Milla Heikkilä, 22 v - surmattiin Karkkilassa v. 2009

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17102
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Milla Heikkilä, 22 v - surmattiin Karkkilassa v. 2009

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

murhamies kirjoitti:Kukaan vanhin ei toivo lapsestaan psykopaatti murhaajaa, sen enempää kuin narkkaria tms, mutta kun elämässä ei voi takeita antaa, ja joskus elämä ei mene niinkuin ite toivoisi...tää on meidän elämää, nää kortit on meille annettu.
Paskapuhetta! Kirjoita tuohon, että suurin osa ei toivo. Sinun mustalaisen kanssa eläneenä pitää tietää varsin hyvin tuo ylivertainen paskakulttuurinne, jossa äidit ottavat lapsiaan mukaan ryöstöretkille: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=1284 "Grillin ryöstäjillä lapset mukana" ja tuore tapaus: Kolmen naisen ja yhden lapsen seurue tunkeutui vanhuksen kotiin... Mitäs luulet näiden "äitien" näille äpäröille opettavan? Vanhusten kunnioittamista, työnteon kannattavuutta, koulutuksen merkitystä? Hä?

Valtiovallan ja RKP:n väheksymä Itä-Euroopan pask... eh, mustalaisten loisiminen Suomessa on taas esimerkki siitä, miten juuri mustalaiset opettavat lapsiaan varastamaan ja kerjäämään. Syy ei ole köyhyys, vaan kulttuuri ja laiskuus.

Kuinka helvetissä edes kehtaat tulla kirjoittamaan, että jokainen äiti toivoo lapselleen hyvää ja lapsestaan työteliästä! Ei ne asiat toivomalla etene. Esimerkkiä pitää näyttää ja nuo mainitsemani esimerkit äitein teoista ovat vain jäävuoren huippu, mutta osoitus siitä, että joissakin kulttuureissa opetetaan jo pienstä pitäen varastamaan ja loisimaan. Sekä tarvittaessa heittäytymään marttyyriksi.
murhamies kirjoitti:En odotakkaan että teistä kukaan toivoisi hänelle mitään muuta kuin pahaa, mutta mä olen hänen ÄITI, joten on turha odottaa että yhtyisin mielipiteeseenne siinä asiassa. Mä toivon hänelle parempaa elämää.
Minä toivon niin yhteiskunnan sekä kanssaihmisten parhaaksi, että elämänsä olisi mahdollisimman lyhyt. Säästyy veronmaksajain rahat sekä jokunen ihmishenki ja tulevien uhrien omaisten mielenterveys.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Scilla
Martin Riggs
Viestit: 627
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 12:22 pm

Re: Milla Heikkilä, 22 v - surmattiin Karkkilassa v. 2009

Viesti Kirjoittaja Scilla »

Mikähän siinä vaimossa/ex-vaimossa on ollut sellaista, että on saanut henkensä pitää alunperin?
Tai onko enemmänkin elossa olevia ex-tyttöystäviä? Miksi vain nämä kaksi on joutuneet näin järjettömien tekojen kohteeksi?
Ei pysty kyllä ymmärtämään sen ensimmäisen uhrin tapauksessa sitä tyyppiä, joka on ensin parvekkelta nähnyt kuristamiset ja sitten vielä pyynnöstä tuonut puukon tälle "sankarille"..
V.V.82
Remington Steele
Viestit: 233
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 3:48 pm
Paikkakunta: Naantali

Re: Milla Heikkilä, 22 v - surmattiin Karkkilassa v. 2009

Viesti Kirjoittaja V.V.82 »

murhamies kirjoitti:...silloin aina huomaan ettei hän ollenkaan käsitä että olisi tehnyt jotain oikeesti väärin, vaan lähinnä kai harmittaa että vaimo vasikoi :(Oliko tämä Avatar tyydyttävä vastaus...parempaa en pysty antamaan.
Joo kiitos vastauksesta. (nikki ei ole avatar, jostain kumman syystä kuvan paikalla lukee vain tuo :) ) Mutta siis siltä näyttää ettei osaa katua tekojaan. Tehtiinkö Nickyalle mielentilatutkimusta ollenkaan? Vaikuttaa kyllä siltä ettei päänupissa ole kaikki kohdillaan, toisaalta hyvä asia on ettei passitettu hoitoon, olis nimittäin vapaana harrastamassa silmien kaivelua ennen kuin huomaisimmekaan.

Ja mitä tuohon äidinrakkauteen tulee niin kyllä ¨murhamies¨mielestäni on siinä oikeassa ettei se rakkaus välttämättä niin vain lopu teki lapsi mitä tahansa, se että hyväksyykö tämän tekoja onkin sitten aivan eri asia.

Olen Doctorin kanssa samaa mieltä tuosta paskakulttuurista mutta käsittääkseni Nickyan äiti ei ole heikäläisiä? ja saiko tämä N ns. kulttuuriin kuuluvan kasvatuksen? Murhamies vaikuttaa ainakin kirjoitusten perusteella ihan fiksulta ihmiseltä, ihmettelenki miten on sekaantunut ¨Hemminkeihin¨ :D Ei pahalla.
murhamies
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 2:22 pm

Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja murhamies »

[quote="Destiny"]Onko ihan viralliselta tasolta todettu,että Nicyalla on jokin mielensairaustila,joka vaatii hoitoa?
Mielentilatutkimuksessa todettiin,että mies on ymmärtänyt tekonsa,joten hänen paikkansa on silloin vankilassa.
Ymmärrän toki,että tietyt traumat voivat muuttaa persoona,muttei se välttämättä tarkoita sitä,että ihminen rupeaa sairaita henkirikoksia tekemään. Esim. Nickyan ensimmäinen naisuhri on kokenut varmasti sellaista äärimmäistä traumaa,jollaista moni ei ole eikä tule koskaan kokemaan. Onko hän ruvennut tämän vuoksi kanssaihmisille vaaralliseksi?

Mielestäni perheen käsissä on valutettu liikaa muiden ihmisten verta.Kyllä se osoittaa tietynlaista piittamattomuutta toisen ihmisten henkeä ja terveyttä kohtaan, vaikka sen kuinka selittäisi paremmaksi.
Liikuttavaa toki lukea,että ei ollut paha poika pienenä yms. mutta kuka on,ainakaan äitin silmissä? Ei varmasti isän ja pojan uhritkaan olleet,heistäkin voisivarmasti kirjoittaa monta liikuttavaa tarinaa.

Mitäpä jos Nickya on vain yksinkertaisesti paha? Hän tietää mitä on tehnyt ja tekee.Ehkä on itselle helmpompi ajatella, että poika on sairas. Vaikka teot vaikuttavat sairailta,ei tekijä välttämättä sitä ole.Tietysti on helppo syyttää lapsuuden traumoja ja sairautta,mutta onko se vaan vastuun välttämistä,taas yksi tapa työntää pää puskaan,edes osittain.

Onko siis Nickyan todettu, ihan lääkäreiden puolesta, olevan psykopaatti tai muuten päästään sairas? Tai olisiko hän vain yksinkertaisesti paha?Miten pahuutta hoidetaan?

"Onko siis Nickyan todettu, ihan lääkäreiden puolesta, olevan psykopaatti tai muuten päästään sairas? Tai olisiko hän vain yksinkertaisesti paha?Miten pahuutta hoidetaan? Ymmärrän toki,että tietyt traumat voivat muuttaa persoona,muttei se välttämättä tarkoita sitä,että ihminen rupeaa sairaita henkirikoksia tekemään. Esim. Nickyan ensimmäinen naisuhri on kokenut varmasti sellaista äärimmäistä traumaa,jollaista moni ei ole eikä tule koskaan kokemaan. Onko hän ruvennut tämän vuoksi kanssaihmisille vaaralliseksi?"
-Kyllä on todettu, mutta psykopatiaa ei välttämättä ruveta hoitamaan koska hoito on vaativaa, eikä tuloksista ole takuuta. Nickyan olisi ptänyt päästä hoitoon ennen kuin tällasia asioita on tapahtunutkaan, mutta yrityksistään huolimatta se ei onnistunut. Mielestäni hän olisi tarvinnut pitkäaikasta hoitoa kunnollisessa psykiatrisessa sairaalassa, mutta kun ei niin ei.
-En usko että kenestäkään tulee "paha" ihan vaan tuosta vaan ykskaks. Uskoisin että sitä edeltää kyllä varmaan aina jokin sellainen asia mikä laukasee pahuuden ihmisessä. Jokaisessa ihmisessähän on myös se toinen puoli, mutta terve ihminen pystyy pitämään sen aisoissa. Kun mieli sairastuu niin se paha voi päästä hallitsemaan ihmistä. Jotkut vain sekoittavat päänsä erilaisilla päihteillä yms peittääkseen sisäisen kipunsa ja unohtaakseen ne asiat jotka on rikkonut ihmisen sisältä, jotkut päätyvät itsemurhaan,jotkut ehkä liittyvät johonkin rikollisryhmään saadakseen kunnioitusta ja voidakseen kokea itsensä sitäkautta hyväksytyksi, jotkut masentuvat ja vetäytyvät kuoreensa ja alkaa välttelemään ihmisiä, tulee pelokkaiksi...ja jotkut sitten päätyvät riistämään hengen viattomilta ihmisiltä. MIKSI??? siinäpä sitä olisikin miettimistä. Kuka voi ennalta tietää miten kenenkin kanssa käy :(
Silloin kun se ensimmäinen asia tapahtui, menin häntä katsomaan putkalle ja kysyin että mitä hän on menny tekemään...silloin Nickya sanoi mulle tyhjä katse silmissään että "äiti, kyllä ihmisen saa tappaa, onhan mutkin tapettu sisältä"...se oli järkyttävää kuulla ja nähdä se tyhjyys hänen silmissään. Että millään ei ole enään väliä. Hänen mielestä kaikki muut sai tappaa paitsi mua kun mä olen hänen äiti. (Kait hän jotenkin mielsi asian jossain mielensä syvyyksissä niin että mä en koskaan satuttaisi häntä ja että mä olen ainut jonka rakkauteen hän voi aina luottaa). Silloinkin toivoin hänen pääsevän hoitoon...ei päässyt silloin, eikä päässyt nyt. Eikä varmaan pääse jatkossakaan :( En tiedä mikä vaikuttaa siihen kuka uhriksi on joutunut, vai onko se jonkinlaista sattumaa...en tiedä. Ei siihen kukaan varmaan osaa vastata...ei ehkä Nickya itekkään.
"Mielestäni perheen käsissä on valutettu liikaa muiden ihmisten verta.Kyllä se osoittaa tietynlaista piittamattomuutta toisen ihmisten henkeä ja terveyttä kohtaan, vaikka sen kuinka selittäisi paremmaksi.
Liikuttavaa toki lukea,että ei ollut paha poika pienenä yms. mutta kuka on,ainakaan äitin silmissä? Ei varmasti isän ja pojan uhritkaan olleet,heistäkin voisivarmasti kirjoittaa monta liikuttavaa tarinaa."

-Perheen...siis Hemmin ja NIckyan...Hemmin asiaahan tässä ei nyt käsitellä, ne on aivan toisenlaisia juttuja tietääkseni kuin nämä Nickyan tekemiset. Tosin, olen sitä mieltä että ketään ei saa tappaa, mutta nyt en puhu Hemmin teoista. Toisen ihmisen veren vuodattaminen on aina paha! Olen siinä ihan samaa mieltä kanssasi. (Joskus ei ole vaihtoehtoa, joskus on kyse siitä että jompikumpi kuolee itse tai se toinen. Siinä on sitten itse tehtävä valinta että mitä tekee.) Se voi sattua kenen kohdalle tahansa. maailma on niin pahan vallassa nykyään. Tuo on ihan yleisellä tasolla kirjoitettu.
-Niin, en voi sanoa isän enkä pojan uhreista, minkälaisia he on olleet lapsina...valitettavasti minulla ei ole siitä tietoa. Pointtihan mulla oli tuossa se että ei Nickya ole ollut AINA paha, vaan ihan tavallinen iloinen ja ihana lapsi. Ja mulla ei ole koskaan ollut tapana puolustaa poikiani silloin jos he on oikeesti tehneet jotain pahaa...mikä selviääkin tuolta jostain aiemmista kirjoituksistani. Kyllä ne on joutuneet käydä asiat aina selvittämässä ja anteeksi pyytämässä kun aihetta on ollut. Olen aina tiedostanut heidän virheensä, mutta myös heidän ihanuutensa. En usko että kukaan on vain paha ja tuhma, tai vain hyvä ja kiltti. Lapset on lapsia ja heillä on aina myös lasten toilailut. Se on sitä kasvamista.

"Mitäpä jos Nickya on vain yksinkertaisesti paha? Hän tietää mitä on tehnyt ja tekee.Ehkä on itselle helmpompi ajatella, että poika on sairas. Vaikka teot vaikuttavat sairailta,ei tekijä välttämättä sitä ole.Tietysti on helppo syyttää lapsuuden traumoja ja sairautta,mutta onko se vaan vastuun välttämistä,taas yksi tapa työntää pää puskaan,edes osittain."
-No, tää on taas tätä samaa jauhamista, joten tähän ei lienee tarpeen vastata mitään. -Jokainen joka mut TUNTEE , tietää että tapanani ei ole ollut työntä päätäni puskaan missään tilanteessa.
Kiitos kannanotosta.
murhamies
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 2:22 pm

Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja murhamies »

Doctor Lecter kirjoitti:
murhamies kirjoitti:Kukaan vanhin ei toivo lapsestaan psykopaatti murhaajaa, sen enempää kuin narkkaria tms, mutta kun elämässä ei voi takeita antaa, ja joskus elämä ei mene niinkuin ite toivoisi...tää on meidän elämää, nää kortit on meille annettu.
Paskapuhetta! Kirjoita tuohon, että suurin osa ei toivo. Sinun mustalaisen kanssa eläneenä pitää tietää varsin hyvin tuo ylivertainen paskakulttuurinne, jossa äidit ottavat lapsiaan mukaan ryöstöretkille: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=1284 "Grillin ryöstäjillä lapset mukana" ja tuore tapaus: Kolmen naisen ja yhden lapsen seurue tunkeutui vanhuksen kotiin... Mitäs luulet näiden "äitien" näille äpäröille opettavan? Vanhusten kunnioittamista, työnteon kannattavuutta, koulutuksen merkitystä? Hä?
Tähän joudun vain toteamaan että kultturi ei ole minun kulttuurini eikä perheeni kulttuuri. Edes Hemmi ei elänyt Romani kulttuurin mukaan vaikka onkin romani. Hemmi toki kiivaan luonteensa ehkä oli perinyt sieltä, mutta veikkaisin että aika paljon luonteen kiivautta löytyy myös monista meikäläisistä (valkolaisista). Joten näissä asiaoissa joita nyt käsitellään ei ole minkään valtakunnan kulttuurilla mitään tekoa.
-Korjaan sitten sen että YLEENSÄ kukaan vanhin ei toivo lapsestaan psykopaatti murhaajaa...en kyllä tiedä ketään romaniakaan joka sellaista olisi toivonut. Mutta jos sä tunnet, niin pointsit siitä sulle :) Varkaita ja vanhusten ryöstäjiä ym roistoja valitettavasti löytyy myös meistä vaaleista, mutta en usko että useimpioen vanhemmat on sellaista lapsilleen kuitenkaan opettaneet, vaan kummasti sellasia tapoja vaan jostain aina opitaan :(
Ystävällisesti myös totean että sinun tapasi kirjoittaa ja ilmaista mieltäsi on sen kaltainen ettei kirjoituksiasi kannata tämän enempää noteerata. liekö olet romani kulttuurista kiivautesi ja ruman tapasi kirjoittaa perinyt, kun ilmeisesti näitä ominaisuuksia ei mielestäsi muualta löydy ;) Joten se tästä... Mukavaa kesän latkoa sulle.


Valtiovallan ja RKP:n väheksymä Itä-Euroopan pask... eh, mustalaisten loisiminen Suomessa on taas esimerkki siitä, miten juuri mustalaiset opettavat lapsiaan varastamaan ja kerjäämään. Syy ei ole köyhyys, vaan kulttuuri ja laiskuus.

Kuinka helvetissä edes kehtaat tulla kirjoittamaan, että jokainen äiti toivoo lapselleen hyvää ja lapsestaan työteliästä! Ei ne asiat toivomalla etene. Esimerkkiä pitää näyttää ja nuo mainitsemani esimerkit äitein teoista ovat vain jäävuoren huippu, mutta osoitus siitä, että joissakin kulttuureissa opetetaan jo pienstä pitäen varastamaan ja loisimaan. Sekä tarvittaessa heittäytymään marttyyriksi.
murhamies kirjoitti:En odotakkaan että teistä kukaan toivoisi hänelle mitään muuta kuin pahaa, mutta mä olen hänen ÄITI, joten on turha odottaa että yhtyisin mielipiteeseenne siinä asiassa. Mä toivon hänelle parempaa elämää.
Minä toivon niin yhteiskunnan sekä kanssaihmisten parhaaksi, että elämänsä olisi mahdollisimman lyhyt. Säästyy veronmaksajain rahat sekä jokunen ihmishenki ja tulevien uhrien omaisten mielenterveys.
murhamies
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 2:22 pm

Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja murhamies »

Scilla kirjoitti:Mikähän siinä vaimossa/ex-vaimossa on ollut sellaista, että on saanut henkensä pitää alunperin?
Tai onko enemmänkin elossa olevia ex-tyttöystäviä? Miksi vain nämä kaksi on joutuneet näin järjettömien tekojen kohteeksi?
Ei pysty kyllä ymmärtämään sen ensimmäisen uhrin tapauksessa sitä tyyppiä, joka on ensin parvekkelta nähnyt kuristamiset ja sitten vielä pyynnöstä tuonut puukon tälle "sankarille"..
Kyllähän niitä ex-tyttöystäviä ja tietämäni mukaan kaikki on ihan elossa ja voivat ihan hyvin. Näistä uhreista ei kumpikaan ole ollut millään lailla Nickyan tyttöystävä. Pelkkiä tuttavia, vaikka joku lehti jossain ensimmäisen uhrin kohdalla väitti että oli tyttöystävä. Ei ollut.
murhamies
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 2:22 pm

Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja murhamies »

V.V.82 kirjoitti:
murhamies kirjoitti:...silloin aina huomaan ettei hän ollenkaan käsitä että olisi tehnyt jotain oikeesti väärin, vaan lähinnä kai harmittaa että vaimo vasikoi :(Oliko tämä Avatar tyydyttävä vastaus...parempaa en pysty antamaan.
Joo kiitos vastauksesta. (nikki ei ole avatar, jostain kumman syystä kuvan paikalla lukee vain tuo :) ) Mutta siis siltä näyttää ettei osaa katua tekojaan. Tehtiinkö Nickyalle mielentilatutkimusta ollenkaan? Vaikuttaa kyllä siltä ettei päänupissa ole kaikki kohdillaan, toisaalta hyvä asia on ettei passitettu hoitoon, olis nimittäin vapaana harrastamassa silmien kaivelua ennen kuin huomaisimmekaan.

Ja mitä tuohon äidinrakkauteen tulee niin kyllä ¨murhamies¨mielestäni on siinä oikeassa ettei se rakkaus välttämättä niin vain lopu teki lapsi mitä tahansa, se että hyväksyykö tämän tekoja onkin sitten aivan eri asia.

Olen Doctorin kanssa samaa mieltä tuosta paskakulttuurista mutta käsittääkseni Nickyan äiti ei ole heikäläisiä? ja saiko tämä N ns. kulttuuriin kuuluvan kasvatuksen? Murhamies vaikuttaa ainakin kirjoitusten perusteella ihan fiksulta ihmiseltä, ihmettelenki miten on sekaantunut ¨Hemminkeihin¨ :D Ei pahalla.
- Tehtiin mielentila tutkimus. Siellähän hänet todettiin että on tehnyt teon täydessä ymmärryksessä. (ja sai diaknoosin psykopaatti) Ja kai siellä tehtiin myös se vaarallisuus arvio.
Itse olen kyllä sitä mieltä että kukaan, EI KUKAAN joka tekee tuollasen teon ole täydessä ymmärryksessä. Koska terve ihminen ei tee tuollasia tekoja. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Jossainhan viiraa ja pahasti jokaisella joka riistää hengen toiselta tavalla tai toisella. Ainoastaan jos joudut itseäsi tai läheistäsi puolustaaksesi tilanteeseen jossa toiselta lähtee henki ( tai vaihtoehtona on että itseltä lähtee henki), voin sen jotenkin ymmärtää.
-Meidän lapset ei ole saanut romani kulttuurin kasvatusta koska emme ole eläneet sen kulttuurin mukaan. En kuitenkaan ylenkatso romaneita, siellä on paljon hienoja ihmisiä ja kultturissaan on myös paljon hyviä asioita joista voisi moni suomalainen ottaa oppia.Lapset on kuitenkin meillä opetettu kunnioittamaan vanhempia ihmisiä ja aina on opetettu että jokainen ihminen on saman arvoinen rotuun tai mihinkään muuhunkaan katsomatta. Kun lapset on kasvaneet on ne toki saaneet itse päättää kummalle puolelle keikahtavat, mutta kaikki on aina eläneet vaaleitten porukoissa,eikä heillä ole juurikaan ollut romaneissa ystäviä...joitain koulukavereita ehkä. Ainoastaan Nickya sitten otti tämän vaimon joka on myös puoliksi romani, mutta myöskään hän ei ole elänyt romanien parissa vaan on elänyt ihan suomalaista elämää aina. Ja on aivan ihana nuori nainen joka surukseni on joutunut käymään kovan koulun läpi Nickyan takia :(

"ihmettelenki miten on sekaantunut ¨Hemminkeihin¨ :D Ei pahalla."

- Myös minut on kasvatettu niin että jokainen ihminen on saman arvoinen riippumatta siitä mitä kultturia hän edustaa. Nuorena 17 vuotiaana rakastuin Hemmiin ja siitä se lähti. Mulle oli ihan sama mitä "rotua" hän oli. Mulle oli ihan sama vaikka olis ollu intiaani. vain IHMINEN merkitsee. Se mitä tuo ihminen oli mulle, miten kohteli mua yms. kun menin naimisiin en nainut sukua enkä kulttuuria, vain tuon miehen. Liitto kestikin 30 vuotta, mikä on jo melkoinen saavutus missä tahansa kultturissa nykypäivänä. Toisekseen Hemmi oli työelämässä siihen saakka kunnes joutui työtapaturma eläkkeelle pudottuaan katolta jota oli maalaamassa.
Jokaisella on menneisyytensä, eikä menneisyyden tarvitse antaa pilata tulevaisuutta. Ihmiset muuttuu iänmyötä...jotkut jopa parempaan suuntaankin joskus. Jokaisessa meissä on vikamme ja jokainen me tehdään virheitä ja vääriä valintoja. Kukaan ei ole täydellinen. kun menin naimisiin lupasin rakastaa niin myötä kuin vastoin käymisissä, en siis ajatellut että kun tuli ne vastoinkäymisten ajat niin sitten se on loppu. Yhdessä mentiin läpi niin ylä kuin alamäetkin. Loppuun saakka.
Final7
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 12:01 pm
Paikkakunta: Harjavalta
Viesti:

Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Final7 »

Nämä kirjoitukset läpilukeneena ihmettelen miksei suomessa ole kuolemantuomiota tai vaihtoehtoisesti siperiaan karkoitusta...
Ihminen jolla ei ole mitään rajoituksia vahingoittaa tai surmata toista ihmistä. Ansaitsisi ankarimman rangaistuksen.
Itse en pystyisi edes lyömään toista ihmistä, vaikka kokoni ja voimieni kanssa se olisi helppoa...
Toisten hätä ja tuska satuttaa yhtälailla minua.
murhamies
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 2:22 pm

Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja murhamies »

Final7 kirjoitti:Nämä kirjoitukset läpilukeneena ihmettelen miksei suomessa ole kuolemantuomiota tai vaihtoehtoisesti siperiaan karkoitusta...
Ihminen jolla ei ole mitään rajoituksia vahingoittaa tai surmata toista ihmistä. Ansaitsisi ankarimman rangaistuksen.
Itse en pystyisi edes lyömään toista ihmistä, vaikka kokoni ja voimieni kanssa se olisi helppoa...
Toisten hätä ja tuska satuttaa yhtälailla minua.
Sanoppa muuta...no, oikeestaan kuolemantuomion kannalla en ole koska mun mielestä vain Jumala voi päättää ihmisen elämästä ja kuolemasta....mutta, elinkautinen saisi olla elinkautinen, eikä mikään 12-20v keskimäärin. siinä kerkii tehdä vielä paljon paha kun pääsee pois (jos on suht nuori linnaan joutuessaan, kuten esim. Nickya) jos ei ole järki linnassa kasvanut...ja harvoinpa se siellä kasvaa. Mikään tuomio ei muuta tapahtunutta, mutta ainakaan ei saisi enään mahdollisuutta toistaa tekoaan :(
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8239
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

murhamies kirjoitti:Sanoppa muuta...no, oikeestaan kuolemantuomion kannalla en ole koska mun mielestä vain Jumala voi päättää ihmisen elämästä ja kuolemasta....mutta, elinkautinen saisi olla elinkautinen, eikä mikään 12-20v keskimäärin. siinä kerkii tehdä vielä paljon paha kun pääsee pois (jos on suht nuori linnaan joutuessaan, kuten esim. Nickya) jos ei ole järki linnassa kasvanut...ja harvoinpa se siellä kasvaa. Mikään tuomio ei muuta tapahtunutta, mutta ainakaan ei saisi enään mahdollisuutta toistaa tekoaan :(
No nytpä päästiin asian ytimeen. Sinulla on siis huusollissasi ollut kaksi jumallaa tai vähintään jumalan päätösten toteuttajaa.
Hemmin tekoja olet sujuvasti vähätellyt. Sehän oli yksi paska ihmisten puukottaja, milloin milläkin verukkeella. Olet sitä mieltä että siinä luukussa missä Nickyakin asui ei ollut mitään vikaa? Ihan oikeasti? Ethän sinä senkään paskan teoista ole oikeudellisesti vastuussa, mutta mietippä vähän oikeasti sitä teidänkin elämää ennen. Ole edes itsellesi rehellinen, kasvatus meni vituiksi, osittain varmaan sinun ansiosta, pääosin Hemmin ansiosta.
Eihän mitenkään voi sanoa että Hemmin tapot vaikutti lapsiin, eihän?
Luulet varmaan että se on ihan normaalia et isukit tappaa?
Tuotan sinulle nyt hirveän pettymyksen ja kerron sinulle ettei näin ole, ei normaali isukit käy paremman tekemisen puutteessa tappamassa ihmisiä, sillä on vaikutusta lapsiin jos niitä on.
Toisaalta ymmärrän sinun vuodatustasi tänne, mutta toisaalta myöhästä pyristellä kun paska on jo housussa.
Jossakin viestissäsi kerroit mustalaiskulttuurista, kuinka se on ihanaa kun he kunnioittavat vanhempia. Siihen pieni lisäys, vain vanhempia mustalaisia. Vanhemmat valkolaiset ovat heille ns. huonosti käveleviä lompakoita.
Toi kiinnostaa, miksi poikasi vaihtelee nimeään? Eikö Ärling ole sopiva nimi? Vai tuliko Ärlingin suvulta käsky vaihtaa koko nimi? Jos se paska oma-aloitteisesti vaihtaa nimeään niin siinähän se kieltää sukujuurensa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
murhamies
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 2:22 pm

Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja murhamies »

kakkosurpo kirjoitti:
murhamies kirjoitti:Sanoppa muuta...no, oikeestaan kuolemantuomion kannalla en ole koska mun mielestä vain Jumala voi päättää ihmisen elämästä ja kuolemasta....mutta, elinkautinen saisi olla elinkautinen, eikä mikään 12-20v keskimäärin. siinä kerkii tehdä vielä paljon paha kun pääsee pois (jos on suht nuori linnaan joutuessaan, kuten esim. Nickya) jos ei ole järki linnassa kasvanut...ja harvoinpa se siellä kasvaa. Mikään tuomio ei muuta tapahtunutta, mutta ainakaan ei saisi enään mahdollisuutta toistaa tekoaan :(
No nytpä päästiin asian ytimeen. Sinulla on siis huusollissasi ollut kaksi jumallaa tai vähintään jumalan päätösten toteuttajaa.
- No eipä todellakaan. Olen vaan sitä mieltä että Jumalalla yksin on oikeus päättää ihmisen elämsätä ja kuolemasta. Teot ei ole ollut mulle mitenkään mieleen, enkä mä ole myöskään kumpaakaan kehottanut sellaisiin tekoihon. Mulla ei ole tosiaan ole kummankaan asian kanssa mitään tekemistä

Hemmin tekoja olet sujuvasti vähätellyt. Sehän oli yksi paska ihmisten puukottaja, milloin milläkin verukkeella. Olet sitä mieltä että siinä luukussa missä Nickyakin asui ei ollut mitään vikaa? Ihan oikeasti? Ethän sinä senkään paskan teoista ole oikeudellisesti vastuussa, mutta mietippä vähän oikeasti sitä teidänkin elämää ennen. Ole edes itsellesi rehellinen, kasvatus meni vituiksi, osittain varmaan sinun ansiosta, pääosin Hemmin ansiosta.
Eihän mitenkään voi sanoa että Hemmin tapot vaikutti lapsiin, eihän?
Luulet varmaan että se on ihan normaalia et isukit tappaa?
Tuotan sinulle nyt hirveän pettymyksen ja kerron sinulle ettei näin ole, ei normaali isukit käy paremman tekemisen puutteessa tappamassa ihmisiä, sillä on vaikutusta lapsiin jos niitä on.
Toisaalta ymmärrän sinun vuodatustasi tänne, mutta toisaalta myöhästä pyristellä kun paska on jo housussa.
-HUOH...kirjoitat ihan kuin Hemmi olisi heilunut puukon kanssa alvariinsa siellä ja täällä :O Hemmi on kaksi kertaa tarttunut puukkoon (toki kumpikin on liikaa). Ensimmäinen oli tapahtunut jo -(70-luvulla) siis paljon ennen kuin me ollaan edes tunnettu ja lapset ei missään vaiheessa lapsina edes tienneet koko asiasta, joten SE tapaus ei ole voinut lapsiin mitenkään vaikuttaa. Enkä koskaan missään ole väittänyt ettei se toinen Hemmin tekemä tappo olisi vaikuttanut lapsiin...tottakai se on vaikuttanut, meihin jokaiseen. Sehän nyt on päivän selvää. Mutta...lasten ongelmat vaan on alkanut jo paljon ennen kuin se asia edes tapahtui. Mutta joo, se että isä joutuu taposta vankilaan ei tosiaankaan ole ollut lapsille mikään helppo juttu,(Varmaan myös isänsä teko on vaikuttanut poikien mieleen, mutta siinä vaiheessa Nickyallakin oli ikää jo sen verran että hän tiesi miksi se asia tapahtui ja että jos niin ei olisi tapahtunut, olisi tapahtunut toisin päin.) mutta, paljon ennen sitä on tapahtunut sellaista mikä on rikkonut esim. Nickyan mielen. Joo, se ei ole mikään puolustus tms...mutta se on kuitenkin tapahtunut tosiasia jota ei sun keuhkoominen muuta mihinkään. Joten...kun et mitään oikeesti tiedä, niin älä viitti niin kauheesti keuhkota, ja se on toisekseen kauheen rumaa käytöstä. Enkä koita mihinkään pyristellä, koska mulla ei ole mitään tarvetta pyristellä mihinkään suuntaan...enkä VUODATA mitään (enkä kaipaa sun ymmärrystäsi millään lailla). Ihan vaan normaalisti kirjoitan (ja paljon asiallisemmin kuin sinä ikinä), ja koitan parhaani mukaan vastailla toisten mieltä askarruttaviin kysymyksiin...mikä ei toisaalta tarkoita sitä että mun pitäisi jokainen menneden vuosien mielenliikkeeni ja ajatukseni ja tuntemukseni tänne kirjoittaa. Koitan pysyä asialinjalla ...koita sinäkin jos vaan suinkin pystyt ;)

Jossakin viestissäsi kerroit mustalaiskulttuurista, kuinka se on ihanaa kun he kunnioittavat vanhempia. Siihen pieni lisäys, vain vanhempia mustalaisia. Vanhemmat valkolaiset ovat heille ns. huonosti käveleviä lompakoita.
- Tiedän että tuo on totta monen kohdalla, enkä kyllä muista että noin olisin missään edes kirjoittanut. Kirjoitin että en ylenkatso romaneita, että siellä on paljon hienoja ihmisiä ja kulttuurissa on paljon sellaista mistä me suomalaisetkin voitaisiin ottaa oppia. (kuten kodin puhtaus, vanhemmille ei haistatella eikä kiroilla yms, eikä käyttäydytä rumasti, pukeudutaan asiallisesti, eikä kuleta puolialastomana vanhempien( siis äidin ja isän tai isovanhempien) edessä. Huolehditaan omista vanhemmista että heillä on kaikki hyvin, eikä niitä laiteta laitoksiin virumaan ja jätetä sinne...kuten monet meikäläiset tekee). Näitä asioita tarkoitin lähinnä. Myös romaneissa on kunnon ihmisiä, jotka opiskelee ja käy työssä ym. ei kaikki suomalaisetkaan ole niin kauheen fiksua...kyllä meistä löytyy jos jonkinlaista rosvoa ja muuta huonosti käyttäytyvää ihmistä.

Toi kiinnostaa, miksi poikasi vaihtelee nimeään? Eikö Ärling ole sopiva nimi? Vai tuliko Ärlingin suvulta käsky vaihtaa koko nimi? Jos se paska oma-aloitteisesti vaihtaa nimeään niin siinähän se kieltää sukujuurensa.

- En tiedä miksi hän vaihtelee etunimeään, mutta sukunimen vaihto on ollut koko perheen sisäinen juttu...koska mä en halunnut pitää enään Ärlingin sukunimeä...se liittyi tähän Hemmin tappo hommaan että mun oli toimittava näin... ja lapset halusivat ottaa sitten myös mun sukunimen... Siihen ei liity mitään sen kummallisempaa.
no names
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 3:46 am
Paikkakunta: Babylon

Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja no names »

Nostan virtualihattua kun Nickyan mutsi tulee tänne kertomaan oman näkemyksen. Mutta siitä ei päästä mihinkään, että tuo paskakasa Nikyä on pilannut monen ihmisen loppuelämän.

Voisi narsistikahelipsykopaatti tehdä yhteiskunnalle palveluksen ja puhkoa kummatkin silmänsä ja vetää ittensä sen jälkeen köydenjatkoksi.

Todella vastoinmielinen paskaläjä kun pisti kylmäksi Millan... ja mikähän se motiivi oli???? Läppärin, kännykän pölliminen.... Ei vitsi, pistää vihaks :twisted:
Dead man no tales.
murhamies
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 2:22 pm

Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja murhamies »

no names kirjoitti:Nostan virtualihattua kun Nickyan mutsi tulee tänne kertomaan oman näkemyksen. Mutta siitä ei päästä mihinkään, että tuo paskakasa Nikyä on pilannut monen ihmisen loppuelämän.

Voisi narsistikahelipsykopaatti tehdä yhteiskunnalle palveluksen ja puhkoa kummatkin silmänsä ja vetää ittensä sen jälkeen köydenjatkoksi.

Todella vastoinmielinen paskaläjä kun pisti kylmäksi Millan... ja mikähän se motiivi oli???? Läppärin, kännykän pölliminen.... Ei vitsi, pistää vihaks :twisted:
-Olen samaa mieltä siitä että Nickya on pilannut turhan monen ihmisen loppuelämän...mutta jos hän puhkoo silmänsä, niin ei hän sit näe vetää itteensä köydenjatkoksi...hmmm...paitsi jos käy valmiiksi sen köyden päähän ja sit puhkoo silmät ja sit hyppää tuolilta alas. Joo, niin se vois onnistua. Mut arvaappa mitä...vankilassa on tosi vaikee saada köyttä...mutta, voihan se olla että hän vielä jollain lailla sen hengen iteltään ottaa ennenkuin tuomio on lusittu.

Ja musta kanssa olis kiva tietää mikähän oli motiivi...mulle sellasta ei ole vieläkään kerrottu, en tiedä oliko sitä vaiko eikö ollut :( Toisaalta...en usko että sellasta tekoon oikeuttavaa motiivia voisi edes olla olemassa....Niinpä...pistää se vihaksi täälläkin...
no names
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 3:46 am
Paikkakunta: Babylon

Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja no names »

-Olen samaa mieltä siitä että Nickya on pilannut turhan monen ihmisen loppuelämän...mutta jos hän puhkoo silmänsä, niin ei hän sit näe vetää itteensä köydenjatkoksi...hmmm...paitsi jos käy valmiiksi sen köyden päähän ja sit puhkoo silmät ja sit hyppää tuolilta alas. Joo, niin se vois onnistua. Mut arvaappa mitä...vankilassa on tosi vaikee saada köyttä...mutta, voihan se olla että hän vielä jollain lailla sen hengen iteltään ottaa ennenkuin tuomio on lusittu.

Ja musta kanssa olis kiva tietää mikähän oli motiivi...mulle sellasta ei ole vieläkään kerrottu, en tiedä oliko sitä vaiko eikö ollut :( Toisaalta...en usko että sellasta tekoon oikeuttavaa motiivia voisi edes olla olemassa....Niinpä...pistää se vihaksi täälläkin...
Tuo silmiensä puhkominen ja jojoon veto oli kuvainnollista.

Hienoa kun tulet omalla nimellä kertomaan oman näkemyksesi asiasta. Se on vaan totta, että Äidit on äitejä ja rakastavat jälkikasvuaan vaikka ne olisi tehneet pahaa. Voimia Sinulle ja toivotaan jotta Nikya ei pääsisi enää pilaamaan kenenkään elämää.
Dead man no tales.
murhamies
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 2:22 pm

Re: Milla Heikkilä, 22 v - surmattiin Karkkilassa v. 2009

Viesti Kirjoittaja murhamies »

"Tuo silmiensä puhkominen ja jojoon veto oli kuvainnollista.

Hienoa kun tulet omalla nimellä kertomaan oman näkemyksesi asiasta. Se on vaan totta, että Äidit on äitejä ja rakastavat jälkikasvuaan vaikka ne olisi tehneet pahaa. Voimia Sinulle ja toivotaan jotta Nikya ei pääsisi enää pilaamaan kenenkään elämää."

-Niinpä. Mut näillä mennään ja kiitos...
Vastaa Viestiin