Norjan äärioikeistoon liittyvältä mieheltä löytyi suuri asekätkö – neljä pidätystä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Norjan äärioikeistoon liittyvältä mieheltä löytyi suuri asekätkö – neljä pidätystä

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

someraivoaja kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 10:57 pm
Onneksi lähes kaikki suomalaiset ovat kanssasi eri mieltä. Suomalaiset eivät ikinä tule hyväksymään tuollaisia ajatuksia vaan syvästi halveksivat niitä ja niiden esittäjiä.
Sinulla lienee lähde suomalaisten mielipiteeseen? Kuinka kattava otos?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
someraivoaja
Poliisikoira Rex
Viestit: 266
Liittynyt: La Elo 15, 2015 10:51 am

Re: Norjan äärioikeistoon liittyvältä mieheltä löytyi suuri asekätkö – neljä pidätystä

Viesti Kirjoittaja someraivoaja »

hutkivajournalisti kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 11:06 pm
someraivoaja kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 10:57 pm
Onneksi lähes kaikki suomalaiset ovat kanssasi eri mieltä. Suomalaiset eivät ikinä tule hyväksymään tuollaisia ajatuksia vaan syvästi halveksivat niitä ja niiden esittäjiä.
Sinulla lienee lähde suomalaisten mielipiteeseen? Kuinka kattava otos?
Breivikin teon jälkeen eivät edes persut ilmoittautuneet Suomessa kannattajiksi. Voithan ilmoittautua omalla nimelläsi julkisesti Breivikin kannattajaksi ja katsoa montako samanmielistä löydät.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Norjan äärioikeistoon liittyvältä mieheltä löytyi suuri asekätkö – neljä pidätystä

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

someraivoaja kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 11:55 pm
Breivikin teon jälkeen eivät edes persut ilmoittautuneet Suomessa kannattajiksi. Voithan ilmoittautua omalla nimelläsi julkisesti Breivikin kannattajaksi ja katsoa montako samanmielistä löydät.
Mitä asialla on persujen kanssa tekemistä? Sinä esitit väitteen, sinulla on todistetaakka. Taisit siis puhua paskaa väittäessäsi, että suomalaiset vastusti Breivikin tekoja. Sinun tehtäväsi on nyt rantautua kansan pariin ja alkaa tekemään kyselytutkimusta, ei minun.

Itse toivon lisää Breivikin kaltaisia rohkeita kansalaistaistelijoita maailmaan. Tehkää maailma paremmaksi paikaksi.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
someraivoaja
Poliisikoira Rex
Viestit: 266
Liittynyt: La Elo 15, 2015 10:51 am

Re: Norjan äärioikeistoon liittyvältä mieheltä löytyi suuri asekätkö – neljä pidätystä

Viesti Kirjoittaja someraivoaja »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Heinä 26, 2021 12:17 am
someraivoaja kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 11:55 pm
Breivikin teon jälkeen eivät edes persut ilmoittautuneet Suomessa kannattajiksi. Voithan ilmoittautua omalla nimelläsi julkisesti Breivikin kannattajaksi ja katsoa montako samanmielistä löydät.
Mitä asialla on persujen kanssa tekemistä? Sinä esitit väitteen, sinulla on todistetaakka. Taisit siis puhua paskaa väittäessäsi, että suomalaiset vastusti Breivikin tekoja. Sinun tehtäväsi on nyt rantautua kansan pariin ja alkaa tekemään kyselytutkimusta, ei minun.

Itse toivon lisää Breivikin kaltaisia rohkeita kansalaistaistelijoita maailmaan. Tehkää maailma paremmaksi paikaksi.
Ilmeisiä tosiasioita ei tarvitse todistaa. On ilmeinen tosiasia, etteivät suomalaiset kannata Breivikiä, joten sitä ei siis tarvitse todistaa. Vastakkainen väite puolestaan vaatisi todisteita.

Tästä keskustelu tuskin etenee, joten lopputulos on että sinä kannatat Breivikiä ja joukkomurhia tai olet trolli.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Norjan äärioikeistoon liittyvältä mieheltä löytyi suuri asekätkö – neljä pidätystä

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

someraivoaja kirjoitti: Ma Heinä 26, 2021 12:34 am
Ilmeisiä tosiasioita ei tarvitse todistaa. On ilmeinen tosiasia, etteivät suomalaiset kannata Breivikiä, joten sitä ei siis tarvitse todistaa.

Eipäs nyt ihan koirasioiksi aleta. :wink:

Olet aivan hakoteillä. Kyseessä on sinun hatusta heittämästäsi mielipiteestä, ei tosiasiasta. Tosiasia on todistettavissa oikeaksi. Sitä juuri sinulta pyydän: esittämään todisteen väittämällesi.

Suurin osa suomalaisista kannatti Breivikin tekoa. Se on aivan yhtä validi mielipide, kuin omasi.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Norjan äärioikeistoon liittyvältä mieheltä löytyi suuri asekätkö – neljä pidätystä

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Heinä 26, 2021 12:40 am
someraivoaja kirjoitti: Ma Heinä 26, 2021 12:34 am
Ilmeisiä tosiasioita ei tarvitse todistaa. On ilmeinen tosiasia, etteivät suomalaiset kannata Breivikiä, joten sitä ei siis tarvitse todistaa.

Eipäs nyt ihan koirasioiksi aleta. :wink:

Olet aivan hakoteillä. Kyseessä on sinun hatusta heittämästäsi mielipiteestä, ei tosiasiasta. Tosiasia on todistettavissa oikeaksi. Sitä juuri sinulta pyydän: esittämään todisteen väittämällesi.

Suurin osa suomalaisista kannatti Breivikin tekoa. Se on aivan yhtä validi mielipide, kuin omasi.
Sinun lisäksesi Suomesta löytynee noin. 1000 ihmistä jotka kannattavat Breivikää, kansallissosialistit, öödit ja pieni osa persuja-
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Norjan äärioikeistoon liittyvältä mieheltä löytyi suuri asekätkö – neljä pidätystä

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Likeavirgin kirjoitti: Ma Heinä 26, 2021 3:50 am
Sinun lisäksesi Suomesta löytynee noin. 1000 ihmistä jotka kannattavat Breivikää, kansallissosialistit, öödit ja pieni osa persuja-
Luotettava lähde tuolle? Voima-lehden, Helsingin Sanomien tai muu valemedian heitto ei riitä. Toisekseen vaikka tuo pitäisi paikkansa, niin someraivoaja olisi puhunut paskaa. Hän näet väitti, että kaikki suomalaiset tuomitsevat Breivikin teon. Mielipiteeni on, että suurin osa suomalaisista kannatti Breivikin tekoa. Todista toiseksi jos voit.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1449
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Norjan äärioikeistoon liittyvältä mieheltä löytyi suuri asekätkö – neljä pidätystä

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Kas, kas, parveilukutsu lähetetty.

Hauska seurata pyristelyä verkossa. Tyypillinen väärinajattelijoiden argumentointivirhe, ensin heitetään väite "kaikki ajattelevat niin" ja kun väitteen esittäjältä pyydetään todisteita niitä ei ole ja tehdään argumentointivirhe ja esitetään Ad hominem-argumentti.

Kaikki yleistä silakkapiireissä, joissa kuvittelevat olevansa mielipiteensä kanssa aina oikeassa, vaikka todellisuudessa ovat pieni, muutaman prosentin osuus kansasta.
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
someraivoaja
Poliisikoira Rex
Viestit: 266
Liittynyt: La Elo 15, 2015 10:51 am

Re: Norjan äärioikeistoon liittyvältä mieheltä löytyi suuri asekätkö – neljä pidätystä

Viesti Kirjoittaja someraivoaja »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Heinä 26, 2021 12:40 am
someraivoaja kirjoitti: Ma Heinä 26, 2021 12:34 am
Ilmeisiä tosiasioita ei tarvitse todistaa. On ilmeinen tosiasia, etteivät suomalaiset kannata Breivikiä, joten sitä ei siis tarvitse todistaa.

Eipäs nyt ihan koirasioiksi aleta. :wink:

Olet aivan hakoteillä. Kyseessä on sinun hatusta heittämästäsi mielipiteestä, ei tosiasiasta. Tosiasia on todistettavissa oikeaksi. Sitä juuri sinulta pyydän: esittämään todisteen väittämällesi.

Suurin osa suomalaisista kannatti Breivikin tekoa. Se on aivan yhtä validi mielipide, kuin omasi.
Ilmeiset tosiasiat eivät vaadi erillisiä todisteita. Epäilmeiset vaativat ja sitä parempia, mitä epäilmeisempi väittämä on.

Väität että tosiasia on todistettavissa oikeaksi. Jos haluat jatkaa pilkunnussimista, niin perustele tämä väittämä.

Tämä on kuitenkin toissijaista: keskeistä on, että sinä ja muutama muu tänne kirjoittaja kannattaa Breivikiä ja joukkomurhia. Eikä mitä tahansa joukkomurhia vaan oman maan kansalaisten surmaamista. Tämä asettaa kaiken kirjoittamasi outoon valoon. Toki voit olla trolli, mutta pitää myös kysyä, aiotko toteuttaa näitä ajatuksiasi. Onko sinulla tällaiseen toimintaan liittyvää välineistöä tai yhteyksiä henkilöihin, joilla on?

Breivik-ketju on täällä: https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 31&t=12422. Siellä voitte jatkaa keskusteluja teoistansa.
-NILS-
Vastaa Viestiin