Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
kuolemanrangaistus
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2022 4:03 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja kuolemanrangaistus »

Kirsikkapuu kirjoitti: Ma Joulu 19, 2022 10:51 am Ei ihan tasapainoiselta vaikuta tuo nainenkaan. Jos on nisteillyt ennenkin, niin mistä täällä kukaan tietää, nisteileekö nytkin
"Kääk! Nyt mä tiiän mikä mua vaivaa. Mä oon kattokaas tosi tasapainoinen ite ku oon pedofiilijuoppoluusereiden jälkeläinen ja halveksin naisia, tyttöjä, pappoja ja poliiseja. Isukki oli linnassa ollut. Kova äijä. Sit se tuli uskoon ja halus nussii mun siskoja ja ehkä muaki. Sit se oli taas linnassa. Perityt geenit ja kasvuympäristö oli oikeen tasapainoiset kuten minä itsekin. Se mikä oli iso vääryys, niin kaunis hyvän perheen tyttö ei musta sit kiinnostunut vaikka miten yritin pakottaa sen alkaa oleen ja näyttää et oon true jännämies nistivärkkieni kans vaikka beetamies oonki. No sit mä maksoin taksin ja kaikkee.

Mä olin hei köyhä hihanisti, ei mul ollu fyrkkaa ku ne on tarkotettu kaljaan, neuloihin ja subutexiin! No onhan mun pakko vaan tappaa ja murhata ku ei irtoo mitään muutaku pakkii ja taksinmaksuu! No sit mä vankilassa tajusin et on muuten väärin kun mun sisko kuoli ja se oli kauheaa toisin kuin sen mun murhaaman tytön kuolema joka oli ihan ookoo. Niin siinä lapussa oli yks kirjain väärin! Tein siitä heti kantelun ja vanginvartijat joutu pyytään anteeks.

Mä en pyydä anteeks et tein ne murhat ku ei se oo väärin et joku muu ku mä tai mun sisko kuolee varsinkaan ku murhaajana oon mä. Ja nyt mä hei oon kova jätkä hei mut vituttaa ku ihmiset tajuu et en mä hei oo ku luuseri kusipää, heti ku oli ollu lehdessä mun raukkismaiseen tekoon liittyvää matskuu niin tietenkin haukun netissä anonyymisti mun murhaamaa tyttöä ja ilkun naista joka mut jätti tän mun väkivaltaisuuden takia ja haukun sen sotaveteraanipappaa kans ja kesämökkiä koska tappaminen on väärin vaan jos se tapahtuu maanpuolustuksellisista syistä ja en oo koskaan käyny mökillä ku porukat vaan ryyppäs, hakkas, raiskas ja palvo jeesusta. Pilkkaan silti kaikkia väkivaltaa kokeneita naisia ja miehiä kohtaan tietenki väkivalta kans ookoo kunhan mies makaa valmiiks lattialla et on sit varma nakki! Ku oon niin vitun kunkku!

Mä täällä haukun miten tää exä nisteillyt ja mistä tietää nisteileekö nytkin mut mulla on itellä suonensisäsestä huumeidenkäytöstä saatu c-hepatiitti ja kauheena on varaa nyt kyl tällaseen. Oon lyhyt ja akkamainen mut helvetin kova äijä kun mä uskallan roikkua vauvapalstoilla kommentoimassa" -kaksoismurhamies hiilenä, kun uskotaan vaan jotaan pöytäkirjoja, hovioikeuden tuomiota, tieteellistä tutkimusta, uhrien omaisia ja katkeraa eksää.
”Mua uskoo kuitenki ihan jopa yks vanki jota vedätän ku oon kuitenki niin paljo muita vankeja parempi ja älykkäämpi tai sit se vaan on vähän vajaaälynen ja mä keskivertoo. No sit on yks sinisilmänen sossu kans jolle osaan itkee pillittää mun kohtaloa joka on muiden syy. En mä tarkottanu tappaa, mä vaan potkin ja hakkasin ja iskin puukolla yli 40 kertaa. Oon syytön ja tuomioni on epäreilu!”
-kaksoismurhamiehen filosofiaa

Tekstiä jaksotettu
-NILS-
Spiraali
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2022 12:49 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Spiraali »

Olisi muuten se vihoviimeinen asia olla puolustusasianajaja tuollaiselle hirviölle. Tahallani tekisin niin huonoa työtä että varmasti häkki heilhtaisi.Ja pitkäksi aikaa!
Avatar
Kalle-Ville
Adrian Monk
Viestit: 2509
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Uhrin isän muistojulkaisu pojalleen Facebookissa, kun 3.2. oli tämän kaksoismurhan vuosipäivä.


https://www.facebook.com/seppo.kallunki ... brc1XZ8zBl
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.
Avatar
Uncle Bentso
Lauri Hanhivaara
Viestit: 139
Liittynyt: To Heinä 27, 2023 8:03 am

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Uncle Bentso »

Kalle-Ville kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 1:58 am Uhrin isän muistojulkaisu pojalleen Facebookissa, kun 3.2. oli tämän kaksoismurhan vuosipäivä.


https://www.facebook.com/seppo.kallunki ... brc1XZ8zBl
Sen enempää uhrin ja kirjoittajan sukulaissuhteisiin menemättä, kyseessä ei ole uhrin isä.
Avatar
Kalle-Ville
Adrian Monk
Viestit: 2509
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Uncle Bentso kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 11:13 am
Kalle-Ville kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 1:58 am Uhrin isän muistojulkaisu pojalleen Facebookissa, kun 3.2. oli tämän kaksoismurhan vuosipäivä.


https://www.facebook.com/seppo.kallunki ... brc1XZ8zBl
Sen enempää uhrin ja kirjoittajan sukulaissuhteisiin menemättä, kyseessä ei ole uhrin isä.
Pahoittelen lapsustani, mutta selvästi jostakin sukulaisesta on kyse. Tuollaisen käsityksen vain satuin saamaan tuosta täysin ulkopuolisena, kun siihen Facebookissa törmäsin.
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.
Vastaa Viestiin