Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Tässä on ohjelma, joka laskee riskisi saada koronatartunta: Rokottamattoman baarikierros paukuttaa riskirajoja olan takaa

Tulos annetaan riskibudjettina: MicroCOVID lähtee siitä ajatuksesta, että vuosittainen yhden prosentin todennäköisyys saada koronavirustartunta on hyväksyttävä. Tämä lasketaan siten, että vuodessa saa ottaa 10 000 kappaletta 1:1000000 tartuntariskiä. Kaikissa aktiviteeteissa piilee näitä minimaalisen pieniä riskejä, ja mitä enemmän niitä ottaa, sitä enemmän viikottaista riskibudjettia se nakertaa.

Esimerkiksi parin tunnin osallistuminen pieniin kekkereihin täysin rokotettujen ihmisten kanssa mutta ilman maskia syö puolet sen viikon riskibudjetista. Tunnin kauppareissu kangasmaski päällä on kaksi prosenttia viikon budjetista. Tiivistunnelmainen baarikierros rokottamatta ja ilman maskia ylittää budjetin satakertaisesti.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tas ... #gs.b6gyym
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
Modesty_Blaise
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2015 9:05 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Modesty_Blaise »

Bill Gates ilmoitti koronapandemian olevan ohi vuodenvaihteessa. Määräys on tullut kasakoilta, siis heiltä jotka palvovat Suurta Höyhenpukuista!

https://www.independent.co.uk/news/worl ... 22180.html

CASE CLOSED
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.

Late6
Theo Kojak
Viestit: 1173
Liittynyt: Su Joulu 27, 2020 11:01 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Late6 »

Haarahaukka kirjoitti:
Su Syys 19, 2021 9:16 pm


https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008274328.html

hyvä että näistäkin puhutaan.. eikä vain niistä humpuukijutuista, kuin rokote sisältää räjähteen tai pedon merkin ja on vain salajuoni harventaa ihmiskuntaa :D :D

Mutta tiesittekö, että AIDS tartutettiin Afrikkaan kondomien välityksellä? Tauti ja länsimaisen eliitin jakamat ilmaiset kondomit ovat selvä todiste. Tämä uskomus on edelleen voimissaan siellä.
Ei yllätä.. idiootteja ja tyhmiä on jymäytetty läpi historian.. Tähän agendaan A.Turtiainenkin uskoo kirjoituksissaan

velipuolikuu
Poliisikoira Rex
Viestit: 254
Liittynyt: Su Heinä 12, 2020 8:53 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja velipuolikuu »

Viisi rokotevastaista radiojuontajaa kuollut Yhdysvalloissa lyhyessä ajassa koronavirukseen – menehtyneen Bob Enyartin mukaan rokoteboikotti luo painetta "lastentappajille

Konservatiivisesta radiojuontajasta Bob Enyartista tuli jo viides rokotteita vastustanut yhdysvaltalainen radiojuontaja, joka on kuollut koronaviruksen aiheuttamaan tautiin lyhyen ajan sisällä, uutisoi Forbes.

Enyart vannoi, ettei koskaan ottaisi koronarokotetta ja kannusti myös kuulijoitaan tekemään samoin. Hänen kollegansa kuitenkin kertoi tällä viikolla Enyartin sairastuneen ja kuolleen koronavirukseen.

Forbesin mukaan Enyartin lisäksi ainakin neljä muuta koronarokotteita vastustanutta radiojuontajaa on kuollut Yhdysvalloissa viruksen aiheuttamaan tautiin elokuun alusta laskien.

Yhdysvalloissa koronavirukseen on kuollut yhteensä 673 000 ihmistä. Kuolemantapaukset ovat olleet jälleen kasvussa heinäkuun lopulta lähtien.

Yhdysvalloissa yli 12-vuotiasta 74 prosenttia on saanut vähintään yhden rokoteannoksen. Täysin rokotettuja on 54 prosenttia. Suomessa vastaavat luvut ovat 83 ja 66.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vii ... #gs.b7f2x2

Bob Enyart myöskin piti lupauksensa, ei ottanut koronarokotetta!

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Pfizer ja Biontech: Koronarokote tehokas ja turvallinen myös 5–11-vuotiaille – näin piikki eroaa vanhempien rokotteesta

Rokotevalmistajat Pifzer ja Biontech ilmoittavat, että yhtiöiden koronarokote on turvallinen ja tehokas myös 5–11-vuotiaille lapsille.

Yritysten mukaan rokote synnytti immuunivasteen toisen ja kolmannen vaiheen kliinisissä tutkimuksissa. Vaste oli samanlainen kuin aiemmin tutkituilla 16–25-vuotiailla lapsilla. Rokote oli myös yhtä turvallinen kuin vanhemmilla.

Pfizer ja Biontech aikovatkin hakea pikimmiten myyntilupaa 5–11-vuotiaiden rokotuksille Yhdysvaltain ja muilta lääkeviranomaisilta.

Uutistoimisto Reutersin lähteiden mukaan myyntilupa voitaisiin saada kolmen viikon sisällä lupaprosessin aloittamisesta.

Itse rokote eroaa vanhempien rokotteesta annoksen osalta. 5–11-vuotiaat saavat kolmasosan vanhempien annoskokoon nähden. Rokotetta annettiin tutkimuksissa kaksi kertaa.

Yhtiöt odottavat tällä hetkellä tuloksia alle 5-vuotiaiden rokotetutkimuksista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pfi ... #gs.b8n87p
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
No se olisi ollut uutinen ettei Pfizer suosittele rokotteitaan lapsille :lol:

Onnea vaan valitsemallanne uralla :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 6:56 pm
^
No se olisi ollut uutinen ettei Pfizer suosittele rokotteitaan lapsille :lol:

Onnea vaan valitsemallanne uralla :wink:
Onko sinulla jotain todistettavaa tietoa, ettei rokote sopisi lapsille? Vai perustuuko kommenttisi vain omiin irrationaalisiin pelkoihin?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

https://www.youtube.com/watch?v=xk80hJl2yd0
Paluu normaaliin rokotteen kautta :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 7:00 pm
https://www.youtube.com/watch?v=xk80hJl2yd0
Paluu normaaliin rokotteen kautta :lol:
Siis joku youtuben video lähteenä? :lol:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Siinä tiivistettynä aika pitkälle koko mouhuilu. Jatkakaa.... :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikakoira kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 7:03 pm
^
Siinä tiivistettynä aika pitkälle koko mouhuilu. Jatkakaa.... :wink:
Eli ei ole mitään muuta lähdettä, kuin youtuben video. Ei mitään uutta, ettei mitään tieteellistä näyttöä löydy vaan vain mielenterveyspotilaiden tubevideoita ja blogikirjoituksia.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja poikani »

Minulla on ollut nyt muutaman päivän ajan sellainen olo, että jonkinlaista, vähäistä flunssaa taitaa olla päällä. Kurkkua aristaa ja sellaista. Raportoin tänne, jos joudun hengityskoneeseen.

Mikäli minusta ei enää koskaan kuulu mitään, kostakaa kiinalaisille. Kuka tahansa mannerkiinalainen käy kohteeksi, elleivät ole toisinajattelijoita.
????? ?? ??????.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Etkös ottanutkin jo tupla rokotteet :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Sahkotuoli
Jack Bauer
Viestit: 993
Liittynyt: Su Loka 18, 2020 2:42 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Sahkotuoli »

Rajoitteet puretaan, koronapassiakaan ei tule. Mistä me nyt hallintoa vastustettaisiin?

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Hallitus antoi esityksensä koronapassista – näin sitä käytettäisiin

Koronapassin voisi lukea mobiilisovelluksella. Sitä voitaisiin edellyttää 12-vuotiailta ja sitä vanhemmilta.

Hallitus on tänään antanut eduskunnalle esityksen EU:n digitaalisen koronatodistuksen kansallisesta käytöstä, eli kotoisammalta nimeltään koronapassista.

Esityksessä ehdotetaan lisättäväksi koronatodistusta koskevat säännökset tartuntatautilakiin.

Tartuntatautilain muutos EU:n digitaalisen koronatodistuksen kansallisesta käytöstä on tarkoitus tulla voimaan mahdollisimman pian, Sosiaali- ja terveysministeriön tiedotteessa kerrotaan.

Koronapassina toimisi EU:n koronatodistus, jonka saa kansalaisten verkkopalvelusta Omakannasta. Se sisältää tiedot koronarokotuksista, todistukset koronatestituloksista tai todistuksen sairastetusta koronasta.

Tarvittaessa todistus on mahdollista saada myös paperisena versiona terveydenhuollosta.

Hallituksen esityksessä ehdotetaan, että vaihtoehtona koronarajoituksille toimijat ja tilat voisivat edellyttää asiakkailtaan koronapassin käyttöä. Näillä tarkoitetaan esimerkiksi ravintoloita, yökerhoja, kuntosaleja, yleisötilaisuuksia, uimahalleja, kylpylöitä, ryhmäharrastuspaikkoja ja niin edelleen.

Kaikenkattava vaihtoehto koronapassi ei kuitenkaan olisi. Se olisi vaihtoehto rajoituksille silloin, kun viranomainen on sulkenut tilan tai kieltänyt yleisötilaisuuden kokonaan koronatilanteen vuoksi.

Luettaisiin mobiilisovelluksella
Hallituksen esityksessä ehdotetaan, että koronapassia voitaisiin edellyttää 12-vuotiailta ja sitä vanhemmilta henkilöiltä.

Lasten oikeuksien toteutumisen varmistamiseksi 12–17-vuotiaiden testaaminen koronatodistuksen saamista varten olisi turvattava julkisessa terveydenhuollossa – jos lapsi ei olisi saanut koronarokotteita.

Tällä hetkellä Suomessa koronarokotteen voivat saada 12-vuotiaat ja tätä vanhemmat ihmiset.

Hallituksen esityksessä ehdotetaan myös, että tapahtumajärjestäjä voisi lukea koronapassin mobiililaitteella, johon on ladattu THL:n hyväksymä Koronatodistuksen lukija -sovellus.

Sen voisi ladata maksutta sovelluskaupasta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hal ... #gs.bby1i5
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Vastaa Viestiin