Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Onko linkkiä tuomioon?
Jos tappaa 2 niin oikeusvaltiossa siitä yleensä joutuu syytteeseen.
En tiedä kateuden kohteistasi.
Airiston tapauksessa ei ollut mitään kilpailua vaan muskelivene ajoi pienen purjeveneen päälle.
No mitähän vittua ne veneet nyt yleensä merellä tekee? Kerää mustikoita ?
Mistä kahdesta sinä puhut? Ketjun aiheena on Poker run.
Eikai merellä mustikoita voi kerätä vai voiko nykyään? No eihän kilpaveneradalle pidä mennä ihmettelemään kumiveneellä. Eikai mustikoitakaan kerätä moottoritiellä?
Lue mihin olet itse vastannut ja ymmärrä lukemasi. Vai onko liian vaikeaa?
Edelleen, ilman kilpailua ei ole kilparataakaan.
Sulla ei siis ole laittaa faktaa tuomiosta. Kuten ei mistään muustakaan.
Jos vanaalto heittää nopean veneen nopeassa vauhdissa,toiseen veneeseen,niin sillon vika on nopean veneen kuljettajassa,hän ei osaa käsitellä omaa venettä,mutta tämä piilotetaan muihin syihin
Jos ajat järjestetyn tapahtuman merkityllä radalla ja joku ajaa luvatta edellä, jolloin menetät hallinnan ja osut radan vieressä olevaan katsojaan, syypäitä on kaksi: katsojat liian lähelle päästänyt tapahtuman järjestäjä ja luvatta edeltä ajanut veneilijä. Ei siis törmännyttä venettä ajanut.
Oliko rata merkitty,nopean veneen kuljettaja pitää osata ja tajuta tilanteet,eikä sokkona näyttää katselijoille minä tuun kaasu pohjassa,olen ite ajannut
nopeaa venettä ja näkyvyys on koko ajan 100 ei ole kurveja,niinkuin maantiellä,eli näkee ihan selvästi epävarman tilanteen tulossa minä hiljennän vauhtia.
Tapahtuman järjestäjä oli järjestänyt nopeusmittauksen ja toinen osallistuja oli lähtenyt ennen aikojaan ajamaan eteen. Tästä joukosta löytyy syylliset. Näiden takia päälle ajaneen veneen kuljettaja on muuttunut matkustajaksi eikä ole syyllinen, yhtään riippumatta siitä minkälainen tumpelo vesillä tai paljon pankkitilillä saldoa.
Mitähän sanaa mustista käytetään espanjankielisissä maissa?
Kiinnostaa tietää enemmän tästä vana-aallon tai ristiaallon fysiikasta, että miten se oikein toimii vesillä? Ihan kamala onnettomuus enkä lähtisi syyttämään onnettomuusveneiden osapuolia millään tavalla, enkä kyllä oikein ketään muutakaan koska ei tämä missään nimessä ole ollut mikään haluttu tilanne. Jos kyse tosiaan on siitä, että ajoradan yli meni vene väärään aikaan, niin tässä on erittäin erittäin tärkeä turvallisuusseikka jatkossa ihan mihin tahansa vene"kisoihin" ja kisoihin.
Jos ajat järjestetyn tapahtuman merkityllä radalla ja joku ajaa luvatta edellä, jolloin menetät hallinnan ja osut radan vieressä olevaan katsojaan, syypäitä on kaksi: katsojat liian lähelle päästänyt tapahtuman järjestäjä ja luvatta edeltä ajanut veneilijä. Ei siis törmännyttä venettä ajanut.
Oliko rata merkitty,nopean veneen kuljettaja pitää osata ja tajuta tilanteet,eikä sokkona näyttää katselijoille minä tuun kaasu pohjassa,olen ite ajannut
nopeaa venettä ja näkyvyys on koko ajan 100 ei ole kurveja,niinkuin maantiellä,eli näkee ihan selvästi epävarman tilanteen tulossa minä hiljennän vauhtia.
Tapahtuman järjestäjä oli järjestänyt nopeusmittauksen ja toinen osallistuja oli lähtenyt ennen aikojaan ajamaan eteen. Tästä joukosta löytyy syylliset. Näiden takia päälle ajaneen veneen kuljettaja on muuttunut matkustajaksi eikä ole syyllinen, yhtään riippumatta siitä minkälainen tumpelo vesillä tai paljon pankkitilillä saldoa.
Turhaan sä sitä päälleajajaakaan puolustelet, sen verran pitäisi olla älliä että tajuaa olla ajamatta täysillä paikassa missä uteliaat uunot on aivan liian lähellä.
Darwin awards? Ei tällaisiin tapahtumiin normaalit ihmiset osallistu. Luulisi kenen tahansa ymmärtävän, ettei mene liian lähelle nopeasti kulkevaa paattia, mutta ei. Sitä kun joillain vaan sumenee aivoissa moottorimelusta ja miehisyyden mitta on vaarallinen kaahaaminen. Katsokaa jotain rallikisoja, niin jengi vaan seisoo tien vieressä lippu ja kalja kädessä niinkuin ei mitään. Ei ihme että välillä kolahtaa.
Mitä virkaa on tommotteella venehellä joka lähtee lentoon jostain pikkuaallosta? Ei oikeen merikelposelta kuulosta...
Hauska toi lipputanko yhessä kuvassa
Kiinnostaa tietää enemmän tästä vana-aallon tai ristiaallon fysiikasta, että miten se oikein toimii vesillä? Ihan kamala onnettomuus enkä lähtisi syyttämään onnettomuusveneiden osapuolia millään tavalla, enkä kyllä oikein ketään muutakaan koska ei tämä missään nimessä ole ollut mikään haluttu tilanne. Jos kyse tosiaan on siitä, että ajoradan yli meni vene väärään aikaan, niin tässä on erittäin erittäin tärkeä turvallisuusseikka jatkossa ihan mihin tahansa vene"kisoihin" ja kisoihin.
Fountain ajoi samaan suuntaan kuin turman aiheuttanut vene. Katamaraanin idea on siinä, että veneen uppouma on paljon pienenpikuin yksirunkoisen. Tällöin saadaan vauhtia lisää ja painoa pois, koska kaikki mikä on vedessä potkurin lisäksi jarruttaa.
Katamaraanissa on vain semmoinen ongelma, että pohja on keskeltä irti vedestä ja suora. Tämä tekee nousupainetta pohjaan ilman virtauksen johdosta ja voi jopa lähteä leijamaan ilmaan hypystä jos on tarpeeksi vauhtia.
Toinen ongelma on kaksiponttonisessa se, että jos toinen nousee ilmaan, niin vene kääntyy äkisti vedessä olevan suuntaan laahausvastuksen vuoksi. Suunnan korjaaminen onnistuu vasta kun toinenkin ponttooni laskeutuu takaisin veteen.
Tämähän tämän ikävän turman aiheuttikin.
Never ride faster than your guardian Angel can fly...
Darwin awards? Ei tällaisiin tapahtumiin normaalit ihmiset osallistu. Luulisi kenen tahansa ymmärtävän, ettei mene liian lähelle nopeasti kulkevaa paattia, mutta ei. Sitä kun joillain vaan sumenee aivoissa moottorimelusta ja miehisyyden mitta on vaarallinen kaahaaminen. Katsokaa jotain rallikisoja, niin jengi vaan seisoo tien vieressä lippu ja kalja kädessä niinkuin ei mitään. Ei ihme että välillä kolahtaa.
Samaa olen miettinyt. Moottoriurheilun harrastajilla tai pikemminkin katsojilla taitaa olla puutteellinen itsesuojeluvaisto, eikä humalatila paranna tilannetta. Tosin samaa hulluutta on somekiimaisilla erikoisten selfieden ottamisen kanssa; junaradalla, kallion jyrkänteellä jne.
Usein mennään ihan tuurilla, mutta nyt kosahti pahasti. Oppivatko mitään? Tuskin.
Katamaraanissa on vain semmoinen ongelma, että pohja on keskeltä irti vedestä ja suora. Tämä tekee nousupainetta pohjaan ilman virtauksen johdosta ja voi jopa lähteä leijamaan ilmaan hypystä jos on tarpeeksi vauhtia.
Toinen ongelma on kaksiponttonisessa se, että jos toinen nousee ilmaan, niin vene kääntyy äkisti vedessä olevan suuntaan laahausvastuksen vuoksi. Suunnan korjaaminen onnistuu vasta kun toinenkin ponttooni laskeutuu takaisin veteen.
Tämähän tämän ikävän turman aiheuttikin.
"Suunnan korjaaminen onnistuu vasta kun toinenkin ponttooni laskeutuu takaisin veteen." Eikös tuo ole tekijä, joka aiheuttaa vakavan vaaran yleisön turvallisuudelle, kun lähdössä mitataan kilpanopeuksia?
Veneen ominaisuuksien vuoksi olosuhteet eivät voi olla turvalliset nopeuksien mittaamiselle, vaikka järjestäjät ovat niin olettaneet, ja siksi yleisökin on päästetty seuraamaan ohjelmanumeroa liian lähelle.
Katamaraanissa on vain semmoinen ongelma, että pohja on keskeltä irti vedestä ja suora. Tämä tekee nousupainetta pohjaan ilman virtauksen johdosta ja voi jopa lähteä leijamaan ilmaan hypystä jos on tarpeeksi vauhtia.
Toinen ongelma on kaksiponttonisessa se, että jos toinen nousee ilmaan, niin vene kääntyy äkisti vedessä olevan suuntaan laahausvastuksen vuoksi. Suunnan korjaaminen onnistuu vasta kun toinenkin ponttooni laskeutuu takaisin veteen.
Tämähän tämän ikävän turman aiheuttikin.
"Suunnan korjaaminen onnistuu vasta kun toinenkin ponttooni laskeutuu takaisin veteen." Eikös tuo ole tekijä, joka aiheuttaa vakavan vaaran yleisön turvallisuudelle, kun lähdössä mitataan kilpanopeuksia?
Veneen ominaisuuksien vuoksi olosuhteet eivät voi olla turvalliset nopeuksien mittaamiselle, vaikka järjestäjät ovat niin olettaneet, ja siksi yleisökin on päästetty seuraamaan ohjelmanumeroa liian lähelle.
Näihän siinä kävi, ei riittänyt marginaalit kääntää takaisin väylälle.
Never ride faster than your guardian Angel can fly...
Oliko rata merkitty,nopean veneen kuljettaja pitää osata ja tajuta tilanteet,eikä sokkona näyttää katselijoille minä tuun kaasu pohjassa,olen ite ajannut
nopeaa venettä ja näkyvyys on koko ajan 100 ei ole kurveja,niinkuin maantiellä,eli näkee ihan selvästi epävarman tilanteen tulossa minä hiljennän vauhtia.
Tapahtuman järjestäjä oli järjestänyt nopeusmittauksen ja toinen osallistuja oli lähtenyt ennen aikojaan ajamaan eteen. Tästä joukosta löytyy syylliset. Näiden takia päälle ajaneen veneen kuljettaja on muuttunut matkustajaksi eikä ole syyllinen, yhtään riippumatta siitä minkälainen tumpelo vesillä tai paljon pankkitilillä saldoa.
Turhaan sä sitä päälleajajaakaan puolustelet, sen verran pitäisi olla älliä että tajuaa olla ajamatta täysillä paikassa missä uteliaat uunot on aivan liian lähellä.
Eipä pitäisi, jos joku järjestää radan täysillä ajamista varten. Se älli pitää olla sillä järjestäjällä.
Mitähän sanaa mustista käytetään espanjankielisissä maissa?
Kyllä sen ajaminen vaatii kokemusta ja tietoo,se lähtee lentoon pikku virheestä
V pohja on helpompi,mutta vaatii myös tietoo ja kokemusta,se voi yht'äkkiä ruveta hakkaan ja sukeltaa,joka tarkoittaa sitä,että se pysähtyy ku seinään ja jos vauhti on jossain 70 solmua niin aika varma hautausmaa.
Noille hirmuveneille pitäs olla joku laki,että rattiin ei pääse tosta vaan ostamalla sellanen