Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Katosi 16.6.2020, ruumis löytyi 26.8. Tuomiot taposta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Joku ihan muu
Martin Beck
Viestit: 800
Liittynyt: Su Heinä 26, 2020 4:08 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Joku ihan muu »

danascully kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 9:49 am
Vanilja kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 9:27 am Tuosta Danascullyn merkkaamasta paikasta vähän alaspäin näyttäisi olevan mielenkiintoinen vesilätäkkö kans ja ihan tien vieressä. https://aijaa.com/7fF9D4

Onkohan Dekkarisankari koirineen kolunnut nuo paikat jo läpi? Harmi kun ei enää kirjoita mitään. Suuttuikohan se, en kyllä ihmettelis kun haukuttiin syyttä suotta. :cry:
8000 viestiä täynnä! Jokohan Jami löytyisi. Minä käytän ahkerasti Dekkarisankarin karttaa, johon on merkittynä paikat missä hän on koiransa kans käynyt. Päivittääköhän hän sitä vielä..? Uskon kyllä, että jos jossain paikassa on koiran kanssa käyty, niin enempää annettavaa ei itselläni ainakaan ole. Näissä Saarikosken paikoissa ei näyttänyt olevan merkkiä. Toki joku muu on voinut käydä näissä.
Jossain vaiheessa sanoi, ettei päivitä enää. On niin paljon paikkoja. Ja muutenkaan.

Oli muuten eilen melkoisen törkeää epäillä Ds:n kuvaa ihan vaan joksikin satunnaiseksi lätäköksi, epäillä edes the kuvan oikeaa paikkaa löytyneen, (katsoo itse näyttääkö samalle) ja vielä vihjata että voihan jengi tänne kirjoitella sohvalla maaten väittäen käyneen tuolla ja täällä...
Nousi minunkin verenpaine, vaikka en Ds:ää tai kumppaneita tunne.

Osui joku trolli näppärästi monen hermoon sillä tekstillään!
Oona
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: To Elo 20, 2020 10:29 am

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Oona »

Joku ihan muu kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 11:41 am
Oona kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 6:13 am Isonkylän metsästysseuran maja on lukittu poliisin toimesta. Tutkinnallista syistä. Sinne on sitte turha rynkyttää. Kameraan jääp/lähettää kuvaa!! Spekuloikaa tynnyri ja rattorin ym.näkijät tällä.
Onkos tämä nyt sama paikka kun kyselin niistä hirvien metsästä pois raahaamisesta, niin joku paikallinen ihmetteli, miksi siellä on se raatopulkka/vetolevy ulkona seinään nojaten, eikä missään sisällä, kuten yleensä pitäisi olla?
Vai onko tämä paikka siis vielä erikseen?
Tuo vetolevy on ihan p......tä. Eipä paljon sitä enää käytetä.
Joku ihan muu
Martin Beck
Viestit: 800
Liittynyt: Su Heinä 26, 2020 4:08 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Joku ihan muu »

Ja tuossa taas malliesimerkki poliisin tiedottamisesta ja asioiden kertomisesta lehtiin esitutkinnan ollessa vielä kesken.
Hieman on suurpiirteisiä ja vähän sinne suuntaan, muttei välttämättä kumminkaan.
Tämä ei ole spekua, vaan on ihan faktaa, ettei ne omista tekemisistään lehdissä huutele tarkkaan ja yksityiskohtaisesti.
Jos kansalainen näkee poliisin jossain, ei siitä tarvitse olla hissukseen, eli voi ihan hyvin kertoa jos jossain ne on nähnyt tekemässä jotain.
MehtäUkko
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 3:04 am

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja MehtäUkko »

Joku ihan muu kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 12:22 pm Ja tuossa taas malliesimerkki poliisin tiedottamisesta ja asioiden kertomisesta lehtiin esitutkinnan ollessa vielä kesken.
Hieman on suurpiirteisiä ja vähän sinne suuntaan, muttei välttämättä kumminkaan.
Tämä ei ole spekua, vaan on ihan faktaa, ettei ne omista tekemisistään lehdissä huutele tarkkaan ja yksityiskohtaisesti.
Jos kansalainen näkee poliisin jossain, ei siitä tarvitse olla hissukseen, eli voi ihan hyvin kertoa jos jossain ne on nähnyt tekemässä jotain.
Tottakai voi. Jokainen ymmärtää ettei hyppää sukeltamaan samaan paikkaan missä poliisit naaraa. Ja jos ei ymmärrä niin kyllä ne varmasti kertoo sitten jos jaloissa joku pyörii.
Ei kai siittä haittaa ole jos tiedetään hieman suuntaa mistä Jamia kannattaisi etsiä.
MehtäUkko
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 3:04 am

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja MehtäUkko »

Paikkojen pimittäminen ei ainakaan edesauta vapaaehtoisten etsijöiden hommaa.
Vanilja
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 11:02 am

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Vanilja »

Joku ihan muu kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 12:00 pm Oli muuten eilen melkoisen törkeää epäillä Ds:n kuvaa ihan vaan joksikin satunnaiseksi lätäköksi, epäillä edes the kuvan oikeaa paikkaa löytyneen, (katsoo itse näyttääkö samalle) ja vielä vihjata että voihan jengi tänne kirjoitella sohvalla maaten väittäen käyneen tuolla ja täällä...
Nousi minunkin verenpaine, vaikka en Ds:ää tai kumppaneita tunne.

Osui joku trolli näppärästi monen hermoon sillä tekstillään!
Osui se minunkin hermoon. Eikä syynä ollut pelkkä eilinen yksi viesti vaan monta muutakin, mitä viime aikoina on tullut. Päätin jo etten minäkään kommentoi enää mitään. Sitten mietin, että enhän minä kirjoita täällä toisten nimimerkkien takia tai trollien takia vaan sen takia, että Jami löytyisi. Sitten haistatin mielessäni p****n tietyille nimimerkeille ja jatkoin taas.
Montalbano
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: To Marras 25, 2010 8:07 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Montalbano »

Onko lähiseudulla turkistarhaa tai kanalaa, jossa olisi polttouuni raatojen hävittämiseen?Tuollaisessa ei montaa tuntia 100kg kinkkua tarvii kypsentää. Ja voi tehdä ilman pelkoa suuremmasta hajuongemasta.
Paralysed
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Joulu 28, 2018 11:01 am

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Paralysed »

Millähän sivulla se yks heijastus oli, missä oli Ikäänkuin J.H on naama, sellainen kaitakasvoinen. Sen jälkeen kun sitä spekulootiin, niin hävisi eräs kommentoimasta täältä. Kumma juttu. Saisiko sen joku ongittua vielä?

Ja varauksella tottakai kaikkiin heijastuksiin pitää suhtautua, mutta miten on mahdollista, että heijastuksessa näkyy kasvon piirteet??
Mä oon sitä mieltä, että mahdollisesti juuri tämä V:n tyttöystävä on ollut ratissa, koska se on 95% varma että pojat ei oo ilman korttia lähteny ajelemaa ruumis kyydissä. Ja alkoa+ ehkä piriä veressä, siinä on kuumotusta kerrakseen. Joten mä sanoisin, että Ylisata (näin mä sen eka kerran luin) on ollut kuskina, ja kaikki mitä naikkonen sanoo on vedätystä.
Unensieppaaja
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: Ti Maalis 08, 2016 3:38 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Unensieppaaja »

Vanilja kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 12:38 pm
Joku ihan muu kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 12:00 pm Oli muuten eilen melkoisen törkeää epäillä Ds:n kuvaa ihan vaan joksikin satunnaiseksi lätäköksi, epäillä edes the kuvan oikeaa paikkaa löytyneen, (katsoo itse näyttääkö samalle) ja vielä vihjata että voihan jengi tänne kirjoitella sohvalla maaten väittäen käyneen tuolla ja täällä...
Nousi minunkin verenpaine, vaikka en Ds:ää tai kumppaneita tunne.

Osui joku trolli näppärästi monen hermoon sillä tekstillään!
Osui se minunkin hermoon. Eikä syynä ollut pelkkä eilinen yksi viesti vaan monta muutakin, mitä viime aikoina on tullut. Päätin jo etten minäkään kommentoi enää mitään. Sitten mietin, että enhän minä kirjoita täällä toisten nimimerkkien takia tai trollien takia vaan sen takia, että Jami löytyisi. Sitten haistatin mielessäni p****n tietyille nimimerkeille ja jatkoin taas.
Minä olin tuo. Toivottavasti ette lopeta kirjoittelua minun takia, en ole trolli vaan olin ajattelematon, olen pahoillani. Olen sellainen vastarannankiiski ja joskus myös typerä.
Vanilja
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 11:02 am

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Vanilja »

Montalbano kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 12:45 pm Onko lähiseudulla turkistarhaa tai kanalaa, jossa olisi polttouuni raatojen hävittämiseen?Tuollaisessa ei montaa tuntia 100kg kinkkua tarvii kypsentää. Ja voi tehdä ilman pelkoa suuremmasta hajuongemasta.
Isoja kanaloita ei ole tietääkseni yhtään. Turkistarhoilta voi löytyä muutama uuni, mutta sinne on vaikea päästä kovan valvonnan takia. Taitaa olla kameroista lähtien.
Montalbano
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: To Marras 25, 2010 8:07 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Montalbano »

Jos Jami on lomittajana ollut jollakin tilalla ja joutunut raatoja hävittämään, on voinut jopa veljeksille joskus tällaisesta "hävittäjästä" tulla maininneeksi. Raatokontit varmaan sijoitettu kauemmas asutuksista ja muutenkin varmaan ei ihan tilan keskimmäisenä ole
Joku ihan muu
Martin Beck
Viestit: 800
Liittynyt: Su Heinä 26, 2020 4:08 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Joku ihan muu »

Unensieppaaja kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 12:47 pm
Vanilja kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 12:38 pm
Joku ihan muu kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 12:00 pm Oli muuten eilen melkoisen törkeää epäillä Ds:n kuvaa ihan vaan joksikin satunnaiseksi lätäköksi, epäillä edes the kuvan oikeaa paikkaa löytyneen, (katsoo itse näyttääkö samalle) ja vielä vihjata että voihan jengi tänne kirjoitella sohvalla maaten väittäen käyneen tuolla ja täällä...
Nousi minunkin verenpaine, vaikka en Ds:ää tai kumppaneita tunne.

Osui joku trolli näppärästi monen hermoon sillä tekstillään!
Osui se minunkin hermoon. Eikä syynä ollut pelkkä eilinen yksi viesti vaan monta muutakin, mitä viime aikoina on tullut. Päätin jo etten minäkään kommentoi enää mitään. Sitten mietin, että enhän minä kirjoita täällä toisten nimimerkkien takia tai trollien takia vaan sen takia, että Jami löytyisi. Sitten haistatin mielessäni p****n tietyille nimimerkeille ja jatkoin taas.
Minä olin tuo. Toivottavasti ette lopeta kirjoittelua minun takia, en ole trolli vaan olin ajattelematon, olen pahoillani. Olen sellainen vastarannankiiski ja joskus myös typerä.
(Nyt, sori Vanilja, että laitan sanoja suuhusi, kun en tiedä mitä mieltä olet, mutta teen sen kuitenkin)
Mutta ei meillä niinkään väliä, vaan osoita pahoittelusi Dekkarisankarille koirineen, joka on käyttänyt kymmeniä, varmasti satoja tunteja tehden täysin pyyteetöntä työtä, omalla ajallaan ja omalla kustannuksellaan, löysi kuvan paikan (jonka tumppi varmisti) ja on varmaan nytkin jossain muualla kun sohvalla makoilemassa (= lue: maastossa etsimässä).

Paitsi jos epäilet että Ds ja tumppi on vaan räpsineet kuvia postilaatikolla käydessään, niin eipä kai siinä sitten sen kummempaa sitten...
Unensieppaaja
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: Ti Maalis 08, 2016 3:38 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Unensieppaaja »

Vanilja: nimimerkki Jokuihanmuu ojenti minua myös sinun puolestasi, jos ymmärsin oikein.
Yksinäinenratsastaja
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Pe Heinä 10, 2020 6:59 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Yksinäinenratsastaja »

Paralysed kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 12:47 pm Millähän sivulla se yks heijastus oli, missä oli Ikäänkuin J.H on naama, sellainen kaitakasvoinen. Sen jälkeen kun sitä spekulootiin, niin hävisi eräs kommentoimasta täältä. Kumma juttu. Saisiko sen joku ongittua vielä?

Ja varauksella tottakai kaikkiin heijastuksiin pitää suhtautua, mutta miten on mahdollista, että heijastuksessa näkyy kasvon piirteet??
Mä oon sitä mieltä, että mahdollisesti juuri tämä V:n tyttöystävä on ollut ratissa, koska se on 95% varma että pojat ei oo ilman korttia lähteny ajelemaa ruumis kyydissä. Ja alkoa+ ehkä piriä veressä, siinä on kuumotusta kerrakseen. Joten mä sanoisin, että Ylisata (näin mä sen eka kerran luin) on ollut kuskina, ja kaikki mitä naikkonen sanoo on vedätystä.
Ylli00 ei taida olla vanhemman pökkyrän nainen. Ylli00 ja Pingviinillä on tainnu vanha lempi leiskahtaa uudelleen, vaikka pingviini Ylliä pitkänaamaksi taisi haukkuakkin.

Ja nyt ei ole Minfoiluun aikaa 😁
Vanilja
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 11:02 am

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Vanilja »

Unensieppaaja kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 1:34 pm Vanilja: nimimerkki Jokuihanmuu ojenti minua myös sinun puolestasi, jos ymmärsin oikein.
Aaaa... okei, anteeksi molemmille, ymmärsin väärin. :oops:
Vastaa Viestiin