Tappo Raisiossa

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
supre
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:34 pm

Tappo Raisiossa

Viesti Kirjoittaja supre »

Tappo Raisiossa

21.12.2008, 19:12

Eilen aamuna tapahtui Raision Ihalassa puukotus, jonka uhri menehtyi vammoihinsa tänä aamuna.

Ryyppyremmi koolla
Lauantaiaamuna kello 06 jälkeen ilmoitettiin hätäkeskukseen, että Raision Ihalassa on tapahtunut puukotus. Omakotitaloon oli kokoontunut neljän miehen ja kahden naisen seurue. Yhtä miehistä oli lyöty puukolla ylävartaloon.

Kuoli vammoihinsa
35-vuotias turkulaismies toimitettiin ambulanssilla Turun yliopistolliseen keskussairaalaan, missä hän tänä aamuna kuoli. Poliisi otti kiinni talossa olleet. Toinen nainen vapautettiin eilen, mutta muiden osalta kuulusteluihin on humalatilan vuoksi päästy vasta tänään. Tapausta tutkitaan tappona.
Lähde: Alibin verkkosivut

Tämä tapaus jo koskettaa aika läheltä itseäni. Kyseessä on hyvän ystäväni serkku, joka sitten tämän puukotuksen uhriksi joutui.

otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Raision taposta epäilty vangittiin

23.12.2008, 15:06
Turun käräjäoikeus on tänään vanginnut raisiolaisen miehen todennäköisin syin epäiltynä taposta.

Lauantaiaamun kahakka

Vangitseminen liittyy Raisiossa viime lauantaiaamuna tapahtuneeseen puukotukseen, jonka seurauksena 35-vuotias turkulainen mies sai surmansa.

Toinenkin vangitseminen

Käräjäoikeus vangitsi juttuun liittyen myös 31-vuotiaan turkulaisen miehen todennäköisin syin epäiltynä pahoinpitelyrikokseen. Mies oli samassa kahakassa lyönyt yllä mainittua taposta vangittua miestä kävelysauvalla takaraivoon. Poliisi jatkaa jutun tutkintaa.
http://www.alibi.fi/uutiset/raision-tap ... vangittiin
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..

Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Tappo Raisiossa

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

etsiskelinkin tätä juttua, kun kuulin aikanaan, että tästä taposta tullut tuomio oli todella naurettava, joku 1 vuosi tai jotain...onkohan jollain tästä tapauksesta ja tuomiosta lisää tietoa?
jutusta liikkui paljon huhuja aikanaan ja olis kiva tietää tekijöistä jotain, uhrin tunsin jotenkin, mutta tekijät on jääny pimentoon.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"

Vastaa Viestiin