Niko Eriksson: Tappoi Kotkassa 2006, raiskasi alaikäisiä Tampereella 2020

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Blues kirjoitti: Tuota auton kolarointia mä en tiennytkään. Minkäs auton se romutti tuossa seiskatiellä, Tesjoella tai Ahvenkoskella?
Celican vissiinkin, ellen ihan väärin muista.

Edit: Eipäs ollutkaan Celica, vaan 1995 TT Supra :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Kaikki autonsahan se vissiin kolaroi ja äijälle ei käynyt juuri mitään ikinä, mikäs pahan tappais. Paitsi tässä tapauksessa kuitenkin tappoi ennemmin tai myöhemmin.

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Onkohan muuten Kati päässyt jo linnasta? Jos ajattelee, että 3 vuotta ja 6 kuukautta sai kakkua ja ensikertalaisena istuu puolet, eli varmaan olis jo päässyt. Tuli vaan mieleen kun kuvittelin tossa yks päivä nähneeni Katin jonkun pienen lapsen kanssa kävelemässä. Vai saisiko edes lapsiaan tavata...

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Ainakaan tuttu, joka tyoskenteli samalla nakkiputkalla ja tuntee muutenkin tyypin, ei ole kuullut. Mutta eipa se mitaan todista.

[edit] Lisattakoon viela, etta tassa tapauksessa ei ainakaan kukaan katso paheksuvasti tekijoita, vaikka surmatyosta onkin kysymys.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Count
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Count »

Puumalainen oli se Juvan sukunimi kuolinilmoituksessa...

Tunnen pari aivan normaalia ainakin lähes "kunnollista" kansalaista, jotka tunsivat Juvan ja olivat aidosti surullisia sen kuolemasta.

Henkilökohtaisesti en miestä tuntenut eikä siksi mitään kaunaa ollut (paitsi se, että sillä ajotyylillä se vaaransi välillisesti meikäläisenkin henkikullan). Pari kertaa tuli ohimennen juteltua autoista yms... ja kyllä se minut varmasti tiesi nimeltäkin.

Sen sijaan se aiheutti paljon aiheetonta kärsimystä monellekin hyvälle kaverilleni.

En varsinaisesti toivo koskaan kenenkään kuolemaa, mutta tieto siitä, että tietyt ihmiset eivät hengitä kanssani samaa ilmaa helpottaa suunnattomasti. Varsinkin, kun toinen moinen istuu pitkään linnassa.

samurai
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Huhti 04, 2008 10:52 am

Viesti Kirjoittaja samurai »

Nää Juvan siipeilijät on sellasii räkänokkii ett voi voi.
Toivottavasti niist edes osa on ottan itteesä niskasta kiinni ja tekee jotain järkevää ettei käy "väärin" niille.

Tollasesssa menossa ei ole muitakuin häviäjii kaikki tyynni.

Wille
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:29 am

Viesti Kirjoittaja Wille »

Ei sureta yhtää tämän herran kohtalo.

Yhden ihmisen saattoi ajelemisillaan pyörätuoliinkin loppuiäksi, tai näin ainakin olen kuullut. Itse olen myöskin saanut kokea kys. henkilön uhkailua epäsuorasti ja huojentunut olo on että tälläinen henkilö on poissa maailmasta. Taisi hakata parkkipirkonkin pampulla kun sai parkkisakon.

Uhkaillut aseella vissii omia vanhempiaankin jne.

Mitään tärkeää ei menetetty, ainoastaan parannettiin maailmaa.

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Olen muuten aika varma, että näin taas viime viikolla Katin Kotkan keskustassa. Ja taas oli jonkun muutaman vuoden ikäisen lapsen kanssa liikenteessä. Tai sitte täytyy olla TOSI saman näköinen.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

^

No kuule jännä juttu kun sitä on kuulemma muutkin nähneet.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Jos Kati sai kakkua 3 vuotta ja 6 kuukautta niin lasketaanko tosta se puolet ensikertalaisena vai onko toi jo valmiiksi puolitettu? Jos lasketaan tuosta niin sittenhän se on jo vapaalla.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Tuosta puolet. Ja niin tosiaan, minul on nyt osa viime vuodesta kadonnut johonkin.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

vasikka
Javier Pena
Viestit: 1848
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Re: Mr. Juvan teloitus, Kotka -06

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Liittyikö muuten eilen tuhkimotarinoita ohjelmassa ollut nainen tähän tapaukseen? Siinä oli nimittäin Kati niminen nainen, joka oli vapautumassa 8 vuoden vankeustuomiostaan.

Yleisvalvoja
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 4:59 pm
Paikkakunta: Lintukylä

Re: Mr. Juvan teloitus, Kotka -06

Viesti Kirjoittaja Yleisvalvoja »

Vielläkö tämä jaksaa kiinnostaa? No, tämä sankari vähän yllytettynä poltteli kumia kotkan torilla 500 SEC meselle, vituiksihan se meni - eli mersu täysin paskaksi kun vähän osui johonkin. Iski kuulemma nipun seteleitä repsikalle tms. jotta ottaa syyt niskoilleen, en ollut näkemässä mutta siellä se autonraato oli Acumenin pihalla.
Kerran omin silmin näin kun se pölli autovahvarin kodinkoneliikkeestä.
Viimeisin näky oli joskus talvella katsastuskonttorilla, tää heittää käppärillä auton jotenkin sinnepäin parkkiin, stereot huutaa täysillä ja kersa takapenkillä...
Hajoa helvetissä jj.
syytön mä siihen oon...

FlyLow
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 2:40 pm

Re: Mr. Juvan teloitus, Kotka -06

Viesti Kirjoittaja FlyLow »

Joskus 90 luvun puolvälissä herra täräytti valkoisella cossu sieralla Ritoilin pumppu asemaa päin kotkan jylpyllä, kyllä siinä meni kaffet itsellä väärään kurkkuun kun rysähti.. onneksi tuli oltua sisätiloissa sillä hetkellä.

J:llä hän oli siihen aikaan aina mukana se nimeltä mainitsematon kukkakeppi kymistä.. tehtailivat kyllä yhtä ja toista. Tuli nähtyä myös karhulan assalla kun manne ampui JJ:tä jalkaan, olisi voinut tähdätä vähän ylemmäs niin olisi moni asia jäänyt tuhoamatta.
It's Better to Be a Pirate Than to Join the Navy

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Mr. Juvan teloitus, Kotka -06

Viesti Kirjoittaja Blues »

vasikka kirjoitti:Liittyikö muuten eilen tuhkimotarinoita ohjelmassa ollut nainen tähän tapaukseen? Siinä oli nimittäin Kati niminen nainen, joka oli vapautumassa 8 vuoden vankeustuomiostaan.
Ei liittynyt.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Vastaa Viestiin