SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoitukset ja disinformaatiot

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Tiinas kirjoitti:Anna anna radiopuhelin tackeberry ei ole muuten ottanut osaa keskusteluun lainkaan, vaikka Huhtasaaren gradun muutamasta kopiokohdasta öytötti kunnolla :)
No itseasiassa voisit lopettaa taas lautamiespuheen ja valehtelun. Olen kommentoinut tähän ketjuun aiemmin.
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3030
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Radiopuhelin kirjoitti:
jepulis82 kirjoitti:
holmesin haamu kirjoitti:^
Aihe on väärässä paikassa. Toisekseen sitä ei olisi normaalisti pitänyt käsitellä, kun oli yli 10 vuotta mennyt. Lisäksi gradu selvisi alkuperäis ja uudelleen tarkastuksesta. Paljon selvemmin ei voida antaa määritelmää hyväksynnälle. Toisekseen nämä "ongelmat" löydettiin vasta ohjelmalla, ei käsin tarkastamalla, kuten olisi pitänyt. Yliopistolla ei ole myöskään mitään järkevää syytä tutkia yli 10 vuotta sitten tehtyjä opinnäytetöitä.
Mutta kun persu. :lol:

Kaikki ovat toki tasa-arvoisia, toiset vaan hieman enemmän kuin toiset.
Niin, ei tuosta kusetus-opinnäytetyöstä olisi pitänyt kenenkään mitään puhua. Vaieta sellainen pitää :lol:
Totta helvetissä plagiointi on perseestä, mutta herra Taqiya on suomalainen lainsäätäjä pelkästään siksi, että valehteli. Ero on saatanallinen, Huhtasaari ei ole otsikon mukainen eikä se siitä miksikään muutu, vaikka kuinka vihaisi persuja.

Ihmiset, jotka luulevat kaikkien itsensä kanssa eri mieltä olevien olevan petsuja, ovat idiootteja.

Minäkin tein osani sellaisen kehitysavun eteen, jonka uskoin oikeasti auttavan - ja sitten tulivat mistään mitään tietämättömien Hyvien Ihmisten laumat kiljumaan - enää ei kiinnosta tehdä mitään asian tiimoilta.

Oletko itse jotenkin oikeasti perehtynyt aihepiiriin, tehnyt jotain?
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Ketjuun oli suollettu viestejä koskien Laura Huhtasaaren gradua. Siitä on kuitenkin olemassa oma ketjunsa, joten viestejä on siirretty sinne. Siis tänne

Jatketaan otsikon aiheella
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1262
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja sörsse »

"Hussein al-Taee ei kiistä, etteikö uusia asioita voisi tulla ilmi – ”Kun kenen tahansa elämä pilkotaan atomeiksi, niin kaikki on mahdollista"

Mitähän tuo Husseini kiertelee kuin kettu Karoonpalleja?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006187391.html
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17104
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Kansanedustaja Hussein al-Taee palasi julkisuuteen sairaus­lomansa jälkeen: ”Neljä vuotta aikaa näyttää, että on luottamuksen arvoinen”

Vanhojen Facebook-kirjoitustensa julkitulon takia sairauslomalle jäänyt Sdp:n kansanedustaja tuli paneelikeskusteluun vaimonsa ja tyttärensä kanssa.
Ulkoministeri Pekka Haavisto, kirjailija Jeanette Björkqvist ja kansanedustaja Hussein al-Taee keskustelutilaisuudessa Karjaalla sunnuntaina. (KUVA: MIKKO SUUTARINEN / HS)
Ulkoministeri Pekka Haavisto, kirjailija Jeanette Björkqvist ja kansanedustaja Hussein al-Taee keskustelutilaisuudessa Karjaalla sunnuntaina. (KUVA: MIKKO SUUTARINEN / HS)
Al-Taee_esittää_kiinnostunutta.jpg (66.37 KiB) Katsottu 3093 kertaa
SDP:N kansanedustaja Hussein al-Taee (sd) palasi sairauslomaltaan julkisuuteen osallistumalla Karjaalla etnofestivaali Facesin järjestämään ulkopoliittiseen keskustelutilaisuuteen maailman tulevaisuudesta.

Paneelikeskustelussa al-Taee sai yleisöltä liki sankarin vastaanoton jo panelistien esittelyssä.

Aina välillä hän sai myös väliaplodit puheenvuorojensa jälkeen.

”Tuntuu hienolta, että ihmiset arvostavat”, al-Taee arvioi saamaansa palautetta tilaisuuden päätyttyä.

”Olen loppujen lopuksi ihminen, joka yrittää pysyä asiasisällöissä ja keskittyä konkreettisiin ratkaisuehdotuksiin.”

”Toivottavasti aplodit johtuivat osin siitä, että minulla oli sanottavaa.”

AL-TAEE kertoi olevansa iloinen siitä, että on taas terve.

”Nyt katsotaan eteenpäin.”

Al-Taee arvioi kysyttäessä, että hänen aiemmat kohua herättäneet kirjoituksensa eivät edusta enää häntä millään tavalla.

”Ihminen saa muuttua.”

”OLISI pitänyt tulla ulos paljon aikaisemmin”, hän arvioi nyt nettikirjoitustensa aiempaa salailua.

Al-Taee sanoi toivovansa ansaitsevana luotettavana poliitikkona ja toimijana teoillaan neljän kansanedustajavuotensa aikana monen äänestäjän luottamuksen.

”Neljä vuotta aikaa näyttää, että on luottamuksen arvoinen.”

KEVÄÄLLÄ ENNEN sairauslomaansa al-Taee oli paljon julkisuudessa, kun paljastui, että hänen vanhoissa Facebook-päivityksissään oli esiintynyt halventavia nimityksiä eri vähemmistöistä.

Al-Taee jäi tekstien paljastumisen ja julkisen häpeän aiheuttaman paineen takia sairauslomalle vapun jälkeen.

Keskusrikospoliisi teki asiasta valtakunnansyyttäjäviraston pyynnöstä selvityksen ja totesi, että teot eivät ylitä esitutkintakynnystä eikä rikosta ollut tapahtunut.

Sairauslomaa pidennettiin, ja se päättyi viime sunnuntaina.

KULUNEELLA viikolla syntyi uusi selkkaus al-Taeen ansioluetteloissa olevista epätarkkuuksista.

Al-Taee oli kääntänyt joihinkin verkossa näkyvillä olevaan ansioluetteloihinsa Varsovan yliopistossa suorittamansa kaupallisen alan Master-tutkinnon virheellisesti kauppatieteen maisteriksi (KTM) tai ekonomiksi.

Joidenkin tieteenharjoittajien mielestä vain suomalaisessa opinahjossa suoritettu tutkinto oikeuttaa käyttämään kauppatieteen maisteri -titteliä, toisten mielestä hänellä oli oikeus kääntää tittelinsä myös suomeksi, kertoi Ilta-Sanomat.

Al-Taeeta syytettiin myös siitä, että Linkedin-profiilissaan kirjannut itselleen kaksi tutkintoa, vaikka niitä on vain yksi.

Al-Taee ilmoitti maanantaina STT:lle Linkedin-tietojen olleen epätarkkoja. Toinen tutkinto oli keskeytynyt hänen aloitettuaan työt konfliktinratkaisujärjestö CMI:ssä.

JULKINEN paine al-Taeeta kohtaan on senkin jälkeen jatkunut.

Ilta-Sanomien ansioitunut Venäjä-tuntija Arja Paananen pohti lauantaina kolumnissaan jo sitäkin, olisiko Venäjä voinut käyttää al-Taeeta hyväkseen, jos hänen verkkokirjoittelunsa ei olisi tullut julki, mutta häntä olisi voitu uhata niiden julkaisemisella.

MEDIAN toiminnasta al-Taeella ei ollut sunnuntaina pahaa sanottavaa.

”Ajattelin puhtaasti, että toimittajat tekevät töitään. Sen kun uutisoivat sen, minkä näkevät parhaaksi ja minkä heidän ammattietiikkansa sallii. Ei siinä ollut minulle mitään kummallista.”

Al-Taeelta kysyttiin erikseen sitäkin, mitä mieltä hän oli Paanasen Venäjä-kolumnista.

”Kunnioitan Paanasta todella paljon journalistina ja toimijana. Siinä mielessä hänellä on oikeus pohtia tätä monelta eri kantilta”, al-Taee vastasi.

Al-Taee korosti sitä, että Paanasen kirjoitus oli ”hyvin teoreettinen ja spekulatiivinen mutta hyvä artikkeli”.

”Venäjällä ei ole mitään, mikä vaikeuttaisi elämääni tai asemaani poliitikkona Suomessa”, hän vakuutti.

KYSYMYKSEEN siitä, voiko al-Taeen elämästä tulla esiin vielä uusia paljastuksia, hän vastasi näin:

”Jos kenen tahansa elämää pilkotaan atomeiksi, niin kaikki on mahdollista, varsinkin jos ne atomit järjestellään uusiksi. Mutta sanoisin, että minulla ei ole mitään sellaista mikä vähentäisi äänestäjiä. Uskoisin, että kaikki mikä nyt voi tulla ilmi, lisää äänestäjien määrää. Sen eteen olen valmis tekemään töitä.”
Helsingin Sanomat
28.7. 13:02 , Päivitetty: 28.7. 16:56
...al-Taee sai yleisöltä liki sankarin vastaanoton jo panelistien esittelyssä
Mitä se kertoo yleisöstä?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Wileda
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: La Heinä 20, 2019 5:40 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Wileda »

..al-Taee sai yleisöltä liki sankarin vastaanoton jo panelistien esittelyssä


Mitä se kertoo yleisöstä?
Umpityhmää, tai epärehellistä paskaa valehtelemassa etujensa puolesta, jos omien vihapuheidensa vuoksi moneksi kuukaudeksi saikulle jäänyttä tutkintonsakin valehdellutta pidetään liki sankarina?

Miksi homoPekalla noin vaivaantunut ilme Al-Taeen kanssa paneelikeskustelussa? Pelottaako vai mikä on?
rahima
Hetty Wainthropp
Viestit: 475
Liittynyt: Ti Marras 08, 2011 7:37 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja rahima »

Al-Taee on saanut sankarin vastaanoton. Se kuvastaa vihervasemmiston moraalittomuutta. Heillä aina perusteluina "suomalaiset ja persut kanssa". Sellaista whataboatismia. Al-Taee harjoittaa taqiyyaa, joka ei mene kaikille suomalaisille kaupaksi. Kovasti on pyydellyt anteeksi, mutta nyt se loppui. On lähtenyt hyökkäykseen. En luota tähän tyyppiin. Sananlasku:" Jos joku on liian hyvä ollakseen totta, se ei ole totta" pitää nyt paikkansa. Eikä vieläkään ole kerrottu, mitä 1. vaimolle kuuluu. Ihmettelen, että miksi toimittajat eivät sitä kysy. Al-Taee on julkisuuden henkilö, hän on itse halukas olemaan julkisuudessa. Kaiken lisäksi hän on kansanedustaja.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja putsari »

Wileda kirjoitti:
..al-Taee sai yleisöltä liki sankarin vastaanoton jo panelistien esittelyssä


Mitä se kertoo yleisöstä?
Umpityhmää, tai epärehellistä paskaa valehtelemassa etujensa puolesta, jos omien vihapuheidensa vuoksi moneksi kuukaudeksi saikulle jäänyttä tutkintonsakin valehdellutta pidetään liki sankarina?

Miksi homoPekalla noin vaivaantunut ilme Al-Taeen kanssa paneelikeskustelussa? Pelottaako vai mikä on?

Tälläistä väkeä tuossa festivaalissa
Kuva

Kuva
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3030
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Ei jumalauta, valehteleva, antisemiitti Iran-diggari tulee vieraaksi - ja kansa hurraa!

Ilmeisesti festarijärjestäjät oivalsivat asian jo etukäteen (,koska itsekin ihannoivat äijää).
Wileda
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: La Heinä 20, 2019 5:40 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Wileda »

OLISI pitänyt tulla ulos paljon aikaisemmin”, hän arvioi nyt nettikirjoitustensa aiempaa salailua.

(mutta sitten ei olisi päässyt kansanedustajan virkaan nauttimaan eduista ja ilmaisista lounaista omaa asiaansa edistäen..)

Al-Taee sanoi toivovansa ansaitsevana luotettavana poliitikkona ja toimijana teoillaan neljän kansanedustajavuotensa aikana monen äänestäjän luottamuksen.

(Luotettava politiikko ja toimija ei kyllä vastaa Al-Taeesta julkisuudessa annettua kuvaa missään määrin..)
Suluissa kirjoittajan omat huomiot koskien Al-Taeesta kerrottuja epätarkkuuksia..
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Gladys »

^HS: "Paneelikeskustelussa al-Taee sai yleisöltä liki sankarin vastaanoton jo panelistien esittelyssä. Aina välillä hän sai myös väliaplodit puheenvuorojensa jälkeen."

IL: " Kirjoitukset ovat sellaisia, mitkä eivät edusta minua millään tavalla. Missä olisin tehnyt toisin, olisin tullut ihan itse niiden kanssa ulos jo paljon aikaisemmin. Ihminen saa muuttua, yhteiskunta ja sosiaalidemokraattinen liike sen sallii." " Olemme kaikki aikuisia ihmisiä ja tiedämme, että joskus virheitä sattuu. Löydämme keinot tehdä yhteistyötä, mennä niiden ohi ja yli niin, että huominen olisi parempi..."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f ... 1cb990b956

Sai sankarin vastaanoton? Voi jeesus sentään tuota vihervasemmistolaista kaksinaismoralismin määrää. :shock:

Ja kaikki nuo muut selittelyt, varsinaista lipevää sananhelinää. En tiedä kumpi huolestuttaa enemmän, se että tyyppi ihan pokilla latelee tuollaisia, vaiko se, että ne näyttävät uppoavan vihervassareihin kuin sormi mätään paprikaan. Sanattomaksi vetää.

Varsinainen valheentae.
All is pretty.
- Andy Warhol
Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja Iivis »

Anterin kommentti Paanasen kommentiin:
Anter Yaşa
3 tuntia ·
Öh, hetkinen.

Tyyppi itse pyöritti Janus Putkosen kanssa propagandaryhmää Facebookissa, mutta tässä ”analyysissä” itse tekijä maalataan uhriksi.

Olin ensimmäinen joka puhui Husseinin hybridivaikuttamisesta ja Iran/Venäjä kytkösten ongelmallisuudesta, sekä toin sidokset propagandaryhmiin esille.

Paljastuksen leimaaminen Venäjän teoiksi on tosiasiassa palvelus itse hybridivaikuttajalle. Pääsevät kuin koira veräjästä, kun ei suostuta myöntämään, miten ilmiselvä hybridivaikuttaja pääsi kansanedustajaksi asti.

Ei näin..

Mistä te revitte näitä ”analyysejä”? Miksi yksikään toimittaja ei uskalla kysyä minulta enempää asiasta? Miksi implikoidaan epäsuorasti olevani Venäjän asialla, kun todellisuudessa paljastin Venäjän asialla olevan?

Minä en ole mikään Venäjän agentti, ei jumalauta teidän kanssa. Sokeat kanat.

Yrittäkää hei toimittajat olla vähän enemmän tutkivia ja vähemmän spekuloivia. Minulle voi kanssa soittaa jos epäilette motiivejani.

Ei hän meinannut ”jäädä Venäjän verkkoon”, vaan melkein heitti Venäjän verkon CMI:n ja SDP:n ylle.

Voitte kiittää minua myöhemmin.
https://www.facebook.com/anteryasaofficial/
TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Kyllä Paanaset jne. Tietää, että diipelidaapelia höpöttävät. Mutta kun se just on se juttu. Ei täällä muutoin olisi paremminvoivia tässä kauhukabinetissa.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5163
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Mä en tiedä onko äärivasen laita ihan vain liian ylpeitä myöntääkseen itselleen, että jossain kohtaa mokattiin ja tuli oltua hyväksikäytetty hölmö, vai ovatko ne niin syvällä ajatuksessa omasta saamapuolestaan, että ahneuttaan valehtelevat itselleenkin.

Siitä olen kohtalaisen vakuuttunut, että äärioikealla ollaan samaan aikaan tyhmiä ja ahneita sekä ilkeitä. Keksitään kaikenlaisia tarinoita ja skenaarioita, vaikka todellisuus tarjoaa aivan riittämiin ihan oikeastikin tapahtuneita asioita, joilla perustella mikä tahansa motivaatio muutokseen nykyisestä.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: SDP:n kansanedustajan Hussein Al-Taeen terrorikirjoituks

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

meitzi kirjoitti:Mä en tiedä onko äärivasen laita ihan vain liian ylpeitä myöntääkseen itselleen, että jossain kohtaa mokattiin ja tuli oltua hyväksikäytetty hölmö, vai ovatko ne niin syvällä ajatuksessa omasta saamapuolestaan, että ahneuttaan valehtelevat itselleenkin.

Siitä olen kohtalaisen vakuuttunut, että äärioikealla ollaan samaan aikaan tyhmiä ja ahneita sekä ilkeitä. Keksitään kaikenlaisia tarinoita ja skenaarioita, vaikka todellisuus tarjoaa aivan riittämiin ihan oikeastikin tapahtuneita asioita, joilla perustella mikä tahansa motivaatio muutokseen nykyisestä.
Kaikki äärilaidat ovat tyhmiä. Siksi ne ovat äärilaidoilla. Samaa paskaa eri paketissa.
"Those who want respect, give respect."
Vastaa Viestiin