Surma grillijonossa -08 Rovaniemi

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.

Valvojat: Raid, Moderaattorit

Dope Boy
Wallander

Re: Surma grillijonossa -08 Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Dope Boy » Su Loka 20, 2019 4:32 am

tokkaukko kirjoitti:
La Loka 19, 2019 11:14 pm
tokkaukko kirjoitti:
La Loka 12, 2019 11:38 pm
Tommi Aalto:
Harhaluuloisuushäiriö
Tätä nämä lääkärit väittää mun sairastavan..todella hauskaa kun ei mulla ole kyseistä sairautta olemassakaan..sekun vaan pitävät kiinni täällä laitoksessa.

Tommi Aalto
28. elokuuta ·

Siviili aamu..ja hoito jatkuu..vihamiesteni riemuksi ja ystävieni pettymykseksi ja suruksi.olen hoidossa vielä määräämättömän ajan..täältä vanhan vaasan sairaalasta ei ketään uloskirjata suoraan vaan siirrytään lopuksi oman paikkakunnan siviili sairaalaan vapauttamista varten..ja siellä tehdään vielä oma arviointi.
On kai se harhaluuloishäiriö ku luulee ettei luule mitään.
Nytki se luulee että huvikseen pidetään kiinni...
Myöntäs sen että onhan sitä viallinen,pääsis aikanaan siviilisairaalaan tai jopa avohoitoon. Niin kauan ku inttää mielisairaalassa hoitajille että ei varmaan ole mitään vikaa vaan muut luulee omiansa niin ei vaan voi päästä pois ku et itse tajua olevas sairas.
Pitäs myöntää sairautensa,lähteä lääkäreiden haluamaan suuntaan ja nöyrästi niellä kaikki hoidot ja terapiat,esittää ymmärtävänsä tilanteen koska sitä ne ihan ekana odottaa. Sitä ennen ovet on ja pysyy kiinni ku vaasaan päädyt.
Pääseekö se paska nettiin siellä vaasan sairaalassa? Lukeekohan näitä juttuja. Jos lukis vaikka tuon tokkaukon jutun niin pääsis jyvälle siitä mikä sitä vaivaa.-
"If you aim for a king, you better not miss"

tokkaukko
Neuvoja-Jack

Re: Surma grillijonossa -08 Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja tokkaukko » Su Loka 20, 2019 12:17 pm

Vaasassa saa kaikilla olla puhelimet ja läppärit ihan kuin kotonaki. Se on sairaala,ei vankila.

Vastaa Viestiin