Tampere: 15-vuotiaan tytön surma 16.8.2008

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Juu, kyllä se sit on ollut joku piripää, johan tuo nimikin sanoo: Petri Virtanen. Mitä lie vetäny, aika vittumaisen oloinen kaveri näin lehtijuttujen mukaan. En kannata kuolemantuomiota, mutta niskalaukaus tälle hepulle ei minua silti haittaisi. Tää jamppa tulee aiheuttamaan vielä yhteiskunnalle ja ihmisille tuskaa jatkossakin.

Ei ehkä olekkaan "matkinut" keravan juttua, tuntuu että tekijät erilaisia. Toinen hissukka mietiskelijä ja toinen vissiin ollut fiiliksissä että voi tehdä mitä vaan. Mutta silti: "Mietiskelijä" ja "toiminnan mies" = sama lopputulos. Joillakin todella viiraa päässä.
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Kuolemanrangaistukselle olisi taas kysyntää.
Julkinen hirttolava. Ilman pudotusta, jottei ihan heti kuole. Tapahtuma YLE:n uutisiin ja kertauksena näytettäväksi Keravan nuorisovankilassa ja muissa vastaavissa paikoissa esim. 1x viikko.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

Tapahtuipa lähellä. Menin äsken kyseisen paikan ohi ja paljonhan sielä kynttilöitä oli.

Uhri oli tuttuni pikkusisko ja tiesin siis hänetkin. Murhaaja(jos nyt on tämä Peetu) taas kaverini kaveri.
Rip Krisse.
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
RambonSisko
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 7:38 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja RambonSisko »

22.05.08 21:03 <Pikku_Timi> nii onki:D
09.08.08 23:53 <krisuu> jaa sillon kun äiti sano että menin syömään? en mä oikeesti menny syömään vaan puhuun madiksen kans mut snaoin äitille että jos joku kysyy niin ei sano missä oon kun erosin sillon madiksen kans sen yhen jutun takia mutta nyt se sano muutama päivä sitten ettei me oltukaan muka edes erottu kun ei kumpikaan ollu muka jättäny toisiaan mut en sitten tiiä. mun ei vaan tehny mieli tulla sillon juomaan enkä jaksanu enää sen jälkeen selittää sulle kun oli muutenkin huono mielei

10.08.08 00:06 <krisuu> mut mä en oikeesti tiiä mitäköhän mun pitäis tehä.. kun en oikeen nää sitä madistakaan ikinä enkä oikein tiiä oonko sen kans vai en ku se ei oikein osaa sanoo yhtikäs mitään ja sitte olin siinä välissä nokialla jonkun 4päivää sen yhen peetun kanssa ja sitten oli kaikkia huhuja että olin peetun kanssa yhessä ja sille madikselle se oli ihan okei että en oikein tiiä mikä sekin on miehiään? ää haluisin vaan lisää kaljaa:)

-------------------------
Tuo keskustelun pätkä on ircistä.
Kaksi poikakaverikandidaattia ja toinen saa kilarit.
Tää keskustelu on ihan kaikkien nähtävissä siellä joten ei mitään sala-aineistoa.
-------------------------
Epäilen, siksi saatan olla.
henk-ka
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Elo 16, 2008 8:33 pm

Viesti Kirjoittaja henk-ka »

apollo kirjoitti:...Ei ehkä olekkaan "matkinut" keravan juttua, tuntuu että tekijät erilaisia. Toinen hissukka mietiskelijä ja toinen vissiin ollut fiiliksissä että voi tehdä mitä vaan. Mutta silti: "Mietiskelijä" ja "toiminnan mies" = sama lopputulos. Joillakin todella viiraa päässä.
Joo Petri (Peetu) on kuulemma aika vilkas.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

On aika vilkasta nykyään tuo nuorten tyttöjen seuraelämä. Kaikkea sitä sattuu, mutta koko ajan tuntuu vaan lapsuuden ja aikuisuuden raja hämärtyvän. En puhu pelkästään tästä tapauksesta vaan yleensäkin. Mitä nuorempana panet ja juot ensimmäisen kerran, sitä coolimpi olet. Siinä elämässä on omat riskinsä myös nuorena, eikä pelkästään vanhempana juoppo- ja huumepiireissä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

apollo kirjoitti:En kannata kuolemantuomiota, mutta niskalaukaus tälle hepulle ei minua silti haittaisi.
Kannatat siis kuolemantuomiota.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Musta on jotensakin järkyttävää, että nykyisin, kun lähes jokaiselta löytyy tietokone, suurin osa nuoremmista irkkaa, sättää, blogittelee...Niin aina löytyy jotain keskustelunpätkiä, mitä luetaan kuoleman, tai jonkun muun incidentin jälkeen, missä ko.henkilö on ollut osallisena.
Jotenkin se tekee asiasta vielä karmaisevamman.
vrt. Myyrmanni, Jokela


Tai ehkä läheisemmän, vaikkei uhria tuntisikaan.
Mä olen niin tiedonhaluinen, en siis utelias, että luen ja etsin niitä itsekin, mutta pahalta se tuntuu.

Erään ystäväni kuoltua, hänellä oli autologgaus päällä useisiin paikkoihin, oli jotenkin ahdistavaa, että hän oli mukamas kirjautuneena kun tietokone avattiin kuoleman jälkeen. Ja samaten, hänen kuvagalleriansa löytyvät vieläkin.

Taas kerran järjettömän järjetön tapaus.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Judge Dredd kirjoitti:
apollo kirjoitti:En kannata kuolemantuomiota, mutta niskalaukaus tälle hepulle ei minua silti haittaisi.
Kannatat siis kuolemantuomiota.
Sen vois hoitaa joku muu kuin valtio...
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

markja kirjoitti:Kuolemanrangaistukselle olisi taas kysyntää.
Julkinen hirttolava. Ilman pudotusta, jottei ihan heti kuole. Tapahtuma YLE:n uutisiin ja kertauksena näytettäväksi Keravan nuorisovankilassa ja muissa vastaavissa paikoissa esim. 1x viikko.
Ja sit kuolemanrangaistuksen käytäntöönpanija olis ihan yhtä säälittävä yksilö, ja mieleltään sairas kuin tekijä...
Tappo kuin tappo...

Jonoon, vaan..

Jos itse täytäntöönpanet kuolemanrangaistuksen, sama tuomio itselles, eli sinne siis... :twisted:
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Eiköhän tämäkin homma kyetä hoitamaan oikeusteitse, ilman mitään "lyijyhoitoja".
Susie
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 25, 2008 6:35 pm

Viesti Kirjoittaja Susie »

:s tiedän ton peetun, asu täällä nokialla, ja järkyttää, että oon vaihtanu pari sanaa sen kanssa, ja oon ollu sen seurassa pari kertaa. hullu jätkä, puhuu vaan mustalaisien hakkaamisesta ja sellasta, kehuskelee kuinka ois tappanu kaks muuta ihmistä, muttei joutunu ku pitkään niemeen ku oli alle 15, itse en tuohon usko.

mutta siis tää sen ex-tyttöystävä oli joskus mun kaveri, ja tää kyseinen tyttö tais olla 12v ku ne alotti seurustelun. :o
PEEKABOO
RambonSisko
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 7:38 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja RambonSisko »

http://www.msn-galleria.net/kayttaja.ph ... 6292069925

Ircin keskustelun mukaan tässä on kyseinen Kristiina,
jos nyt jotain kiinnostaa. :?
(msn-galleria) Voipi olla poistettu jo aamusella.
En osaa copypostata kuvaa...
Epäilen, siksi saatan olla.
Susie
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 25, 2008 6:35 pm

Viesti Kirjoittaja Susie »

eipä löydy totakaan enää.

muoks. http://www.msn-galleria.net/kayttaja.ph ... 9211122695 toi toimii mulla
PEEKABOO
Lami
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 4:30 pm

Viesti Kirjoittaja Lami »

ei ole vielä tätä sälliä kait syylliseksi todettu, mutta jos mennään asioiden edelle ja nuorimies on todella persoonaltaan kuvaillun kaltainen, niin on siinä kieltämättä tuomarilla pohdittavaa..

ei ole varmaan tilastollisesti kovin hyvät paranemis oddsit.

..mutta mikäpä minä olen ketään tuomitsemaan, ainakaan pelkillä kuulopuheilla ja irkki huhuilla..
Mene ja tiedä..
Vastaa Viestiin