Kimmo Heikkinen, Kouvola - työnnettiin Kymijokeen 15.11.2008

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Kimmo Heikkinen, Kouvola - työnnettiin Kymijokeen 15.11.2008

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Kadonnutta etsitään Kouvolassa
5.1.2009 19:58

Kouvolan poliisi etsii kadonneeksi ilmoitettua 31-vuotiasta Kimmo Petteri Heikkistä.

Heikkinen on nähty viimeksi lauantaina 15. marraskuuta Kouvolan Kuusankosken alueella. Kadonnut on normaalivartaloinen ja 173 senttiä pitkä. Hänen vaatetuksestaan ei ole tarkkaa tietoa.

Poliisi ei ole toistaiseksi sulkenut pois myöskään rikoksen mahdollisuutta.

Kadonneesta tai hänen liikkeistään jotakin tietäviä pyydetään ilmoittamaan havainnostaan Kouvolan poliisiasemalle virka-aikana numeroon 07187 34 144. Tietoja voi laittaa myös sähköpostilla osoitteeseen: [email protected].

STT
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009010 ... 8_uu.shtml

Melko kauan saanut olla kateissa, ennenkuin julkisuuteen tuli.
"Yöperho on koteloitunut"
Wallabi
Harjunpää
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 4:08 pm

Viesti Kirjoittaja Wallabi »

Eikä kuvaa eikä mitään... Vähän on kyllä vaikeata, jos ei satu tuntemaan kyseistä kaveria.
Sweeney
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Loka 30, 2008 12:58 pm

Viesti Kirjoittaja Sweeney »

Luin tosta hetki sitten, mutta nyt vasta mieki huomasin et oli nähty viimeks noin kauan aikaa sitten.. Kuva olis kyllä kiva, vaikka olishan sen varmaan joku tunnistanut jo, jos esim Kouvolassa olis pyöriny. Tai ehkä ei, kun nyt vasta tuli lehtiin tietoa.

Toivottavasti ei missään kymijoessa lepäile.
-Nemo me impune lacessit-
WhoIam
Remington Steele
Viestit: 231
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 6:54 pm

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Juu kuva ois kätevä niin vois sanoa onko kouvolan aluuella näkyillyt.
Viimeksi muokannut WhoIam, Ke Tammi 14, 2009 11:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
miinushka
Olivia Benson
Viestit: 700
Liittynyt: La Elo 23, 2008 1:13 am
Paikkakunta: valtatie 12. varrella

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Oli taas kyllä ne usein manatut "hyvät tuntomerkit". Sopii aika moneen henkilöön. :evil:

Vähän on vaikea pitää silmiään auki yhtään missään, kun ei viitsisi poliiseille ihan joka kymmenes minuutti soittaa että "täällä on nyt kolmekymppinen noin 170 senttinen mies, tulkaapa katsomaan onko tämä se kadonnut Heikkinen".

Kuva helpottaisi kyllä ja myöskin se, että käyttääkö silmälaseja, minkä väriset silmät, minkä värinen ja pituinen tukka (tai kalju!), onko tatuointeja näkyvillä paikoilla ja missäpäin tuota Kouvolan Kuusankoskea on liikkunut, kenen kanssa vaiko yksin.
Noinkin pitkän ajan jälkeen kun annetaan katoaminen yleisön tietoon, olisi kuva miltei pakollinen kriteeri!
Quis custodiet ipsos custodes?
Fance
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: To Touko 15, 2008 12:05 am

Viesti Kirjoittaja Fance »

Joo todella "hyvät" tuntomerkit. Toisaalta 173 senttinen on aika lyhyt kolmikymppiseksi. Itse olen naispuolinen ja 175cm ni kaikki lyhyemmät miehet jää mieleen :D
Kouvola on muutenkin vähän sellanen tappelukaupunki, että jos väärässä seurassa liikkuu niin...yhdyn aikaisempaan, toivottavasti ei kymijoessa lepäile.
yhdenviestin ihme
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Tammi 08, 2009 11:12 pm

Viesti Kirjoittaja yhdenviestin ihme »

no just siellä kymjoessahan tämä tyyppi tais olla. yks ihminen on ollu kopissa jo 20 marraskuuta alkaen tämän katoamisen vuoksi.
kuumies
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Su Tammi 18, 2009 1:26 pm

Viesti Kirjoittaja kuumies »

Mistä olet tälläisen kymijoki jutun saanut tietoosi? Sekoitatko kenties johonkin toiseen tapaukseen vai mistä moinen väite?
yhdenviestin ihme
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Tammi 08, 2009 11:12 pm

Viesti Kirjoittaja yhdenviestin ihme »

kuumies kirjoitti:Mistä olet tälläisen kymijoki jutun saanut tietoosi? Sekoitatko kenties johonkin toiseen tapaukseen vai mistä moinen väite?
en tiiä tunnetko tapauksen, mutta näin oon kuullu ja että tuo yks on vieläkin kopissa tästä katoamisesta.
kuumies
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Su Tammi 18, 2009 1:26 pm

Viesti Kirjoittaja kuumies »

en tiiä tunnetko tapauksen, mutta näin oon kuullu ja että tuo yks on vieläkin kopissa tästä katoamisesta.

Tunnen kyllä Kimmon ja onkin siksi outoo etten oo tälläisestä kuullu. On kyl tullu kuultuu jos jonkin sortin väittämiä sen kohtalosta, mutta mun tietojen mukaan hän on yhä kateissa.Tiedä sitten.
yhdenviestin ihme
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Tammi 08, 2009 11:12 pm

Viesti Kirjoittaja yhdenviestin ihme »

juu niin onkin kadoksissa. mikähän tuossa on ollu ideana että näin myöhään tiedotetaan tuo katoaminen.
kuumies
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Su Tammi 18, 2009 1:26 pm

Viesti Kirjoittaja kuumies »

Eli siis kymijokijuttu on vaan huhu ... :?: Ehkäpä kaikki muut etsintäkeinot on jo käytetty...Kummallista kyl ettei oo viittiny laittaa kuvaa Kimmosta lehteen tms. Mut ainakin irc-galleriassa nimimerkillä kime77 löytyy kyseisen henkilöt kuvia.
yhdenviestin ihme
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Tammi 08, 2009 11:12 pm

Viesti Kirjoittaja yhdenviestin ihme »

no ei se ihan pelkkä huhukaan ole.
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja Matula »

yhdenviestin ihme kirjoitti:no ei se ihan pelkkä huhukaan ole.
On huhu niin kauan kun laitat lähteen tai viitteen väitteellesi tai muuten kertomalla osoitat väitteesi todenperäisyyttä.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

huhu on huhu on huhu...
eikä kenelläkään mitään todisteita "kuulemansa" pohjaksi...


Turha tänne on mitään "Kuulin naapurin kaverin kummilta, että Kymijoesta löytyy" -juttuja postata. PYH.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Vastaa Viestiin