Katiska-vyyhti: Janne "Nacci" Tranberg, Niko Ranta-aho, Sofia Belorf jne

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Käykääpä kattomassa etuovessa, Nikon tutkintavankeudessa oleva sisko myy yksiötä Mechelininkadulla. Muita kämppiä Urban lkv:llä ei ole myynnissä ja tuonkin ilmoituksen kohdalla lukee, että ”esittelyt hoitaa” joku muu henkilö kuin kyseinen sisko itse (joka btw. on netistä löytyvien tietojen mukaan Urban lkv:n ainoa välittäjä ja työntekijä ylipäänsä). Mikähän agentti mahtaa olla kyseessä? :D
Sinänsä mielenkiintoista, onko vakavasta talousrikoksesta epäillyn (vieläpä rahanpesusta, jonka ehkäiseminen on nimenomaan kiinteistönvälitystoiminnassa erittäin olennaista) edes sallittua toimia LKV:nä. Minun käsittääkseni ei ole, mutta AVI:sta tätä tietysti voisi kysyä. :D Ilmoitus löytyy täältä https://www.etuovi.com/kohde/9698618?haku=M1414840273
sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1261
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Eikö se Sofi punkkaa just ton systerin boksissa, niin kait se voi näyttää sen läävän nurkkia kiinnostuneille, kunhan vain muistaa pitää pesupulverit lukkojen takana piilossa. Toki voin olla väärässäkin?
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

TobiasW kirjoitti: Pe Syys 27, 2019 10:12 am Käykääpä kattomassa etuovessa, Nikon tutkintavankeudessa oleva sisko myy yksiötä Mechelininkadulla. Muita kämppiä Urban lkv:llä ei ole myynnissä ja tuonkin ilmoituksen kohdalla lukee, että ”esittelyt hoitaa” joku muu henkilö kuin kyseinen sisko itse (joka btw. on netistä löytyvien tietojen mukaan Urban lkv:n ainoa välittäjä ja työntekijä ylipäänsä). Mikähän agentti mahtaa olla kyseessä? :D
Sinänsä mielenkiintoista, onko vakavasta talousrikoksesta epäillyn (vieläpä rahanpesusta, jonka ehkäiseminen on nimenomaan kiinteistönvälitystoiminnassa erittäin olennaista) edes sallittua toimia LKV:nä. Minun käsittääkseni ei ole, mutta AVI:sta tätä tietysti voisi kysyä. :D Ilmoitus löytyy täältä https://www.etuovi.com/kohde/9698618?haku=M1414840273
Sehän jo kertaalleen 12. heinäkuuta myyty ja nyt myydään toisen kerran :DTiheää menee sama asunto,mahtaa nykyistä omistajaa ottaa päähän myydä asunto jo kahden kuukauden asumisen jälkeen :D Onneksi menee saman välittäjän samoilla kuvilla vielä niin ei tarvi alkaa säätämään,soittaa vaan että laita takas myyntiin vaan vaikka tulis 50 000 tappiota :D
Instan mukaan siis myyty,täsmälleen samat kuvat ja tavarat prikulleen samoissa paikoissa.

https://www.instagram.com/p/Bz0gsc_Bwei/
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2220
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

249 000 euroa, 28 nelion kopperosta, Toolossa, apua :lol:
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

pilipali kirjoitti: Ti Syys 24, 2019 11:50 pm Ja väite ettei rikollisjengillä ole rahaa on aika humoristinen, Itse olen aikanaan nähnyt sitä rahaa melko runsaasti sekä myös tietämättäni piilotellut käteistä rahaa, aineita sekä velkomispapereita kotonani kyseiseen ryhmittymään kuuluvan ystävän toimesta. Kyseessä eivät olleet mitkään pikkusummat. Ja todellakin tietämättäni niitä säilytin kunnes tulin kurkistaneeksi ennen kuin se vihdoin ja viimein haettiin että mitä siellä laukussa on :lol: Sanoin toki etten ollut kurkistanut sisälle. En tietenkään.
No ei niillä rikollisjengeillä mitään miljoonia ole käytössään Suomessa. Alimmalla tasolla hyvä, jos suorittavalta luokalta löytyy edes 100e katetta taskusta, tai tililtä. Siksihän tämä iso juttu Suomen tasolla onkin, kun takavarikkoon on jo otettu 4 miljoonaa. Keisari Kaarnakin oli iso juttu ja silloin puhuttiin vähän reilusta miljoonasta.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
Kaikkiookoo
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Joulu 09, 2018 6:36 pm

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja Kaikkiookoo »

tokkaukko kirjoitti: Pe Syys 27, 2019 5:02 pm
TobiasW kirjoitti: Pe Syys 27, 2019 10:12 am Käykääpä kattomassa etuovessa, Nikon tutkintavankeudessa oleva sisko myy yksiötä Mechelininkadulla. Muita kämppiä Urban lkv:llä ei ole myynnissä ja tuonkin ilmoituksen kohdalla lukee, että ”esittelyt hoitaa” joku muu henkilö kuin kyseinen sisko itse (joka btw. on netistä löytyvien tietojen mukaan Urban lkv:n ainoa välittäjä ja työntekijä ylipäänsä). Mikähän agentti mahtaa olla kyseessä? :D
Sinänsä mielenkiintoista, onko vakavasta talousrikoksesta epäillyn (vieläpä rahanpesusta, jonka ehkäiseminen on nimenomaan kiinteistönvälitystoiminnassa erittäin olennaista) edes sallittua toimia LKV:nä. Minun käsittääkseni ei ole, mutta AVI:sta tätä tietysti voisi kysyä. :D Ilmoitus löytyy täältä https://www.etuovi.com/kohde/9698618?haku=M1414840273
Sehän jo kertaalleen 12. heinäkuuta myyty ja nyt myydään toisen kerran :DTiheää menee sama asunto,mahtaa nykyistä omistajaa ottaa päähän myydä asunto jo kahden kuukauden asumisen jälkeen :D Onneksi menee saman välittäjän samoilla kuvilla vielä niin ei tarvi alkaa säätämään,soittaa vaan että laita takas myyntiin vaan vaikka tulis 50 000 tappiota :D
Instan mukaan siis myyty,täsmälleen samat kuvat ja tavarat prikulleen samoissa paikoissa.

https://www.instagram.com/p/Bz0gsc_Bwei/
Jos asunto ollut alle 2 vuotta omistuksessa, niin tappiot saa vähentää verotuksessa saman tulolajin veroista.
Eli 3/4 osan tappiot ei ole läytännössä tappioita ollenkaan.
Tätä moni varallisuutta omaava ja verosuuniittelua tekevä tekee..
Ostetaan ristiin asuntoja ja vähennetäön tappiot, näin saa 75% hinnalla asunnon laillisesti.
Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Mä en tajuu, mul on yx kämppä, kaxio Helsingissä, mun yx kaveri on siellä vuokralla. Sen kämpän arvo on noin 200 000-euroa, mut jos myisin sen, verottaja veisi siitä 40 000-euroa vain sen takia etten mä ole asunut siellä 2-vuotta.
Eli mun ei kannata sitä myydä koska en enää ikinä halua asua kerrostalossa.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Svimba kirjoitti: La Syys 28, 2019 5:59 am Mä en tajuu, mul on yx kämppä, kaxio Helsingissä, mun yx kaveri on siellä vuokralla. Sen kämpän arvo on noin 200 000-euroa, mut jos myisin sen, verottaja veisi siitä 40 000-euroa vain sen takia etten mä ole asunut siellä 2-vuotta.
Eli mun ei kannata sitä myydä koska en enää ikinä halua asua kerrostalossa.
Heh, ei kai sijoitusasuntoja tolla ajatuksella ostetakaan. Äläkä hyvä mies maksa veroja selvittämättä ensin mitä kaikkea vähennyksiä voit tehdä. :D Siihen miten paljon veroja maksat myydessäsi kämpän, vaikuttaa aika moni asia. Jos haluat tarkempia neuvoja, kerro ensin perusasiat eli
- Onko sulla asuntoon liittyvää lainaa jäljellä?
- Miten asunto on saatu? (Perintönä, osituksessa?)
- Millä hinnalla ostit sen (jos ostit) ja milloin?
- Mitä kaikkia korjauksia, remontteja ym. tehty sinä aikana kun olet omistanut kämpän ja miten ne on kustannettu?

Esim. uudiskohteiden suosio asuntosijoittajien keskuudessa on perinteisesti perustunut siihen, että niihin on päässyt kiinni maksamalla pelkästään myyntihinnan (velkaosuuden jäädessä yhtiölainana lyhennettäväksi), tosin nykyään tätä koskevaa sääntelyä on kiristetty, sekä lyhennysvapaiden hyödyntämiseen (mahdollistaen mm. vuokratuotot lyhennysvapaa-ajalta), sekä tietysti ajatukselle arvonnoususta, jos/kun asunto on ostettu kehittyvältä alueelta (hyvä esimerkki Niittykumpu Espoossa, kämppiä metroaseman yläpuolelta varattiin ennen kuin metron rakennustyöt oli kunnolla edes päässyt käyntiin). Jos kyseessä on muu kuin uudiskohde (riippuen asunnon koosta sekä markkinavuokrasta alueella), sun kannattaa vuokrata se yleisen asumistuen piirissä olevalle vuokralaiselle, jolloin ei tarvitse miettiä tuleeko vuokrat ajallaan eikä sitä, kuka korvaa mahdolliset vuokralaisen aiheuttamat vahingot (koska yleensä nämä vuokralaiset on toimeentulotukiasiakkaita, opiskelijoita tai muuten sellaisia, joiden puolesta joku muu maksaa). Ja mitä tulee kämpän arvonnousuun (muissa kuin uudiskohteissa), niin pystyt vaikuttamaan siihen esimerkiksi taloyhtiön hallituksessa päätettäessä korjausten (putkiremppa, julkisivu- ja kattoremontit ym. kalliit toimenpiteet) rahoittamisesta. Esimerkki: Jos pystyt, aja läpi arvoa nostavien toimenpiteiden rahoitus sellaisella lainalla (ns. limiittilaina tai vastaava ”luottokorttityyppinen” laina), jonka takaisinmaksu alkaa vasta sitten, kun remontit ja muut parannukset on tehty JA olet itse ehtinyt myydä kämpän hyvällä voitolla. :D Pelimies liike on tietysti se, jos ehdit myydä loistokunnossa olevan asuntosi siinä vaiheessa, kun remontteihin liittyviin jälkiselvittelyihin (reklamaatiot, korjauskustannukset ja näihin liittyvät, tappelut urakoitsijoiden ja vakuutusyhtiön kanssa jne.) rahoitusvastikkeen nostosta ei ole vielä tehty minkäänlaista päätöstä tai edes arviota, koska tuurilla asuntosi ostaa henkilö, joka ei tajua ennakoida tätä, vaan sokaistuu upeasta asunnostasi, jossa ei ole hankalia&kalliita remontteja lähivuosina tulossa. Tämä viimeksimainittu skenaario tosin toimii parhaiten silloin, kun myyt asuntoa jossa olet ollut kirjoilla sen 2 vuotta.

Tuossa nyt vaan jotain esimerkkejä siitä, aiemmin mainittujen verotuksellisten (vähennys- ym.) mahdollisuuksien hyödyntämisen lisäksi, miten hyvällä alueella sijaitsevaa omistusasuntoa voi hyödyntää. :)
Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Olen saanut sen perintönä mun isovanhemmilta, maxoin siitä 10 000-eukkia. Vuokra on tosi pieni (700) ku sossu maxaa mun frendin elämän eikä sossutäti kuulemma maxa enempää.
Putkiremontti tehty ( 27 000), jota lyhennetään vastikkeessa, loppuu vasta vuonna 2033!
Yhtiövastike 399-euroa, et ei kyl hirveesti jää voittoa.
Olen ajatellut heittää sen sieltä pellolle ja vuokrata kämpän 900-eukilla.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
artreini
Sofia Karppi
Viestit: 444
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 8:25 pm

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja artreini »

Täällä oli tässä ketjussa keskustelua kellokauppias-kiinteistönvälittäjä Stefu Aitolehden miehestä.

Mielenkiintoista elämää ja sisältöä heistäkin.

Tampereelta löytyy eräs tunnettu näkyvä persoona - Kulta Ropo, josta on olemassa erilaisia käsityksiä.
Eikös tälläkin ollut Maranellon Humma allaan;)

Minkälainen konsepti alana tämä kellokauppa - kultaseppä linja on? Kokemuksia löytyykö?
Alalla jossain vaiheessa sai tekaistuja kuitteja kadonneista arvokelloista ja rahaa vedätettyä vakuutusyhtiöstä.

Kiinassa on riesana laittomuudet ja korruptio ja lahjonnassa pelataan paljon kullan kanssa, mieluummin kuin käteisen.
Onko kokemusta tästä Suomessa tai Isla Crimealla Epsanijassa?

https://keskustelu.suomi24.fi/t/13022811/kulta-ropo

Kauppiailla ja yrittäjillä on iätajat ollut omia yhdistyksiä ja klubeja.

Juttu liittyy Nikoon ja Stefuun kaikkine käänteineen.
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Tuli mieleen: jos Belorf olisi ollut puhdas pulmunen, aivan tietämätön mistään, niin eikö olisi loogisempaa että hän olisi hyvinkin vihainen Ranta-aholle kaiken jälkeen, kun on hänet tahalteen sotkenut rahanpesemiseen ja hyväksikäyttänyt häntä rakkauden nimessä. Sen sijaan Belorfin on uutisoitu olevan samoissa fiiliksissä mieheen kuin aiemminkin, mikä viittaa lähinnä siihen, että kummankin negatiiviset tunteet kohdentuvat hämärän luksuselämän tyssäyttäneeseen ikävään lain väliintuloon.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1261
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Ei sillä ole mitään merkitystä mikä on totuus, mutta sillä on mikä on juridinen totuus.
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Aivan , tuo pitää paikkansa oikeudessa, muuten ei. Olen kanssa usein painottanut juridisen totuuden ja todellisen totuuden erottamista.
MissMallard kirjoitti: To Syys 26, 2019 12:04 pm ...
Toisaalta emme asu missään Pohjois-Koreassa joten sellainen lyhyt tapaaminen missä vaan saisi kysyä että miten toinen voi ja että on kaivannut kumppania niin voisi olla ihan ihmisoikeuksien mukaista.
Voisi ollakin mm. juridisen totuuden kokoonpuristamiseksi 8) hyödyllistä, jos heidän sallittaisiin tavata ja jutella mutta valvotuissa (kuvaaminen, nauhoittaminen, tarkkaileminen) olosuhteissa. Tapausvyyhdin tutkinta on kesken, sitä ei riskeerata mutta toihan voisi päinvastoin olla tarjoavaa settinkiä tutkintaan.
.. Tosin juu, eivät varmaan livertäisi avoimesti ulos kaikkea valvotuissa olosuhteissa, mutta voi olla että jotain saattaisivat huolimattomasti luikauttaa tutkintaan. Johtopäätös : sitä kannattaisi kokeilla tutkinnan kannalta.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja putsari »

aivoriihi kirjoitti: Pe Syys 27, 2019 5:31 pm 249 000 euroa, 28 nelion kopperosta, Toolossa, apua :lol:
Käys katsoen, paljonko saman kokoinen koppero maksaa Manhattanilla. Sitten sinä vasta apua huudatkin.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
surullinentapaus
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: To Syys 26, 2019 5:24 pm

Re: Sofia Belorfin luxuselämälle takapakkia - rahanpesuepäily

Viesti Kirjoittaja surullinentapaus »

Kaikkiookoo kirjoitti: Pe Syys 27, 2019 9:51 pm
tokkaukko kirjoitti: Pe Syys 27, 2019 5:02 pm
TobiasW kirjoitti: Pe Syys 27, 2019 10:12 am Käykääpä kattomassa etuovessa, Nikon tutkintavankeudessa oleva sisko myy yksiötä Mechelininkadulla. Muita kämppiä Urban lkv:llä ei ole myynnissä ja tuonkin ilmoituksen kohdalla lukee, että ”esittelyt hoitaa” joku muu henkilö kuin kyseinen sisko itse (joka btw. on netistä löytyvien tietojen mukaan Urban lkv:n ainoa välittäjä ja työntekijä ylipäänsä). Mikähän agentti mahtaa olla kyseessä? :D
Sinänsä mielenkiintoista, onko vakavasta talousrikoksesta epäillyn (vieläpä rahanpesusta, jonka ehkäiseminen on nimenomaan kiinteistönvälitystoiminnassa erittäin olennaista) edes sallittua toimia LKV:nä. Minun käsittääkseni ei ole, mutta AVI:sta tätä tietysti voisi kysyä. :D Ilmoitus löytyy täältä https://www.etuovi.com/kohde/9698618?haku=M1414840273
Sehän jo kertaalleen 12. heinäkuuta myyty ja nyt myydään toisen kerran :DTiheää menee sama asunto,mahtaa nykyistä omistajaa ottaa päähän myydä asunto jo kahden kuukauden asumisen jälkeen :D Onneksi menee saman välittäjän samoilla kuvilla vielä niin ei tarvi alkaa säätämään,soittaa vaan että laita takas myyntiin vaan vaikka tulis 50 000 tappiota :D
Instan mukaan siis myyty,täsmälleen samat kuvat ja tavarat prikulleen samoissa paikoissa.

https://www.instagram.com/p/Bz0gsc_Bwei/
Jos asunto ollut alle 2 vuotta omistuksessa, niin tappiot saa vähentää verotuksessa saman tulolajin veroista.
Eli 3/4 osan tappiot ei ole läytännössä tappioita ollenkaan.
Tätä moni varallisuutta omaava ja verosuuniittelua tekevä tekee..
Ostetaan ristiin asuntoja ja vähennetäön tappiot, näin saa 75% hinnalla asunnon laillisesti.
Hmm meni vähän ohi tämä. Voisitko antaa tarkemman rautalankaesimerkin miten tuolla kikkailulla voi säästää? Tarkoitatko että kaksi eri ihmistä ostaa ja myy keskenään asunnot ja hinnalla veivaamalla säästää veroissa?
Vastaa Viestiin