Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen - Helsinki, Kontula 21.10.2014

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Re: Poliisi tutkii itä-Helsingissä sattunutta henkirikosta

Viesti Kirjoittaja neitix »

Laitoin Karalahdelle viestiä, et toivottavasti ottavat tutkinnassa huomioon uhriin kohdistuneet uhkailut ennen tekoa. Kun tekijän exäkin (tekijän lasten äiti) joka oli uhrin asunnossa tapahtuma-aikana/päivänä oli uhria uhkaillut elokuussa ja käynyt parvekkeen alla riehumassa.
neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Re: Poliisi tutkii itä-Helsingissä sattunutta henkirikosta

Viesti Kirjoittaja neitix »

Perheenäidin surma: Mies vangittiinkin murhasta epäiltynä

Perjantai 24.10.2014 klo 10.42

Helsingin käräjäoikeus vangitsi perjantaiaamuna 29-vuotiaan helsinkiläismiehen 27-vuotiaan naisen murhasta todennäköisin syin epäiltynä.

Aikaisemmin poliisi epäili miestä taposta ja vielä torstaina tiedotettiin, että miestä vaaditaan vangittavaksi taposta epäiltynä. Tänään poliisi vaati kuitenkin miestä vangittavaksi murhasta epäiltynä.

Rikosnimike muuttui naiselle tehdyn ruumiinavauksen myötä.

- Ruumiinavauksen yhteydessä saatiin perusteita epäillä, että tässä saattaisi olla kyseessä erityistä raakuutta ja julmuutta. Sitä vielä tutkitaan oliko mukana suunnitelmallisuutta. Henkirikos se on joka tapauksessa, tutkinnanjohtaja rikosylikomisario Arto Karalahti sanoo.

Surma tehtiin teräaseella. Epäilty on myöntänyt henkirikoksen ja hän on ollut kuulusteluissa yhteistyökykyinen.

Surma tapahtui tiistai-iltana Helsingin Kontulassa 27-vuotiaan naisen kotona. Pari oli seurustellut aikaisemmin. Teon motiivi liittyy parisuhdeongelmiin.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014102 ... 5_uu.shtml


Tätä tässä odotettiin ja toivottiin, kaikki taustat tietäen.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Poliisi tutkii itä-Helsingissä sattunutta henkirikosta

Viesti Kirjoittaja irmuska »

No kappas! Onkohan ollut suunnitelmallisuuttakin mukana tapahtumissa...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
nimetön098
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Loka 24, 2014 1:32 pm

Re: Poliisi tutkii itä-Helsingissä sattunutta henkirikosta

Viesti Kirjoittaja nimetön098 »

Muakin on toi tekijän lasten äiti uhkaillut. Ei taida sillä olla kaikki ok.
sukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 128
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:24 am

Re: Poliisi tutkii itä-Helsingissä sattunutta henkirikosta

Viesti Kirjoittaja sukka »

neitix kirjoitti:Nää 2 muuta lasta itse asiassa oli tämän tekijän, mutta yhteisiä lapsia ei uhrilla ja tekijällä ollut. Pyöritellyt sekä lastensa äitiä että tätä uhria (tapaillut) ja uhri pistänyt pelin poikki, kun tekijä ravannut sekä uhrin että lastensa äidin sänkyjen väliä. Uhri ja tän tekijän lasten äiti olivat tässä hiljattain vähän toisiinsa tutustuneet ja olivat eilen kahvitelleet yhdessä ja molempien lapset myös siis paikalla.
neitix kirjoitti:Laitoin Karalahdelle viestiä, et toivottavasti ottavat tutkinnassa huomioon uhriin kohdistuneet uhkailut ennen tekoa. Kun tekijän exäkin (tekijän lasten äiti) joka oli uhrin asunnossa tapahtuma-aikana/päivänä oli uhria uhkaillut elokuussa ja käynyt parvekkeen alla riehumassa.
Vähän outo yhtälö. Uhkaillut elokuussa ja nyt kuitenkin jo kahvitelleet yhdessä.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen, Kontula 21.10.2014

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Oonkohan mä käsittänyt nyt ihan oikein. Uhri ja tekijän eksätyttis-tyttis vai mikä onkaan olivat hiljattain kahvitelleet yhdessä ja sitä aiemmin samainen eksätyttis-tyttis vai mikälie olikin uhkaillut tätä uhria?
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
nimetön098
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Loka 24, 2014 1:32 pm

Re: Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen, Kontula 21.10.2014

Viesti Kirjoittaja nimetön098 »

Ehkä ne keskusteli aiheesta ja sen takia näkivät?
neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Re: Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen, Kontula 21.10.2014

Viesti Kirjoittaja neitix »

Mä tiedän sen verran, että tän tekijän ex/nykynen?/nainen on veljiensä kanssa 21.8 puolen yön aikoihin ollu tän uhrin parvekkeen alapuolella meuhkaamas ja uhannu tulla ovesta läpi ja vahingoittaa uhrin lapsia, puhelimella lähetelleet uhkausviestejä, tarkemmin näistä en tiedä, mut tuolloin soitettu myös poliisille, en tiedä onko käyty paikalla. Muuta en tän tekijän exän/nykysen ja uhrin kaveristumisesta tiedä ku että ovat 19.10 istuskelleet baarissa yhdessä ja seurueessa myös muita, uhrin kertoman mukaan tulleet hyvin juttuun. Tekopäivänä uhrilla fb-päivitys: "Koht tulee kyläileen ihana ***** (tekijän ex/nykynen?) ja pikkumiehet, pitäs ainaki touhuilua riittää ku 2,3,4,5 ja 7 vuotiaat pistää kämpän ranttaliks ;) tai sit ei :P" Tämä klo 16.17. Tässä nää mitä tiedän faktoiksi ja uskallan ite kertoa, muun kerron ystäväni puolesta poliisille, kun hän ei enää pysty.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen, Kontula 21.10.2014

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Tekijä oli surman tekohetkellä jonkin verran alkoholia nauttineessa tilassa. Kuuluiko kuvioihin enemmän päihteiden käyttöä kenenkään osalta?
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Re: Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen, Kontula 21.10.2014

Viesti Kirjoittaja neitix »

Kyl tää tekijä mun tietojen mukaan joka päivä dokaili ainaski sen ajan, kun tän uhrin kanssa pyöri.
indeksi

Re: Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen, Kontula 21.10.2014

Viesti Kirjoittaja indeksi »

Neitix. Tekijä oli absolutisti(vai? et nyt ois sillo 6v aikana valehdellut?) joten voit heittää nuo luulot ihan pois. Mutta olihan xxxx teko!!!!! En voi ymmärtää. Hämeenlinnan vankilassa kävi mua katsomassa vaihteeksi. Puhui paljon elämästään sillä ajalla, oikestaan ei edes kysynyt mitä mulle kuuluu! Mut onhan siitäkin jo 5v.
En olisi kyllä uskonut kun nimen kuulin... huh
neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Re: Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen, Kontula 21.10.2014

Viesti Kirjoittaja neitix »

Siis tää on ihan faktaa, mitä mä kerron. Niinä kertoina, kun oltiin uhrin luona samaan aikaan, niin tekijällä aina olut tai joku muu juoma kädessä ja useamman kerran oli humalassa. Kerran esim. meinasi sammua parvekkeelle palava tupakka kädessä melkein housuissa kiinni. Ystäväni kanssa kun päivittäin oltiin yhteydessä jotain kautta, niin usein hän kertoi, kuinka tekijä oli taas juonut ja taas ihan humalassa.
neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Re: Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen, Kontula 21.10.2014

Viesti Kirjoittaja neitix »

Ja en tosiaan tiedä millainen tekijä on aiemmin ollut tai miten elämäänsä viettänyt, tiedän vain sen mitä itse näin ja kuulin näiden muutaman kuukauden aikana, jotka hän ystäväni elämässä oli.
indeksi

Re: Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen, Kontula 21.10.2014

Viesti Kirjoittaja indeksi »

neitix, ok eli voin uskoa sua mutta silti yhtään puolustelematta niin tuli täysin puskista, en koskaan olisi uskonut siitä torttupäästä. Vankila olo tulee hankalaksi ja ei ole enää kaveri kun pääsen takaisin vankilaan. Tiedätkö missä istuu? Hämeenlinnaa veikkaan. Tulee pitkät ajat.
neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Re: Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen, Kontula 21.10.2014

Viesti Kirjoittaja neitix »

Joo, en oo todellakaan täällä mitään hupia vaan huutelemassa, mä oon vaan niitä ainoita ihmisiä, jotka enää voi puhua mun ystävän ja hänen lastensa puolesta ja vietin niin tiiviisti aikaa hänen elämässään, että myös tiedän kaiken sen minkä hän mulle jakoi, eli aikalailla kaiken. Ja jos yhtään on suunnitelmallisuutta tai muuta juonta mukana teossa, niin ankarimman kautta tuomio. Yhtään en tiedä mihin sijotetaan istumaan.
Vastaa Viestiin