Tapon yritys Espoon Hösmärinpuistossa - 17-vuotiaalle yli 3 vuotta vankeutta

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2001
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Tapon yritys Espoon Hösmärinpuistossa - 17-vuotiaalle yli 3 vuotta vankeutta

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0101 ... 80caab6785
Poliisi etsii tapon yrityksestä epäiltyä – näitkö kuvan henkilön viikonloppuna?

Tänään klo 9:52

Poliisi etsii Espoossa tapon yrityksestä epäiltyä henkilöä.
murderandmayhem1.jpg
murderandmayhem1.jpg (22.27 KiB) Katsottu 9616 kertaa
Poliisi etsii kuvan henkilöä. POLIISI
Länsi-Uudenmaan poliisi tiedottaa etsivänsä Espoossa tapon yrityksestä epäiltyä henkilöä.

Kuvissa esiintyvää henkilöä epäillään lauantaina 25.7. noin kello 20 tapahtuneesta tapon yrityksestä Espoon keskuksessa sijaitsevan Hösmärinpuiston koulun pihalla.

Tapauksen esitutkinta on kesken, joten poliisi ei voi tässä vaiheessa kertoa tekotavasta tai muista yksityiskohdista enempää.

Kaikkia asiasta tietäviä tai henkilön tunnistavia pyydetään ilmoittamaan tietonsa poliisille puhelinnumeroon 0295 413031 tai [email protected].

Poliisi ei voi antaa tässä vaiheessa asiasta enempää lisätietoja.
murderandmayhem2.jpg
murderandmayhem2.jpg (53.99 KiB) Katsottu 4057 kertaa
Henkilön tunnistavia pyydetään ottamaan yhteyttä poliisiin.
murderandmayhem3.jpg
murderandmayhem3.jpg (34.5 KiB) Katsottu 4057 kertaa
Henkilön tunnistavia pyydetään ottamaan yhteyttä poliisiin. POLIISI
Otsikko päivitetty x2, Kahden alimmaisen kuvan kokoa kohtuullistettu.
-NILS-
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Vnom
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2020 10:17 am

Re: Poliisi etsii tapon yrityksestä epäiltyä

Viesti Kirjoittaja Vnom »

Kappas! Alle viikossa valvontakameran kuvaa julkisuuteen!
Grrr raa raa raa raa raa, Milan Jaff is back madafaka bitch ass
I am tellin’ you foe, mulla on madafakin gängshit
Tell him, brrra brrra brrra brrra - Pau Pau Pau (Pau) -

- Milan Jaff
Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1406
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Poliisi etsii tapon yrityksestä epäiltyä

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Ihonväri raskauttaa.
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Klorikiini
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 3:15 pm

Re: Poliisi etsii tapon yrityksestä epäiltyä

Viesti Kirjoittaja Klorikiini »

Puukot ovat heiluneet tuona yönä enemmänkin "nuorten aikuisten" keskuudessa. Lieneekö taustalla kostoja aikaisemmista tapahtumista mm. Kannelmäki, Kaivopuisto...
Muovipussi päähän ja ruumis suohon :evil:
Jagge
Neuvoja-Jack
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 6:35 am

Re: Poliisi etsii tapon yrityksestä epäiltyä

Viesti Kirjoittaja Jagge »

Kaivopuiston taposta etsittyjen kuva tuli julki kolmen viikon jälkeen ja nyt vasta tapon yrityksestä epäillyn kuva julkaistaan viikossa.

Poliisi on ilmeisesti huomannut, että kuvan julkaiseminen saattaa auttaa selvittämään asian nopeammin. Vai olisiko sittenkin epäillyn ihonvärillä joku merkitys?
annaanna

Re: Poliisi etsii tapon yrityksestä epäiltyä

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Minä epäilen reppuryöstöä. Kuvien perusteella. Kun on reppu käsissä niin kiire iskenyt, että juoksuksi pistänyt.

Kuvia ei ikinä haluta julkaista, jos kantasuomalainen, vai miten se meneekään :D
Viimeksi muokannut annaanna, Pe Heinä 31, 2020 11:38 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2001
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Poliisi etsii tapon yrityksestä epäiltyä

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

annaanna kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 11:36 am Minä epäilen reppuryöstöä. Kuvien perusteella. Kun on reppu käsissä niin kiire iskenyt, että juoksuksi pistänyt.
Meinaat että joku puikula on yrittänyt ryöstää kuvassa olevan kaverin repun, mutta ottanutkin puukosta?
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
annaanna

Re: Poliisi etsii tapon yrityksestä epäiltyä

Viesti Kirjoittaja annaanna »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 11:37 am
annaanna kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 11:36 am Minä epäilen reppuryöstöä. Kuvien perusteella. Kun on reppu käsissä niin kiire iskenyt, että juoksuksi pistänyt.
Meinaat että joku puikula on yrittänyt ryöstää kuvassa olevan kaverin repun, mutta ottanutkin puukosta?
Minä en meinaa.

Minä en harhaisesti pelkää mustaa miestä eli puikulaperunalajiketta.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2001
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Tapon yritys Espoon Hösmärinpuistossa - epäilty tavoitettu

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

annaanna kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 11:43 am
nipsunapsu kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 11:37 am
annaanna kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 11:36 am Minä epäilen reppuryöstöä. Kuvien perusteella. Kun on reppu käsissä niin kiire iskenyt, että juoksuksi pistänyt.
Meinaat että joku puikula on yrittänyt ryöstää kuvassa olevan kaverin repun, mutta ottanutkin puukosta?
Minä en meinaa.

Meinaat ilmeisesti, että jakaisin jonkun peruteettoman pelkotilasi.

Minä en harhaisesti pelkää mustaa miestä eli puikulaperunalajiketta.
^Minähän kysyin sinun viestistäsi mitä tarkoitit? Omaa mielipidettäni en taas ole ilmaissut millään lailla. En myöskään tarkoittanut puikulalla mustaa miestä kuten asian itse ilmaisit. Rasismia tuokin on.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
annaanna

Re: Tapon yritys Espoon Hösmärinpuistossa - epäilty tavoitettu

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Onko tuolla vitivalkoisella tapon yrityksestä epäillyllä, ja kantasuomalaiseksi luokitellulla, kuitenkin reppu yhdessä kuvassa selässään. Sitten käsissään ja juoksukuvassa rajattuna pois oikeassa kädessä.

Alan epäillä tuon reppuryöstöväitteen paikkansapitävyyttä :D
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2001
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Tapon yritys Espoon Hösmärinpuistossa - epäilty tavoitettu

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

annaanna kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 11:59 am Onko tuolla vitivalkoisella tapon yrityksestä epäillyllä, ja kantasuomalaiseksi luokitellulla, kuitenkin reppu yhdessä kuvassa selässään. Sitten käsissään ja juoksukuvassa rajattuna pois oikeassa kädessä.

Alan epäillä tuon reppuryöstöväitteen paikkansapitävyyttä :D
Voit olla hyvinkin oikeassa epäilyjesi kanssa, nuo puikulaperunalajikkeet eli mustat miehet (kuten asian itse ilmaisit) lyövät yleensä ryöstöjen yhteydessä myös viidakkoveitsellä.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
canis lupus
Javier Pena
Viestit: 1884
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 11:35 pm

Re: Tapon yritys Espoon Hösmärinpuistossa - epäilty tavoitettu

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 12:07 pm
annaanna kirjoitti: Pe Heinä 31, 2020 11:59 am Onko tuolla vitivalkoisella tapon yrityksestä epäillyllä, ja kantasuomalaiseksi luokitellulla, kuitenkin reppu yhdessä kuvassa selässään. Sitten käsissään ja juoksukuvassa rajattuna pois oikeassa kädessä.

Alan epäillä tuon reppuryöstöväitteen paikkansapitävyyttä :D
Voit olla hyvinkin oikeassa epäilyjesi kanssa, nuo puikulaperunalajikkeet eli mustat miehet (kuten asian itse ilmaisit) lyövät yleensä ryöstöjen yhteydessä myös viidakkoveitsellä.
Se on hedelmäveitsi. Aina.
Mens malus in corpore sano
annaanna

Re: Tapon yritys Espoon Hösmärinpuistossa - epäilty tavoitettu

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Näin minfossa spekuloidessa pitää miettiä myös pottujen osallisuutta.

Hetero kantis.
Tosiaan joku pottu on voinut tältä mustiinpukeutuneelta pipopääpuikulalta ensin koston nimissä yrittää riistää hengen, mutta poliisi ei sitä käsitä, koska ovat ennakkoluuloisia suvakkeja he, ja pipopäinen valkoinen puikula joutunut viattomana osapuolena itsevarjelutilanteeseen, jonka suvakkipoliisi tulkinnut taponyritykseksi. Tämä lienee lähinnä totuutta, jos etsitty on viaton hetero kantasuomalainen.

Homo ulkkis.
Jos ei ole etsitty valkopuikulapää olekaan äärioikeistohenkinen kantasuomalainen, niin on tilanne uudelleentulkittava uhrin vammojen perusteella.

Tokko uhrista on muusia tullut, koska valkoinen puikula vaikuttaa ulkomaalaiselta soijapoika-antiafaalta, joka marssii pridessa sekä BLMmiekkareissa ja palvoo edesmennyttä Jimiä ja Liitä, sekä on heikkovoimainen nisti ja vielä narkkikin, joka on luultavasti pientä kiuasta kivineen kantanut repussaan ja kuolettavan kiven heittänyt jonkun pottupäähän.
Suvakkipoliisi ja media koittanut pimittää rikoksen. Ilmeisesti Halla-Aho puuttunut tilanteeseen.
FlowerPower30
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 9:27 am

Re: Tapon yritys Espoon Hösmärinpuistossa - epäilty tavoitettu

Viesti Kirjoittaja FlowerPower30 »

Tapon yrityksestä epäilty henkilö on otettu kiinni

Poliisi pyysi tänään aamulla vihjeitä henkilöstä jota epäillään tapon yrityksestä Hösmärinpuiston koulun pihalla. Henkilö on itse ilmoittautunut poliisille ja hänet on otettu kiinni.

Poliisi sai tapaukseen liittyen paljon vihjeitä ja kiittää niistä.
Tapauksesta tiedotetaan lisää esitutkinnan ollessa siinä vaiheessa, että tiedottaminen on mahdollista.
-----------

Poliisi etsii tapon yritykseen epäiltyä

Kuvissa esiintyvää henkilöä epäillään lauantaina 25.7.2020 noin kello 20 aikaan Espoon keskuksessa sijaitsevan Hösmärinpuiston koulun pihalla tapahtuneesta tapon yrityksestä. Kaikkia asiasta tietäviä tai henkilön tunnistavia pyydetään ilmoittamaan tietonsa poliisille puh. 0295 413031 (vastaaja) tai [email protected]

Tekotavasta tai muista yksityiskohdista ei voida tässä vaiheessa kertoa enempää, koska esitutkinta on kesken.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2001
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Tapon yritys Espoon Hösmärinpuistossa - epäilty tavoitettu

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

^Näin siinnä käy kun ne kuvat julkaistaan nopeasti :roll:
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Vastaa Viestiin