Tapaus Abdirahim Hussein "Husu "Mohammed

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1250
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Nyt sitten demariveljet kirjoittavat apukoulutasolla olevan oksennuksen tviittejä. Eihän tuo kamelinpaska osaa varmaan edes lukea. Yllättyykö joku vielä, että somali valehtelee.

THS
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: To Helmi 04, 2016 12:29 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja THS »

"Tällaiset asiat ovat helposti todennettavissa, sillä taksien järjestelmät tallentavat keskustelut."

Ei taida olla ihan noin, koska se olisi laitonta. Ehkä Husu itse nauhoittanut, mutta ei se silloinkaan olisi laillista. Taitaa Husu tässäkin valehdella.
:D

peja
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Maalis 11, 2015 4:10 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja peja »

Iltalehden jutussa husu jo lämpenee toimittajalle, ikäville kysymyksille .heh heh.

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kaizer Sose kirjoitti:
Ma Marras 11, 2019 4:28 pm
Eiköhän se "hirttosilmukka" tapauskin tullut tätä myötä selväksi että miten se menikään. :roll:
Niinpä. Silmukan mukana tulleessa saatekirjeessä oli samat kirjoitusvihjeet joita Husu on internetissä julkaissut teksteissään. Lisäksi siinä mainittiin Martin Luther King, joka on Husulle ilmeisesti jonkinlainen esikuva. Tavallinen rasistisika tuntenee nimen, muttei tunge sitä viiden lauseen heippalappuun.

Joku Iltis-Piltis voisi viedä käsialanäytteen asiantuntijalle ja pyytää arviota onko Husu itse kirjoittanut itselleen vihapostia.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Mies77
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Touko 28, 2014 12:25 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Mies77 »

Eikös tämä jos joku ole kiihottamista.

TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Jack the Ripper kirjoitti:
Ma Marras 11, 2019 9:51 pm
Joku Iltis-Piltis voisi viedä käsialanäytteen asiantuntijalle ja pyytää arviota onko Husu itse kirjoittanut itselleen vihapostia.
Onko vihapuhe itseään kohtaan laitonta? Voiko poliisille tehdä tutkintapyynnön siitä, että loukkasi omaa kunniaansa?

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

TuskaistaTietoa kirjoitti:
Ma Marras 11, 2019 10:06 pm
Jack the Ripper kirjoitti:
Ma Marras 11, 2019 9:51 pm
Joku Iltis-Piltis voisi viedä käsialanäytteen asiantuntijalle ja pyytää arviota onko Husu itse kirjoittanut itselleen vihapostia.
Onko vihapuhe itseään kohtaan laitonta? Voiko poliisille tehdä tutkintapyynnön siitä, että loukkasi omaa kunniaansa?
Siksi yksityinen taho kuten Iltis-Piltis voisi kustantaa tutkimukset. Poliisilla on muutakin tehtävää, kuten tutkia Päivi Räsäsen ikivanhoja raamatunlainauksia.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Avatar
Taakibörsta
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Touko 11, 2017 3:21 pm

Re: Tapaus Husu Hussein –valehtelija

Viesti Kirjoittaja Taakibörsta »

JohnGood kirjoitti:
Ma Marras 11, 2019 5:59 pm
Eikös nämä perättömät lausunnot ja selkeät harhaanjohtamiset ala pikkuhiljaa jo täyttämään rikoksenkin määritelmät?
husun (syä paskaa ja kuole) ulostulot aiheuttaa kitkaa kansanryhmien välillä sekä vihanlietsontaa, joka mielestäni pitäisi kriminalisoida.

peja
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Maalis 11, 2015 4:10 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja peja »

Valehtelija jäähylle ensi vuoden kesäkuun loppuun asti Helsingin kaupunginvaltuustosta.

Salmari
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Joku sanoi, että sompa..eiku somalista ei ole kuin bussia tai taksia ajamaan niin väärässä on. Ei kykene edes taksia ajamaan.

Retardi mikä retardi. Kiitos IL kun nosti asian lööppeihin. Husun ura oli tässä.

Vaikka pääsi ohituskaistaa AmKiin ja joku muu teki opparin niin eipä päiväkään ole tehnyt oman alan työtä. Sai kenkää jopa Ylen radio-ohjelmasta.

Voisin kertoa, että Husu yritti raiskata minut taksissa, eiku olin vaan niin vittuuntunut somaleihin, että tällaisen keksin.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

TuskaistaTietoa kirjoitti:
Ma Marras 11, 2019 10:06 pm
Onko vihapuhe itseään kohtaan laitonta? Voiko poliisille tehdä tutkintapyynnön siitä, että loukkasi omaa kunniaansa?
Hyvä kysymys! Ja voiko omaa kansanryhmää vastaan kiihottaa, siis tämähän tapaus jo todistaa että voi, mutta onko se laitonta?
Salmari kirjoitti:
Ma Marras 11, 2019 10:47 pm
Voisin kertoa, että Husu yritti raiskata minut taksissa, eiku olin vaan niin vittuuntunut somaleihin, että tällaisen keksin.
Tai muuttaisit vaan tarinaa, et H yritti raiskata, mutta olitkin jo noussut taksista ja lopulta, että ainakin oli yrittämässä raiskata, mutta pipi ei toiminutkaan.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

TucoRamirez
Hetty Wainthropp
Viestit: 485
Liittynyt: Ke Elo 01, 2018 12:10 am

Re: Tapaus Husu Hussein –valehtelija

Viesti Kirjoittaja TucoRamirez »

Kuka sille on antanut oleskeluluvan. Eikös sitä voi palauttaa takasin Afrikkaan ajaan taksia?

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Tapaus Husu Hussein –valehtelija

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Suomi ja täällä asuvat asialliset somalit voisi yhdistyä ja ostaa tälle vanhan hiacen, millä saisi lähteä köryyttelemään kotia kohti samaa reittiä mitä tulikin eli Venäjän kautta varmaan pitäisi ajella. Matkan varrelta voisi kertoa kokemastaan rasismista twitterissä tai mieluiten jutella niistä omalle haamukirjoittajalleen. Kyllä hävettäisi olla tämäkin valehtelija, joka sen nimissä aina välillä kirjoittaa, kun asiasta pitää puhua tai joku isompi valejuttu pykälässä.

Ei tämä enää pelkkään tyhmyyden piikkiinkään kyllä mene, vaan kyse on sairaasta oman edun tavoittelusta, mikä aiheuttaa vielä jotain hyvin ikävää. Turha ainakaan itkeskellä nyt muiden somaleiden vähään aikaan syrjinnästä ja oikeastikin koetusta rasismista, ellei ole vedenpitävä todisteita.

Älä huuda sitä sutta, jos sitä ei ole...
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Gurney
Axel Foley
Viestit: 2494
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Gurney »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Ma Marras 11, 2019 11:05 pm
TuskaistaTietoa kirjoitti:
Ma Marras 11, 2019 10:06 pm
Onko vihapuhe itseään kohtaan laitonta? Voiko poliisille tehdä tutkintapyynnön siitä, että loukkasi omaa kunniaansa?
Hyvä kysymys! Ja voiko omaa kansanryhmää vastaan kiihottaa, siis tämähän tapaus jo todistaa että voi, mutta onko se laitonta?
Salmari kirjoitti:
Ma Marras 11, 2019 10:47 pm
Voisin kertoa, että Husu yritti raiskata minut taksissa, eiku olin vaan niin vittuuntunut somaleihin, että tällaisen keksin.
Tai muuttaisit vaan tarinaa, et H yritti raiskata, mutta olitkin jo noussut taksista ja lopulta, että ainakin oli yrittämässä raiskata, mutta pipi ei toiminutkaan.
Vai miten olisi. Husu yritti raiskata minut Taksi Helsingissä kolme kertaa tämän syksyn aikana.

– Olin väärässä siinä, että sanoin hususompanssin raiskanneen. Mutta en ole väärässä muista asioista. En ole väärässä siitä, että olen kokenut somalien raiskausyrityksi.


– Jos olen valehdellut jostain, se selviää aina. En ole mielestäni valehdellut tässä. Mitä tulee näihin muihin ulostuloihin, ihmiset päättävät itse, pitävätkö ne paikkansa vai eivät. En voi mitään sille, miten ihmiset suhtautuvat sanomisiini.

Ja olin väärässä kun sanoin, että somali pystyy ajamaan vain taksia tai bussia. Ei näköjään pysty edes siihen.

Lopputulos, Husu loisii kotona meidän rahoilla umpeenommellun säkitetyn vaimonsa kanssa.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 963
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Tapaus Husu Hussein –valehtelija

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

"Satu-Husu" joutui nyt demareista hyllylle yli puoleksi vuodeksi. Aikas hyvin, kun valehtelijoiden klubi erottaa jäsenensä valehtelemisesta, kun koko demarien pelleporukka valehtelee työkseen. Eikös sitä pitäis paremminkin antaa vertaistukea!? :shock:
Kaikella on aikansa.

Vastaa Viestiin