Tampere: 15-vuotiaan tytön surma 16.8.2008

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Susie kirjoitti:soitettiin tänää sille -95 muijalle, et oliks ne harrastanu seksiä,
sano ettei ollu.
Todella luotettavalta todistajalausunnolta kuulostaa.

Olen muuten Justin kanssa samaa mieltä siitä, että surmaan saattaa liittyä tahattomuutta. Voi myös olla, että tekijä ei ole edes tajunnut surmanneensa tytön ennen kuin vasta paljon myöhemmin. Tämä selittäisi sen paikalle/alueelle jäämisen ja selittyisi tietysti esimerkiksi humalatilalla.
Viimeksi muokannut joey, Su Elo 17, 2008 9:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
henk-ka
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Elo 16, 2008 8:33 pm

Viesti Kirjoittaja henk-ka »

Peetu oli kuulemma tunnustanut tapon äitilleen ja siskolleen.

Juu todellakin ihmetyttää, kun Galleriassa eräs käyttäjä kertoi jo saaneensa tiedon perjantaina taposta ja kuullut hälytysajoneuvojen ääniä.
Justi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 2:20 am
Paikkakunta: Päkälä

Viesti Kirjoittaja Justi »

henk-ka kirjoitti:hän oli myös harrastanut seksiä 95-syntyneen tytön kanssa josta hän saa 4 vuotta, ja taposta 5-10vuotta"
Toisinsanoen seksinharrastamisesta saisi korkeintaa sakkoja, ja taposta ehkä sen 8-9vuotta mistä istuisi ensikertalaisena ja alle 21vuotiaana suunillee se 2-3v
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön
henk-ka
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Elo 16, 2008 8:33 pm

Viesti Kirjoittaja henk-ka »

Nyt löytyy Peetun kuva taas Galleriasta. http://irc-galleria.net/view.php?nick=s ... d=87872717

Edit:Jahas käyttäjä kerkis taas piilottaan...
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ihan äsken se vielä oli siellä... Noh, ei kovin hyvä kuva kuitenkaan, kissa naaman edessä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
henk-ka
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Elo 16, 2008 8:33 pm

Viesti Kirjoittaja henk-ka »

Kylli kirjoitti:Ihan äsken se vielä oli siellä... Noh, ei kovin hyvä kuva kuitenkaan, kissa naaman edessä.
Jep ja kuulemma aika vanhakin. Nykyään hänellä on kai lyhyemmät hiukset...
Susie
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 25, 2008 6:35 pm

Viesti Kirjoittaja Susie »

mutta tutut tosta kyllä tunnistaa..
otin ton kuvan pois, ku kaikki rupes valittaan.
ja siis

17.08.08 21:00 <^Pauge^> mä kuulin siitä ja kävin tänään äitin kanssa veljeeni kattomassa.. se vaan sano meille että antakaa hänelle anteeksi mitä hän meni tekemään.. ei yhtään muistikuvaa. ja sano äitille että älä hylkää häntä vaikka mitä hän on tehnyt.. äiti sano sille että emmä sua hylkää oot sä sentään mun poika<3
PEEKABOO
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

henk-ka kirjoitti:Nyt löytyy Peetun kuva taas Galleriasta. http://irc-galleria.net/view.php?nick=s ... d=87872717

Edit:Jahas käyttäjä kerkis taas piilottaan...
Siis onko tuo gallerian tyttö nyt se uhri vai, missä se tekijän kuva on?
Paavo Arhinmäki on äijä!
lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

17.08.08 20:39 <dyykkar|> Siis mä en oo varma mitä se sille niinkun teki mutta peetu kai raiskas sen ensin ja sitten se tappo sen. Kun ne jäi kaksin peetu ja krisse ja sitten aamulla joku ohikulkija löysi sen krissen ruumiin ja koska peetu oli jääny sen kanssa sinne kaksin niin sen takia peetu on siihen ensimmäinen epäilty ja sitten yks peetun kaveri joka on mun kaveri niin tietää että peetu teki sen koska peetu oli kertonu sille
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

17.08.08 22:17 <Dionysos_> Mun veljen kaverin eno on palomies, ja oli sillon aamulla ollu siellä paikalla ku se löyty, ni ilmeisesti se krisse on puukotettu.. niin mun veli ainakin sano ku oli sen kaverinsa kans puhunu..

(enhän mä mikää galleriakyylä ole :oops: )


muoks: 17.08.08 22:19 <Kettunainen> ei puukotettu.
tuo oli uhrin paras kaveri, että ehkä luotan tähän tietoon enemmän
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Susie
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 25, 2008 6:35 pm

Viesti Kirjoittaja Susie »

loneliness kirjoitti:
henk-ka kirjoitti:Nyt löytyy Peetun kuva taas Galleriasta. http://irc-galleria.net/view.php?nick=s ... d=87872717

Edit:Jahas käyttäjä kerkis taas piilottaan...
Siis onko tuo gallerian tyttö nyt se uhri vai, missä se tekijän kuva on?
siis ihan elossa olen, poistin sen tekijän kuvan, en pitäny mun oikeutena pitää sitä siellä..
PEEKABOO
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

"veljen kaverin eno on palomies..." noita pissisgallerian huhuja ei ehkä kauheen vakavasti kannata ottaa.. Toki osa voi olla tottakin, mutta tervettä skeptisyyttä on hyvää pitää yllä. :)
"Yöperho on koteloitunut"
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Miten tekijä pystyi kertomaan asiasta kaverilleen jollei hänellä ollut yhtään muistikuvaa? :?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Kylli: samaa mietin minäkin. Ehkäpä oli heti teon jälkeen epäillyt satuttavansa, mut aamulla ei sit enää muistanut sitäkään. Helppoa.

Löytyykö tuon Peetun kuvaa jostain?

Susie: ilmeisesti olet tuo gallerian kuvassa oleva?
There are no crimes behind enemy lines
Susie
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 25, 2008 6:35 pm

Viesti Kirjoittaja Susie »

Rezah kirjoitti:Kylli: samaa mietin minäkin. Ehkäpä oli heti teon jälkeen epäillyt satuttavansa, mut aamulla ei sit enää muistanut sitäkään. Helppoa.

Löytyykö tuon Peetun kuvaa jostain?
sitä ei oo enää missään, ku poistin sen galleriast, enkä ollu tallentanu koneelle, ja lisäsin sen kaverin koneelta.

ja joo olen.
PEEKABOO
Vastaa Viestiin