Menee tosiaan ot:ksi, mutta automaattivaihteisista autoista minullakin on sen verran kokemusta että tiedän niissä olevan eroja, olen ajanut oldsmobilen ja dodgen automaatilla joka pysyi tasaisella paikallaan D päällä tyhjäkäynnillä, sekä omistanut ja ajanut chevyllä jossa sama juttu, D meni päälle jarrua painamatta ja auto pysyi paikallaan tyhjäkäyntikierroksilla, ja sitten taas uudemmassa jenkki Fordissa D (tai mikään muukaan vaihde) ei mene edes päälle ellei samaan aikaan paina jarrua, ja auto lähtee hiljakseen ryömimään liikkeelle kun jalan nostaa kaasulta.tötterö kirjoitti:^on sulla erikoinen automaatti .
Mun kaikki automaatit kulkevat tasaisella jos laitan D-päälle enkä paina jarrulla vastaan.
Opinpahan taas jotain uusista nettiviisaiden automaateista .
Toi vene juttukin täyttä palturia.
Huonostipa osaat käyttää kaasukahvaasi.
Siinä on nappi (ei tietysti vanhoissa vessoissa) jota painamalla saat vaikka koneesta täydet kierrokset ulos ilman että vene liikkuu mihinkään koska potkuri ei pyöri.
Saman voit tehdä tosin ilman nappiakin mutta sittenhän vene etenee kaasun käskemällä tavalla.
Näin alkeellista on perustekniikan tietäminen monella .
Ilmeisesti uusissa automaateissa on kai turvallisuuden kannalta niin että jarru pitää olla pohjassa että P-asennon saa pois päältä ja auto lähtee liikkeelle jos jalan nostaa jarrulta, ettei kävisi niitä auton karkaamisia kun noustaan ulos autosta auto tyhjäkäynnillä ja vaihde päällä, tai sitten olet pesemässä tuulilasia auto käynnissä P-asento päällä ja vaikkapa koira tai lapsi autossa tönäisee vaihteen päälle