18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Hitsinpimpula
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Loka 03, 2013 12:46 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Hitsinpimpula »

nti näpsä kirjoitti:katsoin sitä kuvaa ja mä saan siitä sellaisen käsityksen, että D:n takana oleva pitäisi ovea auki ja D pitää kaksin käsin vaatetta päänsä päällä yrittäen piilotella raukkamaisesti!

Voi olla, että olen väärässä, mutta näin mä tämän katsoin.
Olen samaa mieltä. Eli takana olevan henkilön käsi, ei pyyhepäisen hemmon.

Kuinkahan korkea tuo oviaukko on ? Onko 2m ?
Samuli
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: To Marras 22, 2012 11:43 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Atlanta kirjoitti:Kumma juttu, kun asiat muuttuu, mitä pitemmälle täällä jotain juttua puidaan. En ole nähnyt kuvaa epäillystä, enkä sormuksestakaan(voi olla luokkasormuskin tai mikä vaan).
Mutta täällä on puhuttu, että epäilty on pieni ja hintelä, pienempi kuin Ville. Nyt hän onkin melkein kaksimetrinen. Miten pitkä se Ville sitten enää olikaan.
Minun tuntemani ortodoksit pitävät kihla-ja vihkisormuksia vasemmassa kädessä.
Monessa maassa uskontoon katsomatta pidetään tosin sormuksia oikeassa kädessä.

Valko-venäläisiä ei viedä Siperiaan. Se on eri valtio kuin Venäjä. Noin vaan muistin virkistykseksi. Ja epäilty on Suomen kansalainen, joten täällä istuu tuomionsa.
Atlanta sanoi sen, mitä itsekin olen ihmetellyt. Kukkakepiksi on tekijää sanottu. Pitkä tai pätkä, laiha kuitenkin. Meillä päin kukkakeppi on pitkä ja laiha. Lyhyet on vaahtosammuttimia. Mutta olen minäkin ihmetellyt Villen pituutta, kun myöskin on sanottu, että on Villeä huomattavasti pienempi. En tiedä, antaisikohan fb vastauksen? Jokohan sinne pitäisi mennä kyyläämään, vai joko sivut on suljettu?

Minun entiset appivanhemmat oli ortodokseja, ja ainakin he pitivät sormuksia vasemmassa nimettömässä. Jos se itse luulee olevansa kihloissa? Mutta kenen kanssa?
jullepaappa1
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:50 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja jullepaappa1 »

Mitä ???? Smurffit on sittenkin todellisia !!!!!!
Lumipallo1234
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: La Marras 23, 2013 10:53 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Lumipallo1234 »

Eiks lehessä silloin ollu ainaki Villen mitat, ja siinä tais olla että 180cm. Mitä tota yhtä kuvaa fb:ssä katoin missä pojat on samassa kuvassa ni veikkaisin D:n olevan n.5-10cm pidempi ku Ville.
mrs.Lansbury
Remington Steele
Viestit: 211
Liittynyt: Ke Heinä 03, 2013 9:30 am

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja mrs.Lansbury »

Kyllä tuo taitaa olla takana olevan käsi eikä D:n...

Mun serkut ovat pari metrisiä ja parikymppisiä hoikkia nuorukaisia, ja ovat olleet muuttohommissa ihan korvaamattomia. Yks pituuskasvulias serkkuni ja mun 20 senttiä lyhyempi veljeni ovat Monta kertaa kantaneet kaksin mun pianoa. Serkulle pitempänä helpompaa kun on kädetkin pitkät niin on enemmän pitoa.
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

KEK kirjoitti:Nyt joudun väittämään, että aivan varmasti joku 2m hemmo, joka painaa sen 70-90kg, ei tuu nostamaan penkistä ihan kylmiltään 80-100kg..
no tottakai lämmittelyt alle.

olen ollut kuntosalitouhussa aktiivisesti mukana vajaat 20 vuotta ja töissäkin saleilla,että jotain on tullut nähtyä voimailupiireissä,niin natuja,lääkemiehiä,kääpiöitä ja 2 metrisiä.kaikkia tuhansia paitsi kääpiöitä

sellaisenkin olen nähnyt kun 190 senttinen 85 kiloinen kaveri vetää maasta 195kg kun kartoitettiin voimatasoja sisäänajon jälkeen.eikä toi mikään paraati ollut fyysistä työtätehneelle hujopille.monet kirvesmiehet ja muut raksamiehet jotka tekee kovaa duunia käsillä vetää 200kg maasta näin alkuun kun saadaan tekniikka kohdalleen muutamalla treenillä.maajusseista en ees viitsi puhuakaan kun ette usko mihin ne saattaa kyetä voimiltaan kun on tehty raskastaduunia pienestä asti. eika ne ole päällepäin mitään lihaskörmyjä.

olen nähnyt satoja jos en tuhansia yli 80kg ensi punnerruksia ihan aloittelijoilta joilla on pituttaa +185cm.

mm jaakko ei ole koskaan käynyt salilla,tehnyt töitä metsässä.arvaa tukin paino? olisko 200kg lähellä? lihasta ei nimeksikään,ukon paino 75kg

http://www.youtube.com/watch?v=HrK40dYFXsA

siinä on itpojille ja sihteereille ihmeteltävää
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
KEK
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Marras 24, 2013 8:07 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja KEK »

Totta, voi olla myös takaa tulevan käsi, my bad..
Näyttää kyllä edelleen pitkältä kaverilta, paljon pidemmältä kun 180cm.. On kyyristyneenä kuvassa kuitenkin.. ja oven yläreuna noinkin lähellä..

En nyt käy tuosta voimasta enää väittelemään, joillain pitkillä on voimaa, joillain ei.. :)

Täällä kaiketi pyöri myös niitä, jotka epäillyn tunsi/tiesi ihan livenäkin.. Minkä pituselta hän vaikutti?
NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

mitzy kirjoitti:Jos asuisin metsän vieressä ja koirat vonkuis ulos, niin pistäisin sen enemmin jonkun oudon eläimen piikkiin tms, ei todella kävis mielessä lähteä sen kummemmin katsomaan mitä siellä on.
Tuskin ne koirat kuitenkaan kokoaikaa vonkuu sinne metsään sisällä ollessaan. Ja meillä ainakin koirat ulkona ollessa kiskoo milloin minkäkin hajun perään, niin saisin olla kokoaja rämpimässä jossai ryteikössä ties minkä eläimen hajun perässä jos kävisin aina tarkistamassa ettei oo ruumislöytöä tälläkään kertaa.
Ei sitä vaan jaksa aina reagoida koirien älynväläyksiin kun yleensä sen aiheuttaja on kuitenkin joku ihan muu kuin ruumis :)
Niin no en minäkään nyt muuten olettaisi et joku ruumis jossain on jos koira jonkun hajun perään haluaa mennä, mutta tuolla jos oisin asunut niin ehkä oisin miettinyt asiaa kun kerran lähellä oli kadonnut ihminen ja niin moni oli jo heti sitä mieltä ettei se hengissä löydy.
slk
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Loka 27, 2012 4:30 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja slk »

Atlanta kirjoitti:Kumma juttu, kun asiat muuttuu, mitä pitemmälle täällä jotain juttua puidaan. En ole nähnyt kuvaa epäillystä, enkä sormuksestakaan(voi olla luokkasormuskin tai mikä vaan).
Mutta täällä on puhuttu, että epäilty on pieni ja hintelä, pienempi kuin Ville. Nyt hän onkin melkein kaksimetrinen. Miten pitkä se Ville sitten enää olikaan.
Minun tuntemani ortodoksit pitävät kihla-ja vihkisormuksia vasemmassa kädessä.
Monessa maassa uskontoon katsomatta pidetään tosin sormuksia oikeassa kädessä.

Valko-venäläisiä ei viedä Siperiaan. Se on eri valtio kuin Venäjä. Noin vaan muistin virkistykseksi. Ja epäilty on Suomen kansalainen, joten täällä istuu tuomionsa.
Tietääkseni ainoastaan katoliset pitävät ainakin saksassa kihla- ja vihkisormuksia oikeassa kädessä. Ei ainakaan ortodoksit.
"Kaikki on mulkkuja kunnes toisin todistetaan". Frank Zappa
sukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 128
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:24 am

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja sukka »

Ehkä tämä mustasukkainen poika nappasi Villen kännykän lukeakseen tämän tyttöystävältään saamat viestit? Sekin on voinut laukaista vihanpuuskan, mikäli siis luki ennen pahoinpitelyä ja mikäli siellä oli jotain jota hän ei "kestänyt". Ties minne sen sitten kiukkupäissään nakkasi.

Eikö muuten ole kumma, että kun ihminen pettyy - ja on siis myös mielettömän surullinen - niin hän ei osaa tai ilkeä reilusti vain surra. Miksi surun ja pettymyksen pitää muuttua vihaksi ja kostonhimoksi? Onko sekin meissä ihmisissä tietynlaista ylpeyttä?

Surullinen tilanne kaikkien kannalta. Ihmisten sydämilläkään ei toki pitäisi leikkiä. Mutta toisaalta: ihmisten pitäisi oppia jo lapsena kokemaan välillä myös pettymyksiä. Kaikkea ei saa mitä tahtoo, ja elämäänsä ei pitäisi rakentaa kenenkään toisen ihmisen varaan.
KEK
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Marras 24, 2013 8:07 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja KEK »

slk kirjoitti:Tietääkseni ainoastaan katoliset pitävät ainakin saksassa kihla- ja vihkisormuksia oikeassa kädessä. Ei ainakaan ortodoksit.
No monella mun tietämällä ortodoksilla on kihla- ja vihkisormus oikeassa kädessä.. Mut tää ei ehkä ole pointti nyt kuitenkaan.. Ei etenkään jos perässä tulevan käsi tuossa ovessa.. :)
sukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 128
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:24 am

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja sukka »

Ei voine olla pojan käsi. Aika hankalassa asennossa olisi käsi. Kokeilkaapa..
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11398
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja URSA »

Tuosta isosta kuvasta näkee tosiaan selvästi, että käsi on takana olevan (todennäköisesti naisen) käsi. Mutta onpas syytetty pitkä karpaasi. Jos se olisi selkä suorana, pää osuisi oven yläkarmiin. Tavalliset ovet on ainakin kaksi metriä korkeita. Eikö jalatkaan näytä tikuilta. Alkaa mietityttämään, kuinka ylivoimainen vastustaja tuo on ollut.
saippuakauppias
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: La Loka 03, 2009 7:10 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Ihan selvästi D:n käsi tai sitten joku smurffi on tuolla pitkän kätensä kanssa & hupparin takana.
samani
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Marras 29, 2013 1:20 am

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja samani »

nyt äkkiä toi muija kiinni ettei tule enempää raatoja, vittu mikä syöjätär. :?
Vastaa Viestiin