Rollaattoripapan rahat vietiin suoraan kädestä Vantaalla - poliisi hakee suorahousuista parivaljakkoa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
jasso
Neuvoja-Jack
Viestit: 575
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2020 7:29 am

Re: Rollaattoripapan rahat vietiin suoraan kädestä Vantaalla - poliisi hakee suorahousuista parivaljakkoa

Viesti Kirjoittaja jasso »

Tunteeko kukaan työssäkäyvää mustalaista?
Kyllä tunnen. Kuuluu siihen yhteen prosenttiin, jonka maineen 99% on pilannut.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rollaattoripapan rahat vietiin suoraan kädestä Vantaalla - poliisi hakee suorahousuista parivaljakkoa

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Median itsesensuuri alkaa jo muokata poliisin tiedotteitakin. Kyseinen kansanryhmä on kyllä niin herkkää loukkaantumaan että jos rosvoja on kuvailtu romanien näköiseksi siitä voi jo joku yrittää kunnianloukkauskärsimysrahoja.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jaakko Terävä
Harjunpää
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:16 am
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rollaattoripapan rahat vietiin suoraan kädestä Vantaalla - poliisi hakee suorahousuista parivaljakkoa

Viesti Kirjoittaja Jaakko Terävä »

Tiinas kysyi tuossa vähän ylempänä, että tunteeko kukaan työssäkäyvää mustalaista?

Tunnen. Rainer "Raikku" Friman oli ennen eläkeikäänsä sangen ponteva työihminen.

Raikulla oli kerran lyhyen ajan - vuorokauden tai kahden - sisään kuusi keikkaa, kilometreissä mitattuna kaukana toisistaan. Taisi olla Tuuloksen lava, jossa Raikku sitten putosi, ja ambulanssi vei hänet pikaisesti sairaalaan.

Raikku itse kertoi, että hän taitaa olla Euroopan ainoa mustalainen, jolle lääkäri on kirjoittanut sairaslomaa työuupumuksesta.

Itse asiassa taitaa ihan oikeasti olla niin, että moni levyttänyt mustalaismuusikko on perin uuttera työssään.
Elämässä on mielenkiintoisia asioita enemmän kuin mitä on aikaa niihin perehtymiseen
KARJU!!
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Su Loka 15, 2017 5:51 pm

Re: Rollaattoripapan rahat vietiin suoraan kädestä Vantaalla - poliisi hakee suorahousuista parivaljakkoa

Viesti Kirjoittaja KARJU!! »

Tämä tällainen, raukkamainen rikollisuus, on tunnusomaista ainoastaan mustalaisille!
Vastaa Viestiin