Veikko "Jammu" Siltavuori -Myllypuro 1989

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
chamilla
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 12:35 pm

Viesti Kirjoittaja chamilla »

mistä näitä kummii ihmisii oikein tulee???? :shock: :shock:
jeemu_
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 9:43 am

Viesti Kirjoittaja jeemu_ »

so fucking wrong :evil:
days are long and the night's still cold-Gary Moore
lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

Noh nythän epäillään, että Jammu sairastaan suolistosyöpää ja loppu on kait lähellä. Seiskasta luin tämmöistä pari kuukautta sitten :lol:
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Nyt se ois pakko listiä vielä ku kerkee...
I am an African!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Herkkis kirjoitti:Nyt se ois pakko listiä vielä ku kerkee...
Mä veikkaan että se on aikas harmiton yksilö näinä päivinä. :lol:
lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

On tämä herra tullut valtiolle aika kalliiksi. :evil:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Olis kyllä saanut sairastua kauan sitten. Jos olisi jäänyt jokuset pahat teot tekemättä. :evil:
Jos uskoisi uudelleensyntymään, Jammu syntyisi ehkä Ameebana... :o
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Jos hän syntyisi uudelleen ,niin varmaankin sellaisena elävänä/oliona jona saa kärsiä kaikki pahat tekonsa..
Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

Jos nyt ihmiseksi onnistuisi syntymään, niin siinähän saisi sitten ihmetellä, miksi kaikki menee aina ihan päin helvettiä... :D
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Jammua kuuleman (lukeman) perusteella vartioidaan kuin kruunun jalokiviä vielä nykyäänkin. Jammun huoneen ovella on keinutuoli, jossa hoitaja vartioi yön yli. Syy on, että häntä halutaan suojella "kostajilta" ei niinkään, että hän enää pystyisi itse olemaan uhkatekijä kenellekään. Onhan hän jo 90 käyvä ukkeli.
Jammuhan oli vankilassa ollessaan joutunut ilmeisestikin pahoinpitelyn kohteeksi. Hänet oli todennäköisesti työnnetty portaita alas ja oli joutunut tikattavaksi. Kuitenkaan `kukaan ei ollut nähnyt mitään` , joten luokiteltiin kai vahingoksi. Vankiloissakin on nokkimisjärjestys, jossa nämä "jammut" ovat alinta kastia.
dorkalis
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 9:35 am

Viesti Kirjoittaja dorkalis »

Bombay kirjoitti:
Herkkis kirjoitti:Joku luultavasti tappaa Jammun lähiaikoina, näin luulen ma.
Tuskin. En usko, että Jammua vapaalle Niuvasta päästetään ikinä. Ennen ajoin bussilla Niuvan ohitse töihin joka päivä, mielenkiintoisen näköisiä avohoitopotilaita lappasi sieltä kyytiin, mm. n.30vee äijä jonka naama oli täynnä tatuointeja ja muistaakseni isohko hakaristi takaraivossa.
olen nähnyt saman äijän pasilassa, oli vaan vanhemman näköinen kun 30 v. hakaristii löytyi juu...
Olen syytön ja sillä sipuli!
dorkalis
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 9:35 am

Viesti Kirjoittaja dorkalis »

lost kirjoitti:Noh nythän epäillään, että Jammu sairastaan suolistosyöpää ja loppu on kait lähellä. Seiskasta luin tämmöistä pari kuukautta sitten :lol:
siinä oli muistaakseni et sil on avanne-sydeemit et sehän oli kait et mahas o reikä ja sköndis menee pussukkaa vai kui se oli? ei varmaa kauan elä!
Olen syytön ja sillä sipuli!
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi
Viestit: 424
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 2:07 am

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

lost kirjoitti:Noh nythän epäillään, että Jammu sairastaan suolistosyöpää ja loppu on kait lähellä. Seiskasta luin tämmöistä pari kuukautta sitten :lol:
Toivottavasti kärsii kunnolla.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

dorkalis kirjoitti:
Bombay kirjoitti:
Herkkis kirjoitti:Joku luultavasti tappaa Jammun lähiaikoina, näin luulen ma.
Tuskin. En usko, että Jammua vapaalle Niuvasta päästetään ikinä. Ennen ajoin bussilla Niuvan ohitse töihin joka päivä, mielenkiintoisen näköisiä avohoitopotilaita lappasi sieltä kyytiin, mm. n.30vee äijä jonka naama oli täynnä tatuointeja ja muistaakseni isohko hakaristi takaraivossa.
olen nähnyt saman äijän pasilassa, oli vaan vanhemman näköinen kun 30 v. hakaristii löytyi juu...
Joo, voi olla vanhempikin, ite näin tuota sankaria n. 7vuotta sitten.
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Ei Jammu tule koskaan pääsemään vapaaksi, vaikka aina säännöllisin väliajoin liikkuu huhuja, että Jammu asuu Turussa tai milloin missäkin. Yksinkertaisesti jo pelkästään Jammun oman turvallisuuden takia ei häntä lasketa vapaalle. Tuskin menisi kauaa kun hänet olisi jo tapettu. Jammuhan täyttää syksyllä jo 81 eli ikäkin alkaa tulla vastaan, monet tuon ikäiset ei enää selviä elämästä yksinään.
Lukittu