Ruoveden rantasaunamurha 2008

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Sivustamulkoilija
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 1:57 pm

Re: Ruoveden rantasaunasurma 2008

Viesti Kirjoittaja Sivustamulkoilija »

Puhelinkortti kirjoitti:
Ti Joulu 18, 2018 2:46 pm
Tämä on erinomaainen esimerkki tapauksesta, jossa rehellisen miehen pinna saatiin palamaan epärehellisellä ja röyhkeällä käytöksellä. Näitä sattuu aina toisinaan.
Ymmärsitköhän nyt miten toi asia on mennyt?

Puhelinkortti
Jack Bauer
Viestit: 954
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Ruoveden rantasaunasurma 2008

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Sivustamulkoilija kirjoitti:
To Huhti 23, 2020 2:44 pm
Puhelinkortti kirjoitti:
Ti Joulu 18, 2018 2:46 pm
Tämä on erinomaainen esimerkki tapauksesta, jossa rehellisen miehen pinna saatiin palamaan epärehellisellä ja röyhkeällä käytöksellä. Näitä sattuu aina toisinaan.
Ymmärsitköhän nyt miten toi asia on mennyt?
Muodostin mielipiteeni uudelleen, kun olen nyt kuullut kummankin osapuolen läheisten ja kyläläisten versiot tapahtumista. En ole todellakaan lehtitietojen varassa tämän asian tiimoilta. Viaton pulmunen ei ollut uhrikaan. Jos joutuu olemaan pelkästään median tiedotuksen varassa, niin väitän ettei tiedä asiasta oikeastaan hevon v:tä.

Sivustamulkoilija
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 1:57 pm

Re: Ruoveden rantasaunasurma 2008

Viesti Kirjoittaja Sivustamulkoilija »

Puhelinkortti kirjoitti:
Pe Huhti 24, 2020 2:32 pm
Sivustamulkoilija kirjoitti:
To Huhti 23, 2020 2:44 pm
Puhelinkortti kirjoitti:
Ti Joulu 18, 2018 2:46 pm
Tämä on erinomaainen esimerkki tapauksesta, jossa rehellisen miehen pinna saatiin palamaan epärehellisellä ja röyhkeällä käytöksellä. Näitä sattuu aina toisinaan.
Ymmärsitköhän nyt miten toi asia on mennyt?
Muodostin mielipiteeni uudelleen, kun olen nyt kuullut kummankin osapuolen läheisten ja kyläläisten versiot tapahtumista. En ole todellakaan lehtitietojen varassa tämän asian tiimoilta. Viaton pulmunen ei ollut uhrikaan. Jos joutuu olemaan pelkästään median tiedotuksen varassa, niin väitän ettei tiedä asiasta oikeastaan hevon v:tä.
Juu.oliko Ruovedellä monia ihmisiä jotka jotenkin pelkäsi Karia?itse en Ruovedellä asu enkä ole asunutkaan,toisaalla aikanaan Karin tavannut ja mukava äijä minulle ollut,enkä myöskään huomannut että hän muillekkaan mitenkään överi ollut.tämä ei siis ollut Ruovedellä,eikä linnassa :mrgreen:

Puhelinkortti
Jack Bauer
Viestit: 954
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Ruoveden rantasaunasurma 2008

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Sivustamulkoilija kirjoitti:
La Huhti 25, 2020 9:12 am
Puhelinkortti kirjoitti:
Pe Huhti 24, 2020 2:32 pm
Sivustamulkoilija kirjoitti:
To Huhti 23, 2020 2:44 pm


Ymmärsitköhän nyt miten toi asia on mennyt?
Muodostin mielipiteeni uudelleen, kun olen nyt kuullut kummankin osapuolen läheisten ja kyläläisten versiot tapahtumista. En ole todellakaan lehtitietojen varassa tämän asian tiimoilta. Viaton pulmunen ei ollut uhrikaan. Jos joutuu olemaan pelkästään median tiedotuksen varassa, niin väitän ettei tiedä asiasta oikeastaan hevon v:tä.
Juu.oliko Ruovedellä monia ihmisiä jotka jotenkin pelkäsi Karia?itse en Ruovedellä asu enkä ole asunutkaan,toisaalla aikanaan Karin tavannut ja mukava äijä minulle ollut,enkä myöskään huomannut että hän muillekkaan mitenkään överi ollut.tämä ei siis ollut Ruovedellä,eikä linnassa :mrgreen:
Minäkin olen Karin tavannut ja varsin mukava mies. Kyllä siinä muutama pelokas on ja jotkut ehkä syystäkin. En viitsi tätä sen paremmin avata. Karin kiivaus on tullut selväksi kyläläisille vuosikymmenten aikana. Monessa tapauksessa riidan osapuolissa on ollut tietenkin syytä kummassakin, kuten tässä elinkautiseen johtaneessakin. Asunnan suku varsin värikästä porukkaa. Kansanedustaja ja gangstereitakin löytyy

iivu
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Tammi 19, 2018 9:38 pm

Re: Ruoveden rantasaunamurha 2008

Viesti Kirjoittaja iivu »

Asunnan suvussa poliisejakin, mutta yhtään gangsteria en tunne/tiedä.

Avatar
Kalle-Ville
Axel Foley
Viestit: 2436
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Ruoveden rantasaunamurha 2008

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Kuulema ainakin myös kirjailijaa, runoilijaa, taidemaalaria, tatuointitaiteilijaa, ekonomia ja lääkäriä edellä mainittujen lisäksi Asunnan suvusta olen muun ohessa kuullut löytyvän.
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.

Puhelinkortti
Jack Bauer
Viestit: 954
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Ruoveden rantasaunamurha 2008

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

iivu kirjoitti:
Ti Kesä 09, 2020 5:32 pm
Asunnan suvussa poliisejakin, mutta yhtään gangsteria en tunne/tiedä.
Iivua tarkoitin puolihuumorilla. :D

Vastaa Viestiin