Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Sinner
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Syys 26, 2018 12:27 am

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja Sinner »

Niin se vaan Petrakin pääsee taas fb:hen yms rääpimään leukojaan eikä ole ainakaan yhtään sivistystä ja käytöstapoja kiven sisällä hommannut.. parikin kommenttia tullut jo vastaan jossa kovasti muistutteli häntä arvostelleita ihmisiä siitä että ”ikuisesti en oo kiven sisällä”. Mun puolesta tämmöiset Petrat joista paistaa jo kilometrin päähän se, että rikollisuus on elämäntapa eikä mikään sattuma, pitäs käydä pudottaa johonkin Siperian suolakaivokselle ilman palautusoikeutta
Ennen oli kunnollista, nytten ei oo kunnollista. Ei saa edes kunnollista kahvia.

Jenner
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: Ke Kesä 04, 2014 9:10 pm

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja Jenner »

"Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa » La Elo 03, 2019 3:24 pm


Eipä tuota mielellään ulkonäköä arvostele, mutta tälle huomio taitaa olla elinehto? Eli joku tarve shokeerata ulkonäöllään tälläkin tappajalla, tulee elävästi mieleen jossain Kuusamossa vuosia sitten miesystävänsä paloitellut nuori ämmä, joka oli tyynesti asustanut (mökissä) ainakin päiviä tekosensa jälkeen. Ainakin tuomion jälkeen tämä nainen näytti enemmän puolalaiselle rekkakuskille kurkkusalaattikuosissa kuin naiselle. Ketjun tappaja saa kuitenkin tuplata kokonsa, jotta pääsee edes lähelle niitä mittoja, koska paloittelijalla oli pohkeetkin kuin FC Bremenin pakeilla."


On Anoi Kaa, mihin tapaukseen viittaat? Onko tästä Kuusamossa tapahtuneeseen oma ketjunsa jossain?

Tiikerinlilja
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: La Huhti 11, 2015 12:39 pm

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja Tiikerinlilja »

Osaako muuten joku kertoa, että miten suljetussa vankilassa onnistuu facebookin tai muutenkin netin käyttö? Petra siis rääpii turpaansa facebookissa tällä hetkellä ja ei ole meininki muuttunut.

Huomio, että Parviainen ei enää ole, vaan on astunut avioliiton auvoiseen satamaan Koivulan kanssa, joten Petra Koivula nykyään nimi.

Porin

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja Porin »


KIITOS taas äitylit ja muut joukkohysteerikot eilisiltaisesta miesvartioiden ja ap.johtajan rynnäköstä selliini jossa olin alasti😊 Mä väännän nyt rautalangasta ku mun Facebookissa oleminen niin pelottaa että edelleen pommitatte päivittäin puheluilla apulaisjohtajaa niin hänen sanojaan lainatakseni:" Vankila ei mulle mitään voi joten askarrelkaa rikosilmoituksia!" Perusteitahan teillä ei ole mutta ainahan voi koittaa😉. Jos luulette että noi selliratsiat on mulle joku rasite te ette pysty mun elämää täällä vaikeuttaa niin ikävää ku se teille onkin. Keep it simple bitch p. s. Ei löytynyt puhelinta nytkään urpot.
Oisko puhelin vaginassa ja laturi anaalissa ratsian ajan...

Yfx

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja Yfx »

Tiikerinlilja kirjoitti:
To Loka 03, 2019 10:33 am
Osaako muuten joku kertoa, että miten suljetussa vankilassa onnistuu facebookin tai muutenkin netin käyttö? Petra siis rääpii turpaansa facebookissa tällä hetkellä ja ei ole meininki muuttunut.

Huomio, että Parviainen ei enää ole, vaan on astunut avioliiton auvoiseen satamaan Koivulan kanssa, joten Petra Koivula nykyään nimi.
Mitä ilmeisemmin pimeällä puhelimella, selviää tuosta hänen face päivityksestään.

Tiikerinlilja
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: La Huhti 11, 2015 12:39 pm

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja Tiikerinlilja »

Yfx kirjoitti:
To Loka 03, 2019 7:29 pm
Tiikerinlilja kirjoitti:
To Loka 03, 2019 10:33 am
Osaako muuten joku kertoa, että miten suljetussa vankilassa onnistuu facebookin tai muutenkin netin käyttö? Petra siis rääpii turpaansa facebookissa tällä hetkellä ja ei ole meininki muuttunut.

Huomio, että Parviainen ei enää ole, vaan on astunut avioliiton auvoiseen satamaan Koivulan kanssa, joten Petra Koivula nykyään nimi.
Mitä ilmeisemmin pimeällä puhelimella, selviää tuosta hänen face päivityksestään.
Joo näköjään. Saas nähdä kauan jatkuu, kerta tuosta jo soiteltu vankilaankin.

Tiikerinlilja
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: La Huhti 11, 2015 12:39 pm

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja Tiikerinlilja »

Noita Petran fb-sivuja (idiootti kun pitää julkisena) lueskelin ja juuri aktiivisena siellä.

Päivittänyt seuraavaa:

Viime vuonna tähän aikaan rakas aviomieheni pakoili poliisia kun mulla oli tappokäräjät, varasti mun tililtä väärennetyllä valtakirjalla 1400€. Tänä vuonna herra on nyt mulle askarrellut parisuhdesirkuksen. Asustelee/seurustelee kuulemma Idänpäässä jonkun vaaleaverikön kanssa ja uhkailee mua EK:lla. Tiedättekö ettei tule tylsää päivää tämän miehen kanssa. 🤣🤣 Kiitos infopläjäyksestä ja kirjeestä Villen ystäville.

Ja joku kommentoi, että Ville ei liitele vapaana missään, niin Petra kommentoinut:

kyllä se Ville vielä vapaallaon, vaikkei pitäis. Kaikkihan tietää miten tää tulee päättyy, minä ainakin.

Hovissahan tämä keissi jo kävi, mutta onko Petra mahdollisesti yrittämässä korkeimpaan? Vai onkohan tällä onnellisella pariskunnalla muitakin juttuja auki?

Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1942
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Eikö tämän ketjun otsikkoa voisi muuttaa realistisemmaksi? Otsikossa puhutaan naisesta.. :shock:

Esmeralda007
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Su Marras 10, 2019 7:20 pm

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja Esmeralda007 »

Siellä se Petra fb:ssään vinkui kun ei ole saanut tätä miestään tavata ja joutuu selibaatissa elämään.

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Jaguaari kirjoitti:
Ma Loka 07, 2019 8:12 pm
Eikö tämän ketjun otsikkoa voisi muuttaa realistisemmaksi? Otsikossa puhutaan naisesta.. :shock:
Kyseessä transu eli mies joka teeskentelee olevansa nainen.
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

matiedan
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: La Elo 10, 2019 5:41 pm

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja matiedan »

Porin kirjoitti:
To Loka 03, 2019 7:04 pm

KIITOS taas äitylit ja muut joukkohysteerikot eilisiltaisesta miesvartioiden ja ap.johtajan rynnäköstä selliini jossa olin alasti😊 Mä väännän nyt rautalangasta ku mun Facebookissa oleminen niin pelottaa että edelleen pommitatte päivittäin puheluilla apulaisjohtajaa niin hänen sanojaan lainatakseni:" Vankila ei mulle mitään voi joten askarrelkaa rikosilmoituksia!" Perusteitahan teillä ei ole mutta ainahan voi koittaa😉. Jos luulette että noi selliratsiat on mulle joku rasite te ette pysty mun elämää täällä vaikeuttaa niin ikävää ku se teille onkin. Keep it simple bitch p. s. Ei löytynyt puhelinta nytkään urpot.
Oisko puhelin vaginassa ja laturi anaalissa ratsian ajan...
jos laukaan sisiliskovankilassa on suorittamassa rangaistusta. sielä mm. pääsee nettiin

Leikkikaveri

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja Leikkikaveri »

Joo, jossei katsota olevan haitaksi ympäristölleen, erikoista ettei tämmöinen vähimmässäkin määrin tappava eilieni joudu ns. Listalle.

Lily O.
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ke Loka 09, 2013 3:28 pm

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja Lily O. »

John Kimble kirjoitti:
Pe Joulu 27, 2019 4:36 am
Jaguaari kirjoitti:
Ma Loka 07, 2019 8:12 pm
Eikö tämän ketjun otsikkoa voisi muuttaa realistisemmaksi? Otsikossa puhutaan naisesta.. :shock:
Kyseessä transu eli mies joka teeskentelee olevansa nainen.
Valitettavasti häneltä naisen värkit ja vermeet löytyy, niin auliisti on sitä facebookin ryhmässä videollaan esitellyt.

Porin

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja Porin »

Lily O. kirjoitti:
Pe Joulu 27, 2019 10:07 pm
John Kimble kirjoitti:
Pe Joulu 27, 2019 4:36 am
Jaguaari kirjoitti:
Ma Loka 07, 2019 8:12 pm
Eikö tämän ketjun otsikkoa voisi muuttaa realistisemmaksi? Otsikossa puhutaan naisesta.. :shock:
Kyseessä transu eli mies joka teeskentelee olevansa nainen.
Valitettavasti häneltä naisen värkit ja vermeet löytyy, niin auliisti on sitä facebookin ryhmässä videollaan esitellyt.
Video kehiin tai ei uskota.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nainen tappoi miehen Hämeenlinnan Hauholla 29.6.2018

Viesti Kirjoittaja damfin »

Porin kirjoitti:
To Loka 03, 2019 7:04 pm

KIITOS taas äitylit ja muut joukkohysteerikot eilisiltaisesta miesvartioiden ja ap.johtajan rynnäköstä selliini jossa olin alasti😊 Mä väännän nyt rautalangasta ku mun Facebookissa oleminen niin pelottaa että edelleen pommitatte päivittäin puheluilla apulaisjohtajaa niin hänen sanojaan lainatakseni:" Vankila ei mulle mitään voi joten askarrelkaa rikosilmoituksia!" Perusteitahan teillä ei ole mutta ainahan voi koittaa😉. Jos luulette että noi selliratsiat on mulle joku rasite te ette pysty mun elämää täällä vaikeuttaa niin ikävää ku se teille onkin. Keep it simple bitch p. s. Ei löytynyt puhelinta nytkään urpot.
Oisko puhelin vaginassa ja laturi anaalissa ratsian ajan...
Juu se taitaa olla tosiaan niin puutteessa että ihan tarkoituksella yrittää kirjoituksillaan hommata itselleen noita anaali ja vagina-ratsioita, saadakseen edes jonkun ronkkimaan aukkojaan :lol:

Vastaa Viestiin