Reijo ja Sirkka Varjakoski, Hamina - surmattiin, paloiteltiin ja poltettiin

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: hmmmm....

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

ermei80 kirjoitti: Yhdessä lehden reportaasissa luki että poika olisi pitänyt suuria tulia rannassa, niin luulisi että jos polttaa niinkin suuren määrän, kuin 2kpl ihmisiä, että maastoon jäisi suuria määriä jäämiä... Eihän kuitenkaan nesteet pala enään kun ne on maaperään valuneet. Ja luitahan on lähes mahdoton hävittä ihan ulkotulilla.. Vai voi olla että olen väärässäkin.
Luut palavat vasta noin 1660 celsiusasteen lämpötilassa, joten tosiaan ulkotulilla mahdoton saada palamaan kokonaan ja täydellisesti.

Minne se poika sen tuhkakasan sitten kaatoi? Miksi sitä ei ole tutkittu? (Vai onko?)

Jotenkin.. Niin no, en tiedä. Jotenkin jäi vain semmoinen fiilis, että poika ei ehkä tajuaisi hävittää ruumiita noin ja jos tajuaisikin, niin millä pyhillä voimilla se olisi saanut kärvennettyä ne niin hyvin, ettei jäämiä tosiaan ole? Vai olisiko se sitten haudannut luut polton jälkeen?

Sinällänsä aika hienoa, että meillä on kaiken maailman rikollisneroja jotka jää heti kiinni, mutta sitten ollaan ymmällään ja suu auki tälläisen tapauksen edessä. :D

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

luulen että tässä saattaa paljastua jotain muutakin, niin uskomattomalta kuulostaa nämä jutut.

jos asia tosiaan olisi noin kyn alunperin on päätelty niin kyllä tuloksia olisi jo tullut ihan varmasti...olisikohan tässä jollakulla muulla sormet pelissä ja tuo pariskunnan poika vaan on pelinappulana hommassa mukana...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
tre_1982
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: La Elo 25, 2007 2:51 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Niin, kummaa (?) kun ei ole kuulunut mitään uutisia... :? Vieläkö ne siellä metsissä ja poluilla rämpivät ja etsivät jälkiä?

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

tre_1982 kirjoitti:Niin, kummaa (?) kun ei ole kuulunut mitään uutisia... :? Vieläkö ne siellä metsissä ja poluilla rämpivät ja etsivät jälkiä?
Pitääkö tässä kohta itse lähteä johtamaan kuulusteluja, kun ei tunnu valmista tulevan. :evil:
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

ehkä on jotain tutkinnan alla niin että ovat siihen syventyneet eivätkä halua asiaa julkisuuteen vielä....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Hallin Janne kirjoitti:Tiistain Ilta-Sanomissa kerrottiin, että Varjakoskien poika on kirjoittanut ylioppilaaksi vuonna 1990 ja harrastanut valokuvausta. Valokuvauksesta hän suunnitteli nuorena jopa elämänuraa, mutta ei päässyt alan opiskelupaikkaan. Tämän jälkeen hänen mielenterveytensä oli alkanut vakavasti järkkyä. Hän on muun muassa saanut porttikiellon paikalliseen valokuvausliikkeeseen häiritsevän käytöksensä takia. Liikkeen omistajan mukaan mies oli aiemmin pyytänyt päästä valokuvaamoon töihin, mutta omistaja ei ollut vakuuttunut hänen kyvystään toimia asiakaspalvelutehtävissä.

Mielenkiintoinen yksityiskohta IS:n jutussa oli se, että Varjakoskien toinen poika on kuollut joitakin vuosia sitten ammuskelun yhteydessä. Valitettavasti en muista tarkkaa vuotta, sillä luin lehteä paikallisessa alepubissa.
Tällainen tieto on tältä palstalta, jossakin sivun viisi paikkeilta. Tummennettuna tuo ylioppilasjuttu.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Haminan seudulla ollut eilen tiivistä etsintää poliisin ja vapaaehtoisten toimesta. Mukana myös jonkun lehden toimittaja. Ei löytynyt mitään etsittäviin viittaavaa. Pian saapuva lumipeite sysänneekin etsinnät sitten hamaan tulevaisuuteen... :?:
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Että ei ihan pikaistuksissa tehty tappo oikein tule kysymykseen... :shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Mä kuulin eilen juttua, joka kertoi että Varjakoskien vanhempi poika on jo 50-vuotias ja että tämä nuorempipoika olisi seonnut isän uudesta suhteesta nykyiseen vaimoon, eli että tämä kadonnut Varjakosken nainen ei olisikaan tämän pojan äiti.
Tämän kertomuksen aitoudesta en mene takuuseen, mutta sen verran tiedän, että tämä vanhempi veli oli enoni kanssa samalla luokalla koulussa.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Blues kirjoitti:Mä kuulin eilen juttua, joka kertoi että Varjakoskien vanhempi poika on jo 50-vuotias ja että tämä nuorempipoika olisi seonnut isän uudesta suhteesta nykyiseen vaimoon, eli että tämä kadonnut Varjakosken nainen ei olisikaan tämän pojan äiti.
Luulisi kyllä, että olisi kerrottu, jos äitipuoli kyseessä. :?
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Luulis että olis kerrottu, tosiaan, mutta äkkiseltään laskien jos vanhempi poika on 50-vuotta ja rouva 65-vuotta, niin olisko 15-vuotiaana pyöräyttänyt lapsen?
Ja vanhempi poika tosiaan enoni luokalla jossain koulussa ollut.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Adamsberg
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Marras 16, 2007 3:22 pm

Viesti Kirjoittaja Adamsberg »

Haminan seudulla ollut eilen tiivistä etsintää poliisin ja vapaaehtoisten toimesta. Mukana myös jonkun lehden toimittaja. Ei löytynyt mitään etsittäviin viittaavaa
Hmm, ei kai vapaaehtoisia käytetä etsintähommiin rikosjutuissa? Ja mitä tuo mukana joku lehdentoimittaja tarkoittaa, mukana etsinnässä? surmassa?
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Adamsberg kirjoitti:
Haminan seudulla ollut eilen tiivistä etsintää poliisin ja vapaaehtoisten toimesta. Mukana myös jonkun lehden toimittaja. Ei löytynyt mitään etsittäviin viittaavaa
Hmm, ei kai vapaaehtoisia käytetä etsintähommiin rikosjutuissa? Ja mitä tuo mukana joku lehdentoimittaja tarkoittaa, mukana etsinnässä? surmassa?
Toisen käden tietoa, joka myöhemmin varmistui paikkansa pitäväksi. Ei siis mikään paikallislehden harjoittelija eikä Seiskan toimittaja, vaan jotain ihan muuta.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Adamsberg
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Marras 16, 2007 3:22 pm

Viesti Kirjoittaja Adamsberg »

No onpas Lecter harvasanainen, mitä tuo jotain ihan muuta sit mahtaa tarkoittaa.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Olisko sitten vaikka Alibi tuo lehtinen. Niin kirjoittaja ja hmm..
Totuus on tarua ihmeellisempää
Vastaa Viestiin