Hoitaja myrkyttäjänä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
hyeena
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 6:36 pm

Viesti Kirjoittaja hyeena »

Kyllikki S kirjoitti:Nyt vasta harkitaan sitä mielentilatutkimusta. Voi olla, ettei katsota tarpeelliseksi sitäkään :evil:
Olisi kyllä kannattanut tehdä jo siinä vaiheessa kun osoittelee aseella kavereitaan ja veljiään!
Olen itse tullut aikoinaan "tuomituksi" siskoni ampumisesta jousipyssylla, ilmeisesti minut olisi pitanyt toimittaa mielentilatutkimukseen.
Nain parikymmenta vuotta myohemmin siskolikka naureskelee etta kaikkee ne vanhemmat uskoivatkin kun vahan itkas ja osoitteli mua...
Sara
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 7:01 am

Viesti Kirjoittaja Sara »

hyeena kirjoitti:Miksi pitaisi kaduttaa? Enemman olisin huolissani jos tuomion perusteiden ollessa samat annettaisiin erillaisia tuomioita..
Onko näitä samanlaisista varasteluista vähällä päässeitä sitten enemmänkin? :shock: Aika järkkyä, pistää miettimään mitä itse menisi nyysimään.
hyeena
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 6:36 pm

Viesti Kirjoittaja hyeena »

Rupesin tassa fundeeraamaan tuota tuomiota, tama hoitsuhan oli saanut 20000e lainan pankista maksaakseen korvauksia. Veikkaisin etta ei vain ole saanut suurempaa lainaa. Myoskin laina olisi voinut jaada maksamatta jos tyohon saanti hoitoalalla olisi estynyt. Tieda sitten millaisilla ehdoilla laina on myonnetty, hoitoala on vaan niita aloja joilla toita on enemman kuin tekijoita..
Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Varmaan niitä vapaamuurareita sekä tuomari, että pankinjohtaja...? :) :) :)
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miina »

Taas asia lehdissä:

Iltalehti:

Miehen sisko puolustaa veljeään, ymmärrän täysin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007082 ... 4_uu.shtml

Lapsi saa tavata äitiään.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007082 ... 2_uu.shtml

TAYS:n potilastietoja tutkitaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007082 ... 3_uu.shtml
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Kyllä tämä mimmi lähtee varmaan hämeeseen! Menee samalle kongille lapsentappajien ja pedofiilien kanssa, niin ei tuu hakatuksi, kun niitä piruja suojelee kaikki vartijat, vaikka eivät heistä pidäkkään.
Elinkautisen saa, on mun arvaus!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miina »

Tässä vielä Aamulehdestä:

Myrkyttäjäepäilty pysynee vangittuna tutkinnallisista syistä
http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanmaa/41229.shtml
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

"olen toimittanut hänelle tutkintavankilaan vaatteita. Siellä ei ainakaan palele näillä helteillä"
Oleellista tietoa shortsimurhaajan tilanteesta :lol:

"Sairaanhoitajan aviomiehen sisar on noussut puolustamaan veljeään. Näin siitä huolimatta, että kälyn epäillään antaneen hänen kuopukselleen tappavan suuren annoksen insuliinia heinäkuun lopussa."

Kyllä minäkin veljeäni puolustaisin vastaavassa tilanteessa. Siitäkin huolimatta, että kälyni töpeksisi. Vai tuomitako hänetkin (veli)pitäisi.
Outo sananvalinta tuossa lauseessa varsinkin kun tietää kuinka helppo median on muokata ihmisten mielikuvia. :?
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
"Hän sisuuntui puolustamaan veljeään ja muita sukulaisiaan, koska nettikeskusteluissa on tuon tuostakin sälytetty vastuuta veljen (epäillyn aviomies) ja muun suvun niskaan."

Iltalehti tänään samaisesta aiheesta :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Onneksi lapsi ei ymmärrä"

Sukulaisnainen, jonka vauvan epäillään joutuneen hoitajan murhayrityksen kohteeksi, on tavannut hoitajan pojan viime viikolla.

- Hän oli ihan oma itsensä, virkeä ja iloinen. Hän juoksi heti halaamaan minua, nainen kertoo.

- Siitä en osaa sanoa mitään, ovatko tapaamiset lapselle hyväksi vai eivät. Nähtäväksi jää, miten tämä kaikki vaikuttaa hänen elämäänsä myöhemmin. Minua on kauhistuttanut, että ihmiset levittelevät tietoja myös pojasta netissä. Haluaisin nyt vedota heihin, että antaisivat edes lapsen olla rauhassa. Hän ei ole voinut valita äitiään.Lisää aiheesta keskiviikon Iltalehdessä

Tosin tämä olisi pitänyt quotata Suomi 24 :ään. Onni tosiaan että poika on vielä niin pieni.

Taas IL:ssä on se selvempi kuva jossa letit näkyvät hyvin. Missähän tuo kuva on otettu, katselen noita taustakuvia, nekin aika selviä.
sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

No ei tietenkään vastuuta voi hoitsun miehen kontolle sälyttää. Tosin täytyy ihmetellä, että tuo varkaustapauskaan ei pistänyt hälytyskelloja soimaan ja melkeinpä veikkaisin, että pienempiä valheita tms. on aina toisinaan tullut pakostakin ilmi. Hoitsu tietysti silti on itse se oikea syypää (jos siis sellaiseksi viime kädessä todetaan). Enemmän ehkä ihmettelisin hänen perheensä puuttumattomuutta asioihin, mutta heistähän liikkuu kaikenlaista juttua myös.

Tietysti psykopaattien puolisoilla on aina se ongelma, että mikäli he myöntäisivät (itselleen) puolisonsa olevan patologinen valehtelija ja tunnekylmä, se merkitsisi sitä, että psykopaatti ei myöskään rakasta puolisoaan ja kaikki puolisoon kohdistetut kehut ja ylistykset ja tunteidenosoitukset ovat pelkkää valhetta... kuka sellaista haluaisi uskoa ainakaan siinä vaiheessa, kun on itse jo rakastunut. The lies we tell ourselves...

Monilla ihmisillä on myös hämmästyttävän vähän psykologista silmää. Ja naiviuskin on nuorilla varsinkin kovin tavallista. Tuskinpa asianosaiset edes tiesivät paljonkaan vakavista persoonallisuushäiriöistä ja niiden oireista.
Fiona
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: La Heinä 28, 2007 3:37 pm

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Työpaikalla on ollut paljon puhetta ko. tapauksesta, koska työkaverini tuntevat kyseisen naisen...sanoivat, että kovasti olivat jo aikaisemmin ihmetelleet hänen hyperaktiivista käytöstä :shock: Aviomiehen isä omistaa erään tunnetun polkupyöräalan liikkeen, jossa myös mies siis työskentelee. Silmään pistää kovasti myös tuo Iltasanomien boikotti asiasta, eli siis se vapaamuurarijuttu taitaa olla kuin ollakin taustalla... :roll:
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Eikös patolgiselle valehtelulla ja itseriittoisuudelle ole ihan oma nimensä,nimittäin Narsisti.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistine ... 4iri%C3%B6
Totuus on tarua ihmeellisempää
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Itse en ymmärrä tuota miehen perheen sotkemista tähän. Ovat kuitenkin suht tunnettuja Nokialla. Mitäpä he voivat poikansa vaimolle jos tällä on ns. valot pimeenä yläkerrassa.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Siinä mielessä heillä saattaa olla tekemistä asian kanssa, että ovat paikkakunnan kermana sen tuomarin tuttavia, joka jätti naisen tuomitsematta. Suoli24:llä kerrotaan, että poliisi olisi hakenut kotietsintälupaa naisen kotiin, mutta tämä sama(!) tuomari olisi evännyt pyynnön... :?

Pidän melko vastenmielisenä tuon kälyn revittelyä Iltalehdessä. Taitaa olla kosto mielessä, tai sitten ovat välit aina olleet huonot, kuten voisi epäillä. Eihän vauvaa kohtaan voi kenelläkään vielä vihoja olla, vaan myrkytys kohdistuu lapsen äitiin.
Vastaa Viestiin