Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - tuomio murhasta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
TheFirstFate1
Harjunpää
Viestit: 324
Liittynyt: Ti Maalis 16, 2021 11:25 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja TheFirstFate1 »

Onko nimi jo tiedossa? Kyseessä on sentään savolainen mies, eikä mikään Ahmad, joten asia ei ole niin kiireellinen saada tekijän koko nimeä kaikkien tietoisuuteen - savolaisuus riittänee selittämään suurimman osan :P
Mikäs pahan tappais...?

jhou
Perry Mason
Viestit: 3810
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2015 3:09 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja jhou »

Doctor Lecter kirjoitti:
Ke Kesä 02, 2021 10:38 am
Tätinsä polttomurhasta syytetty savolaismies puhui poliisille avoimesti motiivistaan ja hetkestä kun ”kuppi kaatui”

[...]Miehen väitteiden mukaan pariskunta ja etenkin hänen tätinsä olivat ”piinanneet ja kiusanneet” häntä vuosia. Häiriköineet ja tehneet ilmoituksia. Epäilty kertoi halunneensa tarjota heille mahdollisuutta korjata vahingot. Pyytämällä anteeksi ja maksamalla rahaa.
– Niinku minulla kaatu kuppi siinä niin. Mie tiesin, että se on aiheuttanut minulle niin isot tappiot, et minun elämä on aikalailla ohi. Mä en enää pääse niistä yli, mies kertoi poliisille.
Oletettavasti siinä matkan varrella olisi ollut yllin kyllin tilaisuuksia sovitella tai edes esittää oma näkökulma, miksi hänellä on mielestään ollut oikeus käyttäytyä kuten on käyttäytynyt. Sovitteluun ei ilmeisesti ollut liiemmälti haluja, ja oma näkökulma taas ei oikeudessa menestynyt. Korvaukset tuli niistä teoista seurauksena.

Edelleenkin tämä on tekijän mielestä kaikkien muiden vika. Veriuhrilla piti sovittaa kun nämä muut eivät ajoissa ottaneet ojentuakseen. Pitäisikö nyt omaisten pyytää häneltä anteeksi ja tarjota korvauksia siitä hyvästä, että yrittivät häntä tässä oikeutetussa teossa estellä? Toivottavasti ei jää tämäkin vääryys häntä kalvamaan. :shock:

Ja puolustus argumentoi, että eihän tämä nyt mikään murha ole, kaverilla on vaan tapana poltella häntä harmittavia asioita. Kuten irtaimistoa, tai tätinsä. :roll:
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.

Anom
Jane Marple
Viestit: 1048
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja Anom »

Nimi on tiedossa, mutta jätänpä mainitsematta. Eiköhän sen kohta joku muu sano.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.

Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4188
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Kukaan muu kuin äärioikeiston syvän pään kannattaja ei koe tarpeelliseksi esiintyä julkisesti "against antifa" paidassa. Mistä moisia edes saa? Ei taida kuulua, vielä, haja-asutusalueiden hovivaatettajien eli Kärkkäisen tai Halpahallinkaan valikoimiin.

Rousku
Jane Marple
Viestit: 1045
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 11:29 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mökki- ja lukkoasiat jäivät tässä nyt epäselviksi.

Tekijän isoisä siis rakentanut tekijän isän maille mökin joskus, näin olin ymmärtävinäni. Niin ilmeisesti isällä ei ollut mitään sitä vastaan? Minkälaiset omistussuhteet tuossa on ollut? Ja mitä se tekijä on siellä käynyt mesoamassa?

Onko ehkä ollut niin, että vaari hyvää hyvyyttään pykännyt sisaruksille yhteisen mökin, jossa voivat perheineen viettää aikaa. Tekijä pikkupoikana tottunut siellä oleilemaan, mutta ei ole ymmärtänyt, että joskus olisi aika aikuistua ja itsenäistyä ja ettei kaikkea saakaan enää sillä tavoin itsestään selvyytenä kuin penskana sai? Luullut, että mökillä oleiluoikeus jatkuu maailman tappiin, ja kun isä tai täti pistänyt ovia säppiin (kyllästyttyään katselemaan kaljoittelevaa ördääjää tms. syystä), on katsonut oikeuksiaan verisesti loukatun?

Tämä on arvailua, en tiedä mitään, mutta kiinnostaisi kyllä tietää.

Nyt jos (ja toivottavasti kun) isä tekee jälkikasvunsa perinnöttömäksi (tässä on siihen tarpeeksi perustetta kyllä), ja poika viisikymppisenä vapautuu vankilasta, niin varmaan edelleen katsoo, että hänellä on tonttiin ja mökkiin jos ei omistus- niin ainakin käyttöoikeus, siitä riippumatta että se on voitu hyvin vaikka myydä ihan ulkopuoliselle taholle.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Onhan tämän teon tekijä henkisesti hyvin sairas ja on syyllistynyt erittäin sairaaseen tekoon. Tekoa edeltävät tapahtumat viittaavat myös tuohon.

Mutta voidaan tietysti aina kysyä, että miksi tilanteen on annettu mennä näin pitkälle... Kaikkia yksityiskohtia ei tiedetä uutisoinnin perusteella, mutta ehdoin tahdoin ei kannata laittaa asioita niin, että tälläistä tapahtuu.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Vastaavantyyppiset kantasuomalaisten rikokset kohdistuvat hyvin usein lähipiiriin. Näin rajuja tapauksia on vähemmän eli poltetaan elävältä ihminen sairaassa kidutusmielessä.

Vaikeaa sanoa onko tähän liittynyt mitään henkistä kiusaamista vai onko asiat koettu näin. Jonkin syyn takia on hajoitettu paikkoja, joiden takia on tullut kovempi rahallinen tuomio. Tämä on voinut lisätä entisestään vihaa ja katkeruutta.

Olisiko asiat voitu sopia ennen niiden menemistä tähän pisteeseen. Melko varmasti. Moni tapaus ei pääty näin huonosti, mutta asioita ei kannata viedä tietoisesti tähän suuntaan, kuten monet tekevät.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Doctor Lecter kirjoitti:
Pe Touko 28, 2021 6:13 pm
Poltti tavaroita pihalla ja kuvasi sen
Eräällä kerralla mies oli myös polttanut suvun omistamassa talossa asuneen miehen tavaroita, kun hän oli kimpaantunut mieheen. Pieksämäkeläismies oli kasannut tavarat pihalle, sytyttänyt ne tuleen ja kuvannut tavaroiden palamisen kuviin ja videoihin, joita hän oli lähettänyt tavaroiden omistajalle.

60-vuotias nainen ei ollut ollut itse suoraan näiden vahingontekojen kohteena, mutta hän oli puolisonsa kanssa eräänä päivänä mennyt selvittämään tapausta miehen luo, jotta vahingonteot olisi saatu loppumaan.

Mies oli uhannut lyödä naista ja tämän puolisoa. Hän oli tehnyt nyrkillä lyöntiliikkeitä ja kun pariskunta oli paennut isokokoista miestä autoonsa, mies oli tullut perässä ja lyönyt useamman kerran auton kattoon.

Nainen todisti miestä vastaan oikeudessa ja mies tuomittiin syytteen mukaisesti laittomasta uhkauksesta.
Tämä tietysti muuttaa tilanteen luonteen, jos murhatun naisen suurin rikos oli yrittää hakea sovintoa ja joutui silloin hyökkäyksen kohteeksi. Tuon seurauksena tuli oikeudenkäynti, joka johti isoihin vahingonkorvauksiin auton rikkomisesta ja uhkailemisesta.

Selkeästi on ollut tyypillä pahoja henkisiä ongelmia pidemmän aikaa. Yhteiskunta ei reagoi ennenkuin tapahtuu jotain pahempaa.

VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Rousku kirjoitti:
Ke Kesä 02, 2021 2:25 pm
Mökki- ja lukkoasiat jäivät tässä nyt epäselviksi.

Tekijän isoisä siis rakentanut tekijän isän maille mökin joskus, näin olin ymmärtävinäni. Niin ilmeisesti isällä ei ollut mitään sitä vastaan? Minkälaiset omistussuhteet tuossa on ollut? Ja mitä se tekijä on siellä käynyt mesoamassa?

Onko ehkä ollut niin, että vaari hyvää hyvyyttään pykännyt sisaruksille yhteisen mökin, jossa voivat perheineen viettää aikaa. Tekijä pikkupoikana tottunut siellä oleilemaan, mutta ei ole ymmärtänyt, että joskus olisi aika aikuistua ja itsenäistyä ja ettei kaikkea saakaan enää sillä tavoin itsestään selvyytenä kuin penskana sai? Luullut, että mökillä oleiluoikeus jatkuu maailman tappiin, ja kun isä tai täti pistänyt ovia säppiin (kyllästyttyään katselemaan kaljoittelevaa ördääjää tms. syystä), on katsonut oikeuksiaan verisesti loukatun?

Tämä on arvailua, en tiedä mitään, mutta kiinnostaisi kyllä tietää.

Nyt jos (ja toivottavasti kun) isä tekee jälkikasvunsa perinnöttömäksi (tässä on siihen tarpeeksi perustetta kyllä), ja poika viisikymppisenä vapautuu vankilasta, niin varmaan edelleen katsoo, että hänellä on tonttiin ja mökkiin jos ei omistus- niin ainakin käyttöoikeus, siitä riippumatta että se on voitu hyvin vaikka myydä ihan ulkopuoliselle taholle.
Tätä minäkin olen pohtinut.. Oliko mökki surmatun naisen ja tekijän isän yhteiskäytössä? Kummalta kuulosti uutisoitu uhrin joka lauantainen vierailu tekijän isän luona klo 10-11, ellei isä erikseen ollut ilmoittanut, ettei ole kotona. MInkälaiset välit mahtoivat olla näillä sisaruksilla (uhri ja tekijän isä)?
Tilanteet, joissa yksi sisarus jää kotitilalle on usein hankalia. Muut sisarukset paukkavat sinne kuin lapsuudenkotiinsa konsanaan, usein kyselemättä sopiiko se vai ei. Ei ymmärretä, että vanha kotitalo on nyt sen veljen tai siskon oma koti, ei mikään hotelli. Onko tämä uhri miehineen edellyttänyt kaikenlaista palvelua (polttopuut yms) mökille? Onko käyttövuoroista sovittu vai uhri yksin päättänyt käyttää mökkiä joka viikonloppu?

Epäilemättä tekijää on kuumentanut lisää se, ettei häntä ja uhkailuja ole otettu edes vakavasti. Tämä käy ilmi uhrin aviomiehen kommenteista. Jos mökki oli yhteinen, olisiko myös uhrin kannattanut välillä pysyä poiskin? Jakaa vuoroja reilummin. Itse en viitsisi jukuripäisenä änkeytyä joka viikonloppu johonkin riitaisaan paikkaan. Tämmöiset jakamattomat kuolinpesät ja samalla maaläntille pykätyt sukumökit on kammottavia riitelyn pesiä.. Kuka maksaa kulut, kuka oleilee milloinkin, kuka tekee polttopuut, tyhjentää paskahuussin ja miten näistä saa edes järkevän keskustelun aikaan.
No thanks. En jumalauta itse halua mitään kimppakivoja omien sukulaisteni kanssa.

Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1484
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Ketju ajautui eipäs-juupas-antifa-äärioikeisto raiteelle. Kammettu takaisin poistamalla useampi viesti. Kinastelut Lautamiehiin ja aiheen vierestä puhuminen jonnekin toiselle foorumille.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...

Oikeus ennen kaikkea
Sherlock Holmes
Viestit: 7184
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Aviomies joutui todistamaan vaimonsa polttamista elävältä – tekijä esti auttamasta: "Haluan vielä nauttia"

Pieksämäen polttomurhasta syytetty mies kertoi henkirikoksen taustalla olevan pitkäaikainen eripura, johon liittyi sukuriita saunamökin käytöstä. Mies oli pahoinpidellyt tätinsä ja sen jälkeen polttanut naisen elävältä. Miehelle vaaditaan elinkautista vankeutta.

Syytetty oli ensin mennyt isänsä luo ja veitsellä uhaten vaati tätä kutsumaan paikalle siskonsa. Isän sisko saapui kuitenkin sattumalta paikalle miehensä kanssa, jolloin mies hyökkäsi kimppuun. Esitutkinnan mukaan mies "ämmitteli" naista ja oli naisen aviomiehen mukaan huutanut "pilasit akka minun elämän".

Isä pääsi poikaansa pakoon piiloon ja soitti hätäkeskukseen, mutta täti aviomiehineen jäi miehen väkivallan uhreiksi.

– Se olemus, mikä oli nähtävissä ei ollut inhimillisellä tasolla tai ihmismäisellä ilmaisun tasolla, miehen isä kuvaili poikaansa väkivallan hetkenä.

"Luulin että hän pelottelee"
Väkivalta päättyi siihen, kun mies raahasi naisen pihalle ja valeli hänet palavalla aineella.

– Hän kaatoi sitä useamman litran. Tuossa vaiheessa vielä luulin, että [hän] vain pelottelee, mutta sitten hän sytytti [naisen] palamaan, uhrin mies kuvaili poliisille.

Miehen yrittäessä auttaa naista tekijä otti häntä kaulasta kiinni ja esti menemästä apuun.

– Minä haluan vielä nauttia vähän aikaa, tekijä oli miehen mukaan sanonut tätä estäessään.

Aviomiehensä kehotuksesta nainen yritti taltuttaa liekit kierimällä, mutta kuoli vammoihinsa. Tekijä päästi miehen käyttämään sammutuspeitettä ja jauhesammutinta vasta tämän jälkeen.

Piilossa ollut mies kertoi poliisille kuulleensa talonsa pihalta naisen huutoa tai kirkumista parin minuutin ajan.

Hätäkeskus ei ollut uskoa tapahtunutta
Poltetun naisen mies pakeni paikalta autolta ja meni hakemaan apua naapurista, sillä tekijä oli ottanut haltuunsa ja hajoittanut läsnäolleiden puhelimia. Naapurista mies pääsi soittamaan hätänumeroon.

– [Mies] poltti vaimon elävältä siinä pihassa, hän sanoi hätäkeskus päivystäjälle.

Hätäkeskuspäivystävävaikutti puhtaaksi kirjoitetun hätäkeskusnauhoitteen perusteella epäuskoiselta.

– Onko tuo totta, mitä sinä äsken puhuit, hätäkeskuspäivystäjä kysyi mieheltä.

– Kyllä, se [mies] poltti minun vaimon elävältä ja pahoinpiteli minut, mies kertoi.

Hän kertoi vaimonsa "palaneen karrelle" silmiensä edessä.

"Mitä tein oli hirviömäistä"
Poliisin tavoittaessa miehen hän tuli näitä vastaan kädet ylhäällä sanoen "minä olen se tekijä".

Kuulusteluissa hän kiisti aikoneensa surmata tätinsä. Sen sijaan hän kuvaili "pimahtaneensa" tätinsä nähtyään ja tilanteen "karanneen käsistä". Miehen omien sanojen mukaan häneltä meni "kuppi nurin". Taustalla oli miehen mukaansa vuosien kiusaaminen ja riidat, joista hän syytti erityisesti tätiään, rikoksen uhria.

– Se raivon määrä vaan oli sellainen, että siinä yksinkertaisesti itsehillintä petti, mies kuvaili.

Itse tapahtumista miehen muistikuvat olivat kuulusteluissa kertoman perustella pätkittäiset.

– Muistan sen, että raahasin [naisen] ulos talosta niskasta tai hiuksista vetämällä, vein [naisen] autoni ja navetan väliin. Seuraava muistikuva minulla oli maassa makaavasta palavasta savuavasta [naisesta]. Edellä olevien tapahtumien väliset tapahtumat ovat minulle epäselvät, hän kertoi.

Sen verran hän kuitenkin pystyi vahvistamaan uhrin puolison kertomusta, että muisti huutaneensa "näin käy minun kiusaajilleni, minä haluan vielä nauttia vähän aikaa”.

– En tiedä miten helvetissä minä menin siihen, että minä sen sitten poltin. Tämähän oli aivan hirviömäistä mitä minä tein, hän totesi.

Taustalla riidat ja oikeustaistelu
Mies koki tätinsä kiusanneen häntä vuosia hänen asuessaan isänsä luona. Tädillä oli tapana vierailla veljellään, ja riidat käynneistä kärjistyivät miehen saamaan tuomioon laittomasta uhkauksesta.

Erimielisyyksien taustalla oli myös riitaa rantasaunasta, jota mies ei enää päässyt käyttämään osaksi tädin ratkaisujen vuoksi.

– Saunamökki muutaman kilometrin päässä kotipaikastani, oli sovittu, että kaikki sukulaiset saavat käyttää tuota mökkiä. Tuo saunamökki oli minun piilopaikkani, jossa olin rauhoittumassa ja miettimässä asioita, mies kuvaili.

Mökin käytöstä omin luvin tuli lopulta niin suuret riidat, että mies haastettiin oikeuteen. Niistä miehelle jäi maksettavakseen lasku, jotka ajoivat hänet ulosottoon.

Talousvaikeuksiensa vuoksi toivottamaksi kokemansa tilanteen takia mies kertoo lopulta menettäneensä elämänhallintansa ja irtisanotuneensa töistään. Hän kuvaili itseään kuulusteluissa katkeraksi.

– Tiesin, että se on aiheuttanut minulle niin isot tappiot, että minun elämäni on aikalailla ohi, mies kuvaili.

Poltetun naisen miehen mukaan tekijä syytti tätiään asioista, joihin tädillä ei ollut osaa eikä arpaa.

Pitää hirveää tekoaan oikeutettuna
Mies kuvaili kuulusteluissa toivoneensa tätinsä saavan "ansionsa mukaan". Vaikka hän tunnusti tekonsa kauheaksi, ei hän tuominnut toimiaan kuulusteluissa.

– Kaikessa hirveydessään koen kuitenkin, että minulla oli oikeus tehdä näin.

Syytetty kertoi aikoneensa itsemurhaa teon jälkeen, mutta päätyneen kuitenkin kohtaamaan tekemisensä.

– Minun oli ajatus tapaa itseni, mutta sitä mukaa kun tuli vaihtui savuksi, niin tunsin vihani häviävän. Tunsin että voin hengittää ilman, että rintaa puristaa. Minä tiedän, että olen ihminen, joka riisti toiselta ihmiseltä hengen, koin sen oikeudenmukaiseksi tai en.

– Kaikessa hirveydessään tunnen oikeuden tapahtuneen, nyt olen saanut nukutuksi ja syötyä siten, että ruoka pysyy sisällä.

"Hän teki pahimman mitä voi tehdä"
Ennen poliisin saapumista mies oli ottanut yhteyttä muutamiin ystäviinsä tekojensa johdosta hyvästelyviestin muodossa. Siinä hän antoi ymmärtää, ettei nähnyt asialle muita vaihtoehtoja.

– Pistänpähän siullekin, että tää ulosottohomma piätty nyt tosi rumasti. Pääsyyllinen nyt makso hengellään siitä vuosien piinasta mitä se miulle teki, mies lausui ääniviestissä.

Eräs poliisin kuulustelema ystävä kertoi, että mies oli aiemmin sanonut, että nainen "saisi maksaa tekonsa joko hyvällä tai pahalla".

– En kuitenkaan olisi uskonut [miehestä], että hän tekisi toiselle ihmiselle jotain noin julmaa, mutta valitettavasti hän teki sen pahimman mitä ihminen toiselle ihmiselle voi tehdä, ystävä totesi.

Mies määrättiin mielentilatutkimukseen. Oikeus ratkaisee sen jälkeen, millainen tuomio miehelle teoista annetaan.


https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/avi ... #gs.2fbpf5

persearska
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: To Helmi 13, 2020 6:29 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja persearska »

Ei taida porukalla olla kokemusta kiusatuksi tulemisesta.
Jos parikymmentä vuotta kuuntelee ja katsoo mitä vastapuoli tekee lain molemmin puolin myös mustamaalaamalla, valehtemalla, juoruamalla, keksimällä juoruja vain ja ainoastaan kun on henkisesti dille ja kaikki muut uskoo mitä dille kertoo kun eihän vanhempi nainen voi keksiäkkään niitä tarinoita ja eikä muiden läsnäollessa tuo esille pahaa puoltaan niin en suosittele ajautumaankaan dilleiden joukkoon.
Tietämättä mitä rouva tekikään tekijälle on rouva voinut ansaita kohtalonsa.
Näitä kun ei voi todistaa millään kun tekijällä ei ole ketään puolellaan.
Vastapuolella mahdollisesti aivopestyt kaikki.
Näissä tapauksissa parhaat kommentit on aina niillä joilla ei ole minkäänlaista kokemusta aiheesta.

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5172
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

persearska kirjoitti:
La Kesä 05, 2021 9:41 am
Ei taida porukalla olla kokemusta kiusatuksi tulemisesta.
Jos parikymmentä vuotta kuuntelee ja katsoo mitä vastapuoli tekee lain molemmin puolin myös mustamaalaamalla, valehtemalla, juoruamalla, keksimällä juoruja vain ja ainoastaan kun on henkisesti dille ja kaikki muut uskoo mitä dille kertoo kun eihän vanhempi nainen voi keksiäkkään niitä tarinoita ja eikä muiden läsnäollessa tuo esille pahaa puoltaan niin en suosittele ajautumaankaan dilleiden joukkoon.
Tietämättä mitä rouva tekikään tekijälle on rouva voinut ansaita kohtalonsa.
Näitä kun ei voi todistaa millään kun tekijällä ei ole ketään puolellaan.
Vastapuolella mahdollisesti aivopestyt kaikki.
Näissä tapauksissa parhaat kommentit on aina niillä joilla ei ole minkäänlaista kokemusta aiheesta.
Jos parikymmentä vuotta kehittelee vihaa ja kaunaa, eikä opi edes saamistaan tuomioista, niin päässä on pahasti vikaa.
Tämän murhan huomioon ottaen olisi hoitoa tarvinnut ajat sitten.
Surmattu tuskin sentään"ansaitsi kohtalonsa".
-Takuulla, sano Tampereenlikka!

persearska
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: To Helmi 13, 2020 6:29 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja persearska »

Tampereen Tyttö kirjoitti:
La Kesä 05, 2021 12:17 pm
Jos parikymmentä vuotta kehittelee vihaa ja kaunaa, eikä opi edes saamistaan tuomioista, niin päässä on pahasti vikaa.
Tämän murhan huomioon ottaen olisi hoitoa tarvinnut ajat sitten.
Surmattu tuskin sentään"ansaitsi kohtalonsa".
Sanoo henkilö joka ei ole joutunut kärsimään.

siiantaika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1357
Liittynyt: Su Loka 18, 2020 6:58 pm

Re: Nainen poltettiin elävältä Pieksämäen Virtasalmella 3.10.2020 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja siiantaika »

persearska kirjoitti:
La Kesä 05, 2021 2:10 pm
Tampereen Tyttö kirjoitti:
La Kesä 05, 2021 12:17 pm
Jos parikymmentä vuotta kehittelee vihaa ja kaunaa, eikä opi edes saamistaan tuomioista, niin päässä on pahasti vikaa.
Tämän murhan huomioon ottaen olisi hoitoa tarvinnut ajat sitten.
Surmattu tuskin sentään"ansaitsi kohtalonsa".
Sanoo henkilö joka ei ole joutunut kärsimään.
Kärsimys oli omalla tyhmyydellä itse aiheutettua. Hän oli tuhonnut tätinsä omaisuutta ja yllättynyt siitä, että täti vei asiat oikeuteen. Erityisesti miestä vaikutti ahdistavan ulosottoon menneet oikeuskulut. Velkaa oli vain rapiat 8000 euroa mutta se mukamas pilasi hänen elämänsä. (Esimerkiksi korkeakoulutetulle olisi aika normaalia olla tuollainen velka, jota sitten maksellaan kymmenkunta vuotta pois.)

Vastaa Viestiin