Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
maxi
Rico Tubbs
Viestit: 1277
Liittynyt: La Loka 14, 2017 8:52 am
Paikkakunta: Joulupukin maa

Re: Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Viesti Kirjoittaja maxi »

URSA kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 10:13 pm ^^Alemmassa kuvassa näyttää kuin ruumista lastattaisiin punaiseen kuorma-autoon. Järeämpi ruumisauto, jossa ruumiin saa jäähdytettyä niin että se säilyy kuljetuksen ajan muuttumattomana tutkimusta varten? Ja mukana saa samalla kuljetettua viistokaikuluotaimet sun muut härvelit.
He,he..ei suinkaan. Luuletko, että ruumis kuljetetaan satojen kilometrien päähän tutkittavaksi ja siihen tarvitaan kylmälaitteita jäähdyttämiseen.
Ei tosiaan, kyseessä on poliisin operatiivinen kuorma auto jossa on erilaisia laitteita esimerkiksi valonheittimiä, työvälineitä joita tarvitaan vedenalaiseen tutkintaan, tutkinnassa tarvittavia henkilöiden suojavarusteita ym..ja voidaan kuljettaa myös ruumis mikäli muuta kuljetuskalustoa ei ole heti saatavilla. Ei ruumiita jäähdytetä kuljetuksen ajaksi vaan laitetaan ruumispussiin ja vetoketju kiinni, eivät ehdi mätänemään välillä ja tuokin hukkunut taisi olla yhtä kylmä kuin vallitseva jokivesi.
Elämä on laiffii
maxi
Rico Tubbs
Viestit: 1277
Liittynyt: La Loka 14, 2017 8:52 am
Paikkakunta: Joulupukin maa

Re: Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Viesti Kirjoittaja maxi »

aumari kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 10:24 pm Uutisessa on, että mies on Suomen kansalainen, joten ilmeisesti mamu.
Tunisiasta lähtöisin. Tuo ammatin harjoittaminen jo kielii ettei kuitenkaan kantasuomalainen.
Elämä on laiffii
Avatar
Sissi
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 12:08 pm

Re: Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Viesti Kirjoittaja Sissi »

maxi kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 11:16 pm
URSA kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 10:13 pm ^^Alemmassa kuvassa näyttää kuin ruumista lastattaisiin punaiseen kuorma-autoon. Järeämpi ruumisauto, jossa ruumiin saa jäähdytettyä niin että se säilyy kuljetuksen ajan muuttumattomana tutkimusta varten? Ja mukana saa samalla kuljetettua viistokaikuluotaimet sun muut härvelit.
He,he..ei suinkaan. Luuletko, että ruumis kuljetetaan satojen kilometrien päähän tutkittavaksi ja siihen tarvitaan kylmälaitteita jäähdyttämiseen.
Ei tosiaan, kyseessä on poliisin operatiivinen kuorma auto jossa on erilaisia laitteita esimerkiksi valonheittimiä, työvälineitä joita tarvitaan vedenalaiseen tutkintaan, tutkinnassa tarvittavia henkilöiden suojavarusteita ym..ja voidaan kuljettaa myös ruumis mikäli muuta kuljetuskalustoa ei ole heti saatavilla. Ei ruumiita jäähdytetä kuljetuksen ajaksi vaan laitetaan ruumispussiin ja vetoketju kiinni, eivät ehdi mätänemään välillä ja tuokin hukkunut taisi olla yhtä kylmä kuin vallitseva jokivesi.
Eikös kuolinsyyn tutkinta kuitenkin tehdä aina, vaikka kuolintapa/kuolinsyy olisi aika ilmiselväkin? Tai sitten olen katsellut liikaa dekkareita ja murhadokkareita. :|
Mitä mielentilatutkimuksessa tapahtuu: https://www.youtube.com/watch?v=hg_C6Oyy1c0
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Sissi kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 11:36 pm
maxi kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 11:16 pm
URSA kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 10:13 pm ^^Alemmassa kuvassa näyttää kuin ruumista lastattaisiin punaiseen kuorma-autoon. Järeämpi ruumisauto, jossa ruumiin saa jäähdytettyä niin että se säilyy kuljetuksen ajan muuttumattomana tutkimusta varten? Ja mukana saa samalla kuljetettua viistokaikuluotaimet sun muut härvelit.
He,he..ei suinkaan. Luuletko, että ruumis kuljetetaan satojen kilometrien päähän tutkittavaksi ja siihen tarvitaan kylmälaitteita jäähdyttämiseen.
Ei tosiaan, kyseessä on poliisin operatiivinen kuorma auto jossa on erilaisia laitteita esimerkiksi valonheittimiä, työvälineitä joita tarvitaan vedenalaiseen tutkintaan, tutkinnassa tarvittavia henkilöiden suojavarusteita ym..ja voidaan kuljettaa myös ruumis mikäli muuta kuljetuskalustoa ei ole heti saatavilla. Ei ruumiita jäähdytetä kuljetuksen ajaksi vaan laitetaan ruumispussiin ja vetoketju kiinni, eivät ehdi mätänemään välillä ja tuokin hukkunut taisi olla yhtä kylmä kuin vallitseva jokivesi.
Eikös kuolinsyyn tutkinta kuitenkin tehdä aina, vaikka kuolintapa/kuolinsyy olisi aika ilmiselväkin? Tai sitten olen katsellut liikaa dekkareita ja murhadokkareita. :|
Turkuun tai Tampereelle lähtee reissulle, nuo ovat lähimmät paikat joissa tehdään oikeuslääketieteelliset avaukset.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2008
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Epäilty murha Porissa - vaimonsa surmannut mies edelleen karkuteillä

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Whicher kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 5:37 pm
sikajoakim kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 12:52 pm Stressiä lienee ollut mm. rahasta ja pärjäämisestä, kun 50v setä ajelee muutaman tonnin kottikärryllä.
Minä ja muutama läheinen kaverini ollaan kaikki viiskymppisiä setiä, joilla on jo pitkään ollut "tonnin tojota" -tyyppisiä autoja.
En yhtään ymmärrä sen ja rahahuolien yhteyttä.
Kysehän on oikeasti siitä, että joillain on niin huono itsetunto, että autolla on sitä pakko korostaa. Itsekään en ikinä autoon sijoittaisi, vaikka liki viisikymppinen olenkin
Voi voi, kun päättyi elämän koi
tuomittumurhasta
Harjunpää
Viestit: 313
Liittynyt: La Heinä 10, 2021 3:08 pm

Re: Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Viesti Kirjoittaja tuomittumurhasta »

Näille on luvattu neitsyet ja kaikki kuoleman jälkeen, ei näitä kuolema pelota. Tuskin on katunu, vaan halunnu paratiisiin
Avatar
Kalle-Ville
Adrian Monk
Viestit: 2515
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Epäilty murha Porissa - vaimonsa surmannut mies edelleen karkuteillä

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

ruusumaa kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 7:05 pm Eikös sitä juuri suomalainen psykiatri laittanut muijansa kylmäksi Ullanlinnassa?

Eihän nyt toki suomalaiset tapa, ne mamut vaan sieltä jostain. :mrgreen: :mrgreen:
Kun Suomessa on länsimaisittain korkeat henkirikosluvut, sen takia tänne ei tarvita yhtään maahanmuuttajia sellaisista maista, joista tänne tulleet tekevät vielä suomalaisiakin enemmän seksuaali-, väkivalta- ja erityisesti henkirikoksia suomalaisiin verrattuna.
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.
tahvokas
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 12:31 pm

Re: Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Viesti Kirjoittaja tahvokas »

Mulla on mielikuva että tämän neffatin 38-vuotias uhri/vaimo olisi myös ollut ulkomaalaistaustainen, kaunis nuorikko hijabissa.
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2008
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Viesti Kirjoittaja Murheli »

tuomittumurhasta kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 2:10 am Näille on luvattu neitsyet ja kaikki kuoleman jälkeen, ei näitä kuolema pelota. Tuskin on katunu, vaan halunnu paratiisiin
Meinaatko että osallistui jihadiin :mrgreen:
Voi voi, kun päättyi elämän koi
deadpan
Remington Steele
Viestit: 200
Liittynyt: Ti Helmi 22, 2022 12:09 pm

Re: Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Viesti Kirjoittaja deadpan »

Eikös kuolinsyyn tutkinta kuitenkin tehdä aina, vaikka kuolintapa/kuolinsyy olisi aika ilmiselväkin? Tai sitten olen katsellut liikaa dekkareita ja murhadokkareita. :|
Kuolinsyy selvitetään aina kaikissa kuolemantapauksissa. "Selvissä" tapauksissa ruumiinavausta ei tehdä, jos kuolleella on ollut esim. selvä syy kuolla jo todettuun vakavaan sairauteen. Tällaisessa epäselvässä tapauksessa tehdään aina ruumiinavaus, jossa selvitetään kuolinsyy. Siinä samalla myös selviää myöd, onko veressä mahdollisesti ollut jotain lääkkeitä/huumeita/alkoholia.

Lainausta korjattu
-NILS-
I got the devil in my blood
Tellin' me what to do
(And I'm all ears).
AC/DC - Rock 'N' Roll Singer
sikajoakim
Neuvoja-Jack
Viestit: 566
Liittynyt: To Loka 20, 2022 12:54 am

Re: Epäilty murha Porissa - vaimonsa surmannut mies edelleen karkuteillä

Viesti Kirjoittaja sikajoakim »

Murheli kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 1:08 am
Whicher kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 5:37 pm
sikajoakim kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 12:52 pm Stressiä lienee ollut mm. rahasta ja pärjäämisestä, kun 50v setä ajelee muutaman tonnin kottikärryllä.
Minä ja muutama läheinen kaverini ollaan kaikki viiskymppisiä setiä, joilla on jo pitkään ollut "tonnin tojota" -tyyppisiä autoja.
En yhtään ymmärrä sen ja rahahuolien yhteyttä.
Kysehän on oikeasti siitä, että joillain on niin huono itsetunto, että autolla on sitä pakko korostaa. Itsekään en ikinä autoon sijoittaisi, vaikka liki viisikymppinen olenkin
Kyllähän paremmin toimeentulevilla on luotettava auto allaan eikä jotain muutaman tonnin romua. Esim. Roobe Pop Tikkasellakin oli uudehko sähkövolvo. Ei mitään 2500€ 20v vanhaa bmw:tä.

Se on jännä homma, että nämä joilla on halpa auto ja hyvä itsetunto ovat myös niitä, jotka ensimmäisenä ovat järjestämässä convoytä, kun polttoaine on liian kallista :lol:
Kurdian lives matters.
Paparazi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Ti Elo 07, 2018 12:09 pm

Re: Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Viesti Kirjoittaja Paparazi »

Mä oon kuullut huhuja kahdesta mamusta.. ketä vois olla mutta uhrin nimeä ei ole tuotu julki niin en tiedä kumpi on syyllinen ja koskaan ei saa kukaan tietää kaikki luulee että kyseessä on Hello Kebabin omistaja mutta näytti olevan Hellossa itse tiskin takana ettei se hän ainakaan voi olla :shock: ..!!!
Aavatar
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ke Kesä 21, 2017 4:18 pm

Re: Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Viesti Kirjoittaja Aavatar »

tahvokas kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 9:37 am Mulla on mielikuva että tämän neffatin 38-vuotias uhri/vaimo olisi myös ollut ulkomaalaistaustainen, kaunis nuorikko hijabissa.
Voisiko olla ns. tuontivaimo, kun oli nuorempikin. Suomalaisella ystävälläni oli tunisialainen mies ja kun erosivat niin mies toi Tunisiasta nuorikon
MissMaapl
Frank Drebin
Viestit: 395
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 1:32 pm

Re: Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Viesti Kirjoittaja MissMaapl »

Paparazi kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 4:57 pm Mä oon kuullut huhuja kahdesta mamusta.. ketä vois olla mutta uhrin nimeä ei ole tuotu julki niin en tiedä kumpi on syyllinen ja koskaan ei saa kukaan tietää kaikki luulee että kyseessä on Hello Kebabin omistaja mutta näytti olevan Hellossa itse tiskin takana ettei se hän ainakaan voi olla :shock: ..!!!
Kyse on ollut siis edellisestä omistajasta. Syksyllä vaihtunut viimeksi.
Whicher
Jane Marple
Viestit: 1045
Liittynyt: Ke Loka 28, 2015 2:16 am

Re: Mies surmasi vaimonsa Porissa - hukuttautui itse Kokemäenjokeen

Viesti Kirjoittaja Whicher »

maxi kirjoitti: Ti Tammi 03, 2023 11:16 pm kyseessä on poliisin operatiivinen kuorma auto jossa on erilaisia laitteita
Mukaan lukien näemmä ilmastointilaite kuormaosastolle. Sitä ei kuvasta sitten näe käytetäänkö sitä jäähdytykseen vai lämmitykseen vai tarpeen vaatiessa kumpaankin.
Vastaa Viestiin