Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Tiukkameno kirjoitti:Cakamityllä fantasiat hyvin hallussa. Itte oon jonkin verran ollu vankilassa ja kyllä se homostelu siellä on erittäin paheksuttavaa eikä todellakaan konginkingit käytä nuoria poikia hyväkseen. Jos ees yrittää niin nimimiehen maine on menny iäks. Oot tainnu kattoo liikaa ulkomaisia vankilaelokuvia.
Kysy muuten Clarenselta tosta asiasta, taitaa olla linnavuosia enempi kun mulla mut luulen et samoilla linjoilla ollaan.

Ei vankilaelokuvissa näytetä vankien homosteluita. Ai niin, näytettiinpäs muuten , siinä yhdessä dokkarissa , kun akat rappas toisiaan. Niin, ja olihan miesten vankilassakin siinä 60 päivää vankilassa, kun kaksi sälliä menivät saman peiton alle .

Minulle on uutta , jos suomen vankiloissa eivät vangit, rappaa toistensa kankkuja. :mrgreen: Ilettävää se on. Homoille vankila olisi silloin luxusta.

Tiukkameno
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 3:39 pm

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Tiukkameno »

Aivan sama mitä fantasioissasi kuvittelet. Tee sellanen rikos josta joudut lusimaan, saatat kokea yllätyksen jos meinaat persettä antamalla päästä piireihin.

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

^Ei minun tartte päästä likasiin piireihin, ne kun katsos ei ole minun juttu.
Sinua ne voi kiinnostaa, ei ole minun vika jos ole joutunut pettymään siellä sellissäsi, kun ei kukaan härkä ole tullut sinua taputtelemaan.

Tiukkameno
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 3:39 pm

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Tiukkameno »

Kova hinku näyttää olevan fantasioiden puolelta. Se ilmapiiri on niin toksista maskuliinisuutta täynnä että saat orgasmin jo kuvittelemisesta, siinä ei pysty homoilemaan.
Mutta pysy fantsuissas, anteeksi että puutuin sun, no, johonkin.

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Tiukkameno kirjoitti:Kova hinku näyttää olevan fantasioiden puolelta. Se ilmapiiri on niin toksista maskuliinisuutta täynnä että saat orgasmin jo kuvittelemisesta, siinä ei pysty homoilemaan.
Mutta pysy fantsuissas, anteeksi että puutuin sun, no, johonkin.

Elä ole mustis niistä äijistä, linnanvinkuloista. Saat pitää joka ainoan.

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Eiköhän pysytä taas aiheesssa eli tässä rikoksessa, mulle jää semmonen mielikuva että et ei tää menny ihan niinkun oikeudessa on esitetty. Totuus on jossain välimaastossa.
"If you aim for a king, you better not miss"

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Dope Boy kirjoitti:Eiköhän pysytä taas aiheesssa eli tässä rikoksessa, mulle jää semmonen mielikuva että et ei tää menny ihan niinkun oikeudessa on esitetty. Totuus on jossain välimaastossa.
Niin teemmä. Mikä on sinun oma arvio tuosta? Olisi mielenkiintoista kuulla. Jotenkin olen itsekin pysähtynyt miettimään, menikö tämä kaikki niin kuin on kerrottu? Jotain jäi.

Se pisti silmään, kun Samuli palasi asunnolle ja nämä kaksi kundia oli sen mukana. Oliko Tuomaksen käräyttäjä sittenkin Samuli?

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Calamity Jane kirjoitti:
Dope Boy kirjoitti:Eiköhän pysytä taas aiheesssa eli tässä rikoksessa, mulle jää semmonen mielikuva että et ei tää menny ihan niinkun oikeudessa on esitetty. Totuus on jossain välimaastossa.
Niin teemmä. Mikä on sinun oma arvio tuosta? Olisi mielenkiintoista kuulla. Jotenkin olen itsekin pysähtynyt miettimään, menikö tämä kaikki niin kuin on kerrottu? Jotain jäi.

Se pisti silmään, kun Samuli palasi asunnolle ja nämä kaksi kundia oli sen mukana. Oliko Tuomaksen käräyttäjä sittenkin Samuli?
Jotenkin voisin kuvitella olleen tilanne 3 vastaan yksi. Eli Samuli oli liitossa näiden kahden muun murhaajan kanssa.
"If you aim for a king, you better not miss"

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Jos leikitellään, että Samuli houkuteltiin näiden kahden taholta porkkanoita lupaamalla. Kun sitten Samulin käskettiinkin tappaa Tuomas , tilanne selvisi koko kauheudessa Samulille, että hän oli vaan pelinappula näille. Lupaukset vaikka ilmaisista huumeista karahtikin kiville.
Minua häiritsee se, että Samuli kävi ulkona ja tuli sisälle näiden kahden kanssa. Tuo pisti vaan silmään.

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Calamity Jane kirjoitti:Jos leikitellään, että Samuli houkuteltiin näiden kahden taholta porkkanoita lupaamalla. Kun sitten Samulin käskettiinkin tappaa Tuomas , tilanne selvisi koko kauheudessa Samulille, että hän oli vaan pelinappula näille. Lupaukset vaikka ilmaisista huumeista karahtikin kiville.
Minua häiritsee se, että Samuli kävi ulkona ja tuli sisälle näiden kahden kanssa. Tuo pisti vaan silmään.
Niin kävivätkö kolmestaan sopimassa että Tuomaksen tappamisella Samuli pääsee veloistaan tai muuta vastaavaa...
"If you aim for a king, you better not miss"

Avatar
UglyBetty
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: Ke Loka 29, 2014 2:03 am
Paikkakunta: Cloud Cuckoo Land

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja UglyBetty »

Calamity Jane kirjoitti:
Totaldusk kirjoitti:Voi LOL näitä "vankilaseksifantasioita" Vittu vankilassa kenenkään leluksi joudu, ainakaan enää nykyään...mpelkkää urbaania legendaa. Aivan rauhassa siellä saa olla ja jos ei kemiat kohtaa osastolla niin siirron toiselle osastolle saa helposti.

Ai ? Tuota en nyt heti usko. Mutta hyvä jos noin on. On tunnettua , että vangit homostelee keskenänsä. Pakottamistakin on. Jos olet itse ollut joskus linnassa , niin sitten tiedät mutta jos et niin.

Eräs linnanvinkula sanoi kerran , että jos nuoret pojat (vankilassa) tekevät mitä hän haluaa , niin ei tarvitse pakottaa silloin. Tarkoitti justiinsa homostelua.
Eli sä tiedät koska olet siellä istunut? Jos olet itse ollut joskus linnassa, niin sitten tiedät, mutta jos et niin. :roll:

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Calamity Jane kirjoitti:
Totaldusk kirjoitti:Voi LOL näitä "vankilaseksifantasioita" Vittu vankilassa kenenkään leluksi joudu, ainakaan enää nykyään...mpelkkää urbaania legendaa. Aivan rauhassa siellä saa olla ja jos ei kemiat kohtaa osastolla niin siirron toiselle osastolle saa helposti.

Ai ? Tuota en nyt heti usko. Mutta hyvä jos noin on. On tunnettua , että vangit homostelee keskenänsä. Pakottamistakin on. Jos olet itse ollut joskus linnassa , niin sitten tiedät mutta jos et niin.

Eräs linnanvinkula sanoi kerran , että jos nuoret pojat (vankilassa) tekevät mitä hän haluaa , niin ei tarvitse pakottaa silloin. Tarkoitti justiinsa homostelua.
Kannattaa lopettaa se jenkkisarjojen katselu jos kuvittelet että vankilat on homostelua täynnä.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Mulla on sellainen käsitys, että seksuaalirikoksista tuomituilla ei ole juurikaan kavereita kiven sisällä, joten millähän logiikalla siellä olisi suurempi todennäköisyys tulla raiskatuksi kuin vapaalla
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Tiukkameno
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 3:39 pm

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Tiukkameno »

Calamity Jane kirjoitti:^Ei minun tartte päästä likasiin piireihin, ne kun katsos ei ole minun juttu.
Sinua ne voi kiinnostaa, ei ole minun vika jos ole joutunut pettymään siellä sellissäsi, kun ei kukaan härkä ole tullut sinua taputtelemaan.
Härkä on sonni jolla ei ole kiveksiä, eli kuohilas, eunukki. Ootko manne tai muuten tyhmä?

Kuukauppi
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ma Elo 21, 2017 10:38 pm

Re: Oulun soramonttusurma 7.10.2018 - uhri löytyi 7.5.2019

Viesti Kirjoittaja Kuukauppi »

Calamity Jane kirjoitti:Jos leikitellään, että Samuli houkuteltiin näiden kahden taholta porkkanoita lupaamalla. Kun sitten Samulin käskettiinkin tappaa Tuomas , tilanne selvisi koko kauheudessa Samulille, että hän oli vaan pelinappula näille. Lupaukset vaikka ilmaisista huumeista karahtikin kiville.
Minua häiritsee se, että Samuli kävi ulkona ja tuli sisälle näiden kahden kanssa. Tuo pisti vaan silmään.
Eikö henkilö x soittanu samulille ja käski tulla viemään/ostamaan huumeita makuuni videovuokraamon pihalle. Samuli tapaa henkilön x ja samalla hietamäki ja leinonen yllättävät samulin takaa päin. Tämä henkilö x oli asunnossa sanonu sille naiselle ”ihan sama missä olisivat olleet, heidät olisi löydetty”

Tuskin tässä on mitään salaliitto teorioita takana. Ei samuli tienny että hietamäki ja leinonen olisivat olleet pihalla vastassa.

Vastaa Viestiin