Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Oleanteri
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2022 8:45 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Oleanteri »

Omg! :shock: :shock: :shock:

Jätkähän on täys psyko! :|

Tee rikosilmoitus vainoamisesta Blvckdress666 ja laittomist uhkauksist ja hae sille lähestymiskielto. Et sä sil mitään menetä. Pliis tee nyt ja meiänki takii ketkä samas skoles ollaan! Siit ollu koulul siis ihan kokous, et sil sanottu et muut oppilaat pelkää sitä.

Haluuks et se tappaa taas? Toihan pitää jumaliste järkkää takas suljettuun taloon! Ei kuulu avotaloon tollanen saalistaja! Eiku sarjakuristajan ja muiden vaarallisten murhaajien sekaan!
Oleanteri
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2022 8:45 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa -Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Oleanteri »

MasaLaama kirjoitti: Ke Touko 29, 2013 9:55 am Miksiköhän Mikko Harju yleensä lähti Tampereelta Espooseen? Juomaan kaljaa vai?? Ei oikein täsmää tämän palapelin palat...

Jos otetaan huomioon vuodenaika, niin mitä järkeä Harjulla ja tuolla miespuolisella uhrilla oli lähteä Espoosta Helsinkiin juomaan metroon pussikaljaa?? Ettei vaan olisi ollut huumeidenhankinta mielessä... Sen mitä Harjua tunnen, motiivina saattaa olla raha. Tai sen menetys. Tekikö uhri kenties oharin? Maksoiko Harju etukäteen kamasta jota ei sitten tullutkaan...? Vai oliko kenties perimässä vanhoja saatavia, jotka oli luvattu maksaa, eikä sitten maksettukaan?

Kaikkea murhaaja ei todellakaan kuulusteluissa ole kertonut. Tuo, että Harju löysi sen tytön ja sen miehen samasta huoneesta... Se saattoi olla viimeinen niitti, mutta ei takuulla voinut olla ainoa syy!

Tiedän, että Harju on ollut valmis jo kauan sitten tappamaan jonkun, se on ollut vaan ajan kysymys. Tuona aikana mitä työni puolesta olin Harjun kanssa tekemisissä, kuulin monia kertoja sen uhkaavan jonkun tappamisella. Raportoin tästä moniin suuntiin, mutta uhkaukset laitettiin johonkin tuntemattomaan piikkiin, eikä mitään tehty tilanteen laukaisemiseksi. Syyksi Harju kertoi lähes poikkeuksetta jonkin jutun, missä kyseessä oli nimenomaan raha. Sen hankkiminen rikollisella tavalla tai sitten sen menettäminen jostain syystä.

Olen miettinyt tässä sitäkin, että olisiko Harjulla mahdollisesti osuutta selvittämättömiin aikaisempiinkin henkirikoksiin... Sitäkään en yhtään ihmettelisi.
Uusimpien kommenttien valossa tåå fucking hyytävää luettavaa
Avatar
Moniker
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: To Touko 19, 2022 1:09 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Moniker »

Oleanteri kirjoitti: La Joulu 17, 2022 2:54 pm Omg! :shock: :shock: :shock:

Jätkähän on täys psyko! :|

Tee rikosilmoitus vainoamisesta Blvckdress666 ja laittomist uhkauksist ja hae sille lähestymiskielto. Et sä sil mitään menetä. Pliis tee nyt ja meiänki takii ketkä samas skoles ollaan! Siit ollu koulul siis ihan kokous, et sil sanottu et muut oppilaat pelkää sitä.

Haluuks et se tappaa taas? Toihan pitää jumaliste järkkää takas suljettuun taloon! Ei kuulu avotaloon tollanen saalistaja! Eiku sarjakuristajan ja muiden vaarallisten murhaajien sekaan!
Kappas, alkaa tämäkin tapaus aktivoitua uudelleen. Itse en kaveria tunne, mutta uhrin lähipiiri on tuttua porukkaa vuosien takaa (Ei, en sano heistä mitään.)
Joka tapauksessa Oleanterin käytös on mielestäni sopimatonta pikkutytön manipulointia joka ei sovi enää yliopistoon vaikka ensimmäistä vuotta vetäisikin.

Mikko on ilmeisesti tehnyt asioita näiden murhien jälkeenkin joista hänet voi ihan reilusti laittaa vastuuseen ja niitä vasten historiaa on hyvä tarkastella.

Noista murhaajista mitä nyt itse törkypitelyn lusineena näin niin hyvin värikästä porukkaa olivat. Osa oli vaan saanut tarpeeksensa ja osa taas sitten hyvinkin sekopäistä sakkia. Toki enemmän kallellaan jälkimäiseen, mutta niin oli porukka muutenkin.
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki
blvckdress666

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja blvckdress666 »

Oleanteri kirjoitti: La Joulu 17, 2022 2:54 pm Omg! :shock: :shock: :shock:

Jätkähän on täys psyko! :|

Tee rikosilmoitus vainoamisesta Blvckdress666 ja laittomist uhkauksist ja hae sille lähestymiskielto. Et sä sil mitään menetä. Pliis tee nyt ja meiänki takii ketkä samas skoles ollaan! Siit ollu koulul siis ihan kokous, et sil sanottu et muut oppilaat pelkää sitä.

Haluuks et se tappaa taas? Toihan pitää jumaliste järkkää takas suljettuun taloon! Ei kuulu avotaloon tollanen saalistaja! Eiku sarjakuristajan ja muiden vaarallisten murhaajien sekaan!
Tulevana juristina varmaan tiedätkin, miten naurettavan huonosti noista ton kaltasista ratkaisuista on apua? Tämä väkivaltaisten ex-miesten luvattu maa on oikea stalkkerin paratiisi. Suomi on naisille euroopan väkivaltaisimpia maita mikä halutaan ilmeisesti myös säilyttää maamme ylpeydenaiheena jatkossakin. Lähestymiskiellosta ei ole käytännössä mitään hyötyä. Tuomiot mm. vainoamisesta naurettava vitsi.

Mutta tiedätkö, mikä tässä on vain vähän hassusti tainnut tältä jumalan lahjalta minulle unohtua? Tämä asia toimii myös toisinpäin. Hän siis kaikessa tyhmyydessään päätti valita uhrin, joka tietää tämän asian jo, on kokenut tämän asian jo ja nimenomaan varoitti etukäteen seurauksista mikäli joutuu kokemaan tämän asian uudelleen.

Mun taustat on sellaset, että olin parikymppisenä tosiaan Mikon tavoin narkkaava narkkiporukoissa viihtyvä juopotteleva työtön ja syrjäytynyt huumehörhö (minkä olen toisin kuin Mikko käsitellyt ja mistä olen mennyt eteenpäin elämässä ajat sitten) ja silloin eräs tomppeli erehtyi vainoamaan, uhkailemaan ja ahdistelemaan minua 2 viikon ajan sekä tämän jälkeen murtautumaan asuntooni. Ja tiedätkö mitä kävi? Kävi hyvin ikävästi. Ei minulle. Vaan tälle isommalle kolmekymppiselle äijälle.

Oltiin niin kovaa jätkää kun osattiin kiusata parikymppistä tytstyä joka oli vähän uusi noissa elämämkoulupiireissä. Syynä tohon oli siis ilmeisesti yksipuolinen ihastus tai se kun ei irronnut pillua tai molemmat. Sitä uhottiin kovasti miten poliisille ei puhuta ja vasikkaa nähtiin vähän siellä sun täällä ja myös sana huora kuului sanavarastoon…mutta itku tuli kyllä kurkkuun kun tulikin naiselta turpaan. Niinpä poliisille piti sitten ruikuttaa kyllä tätä karua kohtaloa niin että vietin 3 viikkoa itse putkassa kun tämä vainoaja-murtautuja veti kotona naama kipeenä piriä. Törkeä pahoinpitelyhän siitä meinas tulla. Mutta menikin ihan vain pelkkänä pahoinpitelynä! Myöhemmin sama hemmo kuoli subu-viina yhdistelmäövereihin. Kävin kusemassa sen haudalle.

Koska mulla on tämmöstä taustaa mutta itse olen kyennyt kasvamaan ihmisenä ja irtautumaan pois noista kuvioista ajat sitten sekä hyväksymään sen pienen tosiasian että olen itse vastuussa tekemisistäni ja pystyn itse valitsemaan mitä teen, ei yhteiskunta tai lapsuus tai joku toinen ihminen tai olosuhteet ole mikään selitys tai tekosyy aina kaikkeen. Niinpä minä kuvittelin hölmössä päässäni että Mikko on oivaltanut samat asiat kuin minä, alkuun kun antoi niin kovasti sellaista sivistyneempää kuvaa itsestään kirjakielineen päivineen. Ja tässä sitä nyt ollaan.

Kyllä Mikko tietää mun väkivaltaisen taustan tasan tarkkaan, hän tietää että en ole ympärillä olevia kohtaan vaarallinen kuten hän itse on ja siksipä hän meistä on siellä vankilassa ja minä en. Mutta hän pitää tätä ilmeisesti heikkoutena. Ei, en ole vankilahörhö joka horisee kuinka se ja se on vasikka ja rotta ja pitää poliisille soittamista ja kertomista ankarasti kiellettynä. Mä kyllä uskallan ja voin soittaa poliisille ihan millon vaan. Sori vaan, Mikko, mutta tässäkään asiassa et onnistunut manipuloimaan minua. En vajoa enää koskaan sille tasolle, millä olin silloin joskus 20-vuotiaana. Ehkä sunkin olis hyvä harkita samaa. Eli kyllä, minulla on ihan samat oikeudet kuin muillakin naisilla tässä maassa ja olen tästä asiasta täysin tietoinen vaikka joku kaksoismurhaaja jossain toivoisi ettei näin olisi. Poliisi on minulle ainakin jonkin sortin ystävä nykyään.

Mutta onhan se toki aika hyödytöntä. Yhteiskunta suojelee tämmöisiä kuin Harjun Mikko siellä muuriensa suojassa. En minä voi mennä suomenlinnaan murtautumaan mutta hän voi tulla minun kotiin murtautumaan. Että hyvähän se on sieltä huudella. Ei vaadi mitään rohkeutta taas tuollainenkaan.

Mä en hänen tavoin käy tuntemattomien tai puolustuskyvyttömien kimppuun ilman syytä enkä sellaista asiaa ymmärrä enkä hyväksy. En ole lähtökohtaisesti mikään joka lyö vanhusta ”ku vitutti” väkivaltainen ihminen. Mutta tosiaan, minä olen kyllä ihminen joka puolustan itseäni.

Jotenkin toivoisin että edes murto-osa siitä Mikon hehkuttamasta älykkyysosamäärästään pitäisi paikkansa ja hän ymmärtäisi jättää mut rauhaan. Mä kestin sillon parikymppisenä sen kaks viikkoo. Nykysin oon vähän kärsivällisempi asioiden suhteen. Mut kauaa en tota stalkkeripaskaa ynnä muuta psykotouhuu ala kyl enää kattoon.
Oleanteri
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2022 8:45 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Oleanteri »

Ei v joku väkivaltanen rikollinrn vanki tulee urputtaan ei fucking viddu :mrgreen:
Oleanteri
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2022 8:45 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Oleanteri »

Se on fucking vainoava ex och han är så galen mördare…

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005764734.html

Nyt toimitaan hei viisaasti ja rikosilmotusta kehiin
Oleanteri
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2022 8:45 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Oleanteri »

Pelkoa tai ahdistusta kohteessaan aiheuttava toistuva uhkailu, seuraaminen, tarkkailu tai yhteyden ottaminen on vuodesta 2014 lähtien määritelty Suomen laissa rangaistavaksi rikokseksi, vainoamiseksi.
Oleanteri
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2022 8:45 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Oleanteri »

Kirsikkapuu
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Su Heinä 12, 2020 12:38 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Kirsikkapuu »

On villiä kirjoittelua täällä. Jos tämä Mikko on tehnyt jotain konkreettista, niin jokainen voi valita, kenen seurassa on. Ja jos on jotain rikollista tehnyt, niin kai näistä on tehty viranomaisille ilmoituksia?
En kauheasti anna painoarvoa exän kirjoittelulle koska noin valtavalle katkeruudelle voi olla monia muitakin syitä kuin hänen versionsa. Ei ihan tasapainoiselta vaikuta tuo nainenkaan. Jos on nisteillyt ennenkin, niin mistä täällä kukaan tietää, nisteileekö nytkin
Teddybeer
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Loka 03, 2022 11:26 am

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Teddybeer »

Kirsikkapuu kirjoitti: Ma Joulu 19, 2022 10:51 am On villiä kirjoittelua täällä. Jos tämä Mikko on tehnyt jotain konkreettista, niin jokainen voi valita, kenen seurassa on. Ja jos on jotain rikollista tehnyt, niin kai näistä on tehty viranomaisille ilmoituksia?
En kauheasti anna painoarvoa exän kirjoittelulle koska noin valtavalle katkeruudelle voi olla monia muitakin syitä kuin hänen versionsa. Ei ihan tasapainoiselta vaikuta tuo nainenkaan. Jos on nisteillyt ennenkin, niin mistä täällä kukaan tietää, nisteileekö nytkin
Täällä on ehkä vähän muutkin kommentoineet tämän Mikon persoonallisuutta ja tekemisiä.
Damaged people are dangerous - they know how to make hell feel like home :lol:
blvckdress666

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja blvckdress666 »

Kirsikkapuu kirjoitti: Ma Joulu 19, 2022 10:51 am Ei ihan tasapainoiselta vaikuta tuo nainenkaan. Jos on nisteillyt ennenkin, niin mistä täällä kukaan tietää, nisteileekö nytkin
Terävä huomio :wink: Aplodit! Tuota viimeistä lausetta en tosin ihan ymmärtänyt, että mikä on sun pointti. Et aivan penaalin terävimmältä kynältä vaikuta.
Oleanteri
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2022 8:45 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Oleanteri »

blvckdress666 kirjoitti: Ma Joulu 19, 2022 1:16 pm
Kirsikkapuu kirjoitti: Ma Joulu 19, 2022 10:51 am Ei ihan tasapainoiselta vaikuta tuo nainenkaan. Jos on nisteillyt ennenkin, niin mistä täällä kukaan tietää, nisteileekö nytkin
Terävä huomio :wink: Aplodit! Tuota viimeistä lausetta en tosin ihan ymmärtänyt, että mikä on sun pointti. Et aivan penaalin terävimmältä kynältä vaikuta.
Voi olla monia asioita, miks toi kommentti ilmesty tohon just nyt mut paras arvaus: toi pelkää et sä kerrot totuuden jostakin, joka maksaa sille jotaan.

Totuus on yks asia, jonka monet haluu vaientaa, jos se jos osottåå niiden olevan väärässä.

Totuus vapauttaa sut tosta kaikesta.

Kirsikkapuu pelkää, et ihmiset uskoo sua..
Oleanteri
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2022 8:45 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Oleanteri »

Onks muuten kukaan nähnyt asiakirjat tästå keissistä?
vuokrattavana
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Huhti 01, 2013 10:26 am

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja vuokrattavana »

Kirsikkapuu kirjoitti: Ma Joulu 19, 2022 10:51 am On villiä kirjoittelua täällä. Jos tämä Mikko on tehnyt jotain konkreettista, niin jokainen voi valita, kenen seurassa on. Ja jos on jotain rikollista tehnyt, niin kai näistä on tehty viranomaisille ilmoituksia?
En kauheasti anna painoarvoa exän kirjoittelulle koska noin valtavalle katkeruudelle voi olla monia muitakin syitä kuin hänen versionsa. Ei ihan tasapainoiselta vaikuta tuo nainenkaan. Jos on nisteillyt ennenkin, niin mistä täällä kukaan tietää, nisteileekö nytkin
olet aikalailla asian ytimessä.

sivusta (aika läheltä kuitenkin) asiaa seuranneena voin omana mielipiteenä sanoa että aikalailla totuutta laventaen ja yksipuolisesti xxx666 kirjoittaa. kirjoittaa vielä useammalla nimimerkillä itse itselleen vastaten ja kompaten. kun nähnyt kumpi kumpaan on yhteyttä ottanut ja pitänyt, voin sanoa näiden kirjoitusten olevan vain uusi ja paheneva käyttäytymismalli xxx666:n henkisen epävakauden saralla.

*pltmtxtvp*tm
blvckdress666

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja blvckdress666 »

vuokrattavana kirjoitti: Ke Joulu 21, 2022 11:56 am
Kirsikkapuu kirjoitti: Ma Joulu 19, 2022 10:51 am On villiä kirjoittelua täällä. Jos tämä Mikko on tehnyt jotain konkreettista, niin jokainen voi valita, kenen seurassa on. Ja jos on jotain rikollista tehnyt, niin kai näistä on tehty viranomaisille ilmoituksia?
En kauheasti anna painoarvoa exän kirjoittelulle koska noin valtavalle katkeruudelle voi olla monia muitakin syitä kuin hänen versionsa. Ei ihan tasapainoiselta vaikuta tuo nainenkaan. Jos on nisteillyt ennenkin, niin mistä täällä kukaan tietää, nisteileekö nytkin
olet aikalailla asian ytimessä.

sivusta (aika läheltä kuitenkin) asiaa seuranneena voin omana mielipiteenä sanoa että aikalailla totuutta laventaen ja yksipuolisesti xxx666 kirjoittaa. kirjoittaa vielä useammalla nimimerkillä itse itselleen vastaten ja kompaten. kun nähnyt kumpi kumpaan on yhteyttä ottanut ja pitänyt, voin sanoa näiden kirjoitusten olevan vain uusi ja paheneva käyttäytymismalli xxx666:n henkisen epävakauden saralla.

toivotaan että lääkkeet muistetaan ottaa ja tilanne rauhoittuu tästä, vaikka se viihdyttävyysarvoa laskeekin foorumilla.
Hmm. Mielenkiintoista. Kiitos jakamisesta ja voimia!
Vastaa Viestiin