cossu2 kirjoitti: ↑Ma Elo 10, 2020 10:36 pm
Rakkikoira kirjoitti: ↑Ma Elo 10, 2020 10:05 pm
draining kirjoitti: ↑Ma Elo 10, 2020 9:53 pm
Ensin 20m jarrutusta ja osuttu kettinkiin. Melko varmasti epäilisin kuskin kuolleen tuohon osumaan ja melko varmasti tippuneen kyydistä.
Joten jos kymmeniä metrejä JARRUTUSJÄLKIÄ tuon jälkeen, niin olisiko Maradonan jumalankäsi ollut kahvalla?
Mutta jos kuski jäänyt ketjuun ja mönkijä RULLANNUT parikymmentä metriä, niin ne vaan äkkiä rullaa variaattorivetoisena. Ja jos crossimalli, niin vaihde päällä jatkaa kulkua ihan varmasti pitkät matkat..
Mikä sitten ollut nopeusrajoitus. 80km/h? Hiekalla ei 20m paljon vauhti tuossa ehdi tippua, jos vielä reaktiona painettu takajarrua jalalla.
Alueella taitaa olla 40-50kmh rajoitus. Veikkaisin että vauhtia ollut 60-70kmh. En väitä että poliisi valehtelisi, mutta en itse nähnyt lauantai aamuna kunnon jarrutusjälkiä tiessä, ehkä ne oli pyyhkiytyneet pois. Tosin en kyllä hirveästi katsonutkaan, ja varmaankin poliisi tietää paremmin. Samalta näytti tie mielestäni silloin kun tuossa kuvassa jonka aikaisemmin linkitin. Mitä tuohon mönkijän rullaamiseen ketjun jälkeen tulee, niin siinä on vielä jonkin verran alamäkeä, että rullaa aika keveästi.
Mitä mitä. Vähän aikaa sitten tämä ei ollut ehkä edes tie ja nyt siellä on nopeusrajoituskin
Taidat sekoittaa minut eri henkilöön, mutta kyllä, kyseessä on tie ja jossen väärin muista niin hieman riippuen mistä suunnasta nevoille tulet, viimeisin nopeusrajoituskyltti minkä näet on 40kmh tai 50kmh.
Mutta enpä taida jaksaa tätä enempää spekukoida. Uhri ajoi ylinopeutta, TIELLÄ, missä ei sivulliset saisi ajaa. Sitten taas, kettinki oli epäasiallisesti asennettu ja merkkaamaton, ja uskon paikanpäällä käyneenä että ihan 50kmh vauhdilla siinä paikassa olisi voinut päästä hengestään, ketju näkyi niin huonosti. Lisäksi alamäki tekee jarrutuksesta tehottomampaa. Niin tai näin, kukaan ei tässä ole enää henkiin heräämässä.