottuvat jne. Olen ihan onneton laittamaan näitä kuvia tänne palstalle, joten en ole vielä edes yrittänyt.
Lehdessä on lisäksi kuva talosta. Ilmeisesti rapattu, matala talo ja bemari pihassa.
Ja Sassen ei kannata anteeksi pyydellä ... nämä minun tiedotkin on kerätty repaleisesta lehdestä, joten melko heikko alustus, sanoisin. Mutta kyllä, kuten DollarExpress sanoi, lapsi oli siis Ritvan aiemmasta suhteesta.

Kyllä sitä ihminen voidaan alistaa surkeaan tilaan, mutta tulee tietysti mieleen vastaavanoloisissa tapahtumissa, että eivätkö uhrin vanhemmat voi kertakaikkiaan tehdä mitään? Tässä tapauksessa surmaajan vanhempia, etenkin äitiä, tekisi mieli vetää lättyyn!
subway
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: La Kesä 18, 2011 3:39 am

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja subway »

"Joskus pariskunnalla meni paremmin, saattoi mennä kokonainen viikko, ettei Ari hakannut Ritvaa!"

Kertakaikkiaan mahtava herrasmies!
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja Ailar »

subway kirjoitti:"Joskus pariskunnalla meni paremmin, saattoi mennä kokonainen viikko, ettei Ari hakannut Ritvaa!"

Kertakaikkiaan mahtava herrasmies!
Tätä itsekin mietin, että siis kokonainen viikko! Tosi helpottavaa ollut vaimolle. Tosin, kai hän senkin viikon pelkäsi, että koska alkaa...
Onkohan tää ukko siis ollut ihan selvin päin?
Entä kuinka on tapahtuneet nämä perhetapaamiset?
Nämä hautajaiset olivat menneet niin, että Ritvan isä oli kertonut:
-Ritva haudattiin Honkanummelle. Hailion vanhemmat olivat hautajaisissa, ja muu suku. Muistotilaisuus pidettiin samassa talossa, jossa tyttö tapettiin. Emme olisi sinne enää halunneet lähteä, mutta väkisi vaan työnsivät autoon, Toivo Sosoi sanoi.
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Mieshän on täysi sadisti ja paljon pahempi kuin suurin osa elinkautisvangeista. En minä ymmärrä miten kukaan voi kohdella lähimmäistään noin julmasti. En voi kutsua tätä henkilöä ihmiseksi, kun ei hänessä ole mitään inhimillistä.

Oma juttunsa on sitten se että ukko istui muutaman vuoden ja jatkoi rahan tekemistä. Kyllä Suomi on hieno maa, varsinkin tappajille.
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Sen verran palatakseni tähän ettei eukko lähtenyt ja oma vika. Kysehän ei ole pelkästään fyysisestä väkivallasta vaan usein juurikin se henkinen puoli on se pahempi. Mustelmat iholla katoaa mutta ne arvet sinne sisään jää ikuisiksi ajoiksi. Kun mies hakkaa vaimonsa henkihieveriin kerta kerran jälkeen ja nainen ei lähde on kyse jo paljon isommista asioista kunomasta tahdosta. Siinä ei enää varmaan ole omalla tahdolla mtn tekemistä. Tässä on voinut kyse olla jo pikku pojasta jonka henkeä on tää "paise" uhkaillut ja se menee usein jo oman hengen eteen. Samoin kun mieli on murrettu henkisesti ja fyysisesti, ei naisella ole enää omaa arvoa ja paremmasta väliä. Luulee että ansaitsee kaiken eikä syytä miestään tai pahoinpiteliää vaan itseään.

Frendi oli pitkään miehen kanssa joka oli kun saatanan ihmiskuva. Hakkasi pesarilla ja ruuvarilla jalkoihin autossa jossa oli pieni vastasyntynyt lapsi ja kun äiti itki kivusta ja lapsi heräsi ni sai lisää päihinsä kun vikahan oli kaverin joka itkullaan herätti vauvan. Nyt vasta vuosien jälkeen on tyttö raukka saanut oman arvontunteen takasin. Hakkaamisen ja jatkuvan psyykkisen väkivallan seurauksena kaverini sortui huumeisiin yms kun ei enää muuten kestänyt. Ei se ole niin musta valkoista että nainen ei vaan lähde :(
Life. It´s just fucking thing after nother...
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja aga »

http://finnsanity.blogspot.com/2009/03/ ... hanna.html "Läheisriippuvan pirunnyrkki - tapaus Rihanna". Suosittelen lukemaan tämän, kerrotaan miksi monet naiset (ja miksei miesuhritkin) jäävät ja haluavat jäädä väkivaltaisiin suhteisiin.

"Minä olen riippumaton kun kestän mitä vain. Alistumalla osoitan tahdon voimaa ja ihailtavuutta. Minun alistumisen muuttaa vielä ihmisiä ja varsinkin tuon rakkaan väkivaltaisen ihmisen. Olen täydellinen uhri ja jopa Jumala auttaa minua minun pyhimysmäisyyteni takia. Vastaan väkivaltaan rakkaudella ja enkelitkin ihailevat minua. Väkivalta on oikeastaan siunaus ja tuo parhaimmat piirteeni esille."
tervaeläin
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 3:19 pm

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -

Viesti Kirjoittaja tervaeläin »

Niin, eikös tuolla aloitusviestissä kuitenkin lukenut, että alkoi pahoinpidellä heti kihlajaisten jälkeen. Tuskinpa se suhde kuitenkaan ihan kihlajaisista on alkanut, ainakaan itse en sellaista viittausta mistään löytänyt. Näin ollen siis on vähän outoa sanoa, että Hailio alkoi muka "ihan heti" pahoinpidellä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Jotenkin itse vain sain sen käsityksen, että tuossa suhteessa on jotenkin edetty suht kovaa tahtia. En tiedä mistä, mutta jotenkin lukemisen jälkeen jäi sellainen olo.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Antarktis
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 8:01 am
Paikkakunta: Nordbotten

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja Antarktis »

Oon kyllä Nooruskan kans aikalailla samaa mieltä. Se on aikusen ihmisen oma valinta,-vaikka oliskin kuinka heikko itseluottamus yms,- jos suostuu hakattavaksi. Koska oon inhorealisti aattelen monesti rikosjutuissa että "niin makaa kuin petaa". Jos et halua joutua raiskatuksi yöllä pimeässä metsässä, älä mene sinne. Jos et halua heittää henkeä epämääräisessä kaveriporukassa, älä liiku sellasten ihmisten kanssa. Missään tapauksessa siis en puolusta kenenkään rikollisia tekoja, mutta monesti vältyttäis uhreilta jos aikuset ihmiset omistais itsesuojeluvaiston.

Ittellä oli joskus hetken aikaa mies, joka oli aika vittumainen tapaus. Ei koskaan lyöny (ei ehtinyt, ehkä. Oltiin sen verran hetki vaan yhdessä.) mutta osas olla melkoisen ilkeä ja nöyryyttävä. Kun meillä meni poikki ja asia tuli puheeksi niin totes olleensa sellanen koska "annoit mun olla ittelles sellanen." Ja kyllä, se on ihan totta. Jos en olis ollu siihen elämän aikaan sellanen lammas jolle sai tehdä mitä tahansa, olisin siltäkin mieheltä välttyny. Ja mikä sairainta, itkin sen jätkän perään varmaan kuukausia... Ja jos meistä olis tullu jotain pidempiaikasta ja olisin saanu kokea henkistä- tai fyysistä väkivaltaa, olis se kyllä ollu mun ihan oma vika. Syyllisiä oltais oltu molemmat.

No, onni onnettomuudessa että en sitä mulkkunaama kiinnostanutkaan, koska en kuulemma omista tarpeeksi ehjää perhetaustaa ja oon ärsyttävä :lol: Itsehän oli hiukan paremman perheen korkeahkosti koulutettu poika... On näistä elämän lähtökohdista nähtävästi joskus hyötyäkin :mrgreen:

Myös mun äiti otti aikanaan jo edesmenneeltä isäpapaltani vastapalloon aika reippaasti, mutta en nyt jaksa sitäkään kohtaan tuntea hirveästi sympatiaa. Nimenomaan just siks koska se laittoi aina isän meidän lapsien edelle, eikä edes meidän takia jättänyt sitä.
pikasso
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1414
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2010 12:16 am

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja pikasso »

" Ja mikä sairainta, itkin sen jätkän perään varmaan kuukausia... Ja jos meistä olis tullu jotain pidempiaikasta ja olisin saanu kokea henkistä- tai fyysistä väkivaltaa, olis se kyllä ollu mun ihan oma vika. Syyllisiä oltais oltu molemmat."

Tuossa yllä juuri jutun ydin kiteytettynä.


Sellaiset ihmiset, jotka eivät edes ymmärrä mistä väkivalta saa alkunsa eivät voi varautua ennakkoon.
Yleensä väkivallan uhria syyllistetään kun ei ymmärtänyt lähteä eikä ymmärtänyt kertoa kenellekään.
Joka tekee väkivaltaa fyysisesti on myös eittämättä henkisen väkivallan käyttäjä kun saa kerran anteeksi aina vaan tekemisistään huolimatta.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17110
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

kakkosurpo kirjoitti:Sain tässä ajatuksen et pitäisikö minun kysellä töitä A. Hailiolta? Luulisin olevani aika pätevä kuopankaivaja, kuoppaa voi sit käyttää mihin vaan. Eiks tän naisen hakkaajan/tappajan firma kaivelekkin kuoppia mihin mahtuisi täytteitä?
Joko soitit? Nuo nettisivuilla olevat numerot eivät toimi, joten onkohan Hailio lopettanut hommat/eläköitynyt ...vai lukenut minfoa?

Toisaalta Hailio on lain mukaan tehnyt rikoksen ja hän on sen myös sovittanut, joten...

Melkoinen tarina ja sain tästä koneurakoitsijasta hyvin vastenmielisen kuvan.
Se on joku muu Alibi kuin 1/87, 3/87 tai 11/87. Ne selasin eikä niissä ollut.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Antarktis
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 8:01 am
Paikkakunta: Nordbotten

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja Antarktis »

pikasso kirjoitti:" Ja mikä sairainta, itkin sen jätkän perään varmaan kuukausia... Ja jos meistä olis tullu jotain pidempiaikasta ja olisin saanu kokea henkistä- tai fyysistä väkivaltaa, olis se kyllä ollu mun ihan oma vika. Syyllisiä oltais oltu molemmat."

Tuossa yllä juuri jutun ydin kiteytettynä.


Sellaiset ihmiset, jotka eivät edes ymmärrä mistä väkivalta saa alkunsa eivät voi varautua ennakkoon.
Yleensä väkivallan uhria syyllistetään kun ei ymmärtänyt lähteä eikä ymmärtänyt kertoa kenellekään.
Joka tekee väkivaltaa fyysisesti on myös eittämättä henkisen väkivallan käyttäjä kun saa kerran anteeksi aina vaan tekemisistään huolimatta.
Ei sitä heti hiffaakkaan ja mä tajusin koko asian kans jälkeenpäin miten kamala se oli mulle ollu. Mä olin siihen niin ihastunu että halusin vaan ymmärtää ja en ehkä halunnu ees uskoa että se on semmonen... Vaikka lopulta mä olinki se, joka lopetti jutun koska sen tunsi kyllä ettei sitä miestä kiinnosta. Myöhemmin se tuli selittämään mulle kuinka se on tavannu uuden naisen ja kohtelee sitä niinku kukkaa kämmenellä, oikeen hiero suolaa mun haavoihin jotka oli vielä auki (ah, runollista! :mrgreen: ) Tulis tosi pitkä juttu mutta en jaksa kirjottaa... Enivei, kyllä mun mielestä aikusen ihmisen pitäis tajuta kuinka toisia kohdellaan ja osata vaatia ittelleen arvostavaa käytöstä. Ja ottaa opiksi, sen kaiken jälkeen mitä itte oon kokenu en anna enää kenenkään olla mulle inhottava... Se on siinä vaiheessa kyllä, -tiedän,- äärimmäisen vaikeaa jos on jo ehtiny korviaan myöten ihastumaan ja luomaan siitä vastapuolesta ruususen kuvan ittelleen ja sen jälkeen alkaa muilutus.

Uskoisin että ennaltaehkäsynä kaikissa tämmösissä jutuissa on pitkälti se, että jokaisella ihmisellä olis omanarvontunto kondiksessa, koska nuo kaikenmaailman psykopaatit tuntuu aistivan kuka on sellanen että jää vaikka sais kuinka turpiinsa. Veikkaan että tuon em. ex-poikakaverikin "kyllästyi" muhun myös siksi, koska alkuun osasin olla tosi napakka ja tein selväksi että mulle ei vittuilla... En menny sinne nyrkin ja hellan väliin vapaaehtosesti. Nähtävästi se haki ittelleen sellasta kivaa ja tottelevaista pikkuvaimoa, koska nykynen naisensa on sellanen nuori, uskovainen likka joka passaa tätä niljaketta kuin äiti... :roll: Eli siis alkuun oli päättäväinen mutta mun elämässä tapahtu pari asiaa jotka laittoi kaiken paskaksi, murenin ja olin lopulta vaan sitä mieltä että ihan sama kunhan edes joku välittää. Onneksi se alun päättäväisyys(kin) sai sen miehen kiinnostuksen lopahtamaan eikä se itkeny mua takasin.

Saiko tosta ees mitään selkoa? Väsyttää niin ei oikeen ajatus kulje ehkä niin veitsen terävänä, kuin normaalisti 8)

Edit.: Sori OT, eipähän mun elämä tähän kuulu. Ajatuksena on vaan koittaa ittekkin ymmärtää miks joku jää hakattavaksi suhteeseen :roll:
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: A.Hailio hakkasi vaimonsa koirankettingillä kuoliaaksi -86

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

tämä ketju nyt karkaa mihin sattuu, jatkakaa vaikka täällä http://tukari2.munfoorumi.com/index.php ... 716aa2bb93 jos teillä ei ole herra hailiosta mitää annettavaa
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Vastaa Viestiin