Pariskunnan murha Oulussa 1.1.1996

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Osanottoni, Krista-pieni.

Uskon ja toivon, että vaikka mielessäsi kelaat tapahtunutta ja pelkäät tulevaisuutta, niin selviät kyllä tapahtuneen yli, kunhan vaan luotat lähipiirisi aikuisiin! Olet vielä niin herkässä iässä, että sun ei missään nimessä pidä yrittää selviytyä asioista yksin.

Pikku vinkki ihan oman turvallisuutesi vuoksi: Muokkaa ihmeessä noista omista viesteistäsi pois tuo suora sähköpostiosoitteesi, ettet saa mitään ikäviä viestejä. Täällähän on tuo yksityisviestimahdollisuus, jota kautta toiset minfolaiset saa otetuksi sinuun yhteyttä.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Täältä myöskin osanottoni!!!!
Olet joutunut kokemaan yhden suurimmista menetyksistä jollaisen ihminen saatta kohdata. Menetit vanhempasi. Vieläpä väkivaltaisesti.
Voit laittaa halutessasi minulle YV:tä, niin saat s-postiosoitteen, jonka kautta voimme halutessassi kirjoittaa. YV tällä palstalla on kuitenkin aivan yhtä hyvä keino.

TT
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Jaakko Terävä
Harjunpää
Viestit: 342
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:16 am
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja Jaakko Terävä »

Nuori tyttö tarvitsee nyt kuulijaa ymmärtäväisistä ja näkemyksellisistä aikuisista naisista. Ehkäpä juuri esimerkiksi Tampereen tyttö ja maija turjukka ovat sellaisia. Tuo nuoren ihmisen kirjoitus muistuttaa meitä kaikkia MURHAINFON eli MINFON kirjoittajia siitä, että pyrkisimme säilyttämään tyylin ja tajun jokaisessa kirjoituksessamme. Näitä tekstejä lukee usea erilaisen ikävän tapahtuman lähiomainen, jolla ei ole osaa eikä arpaa murheellisesti päättyneisiin välikohtauksiin.
Elämässä on mielenkiintoisia asioita enemmän kuin mitä on aikaa niihin perehtymiseen
kriffe
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2009 4:15 am

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja kriffe »

No joo..ois kyllä tosi mukava jonku kans.. mailatkaa!
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Henkirikoksen uhrien läheiset ry:

http://www.huoma.fi/

Lämpöisiä ajatuksia myös täältä sinulle kriffe!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Jep,toi huoma on sinänsä ihan jees,mutta on myös ihmisiä jotka ei missään tapauksessa halua joutua/kuulua mihinkään ryhmään.Itse kuulun näihin,enkä silti ikinä tule unohtamaan mitä perjantai ja 13. päivä voi pahimmillaan tarkoittaa. :evil:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Totta, eikä ketään saisi painostaa sellaiseen toimintaan, mitä ei itse luontevaksi koe. Moni kuitenkin hyötyy esim. vertaistuesta tai tukipuheluista ja kriffen on hyvä saada kaikki mahdollinen tieto eri tukimahdollisuuksista. Tsemppiä myös sinulle John Doe.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Kiitos Kylli......aikaa on kyllä jo kulunut paljon kyseisestä tapahtumasta,mutta ei se silti katoa mihinkään omista ajatuksista.Täytyis varmaan joku kerta krjoitella aiheesta kunnon juttu tänne palstalle kun se tällä hetkellä "vain" mainitaan yhdellä lauseella ja siinäkin lauseessa on asiavirhe,niinkuin oli muuten useampiakin virheitä aikanaan Alibissa julkaistussa jutussa,mutta katsotaan.Elämän on kuitenkin jatkuttava,tavalla tai viidennellä,tuella tai ilman. :evil:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Kannustan lämpimästi. Omakohtaisuus tuo aina juttuihin imua. Kuulostaa siltä että olisi myös aika kertoa se paikkaansa pitävä kuvaus tapauksesta Eikö se olisi reilua sekä sinua etä muita osapuolia kohtaan? Ja mitä tulee minfon nykymeininkiin niin siihen alkuperäiseen aihepiiriin liittyvä juttu olisi erinomaisen tervetullut... Tietysti kannattaa jo etukäteen miettiä miltä se, että vieraat kommentivat sinulle tuttua tapausta ja ihmisiä, tuntuu.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
kriffe
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2009 4:15 am

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja kriffe »

Niin.. en osaa poistaa noita mun viestejä mitä oon tänne laittanu.. ois iha kiva saaha tosiaan tuo mun sähköposti osoite täältä pois ettei tuu sit niitä " pahaenteisiä " ihmisiä puhhuun tai jotain muuta.. kiitos ! :|
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

kriffe kirjoitti:Niin.. en osaa poistaa noita mun viestejä mitä oon tänne laittanu.. ois iha kiva saaha tosiaan tuo mun sähköposti osoite täältä pois ettei tuu sit niitä " pahaenteisiä " ihmisiä puhhuun tai jotain muuta.. kiitos ! :|
Siinä lähettämäsi viestin oik.yläkulmassa on "Muokkaa" nappi, eli klikkaat siitä ja editoit viestiäsi, minkä jälkeen painat normaalisti viestin lähetys "Lähetä" nappia ja se editoitu viesti tulee foorumille (viestin alareunaan ilmestyy pvm. ja klo. milloin viestiä on editoitu), homma bueno.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Noinhan se ennen suurta uudistusta olikin, muttei enää. Jos joku on kerennyt kommentoida viestisi jälkeen et enää pääse muokkaamaan sitä. (Oma kommentti: typerä uudistus). Pistä kriffe yksäriä ylläpidolle ja pyydä niitä poistamaan viestit.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Kylli kirjoitti:Pistä kriffe yksäriä ylläpidolle ja pyydä niitä poistamaan viestit.
Poistamaan/muokkaamaan...
Noinhan se ennen suurta uudistusta olikin, muttei enää. Jos joku on kerennyt kommentoida viestisi jälkeen et enää pääse muokkaamaan sitä.
Mahtava juttu :? Ihan niin kuin tuo olisi ollut joku ongelma, niin sitten se päätettiin poistaa... Hyvä hyvä... :?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Raid

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja Raid »

kriffe kirjoitti:Niin.. en osaa poistaa noita mun viestejä mitä oon tänne laittanu.. ois iha kiva saaha tosiaan tuo mun sähköposti osoite täältä pois ettei tuu sit niitä " pahaenteisiä " ihmisiä puhhuun tai jotain muuta.. kiitos ! :|
Sahkoposti osoiteet on poistettu...

Yhteyden otot voi osoittaa YV:lla tai palstan osoiteeseen [email protected]

Palstalaiset ovatkin aktiivisesti yhteydesdsa toisiinsa YV:n kautta joka antaa anonymiteetti suojattua yhteydenpitoa. Henkilokohtaisesti otan osaa Kriffe:n suruun

RAID
kriffe
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2009 4:15 am

Re: Pariskunnan murha oulussa

Viesti Kirjoittaja kriffe »

tänne ei olekkaan pitkään aikaan kukaan kirjoittanut mitään..
Vastaa Viestiin