35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
herttaruutu
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Helmi 03, 2014 2:35 pm

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja herttaruutu »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Tammi 23, 2020 10:39 pm Mitä helvetin tyttöjen kuurupiiloa te taas leikitte. Laittakaa nyt se linkki sinne facebookkiin.
A Hena Ali
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004348185603
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

herttaruutu kirjoitti: To Tammi 23, 2020 10:45 pm
hutkivajournalisti kirjoitti: To Tammi 23, 2020 10:39 pm Mitä helvetin tyttöjen kuurupiiloa te taas leikitte. Laittakaa nyt se linkki sinne facebookkiin.
A Hena Ali
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004348185603
Hienoa. Onhan joku aikuinenkin palstalla. Selvästi etnisesti intialainen/pakistanilainen.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Intialaista geeniperimää näyttää Britissä puskevan.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Fox
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Pe Syys 23, 2016 9:43 am

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja Fox »

Taitaa näin tilastojen valossa juuret olla ennemminkin Pakistanin suunnalla kuin Intiassa. Hena nimenä on suhteellisen yleinen etenkin Pakistanissa mutta myös muissa muslimimaissa, kun taas Intiassa muslimit ovat pieni vähemmistö. Satun tuntemaan erään naisen, joka kantaa Hena-nimeä ja on puoliksi pakistanilainen.
Vuohise
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Tammi 13, 2009 7:33 pm

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja Vuohise »

MarkoS kirjoitti: To Tammi 23, 2020 10:10 pm Sikäli kun ylilautaa on uskominen tekijän nimestä. Paikkakunnat ainakin täsmää, samoin koulutus
Minä sen sinne ylilaudalle postasin, kun en muistanut tunnaria tänne. Kyllä tuossa niin moni asia osuu yksiin sekä Suomen että Britannian median kertomien yksityiskohtien kanssa, että aika varma asiasta voi olla. Aika helposti löytyi, kun menin Linkediniin ja laitoin hakuun, että entinen työnantaja Keele University ja ammatti teacher. Sen jälkeen vain selasin ja klikkasin ekaa Suomessa asuvaa. Tämä vinkiksi niille, jotka aina kiljuvat, että postatkaa nyt se nimi ja Facebook-profiili ym. sen sijaan, että yrittäisi edes itse etsiä.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja poikani »

Pakistanilaistaustainen, eli "Asian", kuten brittilehdistö tykkää aina asian häivyttää.
????? ?? ??????.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Vuohise kirjoitti: To Tammi 23, 2020 11:27 pm Tämä vinkiksi niille, jotka aina kiljuvat, että postatkaa nyt se nimi ja Facebook-profiili ym. sen sijaan, että yrittäisi edes itse etsiä.
Tämä palsta, kuten keskustelupalstat yleensä perustuvat vastavuoroisuuteen.Mikäli joku löytää jotain asiaan liittyvää postaa sen tänne. Se,että tänne tipotellaan lapsellisia vihjeitä, nimikirjaimia sun muuta on ihan saatanan lapsellista. Ehkä vauvafoorumilla on sellainen tapa, mutta ei sovi tänne.

Miten järkevänä te pidätte sellaista palstaa jossa jokainen laittaa omia vihjeitä tekijästä ja kaikkien pitää penkoa niiden vihjeiden perusteella eri somealustoja, kun voisi nyt vain laittaa linkin siihen sometiliin.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Vuohise
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Tammi 13, 2009 7:33 pm

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja Vuohise »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Tammi 23, 2020 11:47 pm Se,että tänne tipotellaan lapsellisia vihjeitä, nimikirjaimia sun muuta on ihan saatanan lapsellista. Ehkä vauvafoorumilla on sellainen tapa, mutta ei sovi tänne.
100% samaa mieltä. Nimikirjaimien ripottelu ym. on todella ärsyttävää. Olisin postannut tänne per heti, mutta meni aikansa, ennenkuin tunnari löytyi (viimeksi olen kirjoitellut tänne Nela Utkinan etsinnän aikoihin, käyn yleensä vain lukemassa). Kävin sitten kommentoimassa ylilaudalle, kun sinne onnistuu anomuumina ja arvasin, että se sieltä nopeasti tulee tänne.
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11372
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja URSA »

Niissä harvoissa tuttavien kommenteissa, joita naisen Facebook-sivulla on, kommentoijien taustat viittaavat kaikki Intian seudulta (mm. Sri Lankasta ja Kashmirista) lähteneisiin muslimeihin. Niin se rauhan uskonto sitkeästi vaikuttaa, vaikka vähän näyttäisi maallistuneelta ja koulutetulta britiltä päällisin puolin.
Avatar
Serenity
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ti Touko 08, 2012 5:12 pm

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja Serenity »

Erityisesti Guardianin juttu antoi niin paljon vihjeitä, että somen alustoilta naisen saattoi yksilöidä kohtalaisen helposti. Ymmärrän kyllä heitä, jotka eivät halua laittaa linkkejä henkilöihin, joiden liittymistä asiaan ei voi varmuudella tietää.

Ayesha Hena Ali on tämä Suurpellon murhaajaäiti. UK:n kansalainen, syntynyt siellä todennäköisesti pakistanilaisille vanhemmille. Etnisellä taustalla on tuskin merkitystä tämän rikoksen kannalta. Niin saisiko tuon asiaan liittymättömän naisen ja lapsen kuvan pois tästä ketjusta.
AyeshaHena.JPG
AyeshaHena.JPG (41.46 KiB) Katsottu 7326 kertaa
But silent let me sink to earth,
With no officious mourners near:
I would not mar one hour of mirth,
Nor startle friendship with a tear.
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4530
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Äitinsä taisi olla Pakistanissa opiskellut ja siskonsa iloitsi, kun saa elää pakistanilais-bangladeshilaisessa kahden kulttuurin perheessä (Briteissä asuu, mutta mitä välii sillä kulttuurilla :? ).

Se pisti silmään, että tekijän perhe vaikuttaa olevan Labour-aktivisteja Briteissä.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Serenity kirjoitti: Pe Tammi 24, 2020 12:35 am . Etnisellä taustalla on tuskin merkitystä tämän rikoksen kannalta. Niin saisiko tuon asiaan liittymättömän naisen ja lapsen kuvan pois tästä ketjusta.
Ei tietenkään,ei koskaan ole näissä tapauksissa. Yksittäisiä mielenterveystapauksia. Varmaan jossain feministit jo perustaneet voimahalikerhon äidille.

Jos ei ole munaa laittaa palstalle linkkejä tekijään jossa edes ylläpito ei tiedä lähettäjän ip-osoitetta, niin ei kannata myöskään leikkiä pikkutyttöjen kuurupiiloleikkejä ja antaa jokainen jotain lapsellisia vihjeitä.

Minä olen poistanut kuvan jo aikaa sitten. Postaustani lainailleiden pitäisi poistaa omansa.

Kuvat poistettu
-NILS-
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, Pe Tammi 24, 2020 12:57 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
arkibaldi
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: To Loka 29, 2009 8:12 pm

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja arkibaldi »

Ihmetyttää mitä tässä on tapahtunut, harvemmin äidit tappavat lapsiaan.
Murha nimike johtunee jo pelkästään siitä että lapsi on ollut täysin riippuvainen äidistään, oli tekotapa mikä tahansa.
Karmiva ja surullinen juttu.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

arkibaldi kirjoitti: Pe Tammi 24, 2020 12:56 am Ihmetyttää mitä tässä on tapahtunut, harvemmin äidit tappavat lapsiaan.
Harvemmin? Yleensä kun lapsi tapetaan, niin tekijä on äiti. Tällä palstalla on lukemattomia juttuja joissa äiti on surmannut tai yrittänyt surmata lapsensa. Kuten tuolta toisesta ketjusta voit lukea, niin tutkimusten mukaan kun lapseen kohdistuu väkivaltaa,niin lapsi joutuu useimmin äidin pahoinpitelemäksi.
palokirves kirjoitti: To Tammi 23, 2020 3:05 am
Suuri osa lapsiin kohdistuvasta väkivallasta on tuoreen tutkimuksen mukaan äitien tekemää.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ymm ... #gs.tmtryd
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Kurosagi
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Loka 09, 2013 10:56 pm

Re: 35-vuotias brittinainen murhasi lapsensa Espoon Suurpellossa

Viesti Kirjoittaja Kurosagi »

Ei tuon teon motiiviksi oikein keksi muuta kuin kosto. Halusi kuitenkin vuoroviikko systeemin, eikä hakenut yksinhuoltajuutta, niin tuskin oli ainakaan lapsesta huolissaan.

Tosin kyllähän niitä huoltajuuskiistojakin käydään ihan kiusaamis tarkoitetuksessa ja joskus se kiusaaja voittaa oli kyseessä millainen asetelma tahansa.

Toivottavasti saisi elinkautisen ja jotain terapiaa siihen lisäksi. Uskon että oli täysin järjissään teon tehdessään, jos niin voi sanoa... Ei siis mikään järkensä menettänyt vaan vihoissaan tehnyt tuon julman teon
Vastaa Viestiin