Skinit tappoivat urheilijapojan - Tampere -91

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
kapteeni
Frank Drebin
Viestit: 391
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 7:13 pm

Viesti Kirjoittaja kapteeni »

Skinit eivät tee eroa rehellisen työssäkäyvän ja rikollisen tummaihoisen välillä. Ei muuta kuin kimppuun vaan kymmenen yhtä vastaan. Skinit ovat huomionkipeätä ja säälittävää pohjasakkaa. Maahanmuuttajista sentään enemmistö edes yrittää hankkia toimeentulon rehellisesti. En ole masiiviisen maahanmuuton kannattaja ja mielestäni esim. Ruotsissa on menty metsään. Mutta skinit voisi lastata samaan proomuun kuin rikolliset maahanmuuttajat ja hinata jonnekin avomerelle.
sqeeze
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: To Touko 17, 2007 12:10 am

Viesti Kirjoittaja sqeeze »

En tiedä lukiko kapteeni aiempia kirjoituksiani vai ei, mutta missään nimessä ei pidä yleistää niin rankasti. Osa on vain "aatteenmiehiä" ja ei sinänsä halua vahingoittaa yhtään ketään. Ja on hyvä pitää mielessä, että skinheadeilla ei alunperin ollut mitään tekemistä natsismin/muukalaisvihan kanssa. Uusnatsit vaan jossain vaiheessa ottivat skinhead tyylin omakseen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Skinhead

Eikä nyt niin, että haluaisin puolustaa rikoksentekijöitä tms. Puhun vaan siksi koska tosiaan tunnen kyseisen aatteen edustajia ja usein keskustellut heidän kanssa heidän aatteestaan.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Skineissä on sekä että porukkaa. On työssä käyviä, perheellisiä patriootteja, joita tunnen jotka ovat mitä mukavampia ja rehellisimpiä tyyppejä! Sitten on näitä ei niin kivoja tyyppejä, jotka ovat rikollisia ja linnakundeja ja jotka hakkaavat tuolla kännipäissään. Ei siinä saisivat skinit mennäkin tuonne Tampereen keskustorille, tulis pesäpallomailalle töitä. Siellähän noita mustalaisia ja pakolaisählämi neekereitä on, jotka muuta teekkään kuin pahaa.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Sami kirjoitti:Skineissä on sekä että porukkaa. On työssä käyviä, perheellisiä patriootteja, joita tunnen jotka ovat mitä mukavampia ja rehellisimpiä tyyppejä! Sitten on näitä ei niin kivoja tyyppejä, jotka ovat rikollisia ja linnakundeja ja jotka hakkaavat tuolla kännipäissään. Ei siinä saisivat skinit mennäkin tuonne Tampereen keskustorille, tulis pesäpallomailalle töitä. Siellähän noita mustalaisia ja pakolaisählämi neekereitä on, jotka muuta teekkään kuin pahaa.
Tuota, eiköhän myöskin noissa parjaamissasi pakolaisissa ole "sekä että porukkaa", kuten yleensäkkin ihmisissä, omituista miten ihannoit selvästi väkivaltaa kannattavaa joukkiota (joka kohdistuu välillä täysin random-ihmisiin kuten itsekkin sanot) mutta samaan hengenvetoon nostat esille vihasi mustien tekemää väkivaltaa kohtaan. Rikollisuus on hyväksyttävää toisten ihmisten tekemänä mutta puolestaan paheksuttavaa toisten tekemänä, ristiriitaista.
kapteeni kirjoitti:Skinit eivät tee eroa rehellisen työssäkäyvän ja rikollisen tummaihoisen välillä. Ei muuta kuin kimppuun vaan kymmenen yhtä vastaan. Skinit ovat huomionkipeätä ja säälittävää pohjasakkaa. Maahanmuuttajista sentään enemmistö edes yrittää hankkia toimeentulon rehellisesti. En ole masiiviisen maahanmuuton kannattaja ja mielestäni esim. Ruotsissa on menty metsään. Mutta skinit voisi lastata samaan proomuun kuin rikolliset maahanmuuttajat ja hinata jonnekin avomerelle.
Tässä aika sanatarkasti myös minun mielipiteeni. Tosin en ole Ruotsin tilanteeseen sen pahemmin perehtynyt.
Yhdyssana
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Kesä 18, 2007 3:50 pm

Viesti Kirjoittaja Yhdyssana »

Rasistiset skinit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.
Mutta kaikeksi onneksi "ne" ovat myös liian typeriä minkäänlaiseen kunnolla organisoituun ja suunnitelmalliseen toimintaan ja täten heistä ei ikinä tule olemaan todellista uhkaa länsimaiselle yhteiskuntajärjestykselle.
Sääli vain näiden sankareiden satuinnaisia väkivallan uhreja.
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Noh samapa se minulle mitä puhut. ^ Olen rasisti, mutta en skini. :P Haluaisin nähdä kun bombay ja yhdyssana sanoisivat skineille päin naamaa. :lol:
Tattoo
Hetty Wainthropp
Viestit: 478
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 2:28 am

Viesti Kirjoittaja Tattoo »

Bombayn ja yhdysanan kanssa samaa mieltä "natsi skineistä" ja sanon takuulla päin naamaa, kuulin kerran huhua että olis "nutipäitä"ajelutettu peräkontissa;) että terviisiä vaan niillekkin jos lukee, no hard feelings :lol: ...siitä nyt on jo aikaa

Tollaiset satunnaiset ja tarkoituksettomat väkivallanteot on aina surullisia, oli tekijät sitten mihin ryhmää tahansa kuuluvia, tai kuulumattomia.

Turha tähän on pakolaispolitiikkaa sotkea, se tapettu oli suomalainen, ei siltäkään taidettu kysyä että ootkos duunissa ja onko rikrek. puhdas?
Viimeksi muokannut Tattoo, To Heinä 26, 2007 12:10 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yhdyssana
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Kesä 18, 2007 3:50 pm

Viesti Kirjoittaja Yhdyssana »

Sami kirjoitti:Noh samapa se minulle mitä puhut. ^ Olen rasisti, mutta en skini. :P Haluaisin nähdä kun bombay ja yhdyssana sanoisivat skineille päin naamaa. :lol:
Minusta oletettavasti väkivaltaisten henkilöiden kanssa "riidan haastaminen" tai edes muutoin kontaktissa oleminen on varsin yksiselitteisesti tyhmää....
Ja minä pyrin välttämään tyhmien asioiden tekemistä.

Ps. Käytkös sä usein vittuilemassa "neekeri" jengeille päin naamaa?
:?:
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Turha tähän on pakolaispolitiikkaa sotkea, se tapettu oli suomalainen, ei siltäkään taidettu kysyä että ootkos duunissa ja onko rikrek. puhdas?
En todellakaan puollustele mitään tälläistä. Tuollainen teko on sairas ja täysin käsittämätön.
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Miksi "neekeri" ?
ubuntus
Remington Steele
Viestit: 217
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 8:47 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

DonHessu kirjoitti:Itse jopa kunnioitan niitä skinejä jotka hakkaavat nekkuja jotka pilaavat Suomea.
Ekan kerran kirjoitan tälle palstalle, mutta pisti tuo viesti niin vihaksi. Nuorena tuli itse skinien kanssa tapeltua kun luuserit hakkasivat ala-asteikäisiä tummiapoikia. Kaikki tuntemani skinit ovat yhteiskuntamme pohjasakkaa, juoppoja, narkkareita, muiden verorahoilla eläviä luusereita. Poikkeuksia varmasti on mutta tämä on minun kokemukseni.
Mielelläni tarjoaisin näille skineille aivan kuten ulkomaalaisille kovanluokan rikollisillekkin, ilmaista kumilauttamatkaa Itämerellä (ilman pelastusliivejä tietenkin.).
Mitä itse rikokseen tulee niin muistan tapauksen hyvin hatarasti. Serkku tunsi yhden skiniporukassa mukana olleen, laitokseen taisi tie viedä. Luuserijengin luuserimainen rikos, lampaita mitä lampaita
Samille sen verran että sanottu on. Suurin osa sen verran happopäitä ettei heistä todellista vastusta ole. Kovia jätkiä ainoastaan silloin kun heillä on 10-kertainen ylivoima ja lisäksi jotakin kättä pidempää.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

ubuntus kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:Itse jopa kunnioitan niitä skinejä jotka hakkaavat nekkuja jotka pilaavat Suomea.
Ekan kerran kirjoitan tälle palstalle, mutta pisti tuo viesti niin vihaksi. Nuorena tuli itse skinien kanssa tapeltua kun luuserit hakkasivat ala-asteikäisiä tummiapoikia. Kaikki tuntemani skinit ovat yhteiskuntamme pohjasakkaa, juoppoja, narkkareita, muiden verorahoilla eläviä luusereita. Poikkeuksia varmasti on mutta tämä on minun kokemukseni.
Mielelläni tarjoaisin näille skineille aivan kuten ulkomaalaisille kovanluokan rikollisillekkin, ilmaista kumilauttamatkaa Itämerellä (ilman pelastusliivejä tietenkin.).
Mitä itse rikokseen tulee niin muistan tapauksen hyvin hatarasti. Serkku tunsi yhden skiniporukassa mukana olleen, laitokseen taisi tie viedä. Luuserijengin luuserimainen rikos, lampaita mitä lampaita
Samille sen verran että sanottu on. Suurin osa sen verran happopäitä ettei heistä todellista vastusta ole. Kovia jätkiä ainoastaan silloin kun heillä on 10-kertainen ylivoima ja lisäksi jotakin kättä pidempää.
Sori tästä jos liikaa suuttusit, mutta tarkoitin tällä lähinnä niitä ulkomaalaisia jotka oikeasti tulevat tänne raiskaamaan ja tappamaan ihmisiä.

En satunnaisia ulkomaalaisia.

Pysyn kommentissani, mutta älä käsitä sitä väärin.
What you do... Makes you who you are.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Miksi siis et puhu yleisesti raiskaajista ja tappajista, onko sitten vaaleaihoisen tekemä rikos parempi asia kuin tummaihoisen? Ja luuletko että skinit VALITSEE tummaihoisen jonka hakkaavat? Miten pystyt kunnioittamaan RYHMÄÄ jonka lieveilmiöitä on juuri tämän topicin tapaiset asiat, jokainen 90-luvulla nuoruutta (tai miksei muutenkin) tietää minkälaista skinien toiminta oli ja on kai vieläkin (tosin skinit on tosiaan hävinny täysin katukuvasta)? Kipeätä.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Voi huoh.

Minua sattuu vain vituttamaan ne ulkomaalaiset jotka elävät sossulla, raiskaavat, hakkaavat muita joukolla, ryöstelevät, uhkailevat ja muuta sellaista.

Kai sitten olen rasisti, mutta jos lopetettais tämä ja puhuttais itse asiasta?
What you do... Makes you who you are.
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Yhdyn Hessun kommentteihin.
Vastaa Viestiin