Nuori nainen tappoi Seinäjoella 2009

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: nuori nainen tappoi Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Damien kirjoitti:
kakkonen kirjoitti:Tässä kakkosen ystävä.Satuin olemaan itse vieressa kun kyseinen MURHA tapahtui.Ja kaikki jotka eivät tiedä asiasta mitään,olkaa hiljaa.Ja koska satun tietämään että ette tiedä,Niin OLKAA HILJAA!!!!!
T.Juki Seinäjoelta
Eikös tämä olekaan keskustelupalsta? :shock:
Jaa, kakkonen on ykkönen. Sen lisäksi että tää on keskustelupalsta, käsittääkseni kyseessä oli tappo. Voisitko Juki selventää, kerran sinulla on asiasta ensikäden tietoa?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: nuori nainen tappoi Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja Blues »

kakkonen kirjoitti:Tässä kakkosen ystävä.Satuin olemaan itse vieressa kun kyseinen MURHA tapahtui.Ja kaikki jotka eivät tiedä asiasta mitään,olkaa hiljaa.Ja koska satun tietämään että ette tiedä,Niin OLKAA HILJAA!!!!!
T.Juki Seinäjoelta
No mie ainakin istun, ihan HILJAA tässä sohvannurkassa ja odotan tietoja. Ja koska satun tietämään, etten tiedä, niin voisitko kertoa? Ettei tarviis spekuloida :?
T:Blues ei Seinäjoelta
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
karramurmur
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Ma Joulu 29, 2008 12:50 am

Re: nuori nainen tappoi Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja karramurmur »

Syyte taposta luettiin käräjillä

Julkaistu: 13.08.2009 11:58

Seinäjoen käräjäoikeus alkoi tänään käsitellä tämän vuoden huhtikuussa Seinäjoella yksityisessä kerrostaloasunnossa tapahtunutta miehen kuolemaan johtanutta puukotusta. Tuolloin 21-vuotias nainen löi kerran keittiöveitsellä 44-vuotiasta miestä rintaan. Mies menehtyi välittömästi.

Nainen myöntää teon. Syyttäjä vaatii naiselle kymmenen vuoden ehdotonta vankeustuomiota taposta.


Ilkka.fi:stä bongattu.
Kymmentä vuotta vaaditaan nuorelle naiselle.Edessä tukala tulevaisuus.Puolel pääsee,mut kuitenkin.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: nuori nainen tappoi Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Nainen kävi mielentilatutkimuksessa, jonka mukaan on syyntakeinen vaikka hänen mielensä on ajoittain hiukan horjahdellut. Asia on ollut oikeudessa esillä viimeksi 10.12.2009. Alibin mukaan tuomio tulee tänään.
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: nuori nainen tappoi Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Jos joku tietää uhrin nimen, olisin kiitollinen, jos saisin sen tietooni, vaikka yksärinä. Epäilen nimittäin tunteeni uhrin :?
Älä oleta
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: nuori nainen tappoi Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Edelleen toivon tietoja uhrin henkilöllisyydestä. Mielellään yksityisviestinä.
Älä oleta
kurvijor
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ti Heinä 12, 2011 4:09 pm

Re: Nuori nainen tappoi Seinäjoella 2009

Viesti Kirjoittaja kurvijor »

Johanna Eliisa Hautala sai taposta 9 vuoden tuomion.
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Nuori nainen tappoi Seinäjoella 2009

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Uhrin henkilöllisyyttä vielä(kin) kaipailen. Vaikka yv:nä, jos ei halua nimeä julkistaa.
Älä oleta
häirikkö
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ke Maalis 25, 2009 8:56 pm

Re: Nuori nainen tappoi Seinäjoella 2009

Viesti Kirjoittaja häirikkö »

Severin A kirjoitti:Uhrin henkilöllisyyttä vielä(kin) kaipailen. Vaikka yv:nä, jos ei halua nimeä julkistaa.
Ei millään pahalla, mutta jos olisit tuntenut uhrin niin etkö tosiaan muuta kautta olisi saanut selville jo kolmessa vuodessa kuin netissä kyselemällä!!! :roll:
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Nuori nainen tappoi Seinäjoella 2009

Viesti Kirjoittaja Severin A »

häirikkö kirjoitti:
Severin A kirjoitti:Uhrin henkilöllisyyttä vielä(kin) kaipailen. Vaikka yv:nä, jos ei halua nimeä julkistaa.
Ei millään pahalla, mutta jos olisit tuntenut uhrin niin etkö tosiaan muuta kautta olisi saanut selville jo kolmessa vuodessa kuin netissä kyselemällä!!! :roll:
Yrittänyt olen selvyyttä saada toki perinteisemmin keinoin. Ainoa yhteinen tuttava on kuollut ja itse en ole Seinäjoella käynyt viime kuin pari vuotta ennen tuota tapahtumaa. Kun tiedon tästä keissistä sain, yritin tavoittaa uhriksi epäilemääni henkilöä puhelimitse. Numeronsa ei ollut enää käytössä... Toki olen avoin ehdotuksille, millä selvittää uhrin henkilöllisyys muuta kautta.
Älä oleta
Vastaa Viestiin