18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
i_i
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Loka 22, 2012 6:22 pm

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja i_i »

Mark kirjoitti:
kakkosurpo kirjoitti: Uskoisin että tämä vangittu on oikeasti nakannut hämäyksen vuoksi kännykän toisaalle.
Ajatellut että aikansa etsivät vikapaikasta ja sit helpottaa. Vaan nytpä ei niin käynytkään.

Tai sitten on vaan kännykkä pudonnut ja itse uhri on päässyt tuonne asti kunnes voimat ovat loppuneet. Erilaisia mahdollisuuksia on monia.
Tai sitten kännykkä on ollut ihan loppuun asti uhrin taskussa, ja paikannuksen antama alue kattaa myös tuota Kaarniemen aluetta. Löytöpaikkahan on siinä ihan vieressä.

Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Eli kuvio meni kuten suurin osa täällä otaksui... Mut ei se se pointti olekaan et kuka on oikeassa vaan tavattoman surullinen lopputulos.

Eiköhän ole aika selvää jo et kaveri lahtasi tämän Villen ja tunnustuskin saataneen muutaman päivän sisällä. Olettamus tämäkin mut en oikein muitakaan vaihtoehtoja näe. Toki aina on mahdollista että joku on tullut metsässä Villeä vastaan ja tehnyt mitä on tehnytkin mut tuskin...
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"

AEA
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: La Marras 23, 2013 5:47 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja AEA »

Pidemmän aikaan täällä olen pyörinyt ja vasta nyt sain rekisteröidyttyä tänne.

Surullinen, tosin odotettu, uutinenha sieltä sitten ilmoille tupsahti :( Tällä hetkellä liikkuu juttua että olisi löydetty haudattuna. Varmaksi en mene huutelemaan, kyseessä voi olla pelkkä keksitty huhukin. Tarkempia tietoja odotellessa.

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8172
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

AEA kirjoitti:Pidemmän aikaan täällä olen pyörinyt ja vasta nyt sain rekisteröidyttyä tänne.

Surullinen, tosin odotettu, uutinenha sieltä sitten ilmoille tupsahti :( Tällä hetkellä liikkuu juttua että olisi löydetty haudattuna. Varmaksi en mene huutelemaan, kyseessä voi olla pelkkä keksitty huhukin. Tarkempia tietoja odotellessa.

Tuskinpa oli haudattu. Ja tuskin ulkoilija on kuokka kourassa kuokkinut lenkillään. Ruumiin edelleen löysi ulkoilija.
Piilohomot on in.

Yleisvalvoja
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 4:59 pm
Paikkakunta: Lintukylä

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Yleisvalvoja »

erkkiTänään 16:5623
Ikävä juttu,toivottavasti oikea tekijä saadaan kiinni!
eiköhän se ole jo saatukin. oli kuulemma torstaina napattu rajalta.
LainaaIlmoita asiaton viesti
IS keskusteluista lainattu...

Vai rajalta. Nyt oletan että tietäisin jos näin tosiaan on, jos kyse on vaalimaasta. Muista rajoista en tiedä. No eipä vaalimaallakaan kaikki tieto kulje automaagisesti yksiköstä toiseen, pitää ottaa selvää, nyt ihan oikeasti, jos saan jotain tietoa kaivettua.
syytön mä siihen oon...

AEA
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: La Marras 23, 2013 5:47 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja AEA »

kakkosurpo kirjoitti:
Tuskinpa oli haudattu. Ja tuskin ulkoilija on kuokka kourassa kuokkinut lenkillään. Ruumiin edelleen löysi ulkoilija.
Tiedän ja osaan kyllä lukea kuka oli löytäjänä. Tosin, voihan joku määritellä hautaamiseksi sen jos ruumis on peitelty oksilla ja kasvillisuudella. Kuulemma koirat olivat olleet kiinnostuneita ja vetäneet kovasti löytöpaikan kohdalle.

pjpj
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 10:54 am

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja pjpj »

Osanotto omaisille ja läheisille..Käsittämätöntä,että löytöpaikan takana 50 metriä Ukonkellonkadulle päin on kymmenkunta omakotitaloa..Mikä ruumiin piilotuspaikka se on?Tai ei voi olla tarkotuskaan piilotella..Poliisit isolla remmillä oli maanantaina ja muina päivinä 100 metrin päässä kohteesta..Mitenhän ne koirat on koulutettu?

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Onko mitään huhuja ollut et miten tapettu? Siis onko kenties puukko heilunut, nyrkit vai kenties ase?

TinTin
Poliisikoira Rex
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 2:31 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja TinTin »

Hyvin mahdollista etä koirat paikallistaneet ruumiin koska ainakin meidän hurtta on haka löytämään pienenkin eläimen raadot. Ja vaikka olisikin ns. haudattu/peitelty niin kyllä koiran nenä haistaa silti.

WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1781
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Atlanta kirjoitti:Minä heitin ajatuksen, että pojat olivat ns. pari.
No etpä, vaan joku sen siinä hiukan aiemmin heitti ilmaan ja sitten se olikin jo kutakuinkin totta.
pjpj kirjoitti:Osanotto omaisille ja läheisille..Käsittämätöntä,että löytöpaikan takana 50 metriä Ukonkellonkadulle päin on kymmenkunta omakotitaloa..Mikä ruumiin piilotuspaikka se on?Tai ei voi olla tarkotuskaan piilotella..Poliisit isolla remmillä oli maanantaina ja muina päivinä 100 metrin päässä kohteesta..Mitenhän ne koirat on koulutettu?
No ei varmaan helppo ole pitkää matkaa metsään raahata, jos jos vainaa oli. Ja mikäli koirat haistaisivat 100:n metrin päähän, niin ihmettelisin suuresti.

Yleisvalvoja
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 4:59 pm
Paikkakunta: Lintukylä

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Yleisvalvoja »

Ainiin, toi äskeinen quote, oikeastaan olisin ehkä kuullut asiasta jo eilen jos se pitäisi paikkansa, että se siitä huhusta. Siis se rajalla torstaina pidätys, ei pitäne paikkaansa, kai.
syytön mä siihen oon...

Sherlock Holmes Jr
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 11:40 pm

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Sherlock Holmes Jr »

Yleisvalvoja kirjoitti:Eilen töissä iltapäivällä kuulin, en nyt kellonaikaa muista, ehkä jokus 15.00 tai jotain. Koirankusettajasta en tiedä mitään.
Nämä sinun keks... kuulemat jutut ei nyt oikein täsmää todellisuuden kanssa.

transylvanian
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ti Heinä 09, 2013 10:29 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja transylvanian »

Eihän täällä kai kukaan poikien välistä romanssia ole faktana esittänyt. Heti ensimmäisellä sivulla on heitetty asiasta spekulaatiota, kun ollaan pohdittu oletetun riidan syytä. Salaromanssi tuli monella mieleen ketjun edetessäkin ja sitä ajatusta ollaan sitten heitetty ilmaan puhtaana spekulaationa.

Toisella sivulla sitten uusi nimimerkki "kotkatar" kirjoitti "Siis juttu on niin, että "uhrilla" oli ollut jotain sutinaa kaverin tyttöystävän tjsp. kanssa ja siitä oli tullut tod.näk. riita" jonka jälkeen monet alkoivat pitää tätä paikallista(?) huhua jotenkin faktana.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: 18-vuotias mies katosi Kotkassa 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Blues »

WalkingDisaster kirjoitti:Ja mikäli koirat haistaisivat 100:n metrin päähän, niin ihmettelisin suuresti.
Koira haistaa keposasti 100 metrin päähän ja paljon kauemmaksikin jos sattuu oikea tuulensuunta.

Ja noi yleosvalvojan jutut taitaa kyllä olla niin tuulesta temmattuja, että ne haistaa ihan kauemmaksikin.
Edelleen ihmettelen, että ruumis löytyi tänään, mutta yleisvalvoja tiesi sijainnin jo eilen :roll:
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Producer
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: La Marras 23, 2013 7:44 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Producer »

Syvimmät osanottoni Villen omaisille.
Suuri määrä kynttilöitä viety löytöpaikan läheisyyteen.

Lähin omakotitalo on muutamien metrien päässä löytöpaikasta, ihmetyttää kovasti miksi ei löytynyt aiemmin :shock: Kyseisellä metsäkaistaleella liikkuu päivittäin koiran kusettajia, olisiko ollut poika peitetty aluskasvillisuuteen...

On mennyt maailma mallilleen kun tällaista pääsee käymään. Molempia olen jeesannut heidän autojen kanssa enkä olisi tekijästä uskonut, että tällaiseen pystyy...

Vielä kerran, jaksamista omaisille.

Vastaa Viestiin