Max Hupli; törkeä kuolemantuottamus Mikkelissä ja itsensä räjäyttäminen Hollollassa

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Max Hupli; törkeä kuolemantuottamus Mikkelissä ja itsensä räjäyttäminen Hollollassa

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Juujaa kirjoitti: Pe Huhti 03, 2020 5:37 pm
Hakaniemi kirjoitti: Pe Huhti 03, 2020 4:49 pm Kyllähän Mikkeli melko levoton mesta oli 90-luvulla, suurelta osin juuri skinien takia. Herkästi halusivat tapella ja yleensä joukolla tulivat päälle, varsinkin alkoholia otettuaan. Itsellä ei konflikteja ollut, mutta monella tutulla oli. Tilanne taisi rauhoittua tosiaan vuosituhannen vaihteessa kun osa pääpukareista joutui linnaan tai menehtyi. Kuuleman mukaan kaikilla tuohon porukkaan kuuluneista ei mene kovin vahvasti nykyäänkään.
Olihan tuo. Siellä vieraillessa ei paljon viitsinyt mainostaa ulkopaikkakuntalaisuuttaan :lol: Eikä sen puoleen pahemmin viitsinyt yksin yöelämässä pyöriä.
Samanlaisia juttuja kuullut itsekkin. Sentään muutamasta tullut kunnollisia veronmaksajia ja perheellisiä.
Itse asuin Mikkelissä vuosina 2000-2005. Olin kai itsekin ulkonäöltäni skini vaikka sitä en ollut. Oli vain muotia olla lyhyttukkainen ja pilottitakkinen tuohon aikaan. Nyt kun muistelen, joskus vuonna 2003 perustettiin baari Black Out ja pian useat pöydät olivat täynnä rauhallisia kaljupäitä, jotka eivät sinua uhanneet jos et riitaa mennyt haastamaan. Voin kuvitella jos joku helsinkiläinen rastapää on sinne eksynyt junamatkoillaan ja ollut ihmeissään. Varsinaisen skinheadismi kai loppui jo 90-luvulla mutta rasismia tai sellaista neekereille naureskelua oli, eihän koko kaupungissa asunut yhtään mustaihoista vielä 2000-luvun alussa. (no ehkä muutama vain) Huplista ja hänen sekoiluistaan ja lopullisesta ratkaisustaan kuulin useammastakin lähteestä, Nakareista en koskaan. Voi olla että tosiaan Nakarit joivat kiljua kirkkopuistossa päivisin ja eivät sinällään ryynimestarit kiinnostaneet ketään.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Max Hupli; törkeä kuolemantuottamus Mikkelissä ja itsensä räjäyttäminen Hollollassa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »



Maaseudun pikkukaupungin poikien alemmuudentuntoista larppausta.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
CJW
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 11:27 am

Re: Max Hupli; törkeä kuolemantuottamus Mikkelissä ja itsensä räjäyttäminen Hollollassa

Viesti Kirjoittaja CJW »

https://ibb.co/YPjpfsj
https://ibb.co/5TbMySP
https://ibb.co/bmDS6wj

3103 2022 kävin kuvaamassa Hollolassa. Talossa näkyy edelleen kaksi elementtiä jotka ovat vaaleampia. Alemmassa asunnossa kuoli Max Hupli.

Hupli elementit.jpg
Hupli elementit.jpg (134.28 KiB) Katsottu 320 kertaa
Lisätty kuvat linkkien takaa
-NILS-
This is my rifle. It is my life. It is my best friend. Without my rifle I am useless.
Varjokirjoittaja
Nikke Knakkertton
Viestit: 163
Liittynyt: Ma Maalis 28, 2022 12:35 pm

Re: Max Hupli

Viesti Kirjoittaja Varjokirjoittaja »

Doctor Lecter kirjoitti: La Elo 27, 2016 2:35 pm
Nemesia kirjoitti:Mä näin kans tänään tämän miekkosen haudan. Valtavasta kukkamerestä päätellen omaisten rakkaus elää vaikka mies itse on kuollut.
Mikä on todistettavissa edelleen:
Montakohan grammaa Max Huplia saatiin kakkulapiolla yksiön seiniltä kaavittua tuohon? Ja minusta tuossa hautakivessä pitäisi olla sen toisenkin pojan nimi, koska sitä samaa sohjoa on väkisinkin mennyt Max Hupliksi nimettyyn muovikassiin.
Rusty
Sabrina Duncan
Viestit: 374
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2007 8:46 pm

Re: Max Hupli

Viesti Kirjoittaja Rusty »

Varjokirjoittaja kirjoitti: Pe Huhti 01, 2022 3:20 pm
Doctor Lecter kirjoitti: La Elo 27, 2016 2:35 pm
Nemesia kirjoitti:Mä näin kans tänään tämän miekkosen haudan. Valtavasta kukkamerestä päätellen omaisten rakkaus elää vaikka mies itse on kuollut.
Mikä on todistettavissa edelleen:
Montakohan grammaa Max Huplia saatiin kakkulapiolla yksiön seiniltä kaavittua tuohon? Ja minusta tuossa hautakivessä pitäisi olla sen toisenkin pojan nimi, koska sitä samaa sohjoa on väkisinkin mennyt Max Hupliksi nimettyyn muovikassiin.
No varmaan muutama kilo saattiin Huplia hautaan. Sivulla neljä näyttäisi olevan kuva,jossa vainajia kannetaan pois. Kolme miestä kuvassa. Kaksi kantaa jotain laatikkoa ja kolmas mies kantaa paareilla toisen henkilön kanssa joka ei näy kuvassa. Kyllähän tuossa paareilla on varmaan ihan ihmisen verran käsiä ja jalkoja sekä muita ruumiinkappaleita, jotka sinkoutuivat ties minne. Yksi kirjoittaja kertoo jomman kumman henkilön käden olleen kaiteen pinnoissa kiinni. En tiedä miten "rikospaikalla" on toimittu, mutta esitän seuraavan arvion. Sairaalasta tms. on saatu jonkinlaiset pussit, joihin on kerätty kudosjäänteet ja pienemmät ruumiinkappaleet ja ne on viety sairaalaan hävitettäväksi. Isommat ruumiinosat esim. kädet ja jalat on viety tarkempiin tutkimuksiin ja on otettu jokaisesta ruumiinkappaleesta kudosnäytteet, joilla ne on yhdistetty jompaan kumpaan sankariin. Nämä tunnistetut ruumiinkappaleet sitten on laitettu arkkuun ja molemmat ovat saaneet sitä kautta oman hautapaikkansa.
Nössöli
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Heinä 03, 2017 7:43 pm

Re: Max Hupli; törkeä kuolemantuottamus Mikkelissä ja itsensä räjäyttäminen Hollollassa

Viesti Kirjoittaja Nössöli »

https://youtu.be/FdMZOBk-_HA?si=quI4EjpoBUoUKexg tässä vuoden -96 uutiset Rakentajantiellä posahtaneesta talosta. Dynamiittia oli käytetty. Hollolassa on ollut reippaita remonttireiskoja 😅

Siirretty Hollolan Salpatie-ketjusta
-NILS-
Hestor
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2024 1:47 pm

Re: Max Hupli; törkeä kuolemantuottamus Mikkelissä ja itsensä räjäyttäminen Hollollassa

Viesti Kirjoittaja Hestor »

Tää koko räjähdyskeissi voi ihan hyvin olla myös tuplamurha. Yksi paikallinen sekopää selvisi ja poliisi uskoi täysin mitä se selitti siellä käyneen. Muutama kuulusteli ja homma meni itsemurhaksi mutta siitä on vanha epäilys ettei näin ole. Vieläköhän tuo ulos juossut olisi hengissä jos poliisin saisi avaamaan jutun uusiksi? Tuo ”omaisten toive” ettei asiaa avata enempää on täysin poliisiin keksimä juttu eikä omaiset tästä olleet tietoisia.
Rotteni
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Su Joulu 17, 2023 11:25 pm

Re: Max Hupli; törkeä kuolemantuottamus Mikkelissä ja itsensä räjäyttäminen Hollollassa

Viesti Kirjoittaja Rotteni »

Mikkelissä mettäkonekuski koulussa 96 muistaakseni, tuli arki iltoina baarit tutuiks.
Ei silloin ollut ainakaan mitään mainittavaa, kovimnat painit otin Stopparin poken kanssa, kun oli erimielisyyksiä kumpi lähtee pihalle. No minähän se sit lähdin
Rauhassa sai ulkopaikkakuntalainen olla? Ja ei iha kakkakikjareen näköinen rockabilly torttu päässä, (kuten joku hienosti aikoinaan tässä ketjussa kirjoitti) mut melkein, psycho keesi, toiselta puolelta sininen toiselta vihree!
Enkä aiheuttanut sen enempää pahennusta kylällä,, yleensä yleisesti vain, pokeilla ei ole silmää, miten tulla asia kertomaan.. käydään heti iholle.
Pari kertaa itteeni puolustin, mut ne nyt ihan normi keissei, kaupungista riippumatta.
Saattoi ulkomuoto habitus vähän provosoida!??
Muistan eilisen, kuin eilis päivän!
Vastaa Viestiin