Suuri Junes Lokka - ketju

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

JohanPomppas kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 8:06 pm
Kaikkien tulisi nyt muistaa, että Lokka ei voi olla rasisti, koska on sentään rodullistettu henkilö. Hän siis saa puhua mitä ikinä haluaa, olla mitä mieltä ikinä haluaa - mutta rasistiksi häntä ei voi eikä saa kutsua. Syyllistytte muuten itse rasismiin Lokkaa moittiessanne. :roll:
Näinhän se on. Ei voi mittään. Nämä ovat säännöt jotka vasuripellet ovat meille keksineet.
"Those who want respect, give respect."

JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1374
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

jepulis82 kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 8:27 pm
JohanPomppas kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 8:06 pm
Näinhän se on. Ei voi mittään. Nämä ovat säännöt jotka vasuripellet ovat meille keksineet.
Jep! Vielä kun muistaisivat itse keksimänsä säännöt, koska kuitenkinhan nää syyttelee Lokkaa rasismista jostain kumman syystä. Muistaisivat nyt vaan, että - ei. Lokka ei ole rasisti. Ei voi olla. Heidän säännöt. Mennään siis niillä.

segregation forever
Martin Riggs
Viestit: 634
Liittynyt: La Heinä 24, 2021 11:31 pm

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja segregation forever »

JohanPomppas kirjoitti:
Ti Syys 28, 2021 12:40 am
jepulis82 kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 8:27 pm
JohanPomppas kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 8:06 pm
Näinhän se on. Ei voi mittään. Nämä ovat säännöt jotka vasuripellet ovat meille keksineet.
Jep! Vielä kun muistaisivat itse keksimänsä säännöt, koska kuitenkinhan nää syyttelee Lokkaa rasismista jostain kumman syystä. Muistaisivat nyt vaan, että - ei. Lokka ei ole rasisti. Ei voi olla. Heidän säännöt. Mennään siis niillä.
Miksi ei voi tunnustaa olevansa rasisti, jos on rasisti?

JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1374
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

segregation forever kirjoitti:
Ti Syys 28, 2021 12:42 am
JohanPomppas kirjoitti:
Ti Syys 28, 2021 12:40 am
jepulis82 kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 8:27 pm


Näinhän se on. Ei voi mittään. Nämä ovat säännöt jotka vasuripellet ovat meille keksineet.
Jep! Vielä kun muistaisivat itse keksimänsä säännöt, koska kuitenkinhan nää syyttelee Lokkaa rasismista jostain kumman syystä. Muistaisivat nyt vaan, että - ei. Lokka ei ole rasisti. Ei voi olla. Heidän säännöt. Mennään siis niillä.
Miksi ei voi tunnustaa olevansa rasisti, jos on rasisti?
Kenen pitäisi tunnustaa - minun, vai Lokan? Lokka ei voi olla rasisti hiekkiksiä kohtaan sen enempää, kuin minä valkoisia kohtaan, koska miten sitä omaa rotuaan kohtaan voisi olla rasisti? Suvaitsevaisto on myös kaikessa fiksuudessaan päättänyt, että tummempi nahkaiset ihmiset ei voi ylipäänsä olla rasisteja. En minä tätä sääntöä ole keksinyt. Esitä kysymyksesi siis vaikka itsellesi, jos ja kun tuohon suvaitsevaistoon kuulut.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

palokirves kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 7:37 pm
holmesin haamu kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 4:47 pm
putsari kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 4:26 pm


Miksi hän ei sitten tehnyt poliisille ilmoitusta, jos tiesi rikoksen olevan tapahtumassa. Ehdottomasti olisi pitänyt soittaa häkeen. Tuohan on rikollisten suosimista, ettei ilmoita.
Varmaan siksi koska poliisi oli siellä kunnallisvaltuustossa tukemassa alaikäisten tyttöjen ja aikuisten turvisten yhteisiä sosiaalisia ympyröitä. Eikä Lokan näkemyksiä ole taidettu ottaa kovin vakavasti.

Enemmän olisi luullut muiden puolueiden poliisien ja poliitikkojen tajuavan mitä voi tapahtua.
Siis poliisiko oli mukana tuossa Oulun grooming-toiminnassa?
Kunnallisvaltuustoon oli päässyt valtuutetuksi vähintään yksi poliisi, joka tuki toimintaa.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

palokirves kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 7:39 pm
holmesin haamu kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 4:44 pm

Taisi siellä perussuomalaisetkin vastustaa kyseistä kehitystä, mutta onhan nuo kunnallusvaltuuston puheet ennen ja jälkeen niin aika karmivaa materiaalia.

Siellä oli SDP, Keskusta, Vihreät, Vasemmistoliitto suorastaan tyrkyttymässä tyttöjä aikuisille ulkomaalaisille, kun puolustivat kouluvierailuita ja monikulttuuria.
Samat perussuomalaisetko, jotka toivottivat tervetulleiksi Suomeen Oulun raiskaajat vuonna 2015?
Perussuomalaiset teki näin Soinin johdolla. Tämä näkyi myöhemmässä puoluekokouksessa 2017, kun tuli uusi pj ja Soinin Siniset jatkoi hallituksessa.

Kyse oli tosiaan samoista turviksista, jotka tulivat yhteisellä sopimuksella Suomen ja Ruotsin kanssa Ruotsin rajan yli.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja palokirves »

holmesin haamu kirjoitti:
To Syys 30, 2021 2:14 am
palokirves kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 7:37 pm
holmesin haamu kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 4:47 pm


Varmaan siksi koska poliisi oli siellä kunnallisvaltuustossa tukemassa alaikäisten tyttöjen ja aikuisten turvisten yhteisiä sosiaalisia ympyröitä. Eikä Lokan näkemyksiä ole taidettu ottaa kovin vakavasti.

Enemmän olisi luullut muiden puolueiden poliisien ja poliitikkojen tajuavan mitä voi tapahtua.
Siis poliisiko oli mukana tuossa Oulun grooming-toiminnassa?
Kunnallisvaltuustoon oli päässyt valtuutetuksi vähintään yksi poliisi, joka tuki toimintaa.
Tuki raiskauksia ja hyväksikäyttöjä? Tuolle olisi nyt esitettävä jotain lähteitä.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja palokirves »

holmesin haamu kirjoitti:
To Syys 30, 2021 2:17 am
palokirves kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 7:39 pm
holmesin haamu kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 4:44 pm

Taisi siellä perussuomalaisetkin vastustaa kyseistä kehitystä, mutta onhan nuo kunnallusvaltuuston puheet ennen ja jälkeen niin aika karmivaa materiaalia.

Siellä oli SDP, Keskusta, Vihreät, Vasemmistoliitto suorastaan tyrkyttymässä tyttöjä aikuisille ulkomaalaisille, kun puolustivat kouluvierailuita ja monikulttuuria.
Samat perussuomalaisetko, jotka toivottivat tervetulleiksi Suomeen Oulun raiskaajat vuonna 2015?
Perussuomalaiset teki näin Soinin johdolla. Tämä näkyi myöhemmässä puoluekokouksessa 2017, kun tuli uusi pj ja Soinin Siniset jatkoi hallituksessa.

Kyse oli tosiaan samoista turviksista, jotka tulivat yhteisellä sopimuksella Suomen ja Ruotsin kanssa Ruotsin rajan yli.
Eikös ne samaiset persut (nykyiset) persut kuuluneet puolueeseen vuonna 2015 ja olivat olleet äänestämässä Soinia puolueen johtoon. Eli Oulun raiskaajatkin oli persut itse toivottaneet tervetulleiksi Suomeen vuonna 2015.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

palokirves kirjoitti:
To Syys 30, 2021 2:39 am
holmesin haamu kirjoitti:
To Syys 30, 2021 2:14 am
palokirves kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 7:37 pm


Siis poliisiko oli mukana tuossa Oulun grooming-toiminnassa?
Kunnallisvaltuustoon oli päässyt valtuutetuksi vähintään yksi poliisi, joka tuki toimintaa.
Tuki raiskauksia ja hyväksikäyttöjä? Tuolle olisi nyt esitettävä jotain lähteitä.
Tuki ja puolusti kouluvierailuita ja kaikkea muutakin hankkeeseen liittyvää, joka johti edellä mainittuihin ilmiöihin.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

palokirves kirjoitti:
To Syys 30, 2021 2:41 am
holmesin haamu kirjoitti:
To Syys 30, 2021 2:17 am
palokirves kirjoitti:
Ma Syys 27, 2021 7:39 pm


Samat perussuomalaisetko, jotka toivottivat tervetulleiksi Suomeen Oulun raiskaajat vuonna 2015?
Perussuomalaiset teki näin Soinin johdolla. Tämä näkyi myöhemmässä puoluekokouksessa 2017, kun tuli uusi pj ja Soinin Siniset jatkoi hallituksessa.

Kyse oli tosiaan samoista turviksista, jotka tulivat yhteisellä sopimuksella Suomen ja Ruotsin kanssa Ruotsin rajan yli.
Eikös ne samaiset persut (nykyiset) persut kuuluneet puolueeseen vuonna 2015 ja olivat olleet äänestämässä Soinia puolueen johtoon. Eli Oulun raiskaajatkin oli persut itse toivottaneet tervetulleiksi Suomeen vuonna 2015.
Soini oli pitkään puheenjohtaja ja moni luuli aluksi hänen ajavan puolueen linjaamia asioita. Kun totuus alkoi paljastua, niin Soini lähti ydinryhmänsä kanssa puolueesta perustaen Siniset. Siniset katosikin myöhemmin, kun ei tullut kannatusta.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja palokirves »

holmesin haamu kirjoitti:
To Syys 30, 2021 2:45 am

Soini oli pitkään puheenjohtaja ja moni luuli aluksi hänen ajavan puolueen linjaamia asioita. Kun totuus alkoi paljastua, niin Soini lähti ydinryhmänsä kanssa puolueesta perustaen Siniset. Siniset katosikin myöhemmin, kun ei tullut kannatusta.
Mitä tuolla on sen kanssa tekemistä, että entiset ja nykyiset persut hyväksyivät Oulun raiskaajien Suomeen tulon? Olivat itse päättämässä heidän päästämisestään Suomeen.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja palokirves »

holmesin haamu kirjoitti:
To Syys 30, 2021 2:42 am

Tuki ja puolusti kouluvierailuita ja kaikkea muutakin hankkeeseen liittyvää, joka johti edellä mainittuihin ilmiöihin.
Miten kouluvierailut liittyivät noihin raiskauksiin ja hyväksikäyttöihin? Käytettiinkö lapsia hyväksi kouluissa, vai tutustuivatko tekijät uhreihin noiden kouluvierailujen aikana ja miten tuo poliisi hyväksyi ja oli jopa kannustamassa tuollaisiin rikoksiin?
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

palokirves kirjoitti:
To Syys 30, 2021 2:48 am
holmesin haamu kirjoitti:
To Syys 30, 2021 2:42 am

Tuki ja puolusti kouluvierailuita ja kaikkea muutakin hankkeeseen liittyvää, joka johti edellä mainittuihin ilmiöihin.
Miten kouluvierailut liittyivät noihin raiskauksiin ja hyväksikäyttöihin? Käytettiinkö lapsia hyväksi kouluissa, vai tutustuivatko tekijät uhreihin noiden kouluvierailujen aikana ja miten tuo poliisi hyväksyi ja oli jopa kannustamassa tuollaisiin rikoksiin?
Ei ole linkkejä kunnallisvaltuuston puheisiin, mutta mitä olen niitä kuullut aiemmin, niin sieltä paljastuisi sama karu totuus, joka paljastuu myös näiden rikosten käsittelystä.

Kyse ei ole niinkään siitä kannustetaanko raiskaamaan ketään, vaan nähdäänkö siinä mitään ongelmia jos 20-60-v paperittomia ja täysin tuntemattomia miehiä viedään tutustumaan kouluihin ja muihin tapahtumiin. Kaikkea taas rahoitetaan ja luodaan toimintaa jättimäisillä kotouttamishankkeella.

Oma merkityksensä on tietenkin valtamedialla, joka ei pitänyt faktoja olennaisena, kun maahan tuli ulkomaalaisia miesjoukkioita. Koko ajan on toitotettu sitäkin, että "Ei saa olla rasisti!". Moni näistä nuorista ja heidän vanhemmistaan ei ollut ja seuraukset näkyvät.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja palokirves »

holmesin haamu kirjoitti:
To Syys 30, 2021 2:58 am


Kyse ei ole niinkään siitä kannustetaanko raiskaamaan ketään
Tässä ketjussa nimenomaan oli kyse siitä, että sinä väitit poliisien kannustaneet raiskauksiin ja hyväksikäyttöön.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

JammuSetä

Re: Suuri Junes Lokka - ketju

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

palokirves kirjoitti:
To Syys 30, 2021 4:34 am
holmesin haamu kirjoitti:
To Syys 30, 2021 2:58 am


Kyse ei ole niinkään siitä kannustetaanko raiskaamaan ketään
Tässä ketjussa nimenomaan oli kyse siitä, että sinä väitit poliisien kannustaneet raiskauksiin ja hyväksikäyttöön.
Eikö Korsossa osata lukea?
Ei kukaan ole kannustanut vaan tukenut toimintaa. Sana tukenut tässä asiayhteydessä tarkoittaa että on mahdollistanut asian tapahtumisen.

Vastaa Viestiin