Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 2014

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
seivästäjä
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 19, 2013 2:14 am

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

Ninmari kirjoitti:
:D sinähän äksy olet! Mä kyllä väittäisin, että tasan varmaan on niitä puutteessa olevia, jotka K:lle maksaisi, vaikka sinä et näihin kuulukaan. Minusta ihan Ok-näköinen nainen kyseessä.
Laitahan omaa kuvaa tulemaan, niin päästään arvioimaan sinun nenä ja vartalo! 8)

Hmmm,olet ilmiselvästi nainen, mistä tiedät mikä miehistä on OK-näköinen nainen ja minkänäköisistä naisista miehet ovat kiinnostuneita? Et tiedä sitä, vaikka olisit homoseksuaali, sillä olet nainen.

Ei ole tarvinnut noin rumaan akkaan koskea, en panisi ilman tuntuvaa korvausta (esim yli 5000e) ja noilla spekseillä silloinkin vain paksulla pyöränkumilla ja silmät kiinni.

Kai sitä saa oman mielipiteensä sanoa, jos täällä väitetään, että tämä akka olisi jostain sihteeriopistosta asiakkaita saanut.
Hande
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 3:30 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja Hande »

Hauskaa kun arvostellaan ulkonäköä jne. Ne joilla on kanttia arvostella toisten ulkonäköä voisivat postata omat kuvansa tänne ja katsotaan ja arvioidaan niitäkin. Kaisa on omasta mielestäni ihan perusnätti nainen, muuntautumiskykyinen, kokovartalokuvan näin niin näyttää pitävänsä itsestään huolta, ei liikakiloja. Jne. Mutta tämä ulkonäköasia on täysin sivuseikka tässä jutussa.
Niisku-neiti
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: La Syys 21, 2013 4:15 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja Niisku-neiti »

debbie kirjoitti:
Niisku-neiti kirjoitti:Tuosta turkkilaisesta aviomiehestä tuli mieleen.. että tiedän tapauksia muslimimiesten kanssa olevista suomalaisista naisista. Näillä miehillä on usein kotimaassaan toinen perhe. He eivät nää kaksinnaimista ongelmana, sillä heidän mielestään moniavioisuus on sallittua.
Mitä hiivatin tekemistä aviomiehen etnisellä taustalla on tekijän ja hänen motiiviensa kanssa?? Selittäisikö se salainen toinen perhe sen mitä tapahtui, vai mikä oli niinkuin se pointti.
Vai oliko sitä pointtia ensinkään?
Mietin lähinnä tuolla sitä, millaisia tekijän miessuhteet ovat olleet. Onko hän epätoivoisena aina tarrannut vääränlaisiin miehiin, toivoen, että raskaus muuttaisi kaiken? Tuntenut onnea odotusaikana kantaessaan rakkaansa lasta, mutta tullutkin pettyneeksi/petetyksi, kun asiat ei muutu hänen "harhaisten" toiveidensa/kuvitelmiensa mukaan. Tässä sairaalloisessa vihan vimmassa sitten surmannut syntyneet lapset.

Varmasti on paljon naisia, jotka ovat pettyneet ulkomaalaisiiin partnereihinsa. Tiedän esim. erään, joka avioitui egyptiläisen kanssa, ja tällä miehellä on kotimaassaan toinen "ykkösvaimo" ja perhe. Tämä nainen on kyllä todennäköisimmin ryhtynyt tuohon maksusta, jotta mies saisi oleskeluluvat Suomeen. Eri kulttuurien kohtaaminen ei aina suju ongelmitta. Siksi toin asian esille. Onpas ulkomaalaisuus kuin kuuma peruna täällä. Ihmisiähän kaikki ollaan, joten miksi "suojella" ketään. :roll:

Nyt, kun asiaa mietin, voisi toinen motiivi tekoihin olla raha. Nainen on voinut kiristää miehiä lapsilla. Mies on voinut olla vaikka naimisissa ja perheellinen, ja käynyt vieraissa. Tällöin hän olisi ehkä valmis maksamaan, että lapsi hoidetaan pois tietämättä miten. Tuo avioliittokin on voinut olla bisnestä. Tämä teoria kylläkin vain välähti mieleen, ja voi olla ihan mahdoton. :?
Kinsey Malone
Neuvoja-Jack
Viestit: 569
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 12:15 am

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja Kinsey Malone »

Niisku-neiti kirjoitti:Nyt, kun asiaa mietin, voisi toinen motiivi tekoihin olla raha. Nainen on voinut kiristää miehiä lapsilla. Mies on voinut olla vaikka naimisissa ja perheellinen, ja käynyt vieraissa. Tällöin hän olisi ehkä valmis maksamaan, että lapsi hoidetaan pois tietämättä miten. Tuo avioliittokin on voinut olla bisnestä. Tämä teoria kylläkin vain välähti mieleen, ja voi olla ihan mahdoton.
Eikös ne kolme viimeistä lasta ollut aviomiehelle. En usko kulissiavioliitoon jossa välillä käydään kuitenkin vällyjen välissä peittoja heiluttamaan.

Nyt ottaa päähän kun en ostanut lehteä IS tai se toinen jossa oli jotain juttua viimeisemmästä lapsesta tyyliin poliisi tutkii nyt ja hui kauheeta järkyttävää. Kunnon lööppi siis, ostiko kukaan tuota lehteä, vois skannata tänne.
seivästäjä
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 19, 2013 2:14 am

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

Hande kirjoitti:Hauskaa kun arvostellaan ulkonäköä jne. Ne joilla on kanttia arvostella toisten ulkonäköä voisivat postata omat kuvansa tänne ja katsotaan ja arvioidaan niitäkin. Kaisa on omasta mielestäni ihan perusnätti nainen, muuntautumiskykyinen, kokovartalokuvan näin niin näyttää pitävänsä itsestään huolta, ei liikakiloja. Jne. Mutta tämä ulkonäköasia on täysin sivuseikka tässä jutussa.
Tämä ulkonäköasia näyttää ottavan koville ilmeisesti ihmisille, jotka ovat huolissaan omasta ulkonäöstään? Nimenomaanhan tämä asia koskee ketjun aihetta, jos täällä kerrotaan, että tuollaisesta seinästä revitylle riivinraudalle olisi muka asiakkaita riittänyt sihteeriopistossa, käykää katsomassa niitä kuvia sieltä, ei siellä mitkään Kaisan kaltaiset itseään myy, ei ole Kaisoille kysyntää. Se,että joku Hande olisi valmis maksamaan Kaisalle yli 100e seksipalveluista, kertoo kai enemmän Handesta, kuin keskiverto miehen naismausta.

Kertoohan jo sekin jotain, että tämä Kaisa päätyi mamupatjaksi. Kun katselee mamujen naisystäviä tuolla kaupungilla, niin yhtäkään hyvännäköistä kantasuomalaista naista en ole nähnyt mamulla oleva mukana, kyllä ne on näitä epätoivoisia lähiövalaita, joka ei kelpaa kantasuomalaisista kuin Handeille, mutta nämä lähiövalaat eivät sitten ole ihan niin epätoivoisia, että tarviis valita sentään Handea.
Hande
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 3:30 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja Hande »

Tämä ulkonäköasia näyttää ottavan koville ilmeisesti ihmisille, jotka ovat huolissaan omasta ulkonäöstään? Nimenomaanhan tämä asia koskee ketjun aihetta, jos täällä kerrotaan, että tuollaisesta seinästä revitylle riivinraudalle olisi muka asiakkaita riittänyt sihteeriopistossa, käykää katsomassa niitä kuvia sieltä, ei siellä mitkään Kaisan kaltaiset itseään myy, ei ole Kaisoille kysyntää. Se,että joku Hande olisi valmis maksamaan Kaisalle yli 100e seksipalveluista, kertoo kai enemmän Handesta, kuin keskiverto miehen naismausta.
Kivoja aasinsiltoja, täällä kerrotaan sihteeriopistosta, siksi asia tärkeä. Faktatiedot hukassa. Hande valmis maksamaan. Taas faktat hukassa. Sanoin että ulkonäkö ei merkkaa mitään tässä keississä.

Minä olen siis mies ja minusta K ihan ok nätti. Se on vain minun mielipide. Ei sen vuoksi pidä herjata?
Volantis
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: La Kesä 21, 2014 8:02 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja Volantis »

Hande kirjoitti: Minä olen siis mies ja minusta K ihan ok nätti. Se on vain minun mielipide. Ei sen vuoksi pidä herjata?
Myös uusimmassa Alibissa K:ta kuvataan kauniiksi ja urheilulliseksi, joten tuskin olet mielipiteesi kanssa yksin. Omaan silmääni K on normaalin näköinen: ei erityisen kaunis eikä ruma.
Only way to feel the noise is when it's good and loud
Red Ink
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: To Kesä 05, 2014 4:27 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja Red Ink »

Hande kirjoitti:Kivoja aasinsiltoja, täällä kerrotaan sihteeriopistosta, siksi asia tärkeä. Faktatiedot hukassa. Hande valmis maksamaan. Taas faktat hukassa. Sanoin että ulkonäkö ei merkkaa mitään tässä keississä.

Minä olen siis mies ja minusta K ihan ok nätti. Se on vain minun mielipide. Ei sen vuoksi pidä herjata?
Komppaan Handea. Ulkonäöllä ei tässä tapauksessa ole mitään merkitystä. Niiden kuvien perusteella mitä olen K:sta nähnyt, pidän häntä kauniina. Olen mies.
Rouva Piilopoliisi
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 10:51 am

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja Rouva Piilopoliisi »

seivästäjä kirjoitti:Se,että joku Hande olisi valmis maksamaan Kaisalle yli 100e seksipalveluista, kertoo kai enemmän Handesta, kuin keskiverto miehen naismausta.
Sehän nyt kertoo ainoastaan Sihteeriopiston palveluita käyttävien miesten naismausta ja Sihteeriopiston palveluita käyttävien miesten ulkonäöstä taas sen verran, että eivät saa kuin rahalla ja parhaat eivät edes sillä.
seivästäjä
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 19, 2013 2:14 am

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

Volantis kirjoitti:
Hande kirjoitti: Minä olen siis mies ja minusta K ihan ok nätti. Se on vain minun mielipide. Ei sen vuoksi pidä herjata?
Myös uusimmassa Alibissa K:ta kuvataan kauniiksi ja urheilulliseksi, joten tuskin olet mielipiteesi kanssa yksin. Omaan silmääni K on normaalin näköinen: ei erityisen kaunis eikä ruma.
Lehdissä kuvataan kaikki helvetin tavalliset ja rumatkin kauniiksi ja urheilulliseksi. Kyllä noista kuvista mitä facebookissa on ollut on kauneus ja urheilullisuus kaukana. Mutta tosiaan makuasioita ja jotkut jotka eivät saa kuin rahalla, heidän mielestään se lähiovalaskin on kaunis, kun muuta ei saa, jos sitäkään. Ottapaa tämä ulkonäköasia joillekkin koville, Kaisan ulkonäostähän oli kyse, ei näiden muutaman jotka ovat ottaneet itseensä, ilmeisesti olemattoman itsetunnon vuoksi. Mutta, että tuollaisesta korppikotkan nokkaisesta riivinraudasta joku olisi maksanut?
Hande
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 3:30 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja Hande »

Ottapaa tämä ulkonäköasia joillekkin koville, Kaisan ulkonäostähän oli kyse, ei näiden muutaman jotka ovat ottaneet itseensä, ilmeisesti olemattoman itsetunnon vuoksi. Mutta, että tuollaisesta korppikotkan nokkaisesta riivinraudasta joku olisi maksanut?
Minulla on hyvä itsetunto. Ei ole mitään ongelmaa. Usein ihmisillä on tapana provosoitua. Mutta ei täällä tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin, minustakin taidettiin sanoa että olen valmis maksamaan seksistä jne.

Täällä jokunen mies kai kommentoi K ulkonäköä ja pitivät ok näköisenä. Sinänsä turha kiistellä onko nätti, kaunis jne. koska se kauneus on katsojan silmissä aina. Meistä jokaisesta löytyy vikaa jos aletaan oikein tutkimaan. Kaisa siis korppikotka riivinrauta? No varmaan tuossa näkemyksessä purkautuu myös pahaa oloa K tekoja kohtaan? Jos K olisi normi-ihminen ilman noita tekoja ja sinun kaveri niin varmaan pitäisit häntä ihan eri arvossa, saattaisit jopa kehua nätiksi jne. Ja naisessa ei se ulkonäkö olekaan kaikkein tärkein vaan myös se mitä korvien välissä liikkuu merkkaa paljon.
örkki
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 10:59 am

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja örkki »

Tässähän on ulkonäkö ihan yhdentekevää. Mutta moni kakku päältä kaunis...
Kauneushan on katsojan silmissä.
Sielultaan tämä nainen on ruma ja täynnä saastaa.
Hän ei ole piitannut neuvolan toiminnasta ja se osoittaa jo sen,
että hän ei ole halunnut, että hänen lapsensa jäisivät eloon.
seivästäjä
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 19, 2013 2:14 am

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

Hande kirjoitti:No varmaan tuossa näkemyksessä purkautuu myös pahaa oloa K tekoja kohtaan? Jos K olisi normi-ihminen ilman noita tekoja ja sinun kaveri niin varmaan pitäisit häntä ihan eri arvossa, saattaisit jopa kehua nätiksi jne. .
No ei ole, vaan pidän Kaisaa vain helvetin rumana, peilaan sitä siihen mitä itse pidän hyvännäköisenä ja kenestä olen seksuaalisesti kiinnostunut, Kaisa on vain yksinkertaisesti ruma ihminen, ei sillä ole tekojen kanssa mitään tekemistä.

Jos provosoituu ja ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sen, että joku kertoo KAISAN ulkonäöstä arvionsa, syynä on varmaan henkilön omat ongelmat ulkonäkönsä kanssa ja yleensä itsetunnon kanssa, KAISAN ulkonäöstä minä annoin OMAN arvioni; mulle ainakin tuollainen harppu saisi maksaa sievoisen summan, että hänen kanssaan seksiä harrastaisin, ei toisinpäin. En usko normaalin keskivertomiehen olevan maksamaan seksistä Kaisan kanssa edes senttiä.
Hande
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 3:30 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja Hande »

Jos provosoituu ja ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sen, että joku kertoo KAISAN ulkonäöstä arvionsa, syynä on varmaan henkilön omat ongelmat
Siis tarkoitin henkilökohtaisuudella tuota esim.
Se,että joku Hande olisi valmis maksamaan Kaisalle yli 100e seksipalveluista, kertoo kai enemmän Handesta, kuin keskiverto miehen naismausta.

kyllä ne on näitä epätoivoisia lähiövalaita, joka ei kelpaa kantasuomalaisista kuin Handeille, mutta nämä lähiövalaat eivät sitten ole ihan niin epätoivoisia, että tarviis valita sentään Handea.
Eli juuri sinähän revit pultit muiden naismausta jne. Eli et kunnioita muiden mielipidettä. Jos joku on eri mieltä sinun kanssasi hyökkäät päälle? Eli annat signaalin että sinä vain olet oikeassa, muut väärässä. Suosittelen siis sinulle kunnioittamaan muiden mielipidettä. Se on ihan hyvä ohjenuora elämässä.
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Poliisi löysi viiden lapsen ruumiit komerosta Oulussa 20

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Palatkaapa kuosiin. Kuva ei kerro henkilöstä muuta kuin miltä hän on kameran silmän läpi yhtenä hetkenä näyttänyt. Kun henkilön näkee livenä, näkyy se miten hän kantaa itsensä, elehtii, mitä silmät puhuvat, millainen ilme on, ja kasvot muuttuvat hieman hetkestä toiseen. Usein olen tällaisen huomannut. Ihminen joka ei ole "minkään näköinen" kuvassa, voi olla todella kiehtova kun häntä katselee ja kuuntelee kasvokkain. Sama pätee toisin päin. Oikea "barbie" kuvan perusteella ei näytä livenä miltään. Kuva ei kerro ihmisestä oikeastaan kovin paljon - ja sitä paitsi tämä liukuu off-topicin puolelle. :wink:
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Vastaa Viestiin