Vesa Mustonen surmasi Riikka Tahvanaisen 3.9.2000 Joensuussa

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
Kalle-Ville
Axel Foley
Viestit: 2441
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Vesa Mustonen surmasi Riikka Tahvanaisen 3.9.2000 Joensuussa

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Dope Boy kirjoitti:
Pe Syys 04, 2020 8:44 am
Kalle-Ville kirjoitti:
To Syys 03, 2020 8:23 pm
Taakibörsta kirjoitti:
Ti Syys 01, 2020 8:48 pm
Haluaisin nähdä sen ilmeen kuin etsii netistä eläinlääkäri palveluita tuolta polvijärven suunnasta ja löytää Vesa Petterin yrityksen ja päättää googlata tarkempia tietoja esim. arvosteluja/kokemuksia Vesan nimellä :lol:
Mutta lääkärien tekemissä henkirikoksissa peitellään tekijän ammatti niin, ettei sitä mainita toisin kuin tämän eläinlääkärin kohdalla. Se vasta mielenkiintoista olisi nähdä, millaiset ilmeet potilailla olisi, kun he kesken hoidon saisivat tietää sen, minkälaisen tappajan tai murhaajan potilaina parhaillaan ovat.
no minua ei henkilö kohtaisesti haittaisi jos minua hoitaisi henkirikoksesta tuomittu lääkäri, minäkun en ole tuomitsevaa sorttia. Enemmän haittaisi jos mua hoitaisi joku pedofiliasta tuomittu henkilö.
Tässä ei kysymys olekaan sinusta eikä minusta vaan siitä suuresta osasta ihmisiä, joita se todella haittaisi, ja jotka eivät missään nimessä haluaisi, että henkirikoksesta tuomittu edes voi olla lääkärinä, kuten ei osa lääkäreistäkään.
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Vesa Mustonen surmasi Riikka Tahvanaisen 3.9.2000 Joensuussa

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Kalle-Ville kirjoitti:
Pe Syys 04, 2020 9:52 am
Dope Boy kirjoitti:
Pe Syys 04, 2020 8:44 am
Kalle-Ville kirjoitti:
To Syys 03, 2020 8:23 pm


Mutta lääkärien tekemissä henkirikoksissa peitellään tekijän ammatti niin, ettei sitä mainita toisin kuin tämän eläinlääkärin kohdalla. Se vasta mielenkiintoista olisi nähdä, millaiset ilmeet potilailla olisi, kun he kesken hoidon saisivat tietää sen, minkälaisen tappajan tai murhaajan potilaina parhaillaan ovat.
no minua ei henkilö kohtaisesti haittaisi jos minua hoitaisi henkirikoksesta tuomittu lääkäri, minäkun en ole tuomitsevaa sorttia. Enemmän haittaisi jos mua hoitaisi joku pedofiliasta tuomittu henkilö.
Tässä ei kysymys olekaan sinusta eikä minusta vaan siitä suuresta osasta ihmisiä, joita se todella haittaisi, ja jotka eivät missään nimessä haluaisi, että henkirikoksesta tuomittu edes voi olla lääkärinä, kuten ei osa lääkäreistäkään.
ahah, kiitos kun selvensit. Haittaisiko sinua jos sinua hoitaisi murhasta tuomittu lääkäri?
"If you aim for a king, you better not miss"

Annabelle
Sabrina Duncan
Viestit: 374
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Vesa Mustonen surmasi Riikka Tahvanaisen 3.9.2000 Joensu

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

Kalle-Ville kirjoitti:
Su Touko 03, 2020 6:29 pm
vivy kirjoitti:
Su Touko 03, 2020 2:07 pm
vasikka kirjoitti:
To Maalis 14, 2013 3:58 pm
Onkohan VM menettänyt/luopunut eläinlääkärin oikeuksistaan tai onko vaihtanut nimeään?
Eläinlääkärirekisteristä ei ainakaan kyseisellä nimellä löytynyt oikeuksia.
Veikkaisin, että menettänyt oikeutensa loppuelämäkseen tuollaisen teon jälkeen..?
Ei edes murha vie lääkärin ammatinharjoittamisoikeuksia keneltäkään, joten murha ei varmasti vie myöskään eläinlääkärinkään ammatinharjoittamisoikeutta. Mitä ilmeisimmin henkilö on vaihtanut nimeään, jos ei tuolla nimellä niitä oikeuksia löydy.

Murhaaja lääkäriksi?
18.01.2008 klo 16:29
Tänään julkaistavassa Lääkärilehdessä pohditaan murhaajan soveltuvuutta lääkäriksi.

Voiko murhasta tuomittu ja tuomionsa kärsinyt työskennellä myöhemmin lääkärinä, pohtii sekä uusin Lääkärilehti että lääkäri-kansanedustaja Päivi Räsänen (kd) omassa blogissaan.

Räsänen kertoo blogissaan, kuinka eräs hänen työtoverinsa toimi erikoislääkärinä ja otti yksityispotilaita vastaan lääkäriasemalla. Mies oli tuomittu vaimonsa murhasta ja kärsinyt siitä pitkän vankeusrangaistuksen."

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/200801187113305

Lääkärilehdessä entinen kansanedustaja ja lääkäri Ilkka Taipale kertoo työskennelleensä rinta rinnan samoissa töissä taposta tuomitun lääkrin kanssa aikoinaan.

"– 1970-luvulla sanottiin, että vapaalle jalalle laskettu murhamies on yhtä vaarallinen kuin käytetty Fiat liikenteessä, nauraa Ilkka Taipale. Hän kertoo nuorena paiskineensa klinikassa rinta rinnan töitä taposta tuomitun lääkärin kanssa, muttei osannut tätä ihmistä kummempana pitää."

https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajan ... aakariksi/

""– 1970-luvulla sanottiin, että vapaalle jalalle laskettu murhamies on yhtä vaarallinen kuin käytetty Fiat liikenteessä, nauraa Ilkka Taipale. Hän kertoo nuorena paiskineensa klinikassa rinta rinnan töitä taposta tuomitun lääkärin kanssa, muttei osannut tätä ihmistä kummempana pitää.""

Itsekin olen työni vuoksi joutunut tekemisiin murhamiesten kanssa, tälläkin palstalla pohdittujen monen tapauksen kanssa, ja eiväthän he tosiaan ihmistä kummempia ole. Mutta kun sitten yöllä pimeässä lukee heidän teoistaan, niin sitä näkee siellä sen toisen ihmisen niiden tekojen kanssa, ja alkaa hirvittää.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto

Vastaa Viestiin