Raasepori 6/17: Mies surmasi ex-tyttöystävänsä ja itsensä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Alida
Sofia Karppi
Viestit: 421
Liittynyt: Su Touko 14, 2017 10:04 am

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja Alida »

Ei vaikuta, että olisi sellainen henkilö kyseessä, joka normaalitilanteessa olisi tällaista tehnyt; on varmaan ottanut eron todella raskaasti. Surullinen juttu kaiken kaikkiaan ja varmasti kova paikka molempien perheille. Valitettavasti on varmaan mennyt itsetuhoisin aikein syrjäseudulle, miksi muuten ottaisi aseita mukaan? Siihen ehkä viittaa myös se, ettei poliisi julkaissut nimeä. Toivottavasti kuitenkin löytyy kunnossa.
Viimeksi muokannut Alida, Ke Kesä 21, 2017 3:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
delila
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 12:38 pm
Paikkakunta: Kohtalaisen keskellä.

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja delila »

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/2017062 ... 7_u0.shtml
Poliisi löysi auton ja ruumiin - Tammisaaren murhaepäilty ehkä kuollut

Keskiviikko 21.6.2017 klo 15.35

Poliisi on löytänyt Raaseporissa tapahtuneeseen henkirikokseen liittyvän etsinnässä olleen ajoneuvon NHJ-993 ja mahdollisesti etsinnässä olleen henkilön.

Paikalta on löytynyt henkilö menehtyneenä, mutta poliisilla ei ole vielä täyttä varmuutta siitä, onko henkilö etsinnässä ollut rikoksesta epäilty.

Aiheesta lisää hetken kuluttua.
KALLE JOKINEN
[email protected]
Avatar
Sheriffi McCloud
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: Ma Maalis 16, 2015 3:19 pm

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja Sheriffi McCloud »

Jotenkin kylmäsi heti, kun katsoin epäillyn facebookia ja näin tyttöystvän kuvan... ja polisii ei halunnut kertoa uhri sukupuolta (silloin se usein on nainen). Tuli mieleen ettei uhri olisi vain tyttöystävä...

Vielä kun joku oli kirjoittanut yhdessäolo ilmoitukseen alle:
"Ett så vackert par! Ni kommer att gå långt ♡"
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Ei sitten tämäkään pienimunanen paskakasa voinut ainoastaan itseltään henkeä viedä vaan piti ensin tappaa muijansa.
"Those who want respect, give respect."
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

Tyttöystävän osoite 3 A3, eli aika lailla alin kerros kuten Iltasanomien rikospaikkakuvassa.

Helvetti miten turhaa tappaa ihmisiä seurustelusuhteen päättymisen takia. Eihän sitä tiedä, mitä pienellä huililla olisi molemmat ajatelleet. Ei se ensimmäinen kerta olisi, kun suhde lämpiää uudelleen ja kestää vaikka läpi elämän.
dlf
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: To Elo 04, 2011 12:59 pm

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja dlf »

hankati64 kirjoitti:Tyttöystävän osoite 3 A3, eli aika lailla alin kerros kuten Iltasanomien rikospaikkakuvassa.
Ylilaudalla joku käynyt kuvaamassa oven:
ovi.jpg
ovi.jpg (9.12 KiB) Katsottu 11651 kertaa
Oven kuva lisätty. Vajavainen linkki poistettu. Jos ja kun postaatte linkkejä, niin liittäkää kuva ja/tai teksti minfon serverille. Tällöin ne säilyvät.
-NILS-
stalkkeri
Hetty Wainthropp
Viestit: 470
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 5:36 pm

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja stalkkeri »

Minkänäköinen tämän hyvännäköisen kundin muijakaveri oli ?

Linkkiä vaikka YV:llä kiitos.
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

dlf kirjoitti:
hankati64 kirjoitti:Tyttöystävän osoite 3 A3, eli aika lailla alin kerros kuten Iltasanomien rikospaikkakuvassa.
Ylilaudalla joku käynyt kuvaamassa oven: https://static.ylilauta.org/files/qy/or ... %20ovi.jpg
No niin, se tuli sitten suurta surua tänne Pohjanmaalle.
loyder
Poliisikoira Rex
Viestit: 276
Liittynyt: Su Loka 25, 2015 5:14 pm

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja loyder »

stalkkeri kirjoitti:Minkänäköinen tämän hyvännäköisen kundin muijakaveri oli ?

Linkkiä vaikka YV:llä kiitos.
linkki on tos aikasemmal sivul sen hepun facee ja sieltä löytyy mimmin tiedot
inarika
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Tammi 07, 2014 1:31 pm

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja inarika »

En tiedä, pätkiikö yhteys teillä muilla, mutta mulla ainakin.. Tätä on pakko kommentoida melkein ekaa kertaa, koska olen lukenut uhrin blogia ja jotenkin tuntuu niin uskomattomalta. Instan mukaan viime aikoina kuvioissa on ollut tumma komistus, se lienee syy. Surullista! Osanotot omaisille ja ystäville, molempien näiden. Jaksamisia ja sydämestäni toivon, että keskustelu täällä pysyy molempia kunnioittavana, vaikka toinen ei teon puolesta sitä ansaitsekaan, mutta pidetään mielessä, että omaiset ja ystävät lukevat näitä ennemmin tai myöhemmin.
Alida
Sofia Karppi
Viestit: 421
Liittynyt: Su Touko 14, 2017 10:04 am

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja Alida »

Tytön nimi löytyy kelaamalla sitä Facebook-sivua alaspäin n vuoteen 2014 asti. Itse en ainakaan laita kenenkään sosiaalisen median tilin linkkejä tänne. Kuvia laitan, jotta ihmisillä olisi kasvot, ja nimet voi mun mielestä laittaa.

Se, että miksi tällaiseen ratkaisuun sitten päätyi... Ei ole ihan epätavallista parisuhdesurmien yhteydessä, että tekijä surmaa itsensä. Mutta ehkä myös se, että on hyvästä perheestä vaikuttaa asiaa. Tuollaisessa yhteisössä/tuttavapiirissä se häpeä ja leima on varmaan niin kova, että ehkä ajatteli itse, että on perheelle parempi näin, ettei hän ole tuottamassa perheelle häpeää. Joissakin tilanteissa on vaikeampaa olla "hyvän perheen lapsi".

Tuskin kukaan niin täydellinen on, että on varaa tuomita.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Alida kirjoitti:Tytön nimi löytyy kelaamalla sitä Facebook-sivua alaspäin n vuoteen 2014 asti. Itse en ainakaan laita kenenkään sosiaalisen median tilin linkkejä tänne. Kuvia laitan, jotta ihmisillä olisi kasvot, ja nimet voi mun mielestä laittaa.

Se, että miksi tällaiseen ratkaisuun sitten päätyi... Ei ole ihan epätavallista parisuhdesurmien yhteydessä, että tekijä surmaa itsensä. Mutta ehkä myös se, että on hyvästä perheestä vaikuttaa asiaa. Tuollaisessa yhteisössä/tuttavapiirissä se häpeä ja leima on varmaan niin kova, että ehkä ajatteli itse, että on perheelle parempi näin, ettei hän ole tuottamassa perheelle häpeää. Joissakin tilanteissa on vaikeampaa olla "hyvän perheen lapsi".

Tuskin kukaan niin täydellinen on, että on varaa tuomita.
Voi jeesus näitä ymmärtäjiä. Ei kuule tarvitse itse olla täydellinen jotta voi täysin tuomita tällaiset teot. :shock:
"Those who want respect, give respect."
Alexandria
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: To Huhti 30, 2015 10:06 pm

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja Alexandria »

Uhri CB:n nimellä (yhteenkirjoitettuna) löytyy myös instagram tili, sieltä löytyy pariskunnan yhteiskuvia kun selailee. Monta vuotta ehtivät seurustella.
inarika
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Tammi 07, 2014 1:31 pm

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja inarika »

Blogista olen saanut kuvan, että uhri olisi palannut kotipaikkakunnalleen. Toivottavasti ei ole tullut vain käymään Raaseporissa selvittämässä parisuhdeasioita ja lopputulos oli tämä.. Whatsappissa ovat olleet viimeksi kumpikin eilen illalla, uhri ennen seiskaa ja toinen vajaan tunnin tämän jälkeen. Olisikohan ilmoittanut jollekin, mitä tuli tehtyä ja siitä parin tunnin päästä poliisit paikalle..
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Raaseporissa murha

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Se on se sairaalloinen mustasukkaisuus...jos ei enää mun ei kenenkään muunkaan..muuten ei tarvitse ollakkaan väkivaltainen..tämänkin suhde voinut juurikin päättyä toisen liialliseen omistuksen haluun.
Vastaa Viestiin