Rauma Paronalho 1998: nainen surmattiin ilma-aseella

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6651
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Rauma Paronalho 1998: nainen surmattiin ilma-aseella

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

meitzi kirjoitti:
Ma Loka 18, 2021 11:32 pm
Eriksson kirjoitti:
Ma Loka 18, 2021 10:39 pm
Vieläkö Esa Blom eli nykyinen Jarmo Rinnekukka on hengissä?
Vahvistamattomien huhujen mukaan olisi menehtynyt luonnollisen poistuman kautta vaikean sairauden päätteeksi joitakin vuosia sitten. Huhun minulle kertonut ei ole enää keskuudessamme, joten en pysty tarkistamaan että mistä tai miten olisi asian kuullut. Itse en tietääkseni koskaan edes nähnyt miestä, joten kiinnostuskin oli aika nolla. Veikkaisin että jotain 3-4 vuotta sitten tapahtunut, mikäli tapahtui.
Petäjävesi-lehti 19.10.2016 mainitsee kuolleet-osiossa Jarmo Juhani Rinnekukan, iältään 70.

Eriksson
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: To Kesä 15, 2017 10:23 pm

Re: Rauma Paronalho 1998: nainen surmattiin ilma-aseella

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

Aizerbaidzan kirjoitti:
La Loka 23, 2021 6:12 am
Petäjävesi-lehti 19.10.2016 mainitsee kuolleet-osiossa Jarmo Juhani Rinnekukan, iältään 70.
Ok. Siinäpä syy miksei Rinnekukkaa enää Raumalla näkynytkään pitkiin aikoihin, itse kuulin hänestä viimeksi joskus 2002 tai -03, olisikohan se silloinen vaimo potkaissut niihin aikoihin tyhjää.

Noihin aikoihin joku mainitsi hänen muuttaneen pois Raumalta mutta ihmettelin sitä kun aikoinaan Anjan kuoleman jälkeen se uhosi ettei aio koskaan lähteä Raumalta, ne jotka hänet haluavat pois saavat itse lähteä. Joku seurakunnan työntekijä tms. oli kehottanut häntä harkitsemaan paikkakunnan vaihtoa, kun asiat alkoivat ahdistaa liikaa.

Vastaa Viestiin