Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20.2.

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Alida kirjoitti:Aina tosi ärsyttäviä nämä, kun joku rikosmaailmaan kytköksissä oleva nostaa itsensä jalustalle ja alkaa solvata jotain toista.
Tämä solvaaja on ilmeisesti itse kunnostautunut enemmän talousrikospuolella.
Ainakaan yhtään naisenpieksentä tuomiota ei hänellä ole pikaisen tutkimuksen perusteella.
Tuntee varmaan itsensä pulmukseksi tuosta kulmasta katsoen. :idea:
Alida
Sofia Karppi
Viestit: 421
Liittynyt: Su Touko 14, 2017 10:04 am

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja Alida »

Tiina kirjoitti:
Alida kirjoitti:Aina tosi ärsyttäviä nämä, kun joku rikosmaailmaan kytköksissä oleva nostaa itsensä jalustalle ja alkaa solvata jotain toista.
Tämä solvaaja on ilmeisesti itse kunnostautunut enemmän talousrikospuolella.
Ainakaan yhtään naisenpieksentä tuomiota ei hänellä ole pikaisen tutkimuksen perusteella.
Tuntee varmaan itsensä pulmukseksi tuosta kulmasta katsoen.
Iso äijä lietsoo väkivaltaa pientä 17-vuotiasta reppanaa kohtaan. Ihan sama, mitä rikoksia on taustalla, niin säälittävää.
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2734
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Alida kirjoitti:Aina tosi ärsyttäviä nämä, kun joku rikosmaailmaan kytköksissä oleva nostaa itsensä jalustalle ja alkaa solvata jotain toista. Ei tämä tappaja ole yhtään sen kummempi kuin tappajat muutenkaan. Todella monet näistä "naistentappajille" uhoajista ovat todennäköisesti itsekin joskus kännipäissään mätkineet jotain tyttöystäväänsä. Jos pysty miestä vahingoittamaan, niin pystyy naistakin. Ja ihan pikkupoikahan toi on muutenkin, ihan reppanan oloinen. Jos joku nyt tuntee itsensä isoksi, kun lietsoo väkivaltaa tollasta kohtaan, niin on aika säälittävää.
Samaa mieltä.

Juurihän yksi tämän Nacin kavereista sai tuomion siitä Miss Helsingin pieksemisestä. Ja sitten hurskastellaan ja esitetään kovaa jätkää. Isoja steroidikorstoja liivit päällä, mutta henkisesti pikkupojan tasolla.
peja
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Maalis 11, 2015 4:10 pm

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja peja »

Madeline_Poel kirjoitti:Kerrankin oli niin fiksuja poliiseja, että hokasivat hiuslisäkkeen, käsilaukun ja kengät.
Olishan tää tyyppi voinut sanoa vaikka, uhri lähti sukkasillaan tai jollain toisilla kengillä ulos.
Sitten kun koko asunto oli kollattu, tämä naispoliisi kuitenkin tajusi kurkata taskulampun valossa sängyn alle.
Ja mitäpäs sieltä sitten löytyikään...
Pitkästä aikaa sellainen juttu, mikä saa niskavillat pystyyn :evil: .

Mietin vaan että mitähän tää tekijä (mielessä on paljon painokelvottomia sanoja, joita en tähän edes viitsi kirjoittaa) olisi tehnyt uhrin kropsulle jos ja kun olisi sen itse sitten aikoinaan sängyn alta kaivanut?
Tämä ("tyyppi" ) murhaajahan sanoi nimenomaan poliiseille, että tyttö lähti sukkasillaan .
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

URSA kirjoitti:Tupakointi tappaa?

Vakavasti puhuen tulin vetäneet siellä muutakin kuin vilkaisemaan tätä ketjua, koska minäkin olen saanut uutisoinnista vahvasti sen kuvan, että murhaaja on koko ajan tiennyt, mitä tekee. Miten kukaan voisi kuvitella, että ilmastointiteipin läpi voi hengittä muutakin kuin srä? Ja miten tyyppi keksi selitellä jo elvytystilanteen aikana, että tyttö pitäisi vain herättää tms.? Sillä on selvästi alusta lähtien ollut ajatukseni selitellä, ettei "ollut tarkoitus vahingoittaa" vaikka on tehnyt kaikkensa hengenlähdön eteen ja ettei jäisi kiinni. Jostakin tupakasta tappelu on ollut pelkkä tekosyy heitellä tyttöä seinille.
No niin joo, ehkäpä siitä nyt käytetään puolustuksena että tosiaan ilmastointiteippi (jesari) ei tukehduta vaan pitää uhrin hiljaisena.
Mutta onkos kenellekään tullut mieleen se, että tappaja ja uhri ovat vetäneet muutakin kuin sen 10 tölkkiä kaljaa?
Ja vaikka poliisi on kuullut ennen oven avaamista vessanpönttöä vedettävän äänen, niin satavarmaan on uhrin ruumiinavauksesssa löytynyt muutakiin kuin se "10 kaljaa".., ja samaten tältä tekijältä löytynyt samat aineet...Aika järjestelmällistä touhua on kyllä ollut, että huumeet vedetään pöntönstä alas, kun kasakat on oven takana?
Ei millään pahalla, mutta uhri on todenäköisesti myös nauttinut muutakin, kun ne hiton 10 kaljaa...Mutta mikään, ei mikään saa ottaa toista ihmistä hengiltä.
Toivottavasti juttu tutkitaan jo omaisten vuoksi perinpohjaisesti!
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

URSA kirjoitti:Tupakointi tappaa?

Vakavasti puhuen tulin vilkaisemaan tätä ketjua, koska minäkin olen saanut uutisoinnista vahvasti sen kuvan, että murhaaja on koko ajan tiennyt, mitä tekee. Miten kukaan voisi kuvitella, että ilmastointiteipin läpi voi hengittää? Ja miten tyyppi keksi selitellä jo elvytystilanteen aikana, että tyttö pitäisi vain herättää tms.? Sillä on selvästi alusta lähtien ollut ajatukseni selitellä, ettei "ollut tarkoitus vahingoittaa" vaikka on tehnyt kaikkensa hengenlähdön eteen ja ettei jäisi kiinni. Jostakin tupakasta tappelu on ollut pelkkä tekosyy heitellä tyttöä seinille.
Niin tosiaankin, jos tarkoituksena olisi ollut pelkkä hiljentäminen olisi suun teippaaminen riittänyt ja joka olisi mahdollistanut hengittämisen. Tarkoitus on ollut selvästi tappaa, mutta poliisit vain yllättivät vitipään itse teossa. Murha tässä on kyseessä.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja Belker »

Valehtelu ongelmanratkaisukeinona on tämänkin murhaajan luonteenpiirre- Poliiseille valehdellaan silmää räpäyttämättä jos mitä.

Ylimielisyys ja piittaamattomuus teoistaan kuvastuu oikeussalissa ylimielisenä käytöksenä.

Tällaisen puheet "tupakasta syynä", "en tarkoittanut tappaa", "älkää leikkikö, herättäkää se (tjsp.)" ovat pelkkää sanajonglöörausta. Tyyppi keksii mitä sylki suuhun tuo ja siksi tämänkään jutuilla ei ole painoarvoa. Murhasi erittäin tuskallisesti tahallaan. Ruumiin olisi kylmästi skipannut kja ollut muina miehinä Laajasalon venäläisnaisen murhaajan tavoin. Keksinyt valheita, kun "mysteerityttö on edelleen kateissa".

Nokian teippimurhaaja ei ole ainutlaatuinen. Ramin Azimissa ja tässä on hyvin paljon samaa. Henkirikos ei heilauta, uhreja ollaan itse, valehtelu soljuu sujuvasti ihan koko ajan ja oikeutta komennellaan. Azimista: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... &start=360 http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016053 ... 6_uu.shtml

17-vuotiaiden surmaajista samaan valeporukkaan kuuluu Sastamalan mopoautonuorten tappaja K. http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=22912 Siinä kans yksi erittäin paatunut valehtelija. (Oli vienyt vaimon avioerohakeumuksen postiin... roskiin vei, paljastui vasta henkirikosten jälkeen. / puolitoistavuotiaalle huumeita syötti / valehtelee itsemurhastaan, vaikka tarkoituksella valitsin pienen ajoneuvon 2000 kg:n mersunsa eteen, toistuva rattijuoppo ja juomisen lopetaja-aloittaja jne.) - Oikeudessakin ylimielinen, sillä sitähän se poissaolevaisuus on. Kuten eräästä oikeudenkäynnistäå tiedän, syytettyjä on ennenkin ollut diapameissa tmv. lääketokkurassa, "kun se oikeus jännittää". Ja salaiseksi vaaditaan kaikenlaista, koska se on mun juttu. Minä minulle minulta minun mielestäni... väliäkö muilla? -tyyppi.

Kaikkien näiden kolmen kohdalla on muistettava, että tällaisten todistetusti paljon valehtelua tekevien puheilla ei ole paljoakaan arvoa- Vain jos ne johtavat konkreettisiin löytöihin, ne ovat vaivan väärti. Näiden valhet ovat jaktumoa, ja he selvästi arvioivat koko ajan, kuinka valheisiin uskotaan. Esim. jos naiivi poliisihlö uskoo heti lässytyksiä itsemurhaan hakeutumisesta, rattijuoppotappaja jatkaa valhetta. Tai jos toinen naiivi poliisihlö uskoo teippisurmaajan tokaisuihin, että ne (puheet herättelystä / en aikonut tappaa) olisivat muuta kuin näyttelemistä juuri äsken tehtyjen valheiden perään, on ammattitaito ruostunut.

Valheissa arkensa elänyt on raskas tapaus. Hän on aina saamapuolella. Valtio, työnantajat, Kela, akka, lapset, sukulaiset jne. ovat elämän vaikeuksia tehneet. Näkee tässä jutussakin, että mies paiskoo tytöä, hakkaa ja haukkuu ja hakkaa ja miten asianlaita olikaan? - "Tyttö se olisi aiheuttanut uuden häädön... vei luvatta yhden tupakan (muka)... tyttö häiriköi, koetin rauhoittaa..." Aivan, tyttöpä se muka itseänsä paiskoi seiniin, että toinen saisi häädön. Hakkasiko nyrkillä omaa naamaansa? Kas kun ei teipannutkin itseään, ensin kädet yhteen ja sitten naama umpeen... Ja miehen kertomuksissa koko ajan "minä, minulle, mulle, minä minä..." Että ihanko olisi tullut varoitus esin jostakin (jos olisi tullutkaan) ja siksi pitää tappaa? Epäsuhta on iso, kun sitä puntaroi. Millä hänkin olisi parantanut tytön hakkausjäljet, jotta elämä olisi jatkunut ilman poliisia?

Eniten ihmetyttää tuo teippaamisen, "tytön häiriköinnin", miehen fyys- ylivoiman ja tytön pieksemisen sekä häätöpelon yhteensovittamattomuus. Nimittäin jos olisi kova pelko häädöstä ja omassa asunnossa olisi sitä aiheuttamassa noin fyys. heikompi ihminen, niin luonnollista olisi pistää "häirikkö" ovesta ulos kenkineen ja laukuineen kaikkineen. Mutta ei Nokialla, siellä katsellaan ja pelätään kovasti ja valitellaan, kun vierailijahäiriköt hakkaavat itseään ja sitten armeliaasti rauhoitellaan teipillä ja pistetään häirikkö köllimään sängyn alle...
Avatar
Kyläseppä
Harjunpää
Viestit: 343
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2014 6:09 am
Paikkakunta: Seppä Ilmarisen paja

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja Kyläseppä »

Madeline_Poel kirjoitti:
URSA kirjoitti:Tupakointi tappaa?

Vakavasti puhuen tulin vetäneet siellä muutakin kuin vilkaisemaan tätä ketjua, koska minäkin olen saanut uutisoinnista vahvasti sen kuvan, että murhaaja on koko ajan tiennyt, mitä tekee. Miten kukaan voisi kuvitella, että ilmastointiteipin läpi voi hengittä muutakin kuin srä? Ja miten tyyppi keksi selitellä jo elvytystilanteen aikana, että tyttö pitäisi vain herättää tms.? Sillä on selvästi alusta lähtien ollut ajatukseni selitellä, ettei "ollut tarkoitus vahingoittaa" vaikka on tehnyt kaikkensa hengenlähdön eteen ja ettei jäisi kiinni. Jostakin tupakasta tappelu on ollut pelkkä tekosyy heitellä tyttöä seinille.
No niin joo, ehkäpä siitä nyt käytetään puolustuksena että tosiaan ilmastointiteippi (jesari) ei tukehduta vaan pitää uhrin hiljaisena.
Mutta onkos kenellekään tullut mieleen se, että tappaja ja uhri ovat vetäneet muutakin kuin sen 10 tölkkiä kaljaa?
Ja vaikka poliisi on kuullut ennen oven avaamista vessanpönttöä vedettävän äänen, niin satavarmaan on uhrin ruumiinavauksesssa löytynyt muutakiin kuin se "10 kaljaa".., ja samaten tältä tekijältä löytynyt samat aineet...Aika järjestelmällistä touhua on kyllä ollut, että huumeet vedetään pöntönstä alas, kun kasakat on oven takana?
Ei millään pahalla, mutta uhri on todenäköisesti myös nauttinut muutakin, kun ne hiton 10 kaljaa...Mutta mikään, ei mikään saa ottaa toista ihmistä hengiltä.
Toivottavasti juttu tutkitaan jo omaisten vuoksi perinpohjaisesti!
Parempi että pysyt vaan nimimerkkisi tasolla. Vitunko väliä mitä uhri nauttinut? Tuskin pelkällä kaljalla, vai mitä haluat tuoda julki? 10 kaljaa saa ottaa mutta ei muuta? xxxx itsesi
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Parempi että pysyt vaan nimimerkkisi tasolla. Vitunko väliä mitä uhri nauttinut? Tuskin pelkällä kaljalla, vai mitä haluat tuoda julki? 10 kaljaa saa ottaa mutta ei muuta? xxxx itsesi.

Siis onko sulla nyt joku henk. koht angsti menossa vai mitä yritit sanoa?
Mulla ei ole mitään syytä syyllistää uhria, tarkoitus oli vaan sanoa että "parisuhteessa" toinen kun vetää, niin silloin siihen lähtee helposti mukaan toinenkin.

Joo ja eihän sillä oo enää mitään väliä, mitä uhri on nauttinut tai ollut nauttimatta.
Eiköhän ne omaiset ole siitä tiedon saaneet ja se ei meille muille kuulu.

Niin ja joo, en aatellut tappaa itseäni :mrgreen: ...
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Madeline_Poel, millä logiikalla yli 10-kerroksisella ilmastointiteipillä teipatut suu JA sieraimet eivät tukehduta ihmistä? Ei tyhmistä tyhminkään asianajaja voi tällaista käyttää puolustuksena eikä sitä tulisi oikeuden hyväksyäkään vaan antaa sakot/asianajaja putkaan oikeuden halventamisesta jos yrittää.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1261
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja sörsse »

On ilmeistä ettei parikymppinen kouluttamaton poika tiedä ilmastointiteipin alkuperäistä käyttötarkoitusta eikä sen ominaisuuksia, kun nimi paremminkin viittaa hyvään ilmastointiin. Toisaalta "Jeesusteipin" pitäisi jo panna kelloja soimaan, minkä nimisenä tuo paremmin tunnetaan asiaan vihkiytymättömienkin keskuudessa?
JackSparrow
Hetty Wainthropp
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2012 11:47 am
Paikkakunta: Pori

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja JackSparrow »

Musahommissa tunnetaan myös "roudarinteippinä" eli aika monta käyttötarkoitusta "jesseteipillä" on. Se nyt on asia erikseen, tajusiko tämä kakara, mitä käy, kun vetelee sitä useamman kerran ihmisen kasvojen ympäri. No, MTT sen selvittää, enkä usko edelleenkään että päättyy siihen. Hoviin uskoisin asian vielä menevän.
Syntyminen on vain kuoleman odotusta
Avatar
Kyläseppä
Harjunpää
Viestit: 343
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2014 6:09 am
Paikkakunta: Seppä Ilmarisen paja

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja Kyläseppä »

Madeline_Poel kirjoitti:Parempi että pysyt vaan nimimerkkisi tasolla. Vitunko väliä mitä uhri nauttinut? Tuskin pelkällä kaljalla, vai mitä haluat tuoda julki? 10 kaljaa saa ottaa mutta ei muuta? xxxx itsesi.

Siis onko sulla nyt joku henk. koht angsti menossa vai mitä yritit sanoa?
Mulla ei ole mitään syytä syyllistää uhria, tarkoitus oli vaan sanoa että "parisuhteessa" toinen kun vetää, niin silloin siihen lähtee helposti mukaan toinenkin.

Joo ja eihän sillä oo enää mitään väliä, mitä uhri on nauttinut tai ollut nauttimatta.
Eiköhän ne omaiset ole siitä tiedon saaneet ja se ei meille muille kuulu.

Niin ja joo, en aatellut tappaa itseäni :mrgreen: ...
Ei ole angstia päällä. Vituttaa vaan tommoiset tyhmyrit kuin sää.
Kuva
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Madeline_Poel kirjoitti:
Parempi että pysyt vaan nimimerkkisi tasolla. Vitunko väliä mitä uhri nauttinut? Tuskin pelkällä kaljalla, vai mitä haluat tuoda julki? 10 kaljaa saa ottaa mutta ei muuta? xxxx itsesi.

Siis onko sulla nyt joku henk. koht angsti menossa vai mitä yritit sanoa?
Mulla ei ole mitään syytä syyllistää uhria, tarkoitus oli vaan sanoa että "parisuhteessa" toinen kun vetää, niin silloin siihen lähtee helposti mukaan toinenkin.

Joo ja eihän sillä oo enää mitään väliä, mitä uhri on nauttinut tai ollut nauttimatta.
Eiköhän ne omaiset ole siitä tiedon saaneet ja se ei meille muille kuulu.


[b

Ei ole angstia päällä. Vituttaa vaan tommoiset tyhmyrit kuin sää.[/b].

No joo, sinähän se mut tunnetkin, niin hyvin että voit tyhmäksi sanoa.
Taidat olla tekijän kaveri tai perheenjäsen, kun vedät herneet ihan olemattomasta asiasta. Täähän on keskustelupalsta, jossa jokainen voi esittää oman mielipiteensä tai tarkoituksen ja syyn teolle.

Esimerkiksi sörsse ja Jacksparrow kirjoittivat juuri siitä mitä ajattelin ja ajoin takaa.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Kerroppas nyt Madeline_Poel meille se mielipiteesi miten ihminen ei tukehdu kun hengitystiet teipataan umpeen 10 kerroksella ilmastointiteippiä?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Vastaa Viestiin