Mies ammuttiin Kouvolan keskustassa 10/2008

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Ensimmäiseksi: Tuo Tohkan veljeskatras+kaverit käyttäytyvät lähes poikkeuksetta aina hyvinkin agressiivisesti, kun tuolla kadulla liikkuvat.

Kesäisestä puukotus tapauksesta ja motiiveista en tiedä mitään, mutta tekijät tiedän hyvinkin ja he eivät teoilleen välltämättä kummempia motiiveita tarvitse, eli ihan saman tason KUUSAALAISIA...

Juu ja kyllähän tuonkin muistan varsin hyvin siis tämän Jukka Ahlgren VS. Harri Takala tapauksen. Olin kyllä kaupungissa (baarissa) silloin mutta en paikalla.

Kouvola tosiaankin rauhoittunut ja muutenkin hiljentynyt siitä mitä oli ennen. Ja nykyään Eskolanmäki on hyvinkin rauhallinen paikka, koska kaikki nämä A1 kansalaiset on siirretty Lehtomäkeen. Eskolanmäen mainehan on tullut hyvin pitkälti Viialankatu 5 ansiosta, joka toimi joskus 70-80 luvun taitteessa mm.ensi asuntolana vangeille. Nykyään taitaa ko.talossa asua manneja ja venäläisiä, mutta meno siitä huolimatta hyvinkin rauhallista.

Mitä näihin Korpelan veljeksiin tulee, niin heistä ei ole paljoakaan kuulunut, mutta kolmehan niitä taisi tosiaankin olla. Vanhin (Miika) toimi joskus muistaakseni nimellä "Keikka-Eikka". Mulla olisi jotenkin sellainen mielikuva että yksi ainakin olisi tappanut itsensä, mutta muisti voi tehdä tepposet, joten en tuota allekirjoita. Yksi näistä Korpeloista (olikohan nuorin eli Niko?) oli se velmu joka pomppasi rosiksessa oman pulpetin takaa ja pamautti tuomaria käkättimeen siinä kesken käräjöintiä... Että sellaiset veljekset...
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
Hc
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 3:10 pm
Paikkakunta: KVL

Viesti Kirjoittaja Hc »

kakojootti kirjoitti:kouvola on rauhoittunut paljon siitä mitä se oli 90 luvulla. johtuiskohan siitä ,että kaikki kahelit on, joko linnassa tai kuolleet. mut näköjään siellä vielä näitä nuorempia kaheleita löytyy muutamia. itse olen asunut aikoinani 10 vuotta lehtomäessä ja toiset mokomat eskolanmäessä. silloin eskolanmäki oli paljon pahempi kuin lehtomäki. tai siis sillo puhuttiin sekolanmäestä. :lol:

muistaako kukaan sitä tapausta kun ahlgreenin jukka ampu takalan harrin siinä kävelykadulla joskus 90 luvun alussa? satuin itte olee paikan päällä siinä lasihelmen edessä.
Joo mä olin vissii ekoi kertoi kaupungilla (ala-ikäinen) ku alko pyssyt paukkuu. Miten oli sellain muistikuva ett takaloita olis varmaan lähteny enemmänki jos Ahlgreenil olis ollu kuteja enemmän...
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Pässi 73 kirjoitti:Ensimmäiseksi: Tuo Tohkan veljeskatras+kaverit käyttäytyvät lähes poikkeuksetta aina hyvinkin agressiivisesti, kun tuolla kadulla liikkuvat.

Kesäisestä puukotus tapauksesta ja motiiveista en tiedä mitään, mutta tekijät tiedän hyvinkin ja he eivät teoilleen välltämättä kummempia motiiveita tarvitse, eli ihan saman tason KUUSAALAISIA...

Juu ja kyllähän tuonkin muistan varsin hyvin siis tämän Jukka Ahlgren VS. Harri Takala tapauksen. Olin kyllä kaupungissa (baarissa) silloin mutta en paikalla.

Kouvola tosiaankin rauhoittunut ja muutenkin hiljentynyt siitä mitä oli ennen. Ja nykyään Eskolanmäki on hyvinkin rauhallinen paikka, koska kaikki nämä A1 kansalaiset on siirretty Lehtomäkeen. Eskolanmäen mainehan on tullut hyvin pitkälti Viialankatu 5 ansiosta, joka toimi joskus 70-80 luvun taitteessa mm.ensi asuntolana vangeille. Nykyään taitaa ko.talossa asua manneja ja venäläisiä, mutta meno siitä huolimatta hyvinkin rauhallista.

Mitä näihin Korpelan veljeksiin tulee, niin heistä ei ole paljoakaan kuulunut, mutta kolmehan niitä taisi tosiaankin olla. Vanhin (Miika) toimi joskus muistaakseni nimellä "Keikka-Eikka". Mulla olisi jotenkin sellainen mielikuva että yksi ainakin olisi tappanut itsensä, mutta muisti voi tehdä tepposet, joten en tuota allekirjoita. Yksi näistä Korpeloista (olikohan nuorin eli Niko?) oli se velmu joka pomppasi rosiksessa oman pulpetin takaa ja pamautti tuomaria käkättimeen siinä kesken käräjöintiä... Että sellaiset veljekset...
joo viialankatu femmassa tuli ittekki asuttuu monta vuotta. oli kyllä raju meno sillo. isomaha valde ainakin asu sillo siellä orjansa (pönnin),vaimon ja poikansa mertzin kanssa. keksittiin kavereiten kanssa joskus laulukin tuosta valden perheestä. :D

eikös se joel ollu kuka sitä tuomarii potkas? joelista oli muuten alibissa haastattelukin joskus 2000 luvun alussa. siinä oli tästä tuomarin potkimisestakin juttua muistaakseni.
nikon kanssa oltii samalla luokalla tarkkiksella. nyt kun muistelen tarkemmin, niin jokuhan kerto et olis näistä tappanu ittensä. oiskohan ollut juuri tää nuorin eli niko. ei kaikkee voi muistaa.
:?
noh jouluksi olen tulossa lehtomäkeen utunmäentie yköseen kun faija asuu siellä. saa nähdä saadaanko rauhallinen joulu vai ei. ettei heti tarvis alkaa tappelee hörhöjen kanssa, kun olis vähä kalavelkoi muutaman tyypin kanssa :lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Hc kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:kouvola on rauhoittunut paljon siitä mitä se oli 90 luvulla. johtuiskohan siitä ,että kaikki kahelit on, joko linnassa tai kuolleet. mut näköjään siellä vielä näitä nuorempia kaheleita löytyy muutamia. itse olen asunut aikoinani 10 vuotta lehtomäessä ja toiset mokomat eskolanmäessä. silloin eskolanmäki oli paljon pahempi kuin lehtomäki. tai siis sillo puhuttiin sekolanmäestä. :lol:

muistaako kukaan sitä tapausta kun ahlgreenin jukka ampu takalan harrin siinä kävelykadulla joskus 90 luvun alussa? satuin itte olee paikan päällä siinä lasihelmen edessä.
Joo mä olin vissii ekoi kertoi kaupungilla (ala-ikäinen) ku alko pyssyt paukkuu. Miten oli sellain muistikuva ett takaloita olis varmaan lähteny enemmänki jos Ahlgreenil olis ollu kuteja enemmän...
joo olis lähtenyt. jukan tunnen aika hyvin, kun tuli pyörittyy sen kanssa aikas paljon. aina näitten takaloitten plus muitten kuusanlaisten kanssa tuli tapeltuu helvetisti. nää muut takalat poltteli jotai ristejä jukan kotitalon pihalla sen jälkeen kun tää juttu tapahtu. :roll:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
rotkorakkeli
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Marras 06, 2007 9:27 pm
Paikkakunta: kvl / nääsville

Viesti Kirjoittaja rotkorakkeli »

juu kyl ois nuorimmaltakin takalalta henki lähteny, mut tais patit loppua tai ase meni jumiin, mut tais se ahlgrenkin viettää muutaman päivän ensin sairaalassa ennenkö poliisien huostaan pääs. tai tämmösen ainakin kuulin.
kuulin aikoinani myös että nuorimmainen käveli koulussa (naukio) pitkään aseen kanssa tapahtuman jälkeen ja opettajat mun muistikuvan mukaan vaan käskivät meitä nuorempia oppilaita pitämään huolta omista asiosta.

Joel oli se tuomaria potkas ja myös myöhemmin tappo itsensä. elikkä kyl niko ihan voimissaan on. tai siis ainakin hengissä.

ite majailin kanssa viialankadulla hetken, ja aikamoista toimitaa se oli viel kyl 98-99 vuosina. mut nyt rauhottunu.

jostain kuulin juorun että Kouvolan kaupunki ois taas vaihteeks siirtääs levotonta lehtomäkeä takasin eskolanmäkeen. elikkä samanlainen vaihdos ku silloin 15 vuotta sitten. mut tää on vaan huhu.

kouvolassa on mun mielestä aina harjoitettu tota puhumattomuutta. paremminkin niistä asioista puhutaan vaan pienissä piireissä.
"Siksi suurin osa propagandasta ei ole suunniteltu huijaamaan kriittistä ajattelijaa, vaan ainoastaan antamaan moraalisille pelkureille tekosyy olla ajattelematta lainkaan." — Michael Rivero
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

no sit muistin tuon itsemurhan väärin. no samapa tuo. :lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

kakojootti kirjoitti:
Hc kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:kouvola on rauhoittunut paljon siitä mitä se oli 90 luvulla. johtuiskohan siitä ,että kaikki kahelit on, joko linnassa tai kuolleet. mut näköjään siellä vielä näitä nuorempia kaheleita löytyy muutamia. itse olen asunut aikoinani 10 vuotta lehtomäessä ja toiset mokomat eskolanmäessä. silloin eskolanmäki oli paljon pahempi kuin lehtomäki. tai siis sillo puhuttiin sekolanmäestä. :lol:

muistaako kukaan sitä tapausta kun ahlgreenin jukka ampu takalan harrin siinä kävelykadulla joskus 90 luvun alussa? satuin itte olee paikan päällä siinä lasihelmen edessä.
Joo mä olin vissii ekoi kertoi kaupungilla (ala-ikäinen) ku alko pyssyt paukkuu. Miten oli sellain muistikuva ett takaloita olis varmaan lähteny enemmänki jos Ahlgreenil olis ollu kuteja enemmän...
joo olis lähtenyt. jukan tunnen aika hyvin, kun tuli pyörittyy sen kanssa aikas paljon. aina näitten takaloitten plus muitten kuusanlaisten kanssa tuli tapeltuu helvetisti. nää muut takalat poltteli jotai ristejä jukan kotitalon pihalla sen jälkeen kun tää juttu tapahtu. :roll:
Takalathan olivat yhden tason velmuja kanssa alusta loppuun... Toi Ahlgreen jutun jälkipuinti meni jotenkin niin että ne (siis Takala & kump. olikohan Kuusistoa, Nakaria yms. laatujengiä) tappoivat kissan ja paiskasivat sen ikkunasta tupaan ja samassa paloi ristit nurmikolla...
En nyt siitäkään aivan satavarma, että oliko Nakari tai Kuusisto mukana, mutta nyt kuitenkin näitä Kuusaan laatukavereita kuitenkin...
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

jees. siitä on jo aikaa, niin ettei kaikkee muista. tää talohan sijaitsi siinä korian suoralla.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

kakojootti kirjoitti:jees. siitä on jo aikaa, niin ettei kaikkee muista. tää talohan sijaitsi siinä korian suoralla.
Oliko näin? Mä oon aina ollut siinä uskossa että olisi tapahtunut Kuusaan Voikkaan Mattilassa :shock: Tosin tiedän hyvin missä tuo koriansuoran"torppa" sijaitsee, mutta mulle ei oo koskaan ollut selvillä mannejen asuinalueet... Oon yhdistänyt kaiken aina Voikkaalle ja Mattilaan :D
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Pässi 73 kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:jees. siitä on jo aikaa, niin ettei kaikkee muista. tää talohan sijaitsi siinä korian suoralla.
Oliko näin? Mä oon aina ollut siinä uskossa että olisi tapahtunut Kuusaan Voikkaan Mattilassa :shock: Tosin tiedän hyvin missä tuo koriansuoran"torppa" sijaitsee, mutta mulle ei oo koskaan ollut selvillä mannejen asuinalueet... Oon yhdistänyt kaiken aina Voikkaalle ja Mattilaan :D
näin muistelen et olis ollu se suora. :roll:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

kakojootti kirjoitti:
Pässi 73 kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:jees. siitä on jo aikaa, niin ettei kaikkee muista. tää talohan sijaitsi siinä korian suoralla.
Oliko näin? Mä oon aina ollut siinä uskossa että olisi tapahtunut Kuusaan Voikkaan Mattilassa :shock: Tosin tiedän hyvin missä tuo koriansuoran"torppa" sijaitsee, mutta mulle ei oo koskaan ollut selvillä mannejen asuinalueet... Oon yhdistänyt kaiken aina Voikkaalle ja Mattilaan :D
näin muistelen et olis ollu se suora. :roll:
Tästähän ei montaa vuotta ole kun juuri ko.talon pihasta lähti joku piripää varastetulla moottoripyörällä kohti Kouvolaa ja kilautti itsensä suoraan siihen liikenneympyrän jakajaan (ei muistaakseni kuollut, mutta kunnon tällin sai....)
Joskus ihmettelin jollain palstalla, että en oo koskaan nähnyt mannea ajamassa moottoripyörällä. Mulle vinkattiin vain että jätä pyörä avaimilla Voikkaan Esson mittareille ja käy maksamassa sisällä:Ikkunasta voit katsoa kuinka manne ajaa motskaria...
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
Rizzo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 4:24 pm

Viesti Kirjoittaja Rizzo »

Täällähän lipsutaan hieman aiheesta, vaikka tokihan nuo muutkin rötöstelyt kuulostaa mielenkiintosilta... Ehkä joku haluaa aloittaa ketjun: "Kouvolan konnat" tai jotain vastaavaa. :lol:

Tosiaan, tuosta tapauksestako ei oo uutta tietoa? Jos neljä pidätettiin, niin kuka se neljäs oli, vai oliko veljeksiä kolme + Jokste?
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Neljä vangittu Kouvolan miessurmasta

29.10.2008 15:37

Kouvolan käräjäoikeus vangitsi keskiviikkona neljä miestä viime viikonloppuna Kouvolassa sattuneen ammuskelun vuoksi.

Miehiä epäillään osallisuudesta 27-vuotiaan valkealalaisen miehen kuolemaan.

Ammuskelu sattui kaupungin keskustassa Keskikadulla sunnuntain vastaisena yönä vähän ennen kello puoli neljää. Poliisi otti paikalta poistuneesta autosta kiinni nyt vangitut neljä miestä. He ovat kotoisin Kouvolan seudulta.

STT

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008102 ... 6_uu.shtml
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

"Raikaa laulu suviyössä"... Outoa että porukka on jo vangittu, mutta poliisi ei kerro edelleenkään mitään??? Ootetaan siis seuraavaa Alibia...
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Rizzo kirjoitti:Täällähän lipsutaan hieman aiheesta, vaikka tokihan nuo muutkin rötöstelyt kuulostaa mielenkiintosilta... Ehkä joku haluaa aloittaa ketjun: "Kouvolan konnat" tai jotain vastaavaa. :lol:

Tosiaan, tuosta tapauksestako ei oo uutta tietoa? Jos neljä pidätettiin, niin kuka se neljäs oli, vai oliko veljeksiä kolme + Jokste?
ei olis ollenkaan huono tuo kouvolan surmat tai konnat ketju. ittelle ei nyt vaan muistu ku pari kolme tapausta kouvolasta.

harmi kun frendi on offlines meses niin olis voinnu kysästä kuka se neljäs jannu oli tässä jutussa. kylhän se kerto mut mulla tuo muisti on mitä on. :?
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Vastaa Viestiin