Matruusin murha, Turku 1977

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
HELLU & FEIJA
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 1:00 pm

Re: Matruusin murha, Turku 1977

Viesti Kirjoittaja HELLU & FEIJA »

Minä en ole mustalainen olen vain joutunut tahtomattani mustalaisten kostojen välikappaleeksi ja minun ymmärrykseni mukaan heidän verikostot eivät lopu koskaan ! Minä olen sen verran rehellinen ihminen etten siedä vääryyttä missään muodossa ja pidän myös tätä tekoa äärimmäisen törkeänä huolimatta siitä , että en ollut paikalla ? Jos olisin ollut ei tällaista olisi päässyt edes tapahtumaan ! Mutta ymmärrän myös sen , että ei täällä asioiden pohtiminen auta ketään ? Ei murhaajia .....ei uhria.......tällaisia asoita vain tapahtuu joskus ja aivan kaikkille nämä ovat olleet surullisia asioita varmaan tekijät olisivat halunneet itsekin myöhemmin elää toisin ! Mutta tehtyä ei tekemättömäksi saa! Ja se on paska puhetta ettei veljekset olisi ottaneet oppia tästä ? Minun tietooni Feija ei sen koomin avannut vankilan ovia ja toiset pojatkin ovat eläneet kohtuullisen siivosti joten kaikki pitäisi olla nyt Ok. heidän kohdallaan ! Menneitä ei kannata jäädä märehtimään ! Niin ja ei kaikkien tarvitse lähteä Niuvaniemeen tai Vaasaan hoitoon siksi koska Kakolan alapuolella oli se keltainen rakennus Annes jossa oli eräs Suomen parahaita kallonkutistajia !
Jenkki69
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Syys 27, 2021 8:59 pm

Re: Matruusin murha, Turku 1977

Viesti Kirjoittaja Jenkki69 »

Liittykö Matruusi tappoon seksuaalirikos?
Muistini mukaan veljeksiä kutsuttiin tapauksen johdosta Matruusin munan puriat. :lol:
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1995
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Matruusin murha, Turku 1977

Viesti Kirjoittaja aumari »

HELLU & FEIJA kirjoitti: Su Helmi 23, 2020 5:38 pm Minä en ole mustalainen olen vain joutunut tahtomattani mustalaisten kostojen välikappaleeksi ja minun ymmärrykseni mukaan heidän verikostot eivät lopu koskaan ! Minä olen sen verran rehellinen ihminen etten siedä vääryyttä missään muodossa ja pidän myös tätä tekoa äärimmäisen törkeänä huolimatta siitä , että en ollut paikalla ? Jos olisin ollut ei tällaista olisi päässyt edes tapahtumaan ! Mutta ymmärrän myös sen , että ei täällä asioiden pohtiminen auta ketään ? Ei murhaajia .....ei uhria.......tällaisia asoita vain tapahtuu joskus ja aivan kaikkille nämä ovat olleet surullisia asioita varmaan tekijät olisivat halunneet itsekin myöhemmin elää toisin ! Mutta tehtyä ei tekemättömäksi saa! Ja se on paska puhetta ettei veljekset olisi ottaneet oppia tästä ? Minun tietooni Feija ei sen koomin avannut vankilan ovia ja toiset pojatkin ovat eläneet kohtuullisen siivosti joten kaikki pitäisi olla nyt Ok. heidän kohdallaan ! Menneitä ei kannata jäädä märehtimään ! Niin ja ei kaikkien tarvitse lähteä Niuvaniemeen tai Vaasaan hoitoon siksi koska Kakolan alapuolella oli se keltainen rakennus Annes jossa oli eräs Suomen parahaita kallonkutistajia !
Jos ovat kerran eläneet siivosti ja lainkuuliaisesti, niin miksi tapauksesta pitäisi vaieta? Sehän on esimerkillistä jos noinkin raa'an teon ja tuomion jälkeen on pysyneet kaidalla tiellä.
Helluby
Hetty Wainthropp
Viestit: 498
Liittynyt: Ma Syys 28, 2009 9:56 pm

Re: Matruusin murha, Turku 1977

Viesti Kirjoittaja Helluby »

Mikä nahka lie tämä Hellu ja Feija? Kuka käskenyt tällaista valetta kirjoittaa?

Feija lusi vielä vuosia, useista eri jutuista tämän jälkeen, kunnes 43 vuotiaana kuoli pilleri päissään. Samoin lusi Feijan veljet "Ami ja Assu" ja myös neljäs veli, joka ei tähän tapaukseen liittynyt.

Luulen monen turkulaisen yhdistävän Feijan paremmin, jos kuulisi haukkumanimen.

Ydin on että Hellu & Feija ei ole koskaan tätä kyseistä Feijaa edes nähnyt. Mistä tuon nimenkin olet keksinyt :lol:
Ihan sivusta sanoisin ettei 1+1 ole koskaan 2, vaan ihan tilanteesta johtuen se on joko 1, tai 3, joskus jopa 4.
Vastaa Viestiin