Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
qos1
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 3:57 pm

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja qos1 »

Niin tästä voimme päätellä minkä arvoinen on ihmisenhenki Suomessa, aikalailla samanarvoinen kuin kirkko!! Paitsi että kirkosta joutuu maksamaan "vähän" enemmän korvauksia!

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... oon+kirkon
Frank Nolla
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: La Huhti 10, 2010 8:10 pm

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Frank Nolla »

http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-a ... 842811.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-s ... 765823.jpg

Aika hyvin kyllä onnistunut kaatumaan niin, että nenään, poskeen ja huuleen on tullut tuollaiset jäljet. Niin ja Facebookin mukaan (kuvia pääsee selailemaan) ei edes kännissä vaan krapulassa. Pientä välienselvittelyä baari-illan jälkeen?
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2883
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Frank Nolla, onko sulla kenties yhteisiä kavereita MV:n kanssa? Minä en päässyt selailemaan kuvia, ainoastaan profiilikuva ja tykkäyksiä näkyy minulla.
Frank Nolla
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: La Huhti 10, 2010 8:10 pm

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Frank Nolla »

Ai niin, meillä tosiaan on pari yhteistä kaveria. Kauhea määrä kuva-albumeja tuolla (13 kpl, joista yksi on omistettu pelkästään surmatun kuville) mutta viimeisin kuva (jossa on MV, surmattu ja joku kolmas) on elokuulta ja sitä aiempi (omakuva) helmikuulta, joten kauhean aktiivinen ei ole tainnut olla noiden kuvienkaan kanssa viime aikoina.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Rajuu rock´n roll elämää viettäneet ilmeisesti molemmat. Jos äijä on 30 v ja ensimmäisen kerran ollut väkivaltainen suhteessa niin ei kuulosta kovin uskottavalta. Naisen asemaan on itse vaikea asettua, mutta onko se lähteminen väkivaltaisesta parisuhteesta aina niin vaikeaa kuin naiset antaa ymmärtää? Kai ne sekoboltsit mussuttaa aina "säähä et vittu lähe mihkää!", mutta onko turvallisempaa kuiteskin ottaa ne jalat alleen ja pari viikkoa jotain puhelinsoittoja. Kyllä ne hörhöt yleensä uuden pimatsun jostain pubista bongaa ja unohtaa sen edellisen, eikä ole niin konkreettisesti se toinen siinä lähellä, että kun kilahtaa niin kääntää vaan kylkeä ja alkaa kuristaa laskuhumalassa puolisoaan.

Kummalliselta kuulostaa tuo joittenkin mutina liian isosta tuomiosta. Kolme vuotta valtion tarjoamassa hotellissa opiskelijakämppää tasokkaammassa huoneessa kera sisustuksen ja ilman huolta sähkölaskuista miettimässä poikaystävän puukottamista.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Nulli
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2009 10:41 pm

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Nulli »

Uusimmassa Lainvalvojien jaksossa oli tämä tapaus.
piski
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:44 pm

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja piski »

Nulli kirjoitti:Uusimmassa Lainvalvojien jaksossa oli tämä tapaus.
Äh, missasin kun katon niin vähän telkkaria muutenkin.. Onko tietoa koska tulis/tuleeko uusintana? Pikasesti koitin googlettaa mutta en löytänyt.. Kiinnostaisi kun ystäviä kyseessä :( .. Surullinen tapaus kaikenkaikkiaan. R.I.P. Pete, sua ei ikinä unohdeta.

niin joo ja jossain alibissakin tästä oli juttua, numeroa en nyt just muista..
Avatar
tuuli
Sofia Karppi
Viestit: 449
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2011 1:54 am
Paikkakunta: Pori

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja tuuli »

Jotenkin ajattelisin, että jos toinen on ennenkin ollut väkivaltainen ja tullut vihaisena yöllä herättämään ja sanonut vielä, että "Nyt mä kuristan sut!", niin jos siinä puukkoon olisi ylettynyt niin siihen helposti tulisi tartuttua. Ihan siis pelosta. Kai siellä jotain on tapahtunut, jos sängyn jalkakin on katkennut. Ja ihan hyvin voinut olla ollut tarkoitus osua käteen, mutta tullutkin tarkoitettua pahempaa jälkeä.. eli osunut sydämeen. Eri asia olisi, jos uhrissa olisi ollut tyyliin 30 puukoniskua, niin siinä voisi olla vaikea selittää, että piti osua käteen, mutta huti tuli... Ja siis tuo suhteeseen jääminen ja siitä lähteminen voi olla tosi monimutkaista, vaikka toinen olisikin väkivaltainen. Koska jokaisessa yleensä on jotain hyvääkin ja jos toinen kukkapuskan kanssa vakuuttelee, että "Mä rakastan sua, enkä ikinä, ikinä enää lyö. Mä vannon.." niin tahtoohan sen uskoa, jos toisesta välittää.

Mutta siis loppujen lopuksi vaikea sanoa juuta tai jaata, kun ei ole ollut paikalla, enkä osapuolia edes tunne. Mutta silti mielestäni hurjalta kuulostaa saada itsensäpuolustamisesta sama kuin taposta. Jos asia olisi näin ollut. Siis eihän se kolme vuotta ihmishengestä mitään ole, mutta noin yleiseen tuomioiden linjaukseen aika kova. Olemattomiahan tuomiot Suomessa ovat joka tapauksessa ja varsinkin henkirikosten kohdalla soisin tuomioita jaettavan reilusti kovemmalla kädellä.
piski
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:44 pm

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja piski »

tuuli kirjoitti:Jotenkin ajattelisin, että jos toinen on ennenkin ollut väkivaltainen ja tullut vihaisena yöllä herättämään ja sanonut vielä, että "Nyt mä kuristan sut!", niin jos siinä puukkoon olisi ylettynyt niin siihen helposti tulisi tartuttua. Ihan siis pelosta. Kai siellä jotain on tapahtunut, jos sängyn jalkakin on katkennut. Ja ihan hyvin voinut olla ollut tarkoitus osua käteen, mutta tullutkin tarkoitettua pahempaa jälkeä.. eli osunut sydämeen. Eri asia olisi, jos uhrissa olisi ollut tyyliin 30 puukoniskua, niin siinä voisi olla vaikea selittää, että piti osua käteen, mutta huti tuli... Ja siis tuo suhteeseen jääminen ja siitä lähteminen voi olla tosi monimutkaista, vaikka toinen olisikin väkivaltainen. Koska jokaisessa yleensä on jotain hyvääkin ja jos toinen kukkapuskan kanssa vakuuttelee, että "Mä rakastan sua, enkä ikinä, ikinä enää lyö. Mä vannon.." niin tahtoohan sen uskoa, jos toisesta välittää.

Mutta siis loppujen lopuksi vaikea sanoa juuta tai jaata, kun ei ole ollut paikalla, enkä osapuolia edes tunne. Mutta silti mielestäni hurjalta kuulostaa saada itsensäpuolustamisesta sama kuin taposta. Jos asia olisi näin ollut. Siis eihän se kolme vuotta ihmishengestä mitään ole, mutta noin yleiseen tuomioiden linjaukseen aika kova. Olemattomiahan tuomiot Suomessa ovat joka tapauksessa ja varsinkin henkirikosten kohdalla soisin tuomioita jaettavan reilusti kovemmalla kädellä.
Samaa mieltä pitkälti, mutta tähän kuvioon liittyy paljon kaikenlaista, vaikea "ulkopuolisten" muodostaa tästä kuvaa kun ei läheisetkään ymmärrä.. Eli tosta itsepuolustusjutusta en voi olla ihan samaa mieltä, mutta tosiaan, ei ole kovin yksinkertaisia asioita. En kuitenkaan usko että M:n tarkoitus oikeasti on ollut tappaa, tai ettei hän katuisi loppuelämäänsä..
Naattori
Sofia Karppi
Viestit: 428
Liittynyt: Su Syys 05, 2010 8:05 pm

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Naattori »

jenni82 kirjoitti:Onko kukaan sen emännän ystävä ollut todistamassa tms koska ne ihan varmana tietää jos se selkäänsä saanut!
Ei ne välttämättä tiedä.
Jos ei naamaan lyö, niin kaiken muun pystyy piilottamaan. Mun kaverit ei tajunnut, vaikka oli ranne murtunut.
loneliness kirjoitti:Naisen asemaan on itse vaikea asettua, mutta onko se lähteminen väkivaltaisesta parisuhteesta aina niin vaikeaa kuin naiset antaa ymmärtää?
En toki voi puhua muiden puolesta, mutta mulla lähteminen väkivaltasesta suhteesta on ollut huomattavasti vaikeempaa kuin muista suhteista. Ei edes sen pelon takia. En tiedä minkä takia.
Ja jos väkivalta on satunnaista, ei siitä suhteesta välttämättä edes tahdo eroon.
Kenenkään ei nyt tarvitse analysoida minun lapsuuttani, itsetuntoani tai muutakaan, tahdoin vain koittaa pintapuolisesti valottaa, miltä saattaa tuntua.
Jokainen kokee asiat omalla tavallaan, mutta vaan saman kokemuksen jakaneet voi edes yrittää ymmärtää toista.
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
Muori
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: La Joulu 04, 2010 9:54 am

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Muori »

Blogia lueskellessa pisti silmään se, miten useampaan kertaan tyttö kertoi "kaatuilleensa humalassa" itsensä ihan mustelmille. Selkeästi alkoholi oli tiiviisti mukama kuvioissa muutenkin. Tämä oli jotenkin tosi surullinen tapaus.
piski
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:44 pm

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja piski »

Frank Nolla kirjoitti:http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-a ... 842811.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-s ... 765823.jpg

Aika hyvin kyllä onnistunut kaatumaan niin, että nenään, poskeen ja huuleen on tullut tuollaiset jäljet. Niin ja Facebookin mukaan (kuvia pääsee selailemaan) ei edes kännissä vaan krapulassa. Pientä välienselvittelyä baari-illan jälkeen?
Ihan oli kyllä kaatunut, ei ollut mistään "välienselvittelystä" kyse.
loneliness kirjoitti:Rajuu rock´n roll elämää viettäneet ilmeisesti molemmat. Jos äijä on 30 v ja ensimmäisen kerran ollut väkivaltainen suhteessa niin ei kuulosta kovin uskottavalta. Naisen asemaan on itse vaikea asettua, mutta onko se lähteminen väkivaltaisesta parisuhteesta aina niin vaikeaa kuin naiset antaa ymmärtää? Kai ne sekoboltsit mussuttaa aina "säähä et vittu lähe mihkää!", mutta onko turvallisempaa kuiteskin ottaa ne jalat alleen ja pari viikkoa jotain puhelinsoittoja. Kyllä ne hörhöt yleensä uuden pimatsun jostain pubista bongaa ja unohtaa sen edellisen, eikä ole niin konkreettisesti se toinen siinä lähellä, että kun kilahtaa niin kääntää vaan kylkeä ja alkaa kuristaa laskuhumalassa puolisoaan.
Noh tässä tapauksessa ei kyllä mennyt ihan näin, siis että tyttöystävä ei olisi "uskaltanut" lähteä, melkeimpä toisinpäin.. Muttajuu, halusin vaan näitä muutamia ns. väärinkäsityksiä oikoa. Uhri ei ole ollut aikaisemmin väkivaltainen, siis muissa suhteissa jne. Kyllähän me naisetkin osataan olla vittumaisia, valitettavasti... :?
Frank Nolla
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: La Huhti 10, 2010 8:10 pm

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Frank Nolla »

Eikö tuo ole vankilassa, kun on Facebookiin tullut uusia kuvia yms.?
ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Frank Nolla kirjoitti:Eikö tuo ole vankilassa, kun on Facebookiin tullut uusia kuvia yms.?
Eipä taida olla enää, nähnyt tässä muutaman kerran ohimennen kadulla.
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3726
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Nuori nainen surmasi avopuolisonsa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

ns_ kirjoitti:
Frank Nolla kirjoitti:Eikö tuo ole vankilassa, kun on Facebookiin tullut uusia kuvia yms.?
Eipä taida olla enää, nähnyt tässä muutaman kerran ohimennen kadulla.

Niin no, tämä tapahtui aika tarkkaan pari vuotta sitten.
Lusittavaa tuli reilu kolme vuotta niin että ei vapaana voi vielä olla, mutta lomat jo alkaneet pyörimään.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
Vastaa Viestiin