Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6454
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Kappas, kyllä tämän keissin joku pilaa ihan kokonaan ja ihan itsestään. Eikä siihen mitään hönöjä tarvita :mrgreen: :mrgreen:
Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2939
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Joosua »

PoliisimestariSisu kirjoitti: Ke Huhti 29, 2020 6:01 am
khl kirjoitti: Ti Huhti 28, 2020 3:14 pm Ilta-Sanomissa Sofia sanoi, että ”Niko istuu tosi kauan” eikä siksi jaksa odottaa perheenperustamista. Eli siis huumerikollisuus ja sen vaikutukset ei tunnu missään, mutta kun Niko on niin kauan poissa niin se on se pääpointti Sofialle. :mrgreen:
No olihan tuo selvää heti että pissis jakaa persettä heti kun Nikolle haetaan isoa kakkua. Niko voisi kyllä vahingossa lipsauttaa jotain tuon horon tekosista. :D
Tuommoista piireistä ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta, mutta voisi tosiaan ajatella että olisi kova paikka alkaa elää ihan tavanomaista, vaikkapa alemman keskiluokan elämää, niin että joutuu oikeasti elämään säästeliäästi. Lous Vuittonin sijasta Lidl Tokmanni ja Hong Kong. Vaatteita ja käyttötavaraa tori.fistä. Perhetapaamisiinkin voi mennä pitkästi aikaa. Ja parhaimmillaankin lyhyillä lomilla voi olla avomiehen kanssa muutaman seuraavan vuoden aikana. Ei ole helppo rasti Sohvin taustoilla. Ja kun toisaalta, on joku raharötkö kätevästi saatavilla niin että visa vinkuu vanhaan malliin, hienoja vaatteita, eliittiasuntoja, loistoautoja, terveysruokaa ja bileet jatkuu ja paranee vaan ja miesseuraa on 24/7. Eipä tuota taida olla vaikea arvata, kuinka valinta tapahtuu.
Voi siinä tietty Nikon kielenkannat vähän tosiaan löystyä Sohvin tekemisistä. Varsinkin kun vielä kuulee moralisoinnista, vaikka itse on oltu täysillä mukana.

Ei tuossa tarvi kuulustelijan paljoa vedättää, tarjoaa ekaks kaffet ja pullat ja antaa uusimman seiskan samalla luettavaksi ja ohessa pientä tukea naisten petollisuudesta niin varmaan sujuu jutustelu ihan hyvässä hengessä "miesten kesken".

Vaikka varmaan on hienoja hetkiäkin noissa piireissä, niin eipä käy kateeksi.
seeker7
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Ti Tammi 28, 2020 11:20 am

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja seeker7 »

khl kirjoitti: Ti Huhti 28, 2020 4:49 pm Itse on usko pätkääkään että Sofia mitään perhettä haluu ja hoitaa mitään muksuja sen verran itsekeskeinen muija!!
Ei mitään normaalia lapsiperheen arkea, vaan jos ja kun Sofian elättäjällä massia on tarpeeksi, niin lapset ei haitaa biletystä ja jetset-elämää. Instassa on sitten hyvä poseerata muksu kainalossa tykkäyksiä keräten.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Nenän niiskuttaminen johtuu huimausaineista ellei Sohvalla sitten ole koronaa. Huimausaineet aiheuttavat ärsytystä limakalvoilla. Toki täällä vieläkin Rautapallo ihmettelee, että eikö Sofia olekkaan kiltti naapurintyttö, joka ei tiedä mitä huimausaineet ovat. Sitä, kun tarpeeksi jotain fitnesspersettä fanittaa niin mikään fakta ei riitä :D

Helsingin asunto Maran nimiin laitettu, Maralla ei tuollaisiin ole varaa. Mistähän syystä? Onko asunnolla jotain luvatonta?
Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Huomaa ettet oo vetäny pirii etkä koxuu. Kyllä nenä ja suu kuivuu kuin voileipäkexi ku imee viivoja nokkaan.
Äläkä hauku Rautapalloa.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4530
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Rautapallo kirjoitti: Ti Huhti 28, 2020 4:33 pm Ja mä olen itsekkin lähtöisin päihdelähiöstä, ikävä kyllä tunnen käyttäjiä että diilereitä eikä heidän naisensa olet 100% kamankäyttäjiä niinkun annatte moilasen kanssa ymmärtää. Puhutte kyllä asiaa painostuksesta jne mutta asia ei ole niin mustavalkoinen. Teidän logiikkanne mukaan olen sitten subutex diileri tai vähintään käyttäjä koska olen sitä hallussapitänyt niinkun kerroin, vaikka en sitä ole koskaan käyttänyt/koittanut/myynyt.

Ja ghost huntingille verran että annan nyt itsestäni esimerkin. Olen ollut 11 vuotta putkeen työelämässä ja polttanut silti lähes viikoittain pilvee? Käytän myös 1-2 vuoden välein kokaiinia yhden tai kaksi viivaa yhtenä iltana jotta jaksan juoda meidän laillista huumetta yli kello 01.00 (kun kokoonnumme lapsuuden kavereiden kanssa). Niin mitä helvettiä sää nyt selität että "jokainen työssäkäyvä tietää...".

Ja moilanenkin teki suht selväksi että sitä kokemusta näistä piireistä on loppuviimein vähemmän kun mitä tekstit antaa ymmärtää.

Mut meitsi jättää tän tähän teijän kanssa. Tarkoitus ei ollut hyökätä tai vittuilla vaan oikeasti saada tietoo onko sitä FAKTAA vai ei koska kuten jo sanoin, keissi kiinnostaa mutta koko juonen selvittäminen on mahdotonta mikäli omia epäilyksiä ja spekuja aletaan puhumaan faktana. Mut joo sori jos nyt tuli loukattua teistä jotain.
Jos luit tekstin tarkkaan, totesin itsekin seurustelleeni muutaman piriä "viihdekäyttäneen" kanssa. Rivien väleistä olisi voinut hoksata senkin, ettei oma asenteeni huumeiden käyttöön ole sillä tavalla myönteinen, että minua käyttö kiinnostaisi. Ja edelleen: kirjoitin että noissa piireissä on todella vaikea olla käyttämättä kamaa. En kirjoittanut, että se on täysin mahdotonta. Lisäksi piireistä puhuessani viittasin niihin piireihin, joissa Niko+Sohvi+Stefu+Mara pyörii. En siis puhunut niistä piireistä, joissa sinä liikut :wink:

Lisään vielä sen, että hallussa pitäminen, kuljetus ja kaikenlainen muu assaripaska on mun mielestä kuvottavaa. Olen itsekin siinä ollut mukana, mutta huom! tietämättäni...! Ihan samoin kumpikaan eksistäni ei tietenkään vaivautunut kertomaan harrastuksistaan. Eka tyyppi oli puhetasolla täysin huumekielteinen. Vuosien seurustelun jälkeen huomasin muutosta, mutta siinä oli elämässäkin kaikenlaista. Muistan hyvin sen hetken, kun ihmettelin tyypin käytöstä kummallisesti ja sanoin ääneen ajatukseni: "Sun mustuaiset on ihan helv*tin isot kuin olisit vetänyt kamaa". Siihen tämä tyyppi vastasi virnistellen että: "Ootsä kyl hyvä [arvaamaan? huomaamaan?]..." Kuitenkaan en vielä tuolloinkaan tajunnut, että hän voisi todella vetää jotain, koska olihan hänkin korkeakoulussa opiskeleva ja työssä käyvä maitoposki. Kulissit kunnossa nääs :wink: Se vähän tuppaa olemaan niin, että jos kuulut johonkin - sanotaan nyt vaikka sukukuntaan - jossa moisia bisneksiä pyöritellään, niin sun ympärillä helposti tapahtuu yhtä sun toista jännää. Että joo. Jotain kokemusta minulla nyt sitten kuitenkin on niistä asioista.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4530
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Likeavirgin kirjoitti: Ke Huhti 29, 2020 9:55 pm Nenän niiskuttaminen johtuu huimausaineista ellei Sohvalla sitten ole koronaa.
Tai allergia tai...
Likeavirgin kirjoitti: Ke Huhti 29, 2020 9:55 pm Helsingin asunto Maran nimiin laitettu, Maralla ei tuollaisiin ole varaa. Mistähän syystä? Onko asunnolla jotain luvatonta?
Hyvä huomio, miksi Stefu on kirjoilla eri kämpässä kuin Mara ja lapsensa ja miksi juuri Hanko. Ehkä ei kuitenkaan sossutukien takia :wink: Lehdessä nimenomaan mun mielestä siis sanottiin, että Martina ja Stefu ovat olleet kirjoilla (=väestörekisteriin ilmoitettu osoite) eri kämpissä. Se ei vielä tarkoita, etteikö Stefu voisi olla Eiranrannan kämpän omistaja.

Joku kekseliäs voisi kertoa, miksi Stefu on kirjoilla Hangossa? Miksei samantien jossain virolaisessa osoitehotellimurjussa kuten Niko?
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
pilipali
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 3:25 am

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja pilipali »

Jos joku kämppä on martin nimissä niin se on siksi ettei mene persiin alta kun tulee konkka tms. jossa omaisuutta takavarikoidaan. Stefan on nyt auttanut Nikon perhettä pääsemään Sofiasta eroon. Sofia ehkä hetken on tuossa kämpässä mutta kohta jo muualla. Tajuaisi nyt itse hävitä maisemista ennenkuin on kadulla. Ei taida tajuta itse missä mennään.
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4530
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

pilipali kirjoitti: To Huhti 30, 2020 3:18 am Jos joku kämppä on martin nimissä niin se on siksi ettei mene persiin alta kun tulee konkka tms. jossa omaisuutta takavarikoidaan.
Tiedätkö kenen nimissä se kämppä on? Siis kuka on merkitty omistajaksi?

Ainakin minä olen nähnyt median mainitsevan vain, että Martina oli kyseisessä kämpässä kirjoilla. Asiansa hoitaneet vuokralaisetkin ovat kirjoilla siinä kämpässä, missä asuvat, mutta he eivät silti omista kyseistä huoneistoa. En silti ihmettelisi, vaikka paljonkin Stefun omaisuutta olisi laitettu toisten ihmisten nimiin - vaikka sen Isabellan.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3247
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Haaperilla kävi huono tuuri kun narahti heti ekalla kerralla.
""– Onko sulle yllätys, että joku tämän alan ihminen on joskus satunnaisesti saattanut livetä näin?""

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 70598c336a



Tuoreessa YleX:n haastattelussa Samu sivuaa huumesyytteitään.

– Onko sulle yllätys, että joku tämän alan ihminen on joskus satunnaisesti saattanut livetä näin? Ja voiko olla, että olisin ainoa, joka on siellä Ruississa [livennyt], Haber ihmettelee haastattelussa.

– Yllätti, kuinka musta puhuttiin narkkarina, joka pilaa Suomen lapset. Se tuntui silloin tosi pahalta.

Haastattelussa käy ilmi, että Samu on jo päässyt harmituksensa yli. Hänen yhteistyökumppaninsa ja faninsa ovat pysyneet ja tsempanneet.

Haastattelussa Samu kertoo, että hän on saanut tukiviestejä muilta kuuluisuuksilta aina valtionjohtoa myöten.

– Täytyy toivoa, että ihmisillä on aivot ja ne tajuaa, että tuskin se Haaberi nyt mitään kokkelitynnyriä on Suomeen tuonut. Kaikki on hirveän hienosti. Otetaan se sakko ja sit tehdään taas lauluja, Samu kertoo.
qurqo kirjoitti: To Loka 26, 2023 9:01 pm Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:
Leikkikaveri

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Leikkikaveri »

Plastic-paddingista tehty nenä voi olla haastava niistettävä, pakko vaan niiskuttaa.
Nyt voi kaikki pervot miettiä miten muovinen persus käyttäytyy.
Saattaapi olla hankalaa vaihtaa lennosta puolisoa parin vuoden päästä, kun alakaa plastiikki halkeilemaan, vai oliskos sokeainliitossa varakkaita perijöitä, ilman aivoja?

Smells like a teiniperseily, koko homma. Aikuisia ihmisiä ja meno kun myllypuron ylä-asteella.
TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Setämiesten fanittelu on sairasta puuhaa. Oli fanitettava sitten hapertunut Haberi, tai Sillanpään Jari.
Kaikkiookoo
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Joulu 09, 2018 6:36 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Kaikkiookoo »

Likeavirgin kirjoitti: Ke Huhti 29, 2020 9:55 pm
Joku kekseliäs voisi kertoa, miksi Stefu on kirjoilla Hangossa? Miksei samantien jossain virolaisessa osoitehotellimurjussa kuten Niko?
Suomessa ollaan monesti kirjoilla asunnoissa tuo 2 vuotta, jotta saadaan mahdollinen myyntivoitto verovapaasti?
Lainaus meni vissiin persiilleen, mutta menköön.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

H.Moilanen kirjoitti: To Huhti 30, 2020 11:26 am
pilipali kirjoitti: To Huhti 30, 2020 3:18 am Jos joku kämppä on martin nimissä niin se on siksi ettei mene persiin alta kun tulee konkka tms. jossa omaisuutta takavarikoidaan.
Tiedätkö kenen nimissä se kämppä on? Siis kuka on merkitty omistajaksi?

Ainakin minä olen nähnyt median mainitsevan vain, että Martina oli kyseisessä kämpässä kirjoilla. Asiansa hoitaneet vuokralaisetkin ovat kirjoilla siinä kämpässä, missä asuvat, mutta he eivät silti omista kyseistä huoneistoa. En silti ihmettelisi, vaikka paljonkin Stefun omaisuutta olisi laitettu toisten ihmisten nimiin - vaikka sen Isabellan.
Jossain lehdessä puhuttiin Maran omistamasta kodista eli kyllä se Maran nimissä taitaa olla. Eihän Maralla ole edes omaa autoa, siitäkin taitaa vieläkin olla ylipuolet rahoitusyhtiö Santanderin.
Salainen_Tietolähde
Neuvoja-Jack
Viestit: 535
Liittynyt: To Tammi 30, 2020 1:52 pm
Paikkakunta: Salainen

Re: Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Viesti Kirjoittaja Salainen_Tietolähde »

No mutta mites siä käräjillä on tapahtunut viime aikoina?
Vastaa Viestiin