Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Insattsgruppen
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Loka 04, 2016 1:42 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Insattsgruppen »

Don MC kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 12:24 am Se mahdollinen koronapassi haittaa vain niitä denialisteja kenellä koronatodistusta ei ole. Esimerkiksi minulla se jo on. Kuinkas nyt sitten :D

Niin, vielä: Ja se sputnik ei kelpaa EU-alueella todistukseen, koska ryssät ovat ryssineet vaadittujen tietojen toimittamisen. Kuinkas NYT sitten :P
Määrittele denialisti?
Insattsgruppen
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Loka 04, 2016 1:42 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Insattsgruppen »

palokirves kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 2:07 am Koronapassi on hyvä. En halua samaan tilaan tautisia, tai rokotepelkoisia hysteerikkoja. Passihan ei sinänsä edellytä rokotusta, vaan myös negatiivinen testitulos tai sairastettu koronavirus kelpaa myös.
Nyt kun olet ottanut rokotteen ja sinulla on suoja, miksi pelkäät rokottamattomia?
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

palokirves kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 2:07 am Koronapassi on hyvä. En halua samaan tilaan tautisia, tai rokotepelkoisia hysteerikkoja...
Kannattaa pysyä siinnä tapauksessa kotona.

palokirves kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 2:07 am Passihan ei sinänsä edellytä rokotusta, vaan myös negatiivinen testitulos tai sairastettu koronavirus kelpaa myös.
Niin, negatiivisella testituloksellahan sinä voit kikkailla tietyn aikaa (sovitaan vaikka 1kk), mitä iloa sinulla on tuosta kuukauden vanhasta negatiivisesta testituloksesta? Olet tuon kk:n aikana voinut saada koronan vaikka mistä...

Käyt vaikka 10. päivä testeissä -> sinuun tarttuu korona 15. päivä ja on oireeton / vähäoireinen (kuten se edelleen on 99,5% tartunnoista) -> kikkailet klubilla seuraavana päivä sen 10. päivän testin perusteella...

Miten tuo koronapassi palvelee sinua ajatuksella: "En halua samaan tilaan tautisia.."?

^
(Sama pätee myös rokotettuihin ja koronan sairastaneisiin. Edelleen se voi tarttua heihinkin ja myös levittää sitä).
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Sahkotuoli
Jack Bauer
Viestit: 993
Liittynyt: Su Loka 18, 2020 2:42 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Sahkotuoli »

Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 8:36 am Valitettavasti planeetallamme on sinunksltaisia lampaita. Te mahdollistatte kaikki hulluudet ja hysterian.
Missä on hysteria? Viimeksi näin sellaista eduskuntatalon edessä muutama päivä sitten kun rokotehysteerikot heilui kylttien kanssa ja jakoivat räkää toisillensa.
Meillä rokotetuilla elämä on rauhallista. Matkustellaan ja eletään jo tavallista elämää.
Insattsgruppen
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Loka 04, 2016 1:42 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Insattsgruppen »

Sahkotuoli kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 8:50 am
Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 8:36 am Valitettavasti planeetallamme on sinunksltaisia lampaita. Te mahdollistatte kaikki hulluudet ja hysterian.
Missä on hysteria? Viimeksi näin sellaista eduskuntatalon edessä muutama päivä sitten kun rokotehysteerikot heilui kylttien kanssa ja jakoivat räkää toisillensa.
Meillä rokotetuilla elämä on rauhallista. Matkustellaan ja eletään jo tavallista elämää.
Hahaha!!! Ketä yrität huijata??? Kävin itsekin juuri matkoilla ja ylitin kolme kansainvälistä rajaa mennen tullen. Vain Suomessa minulta kysyttiin tyhmiä mihin vastasin kielteisesti ja ajoin vain läpi eikä kukaan kehtannut pysäyttää minua.

Kerropas nyt, jos olet ottanut rokotteen ja olet nyt suojattu miksi pelkäät rokottamattomia???
Kitarisa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1300
Liittynyt: La Tammi 09, 2021 7:31 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Kitarisa »

Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 8:55 am Hahaha!!! Ketä yrität huijata??? Kävin itsekin juuri matkoilla ja ylitin kolme kansainvälistä rajaa mennen tullen. Vain Suomessa minulta kysyttiin tyhmiä mihin vastasin kielteisesti ja ajoin vain läpi eikä kukaan kehtannut pysäyttää minua.

Kerropas nyt, jos olet ottanut rokotteen ja olet nyt suojattu miksi pelkäät rokottamattomia???
Käytitkö lammas maskia? Euroopassa on kenttiä, johon ei ilman maskia ole asiaa, eikä se ole edes mikään vaihtoehto. Miltä tuntui lammastelu?
weisses fleisch
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Loka 20, 2016 5:53 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja weisses fleisch »

laakerinena kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 12:12 am Maski ei oo pakollinen ja ääliöt niitä turpavaippoja käyttävät tavallisen köhän ollessa kyseessä.
Joissain maissa se pakko on ihan oikeasti pakko, eikä kuten Suomessa, että "pakko" on vain kevyt suositus, joka ei koske esim. matuja.
Sahkotuoli
Jack Bauer
Viestit: 993
Liittynyt: Su Loka 18, 2020 2:42 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Sahkotuoli »

Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 8:55 am
Hahaha!!! Ketä yrität huijata??? Kävin itsekin juuri matkoilla ja ylitin kolme kansainvälistä rajaa mennen tullen. Vain Suomessa minulta kysyttiin tyhmiä mihin vastasin kielteisesti ja ajoin vain läpi eikä kukaan kehtannut pysäyttää minua.

Kerropas nyt, jos olet ottanut rokotteen ja olet nyt suojattu miksi pelkäät rokottamattomia???
En minä pelkää rokottamattomia. Tunnen sääliä ja myötähäpeää lampaita kohtaan jotka uskoo netin rokotevastaisia paskasivustoja ja toistelee niiden mantroja kuin aivopestyt papukaijat.
En itse päässyt Suomeen enkä Suomesta pois näyttämättä rokotetodistusta. Onko siinä jotain hauskaa? Mikä tässä on epäselvää?
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Sahkotuoli kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 9:35 am
Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 8:55 am
Hahaha!!! Ketä yrität huijata??? Kävin itsekin juuri matkoilla ja ylitin kolme kansainvälistä rajaa mennen tullen. Vain Suomessa minulta kysyttiin tyhmiä mihin vastasin kielteisesti ja ajoin vain läpi eikä kukaan kehtannut pysäyttää minua.

Kerropas nyt, jos olet ottanut rokotteen ja olet nyt suojattu miksi pelkäät rokottamattomia???
En minä pelkää rokottamattomia. Tunnen sääliä ja myötähäpeää lampaita kohtaan jotka uskoo netin rokotevastaisia paskasivustoja ja toistelee niiden mantroja kuin aivopestyt papukaijat.
En itse päässyt Suomeen enkä Suomesta pois näyttämättä rokotetodistusta. Onko siinä jotain hauskaa? Mikä tässä on epäselvää?
Tarkoitatko näitä mantroja ja immeisiä, jotka määrittelevät itsensä "tiedeuskovaisiksi" ja toiset taas "tiedevastaisiksi", "denialisteiksi", "salaliittoteoreetikoiksi", hokevat miten "luottavat tieteeseen" ja miten kohta "voidaan palata normaaliin" .."vain rokottamalla voidaan saavuttaa laumasuoja" jne. jne.

Nuo mainitsemasi paskasivustot ilmeisesti ovat näitä, jotka kerta toisensa jälkeen julkaisevat täyttä paskaa - siis valheita.

Kuten:

Rolling Stone.JPG
Rolling Stone.JPG (76.78 KiB) Katsottu 799 kertaa

Ilmeisesti.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Don MC

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Sahkotuoli kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 9:35 am
Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 8:55 am
Hahaha!!! Ketä yrität huijata??? Kävin itsekin juuri matkoilla ja ylitin kolme kansainvälistä rajaa mennen tullen. Vain Suomessa minulta kysyttiin tyhmiä mihin vastasin kielteisesti ja ajoin vain läpi eikä kukaan kehtannut pysäyttää minua.

Kerropas nyt, jos olet ottanut rokotteen ja olet nyt suojattu miksi pelkäät rokottamattomia???
En minä pelkää rokottamattomia. Tunnen sääliä ja myötähäpeää lampaita kohtaan jotka uskoo netin rokotevastaisia paskasivustoja ja toistelee niiden mantroja kuin aivopestyt papukaijat.
En itse päässyt Suomeen enkä Suomesta pois näyttämättä rokotetodistusta. Onko siinä jotain hauskaa? Mikä tässä on epäselvää?
Kyllä rokottamattomia kannattaa, jos ei nyt ihan pelätä, niin ainakin ”pitää silmällä”. Heissähän nämä eri virusmutaatiot kehittyvät ja ne saattavat tarttua ärhäkästikin, myös rokotettuihin.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Don MC kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 10:07 am
Sahkotuoli kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 9:35 am
Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 8:55 am Kerropas nyt, jos olet ottanut rokotteen ja olet nyt suojattu miksi pelkäät rokottamattomia???
En minä pelkää rokottamattomia. Tunnen sääliä ja myötähäpeää lampaita kohtaan jotka uskoo netin rokotevastaisia paskasivustoja ja toistelee niiden mantroja kuin aivopestyt papukaijat.
En itse päässyt Suomeen enkä Suomesta pois näyttämättä rokotetodistusta. Onko siinä jotain hauskaa? Mikä tässä on epäselvää?
Kyllä rokottamattomia kannattaa, jos ei nyt ihan pelätä, niin ainakin ”pitää silmällä”. Heissähän nämä eri virusmutaatiot kehittyvät ja ne saattavat tarttua ärhäkästikin, myös rokotettuihin.
Kun ja jos tällainen "mutaatio" niissä rokottamattomissa on muhinut ja se on TARTTUNUT siihen rokotettuun, niin levittääkö se rokotettu sitä mutaatiota eteenpäin muihinkin rokotettuihin?

^
JA jos näin, niin siitä eteenpäin - kerta rokotettujen testaamisesta luovutaan, niin mistä se rokotettu tietää onko sillä korona? Varsinkin jos se on oireeton, kuten sillä rokotteella on tarkoituskin pitää ne oireet 'poissa'...(rokotevalmistajien itsensä mainostamilla prosenttimäärillä).

^
..Niin mitä iloa on esim. siitä rokotepassista ja kenelle?

:lol:
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
swaghettiyolognese
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2019 3:47 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja swaghettiyolognese »

Olin kevväämmälä yhdessä halvatun mumbo-mambo valtiossa (espanjassa) jossa poliisi valvoi että kadulla pidetään maskia. Tuli myös kieltämään seisaallaan tupakoinnin. Ihan erikseen pysäytti auton ja käveli luokseni ja sanoi että mikäli tupakoin, minun tulee istua penkillä. Tätäkö sinä toivot? Poliisin valvomaa mielivaltaista pakkoa tehdä asiat tietyllä tavalla?
RL11/6 kirjoitti: Ti Tammi 02, 2024 2:41 amKyllä me kaipaamme kovasti Adolf Hitleriä
Samira
Theo Kojak
Viestit: 1130
Liittynyt: Pe Marras 22, 2019 1:33 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Samira »

Tulee maskivastaisista koronan kieltäjistä aina mieleen narisevat murrosikäiset, jotka vastustavat jotain asiaa sen takia, että eivät kestä tulla ohjeistetuksi. Sama porukka tykkää puhua oikeuksistaan kovaan ääneen, mutta velvollisuuksistaan eivät juurikaan. Aivan keskenkasvuista touhua.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Sahkotuoli
Jack Bauer
Viestit: 993
Liittynyt: Su Loka 18, 2020 2:42 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Sahkotuoli »

nipsunapsu kirjoitti: Ke Syys 22, 2021 10:11 am
Kun ja jos tällainen "mutaatio" niissä rokottamattomissa on muhinut ja se on TARTTUNUT siihen rokotettuun, niin levittääkö se rokotettu sitä mutaatiota eteenpäin muihinkin rokotettuihin?

^
JA jos näin, niin siitä eteenpäin - kerta rokotettujen testaamisesta luovutaan, niin mistä se rokotettu tietää onko sillä korona? Varsinkin jos se on oireeton, kuten sillä rokotteella on tarkoituskin pitää ne oireet 'poissa'...(rokotevalmistajien itsensä mainostamilla prosenttimäärillä).

^
..Niin mitä iloa on esim. siitä rokotepassista ja kenelle?

:lol:
Nyt sinulla on sellainen hommeli, että on selvästi vaikeuksia hahmottaa kokonaisuuksia, asioiden välisiä yhteyksiä ja mahdollisesti muuttuvia tilanteita.
Suosittelen ottamaan rokotteet ja jättämään nämä vaikeammat asiat ja tulevaisuuden skenaarioiden pohtimisen niitä hallitsevien ihmisten huoleksi.
Vastaa Viestiin